Klaver en Kuiken hebben gedaan waar al jaren over geluld wordt: links verenigen en na een linkse premier weer een reëele mogelijkheid maken. Klaver en Kuiken zijn heldenquote:Op donderdag 20 juli 2023 22:20 schreef MoreDakka het volgende:
Klaver de messias heeft keihard gefaald dus moeten ze een oud fossiel uit de kast trekkenHet zal vast wel werken, tot een punt. Beetje PvdA-stemmers proberen te paaien die geen zin hebben in GL-geneuzel.
Premier worden gaat niet lukken, hiermee geeft GL aan echt alleen maar een partij voor de elite te zijn.
Von der Leyen trad aan op 1 december na verkiezingen in mei. Nu hebben we verkiezingen in juni 2024. Dat moet wel goed gaan zou je zeggen toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Juist niet, Rutte zit gewoon nog maanden vast in een demissionair kabinet na de Europese verkiezingen.
Dat zou kunnen. Zeker als de formatie lang gaat duren. Dan zitten we zo nog anderhalf jaar met die man.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Juist niet, Rutte zit gewoon nog maanden vast in een demissionair kabinet na de Europese verkiezingen.
En ik vraag me af of ze in Europa nog zin in hem hebben na het om zeep helpen van zijn eigen regering.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een echte rol speelt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik vraag me af of ze in Europa nog zin in hem hebben na het om zeep helpen van zijn eigen regering.
Nouja Ruud Lubbers had die positie ook ooit. Maar die heeft eigenlijk op het eind zijn glazen ingegooid toen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een echte rol speelt.
Wel zijn internationale ervaring. Zijn vermogen om met zowel links als rechts verbanden te smeden.
Von der Leyen had bijv ook geen goed trackrecord in DL. Was een half afgeserveerd minister van defensie daar.
En Kaag zullen ze ook wel zien zitten. En (wmb) niet onterecht.
Al met al hebben we twee toppolitici die net rond die tijd vrijkomen voor een nieuwe functie. Dit vind ik wel heel toevallig.
En die kon zijn handen niet thuis houden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja Ruud Lubbers had die positie ook ooit. Maar die heeft eigenlijk op het eind zijn glazen ingegooid toen.
Nee ik bedoel meer dat hij geen EC voorzitter en Navo topman werd. Daar speelde zijn gedrag aan het einde van zjn premierschap een belangrijke rol in.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
En die kon zijn handen niet thuis houden.
Dat was toen nog niet zo heel bezwaarlijk daarvoor 🤣quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
En die kon zijn handen niet thuis houden.
Thanks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat hij geen EC voorzitter en Navo topman werd. Daar speelde zijn gedrag aan het einde van zjn premierschap een belangrijke rol in.
https://historiek.net/ruud-lubbers-buitenlandse-loopbaan/132847/
Als je twee iemanden bij de PvdA derdewegpolitici kunt aanwijzen dan zijn het wel Wim 'ideologische veren afschudden' Kok en Wouter 'het bedrijfsleven niet aan rechts overlaten' Bos.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dan praat je over twintig jaar geleden, de PvdA is ook veranderd in die tijd. Het is al lang geen partij meer voor arbeiders met ruwe knokkels.
En volledig terecht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:43 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Kaag weggepest.....Geert is al begonnen met de volgende slachtoffer van hitsend rechts
Wat zou jij doen als 4-5 jaar werken aan een wet en klimaatpaus uithangen, dit oplevert?quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat hij er het zijne over denkt Red?
Wat, premier van Nederland worden? Dan zou ik zeggen dat je het heel aardig gedaan hebt, al bij al.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als 4-5 jaar werken aan een wet en klimaatpaus uithangen, dit oplevert?
Stem voor de man die een lintje van Poetin heeft gehad na MH17, dan ben je in goede handen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:43 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Kaag weggepest.....Geert is al begonnen met de volgende slachtoffer van hitsend rechts
Dat is zeer zeker waar en op zich best wel indrukwekkend gegeven hoe men in het verleden met elkaar omging waarbij een mes in de rug meer regel dan uitzondering was.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lijkt me deels ook en dat lijkt me zeer professioneel toch
'De totale ondergang'quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En volledig terecht.
En kaag is zelf weggegaan, wegens keihard falen. Niet omdat geert zo onaardig was.
Heb jij d66 gezien in de peilingen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:39 schreef capricia het volgende:
[..]
'De totale ondergang'![]()
Moet je daar zelf niet heel hard om lachen?.
Tja, Kaag is dansend door haar tafeltje gezakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En volledig terecht.
En kaag is zelf weggegaan, wegens keihard falen. Niet omdat geert zo onaardig was.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat, premier van Nederland worden? Dan zou ik zeggen dat je het heel aardig gedaan hebt, al bij al.
Naar 3 verdiepingen lager door aardig wat noten op haar zang.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja, Kaag is dansend door haar tafeltje gezakt.
Maar we hebben nu Kaag met een baard toch? De totale ondergang.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb jij d66 gezien in de peilingen?
Ze kwam om premier te worden he...
Ik stem niet op GL/PvdA en het maakt mij verder vrij weinig uit of het wel of geen succes wordt, ik zou het prettiger vinden als rechts eens een keertje aan de kant moet, dat wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat hoopt heel links NL inmiddels. En jullie gaan er met open ogen in. Met boter en suiker.
Als over een paar weken dit nieuwseffect weg is, mag je verder aankloppen.
En wat gaat Pieter doen? Hoeveel zetels zou hij pakken volgens IO als hij mee zou doen?
De gemaaktheid en het narcisme druipt er vanaf. Maar droom lekker verder
Schijnbaar. Niet mijn vergelijking..quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar we hebben nu Kaag met een baard toch? De totale ondergang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |