Nope. De vierdaagse feesten is vooral voor mensen die niet meelopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh lekker! Maar je loopt zelf niet mee?
Ben je in Nimwegen engie ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. De vierdaagse feesten is vooral voor mensen die niet meelopen![]()
Heb wel al een vierdaagse kruisje
Nog nietquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. De vierdaagse feesten is vooral voor mensen die niet meelopen![]()
Heb wel al een vierdaagse kruisje
ja zeker, beter dan die extreme hitte die ze een paar jaar hadden, dat was onverantwoordquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel fijn weer erbij de vierdaagse mensen
Dat is geen doen, en dan maakt het lopen ook tig keer zwaarderquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker, beter dan die extreme hitte die ze een paar jaar hadden, dat was onverantwoord
Ja gelukkig niet die extreme hitte of harde buienquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel fijn weer erbij de vierdaagse mensen
Hadden ze beter helemaal snachts en Savonds kunnen lopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker, beter dan die extreme hitte die ze een paar jaar hadden, dat was onverantwoord
tja het maakt mij niet uit, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid. Ik doe het ze niet na, met of zonder hitte, in die zin: respect!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze beter helemaal snachts en Savonds kunnen lopen
Maar ja dat willen ze dan niet Ivm de feesten
Perfect weer inddquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet die extreme hitte of harde buien
Hopelijk hebben ze dat morgen ookquote:
O, dat is minder en o zo jammer. `maar wie weet valt het meequote:
Kan op buienradar niet veel regen vinden, maar op de weer op mijn laptop geeft die regen aanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is minder en o zo jammer. `maar wie weet valt het mee
Zat net te kijken 0,3 mm voor morgen op buienradarquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan op buienradar niet veel regen vinden, maar op de weer op mijn laptop geeft die regen aan
Absoluutquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja het maakt mij niet uit, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid. Ik doe het ze niet na, met of zonder hitte, in die zin: respect!
Valt mee dusquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net te kijken 0,3 mm voor morgen op buienradar
Gelukkig wel zou het sneu vinden als het met bakken de lucht uit komtquote:
Poncho aan en lopen maarquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel zou het sneu vinden als het met bakken de lucht uit komt
Zijn vaak van die broeidingenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Poncho aan en lopen maarMaar nee dat is geen pretje
Dat wel maar blijf je wel droogquote:
Dat is nog wel te doen. Heb afgelopen zaterdag ook een tijdje in een poncho gelopen.....ook toen het droog was....scheelt windquote:
Nee dat is zeker niet fijn. Maar k wist niet dat je meeliep? Wist wel dat je er was, maar ik dacht meer voor het feesten?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen. Heb afgelopen zaterdag ook een tijdje in een poncho gelopen.....ook toen het droog was....scheelt wind![]()
Maar met zeiknatte schoenen wandelen is niet prettig.
Ik loop ook niet meequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet fijn. Maar k wist niet dat je meeliep? Wist wel dat je er was, maar ik dacht meer voor het feesten?
quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik loop ook niet meeheb wel ooit de vierdaagse gelopen
![]()
Vanavond toch maar een avondje overgeslagen.
Morguh is de gezelligste dag om bij te zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik loop ook niet meeheb wel ooit de vierdaagse gelopen
![]()
Vanavond toch maar een avondje overgeslagen.
M'n vrienden konden geen oppas regelen dit datquote:
Meh vind ik niet echt. Zo verschrikkelijk druk in de stad. Al moet ik zeggen dat het iedere avond gigantisch druk is dit jaar. Voor mijn gevoel is het nog nooit zo druk geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh is de gezelligste dag om bij te zijn.
Via Gladiolaquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
M'n vrienden konden geen oppas regelen dit dat![]()
Jep morgen denk ik wel weer
`ja hoorde al zoiets op tv dat het zo druk is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Meh vind ik niet echt. Zo verschrikkelijk druk in de stad. Al moet ik zeggen dat het iedere avond gigantisch druk is dit jaar. Voor mijn gevoel is het nog nooit zo druk geweest.
Dat ze hem uit bed schopte staat niet op het filmpje?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:08 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
ALs Tim Hoffman zich er mee gaat bemoeien
is het niet best
Nopequote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze hem uit bed schopte staat niet op het filmpje?
misschien moet het veel meer gedeeld worden.quote:
ik snap haar nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
Ik had er al wat over gelezen, maar het filmpje niet gezien..
wordt op Twitter en FB ook volop gedeeldquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
misschien moet het veel meer gedeeld worden.
met "talpa doet er niks mee"
maar waarom doet die vrouw daar zelf niks aan?
die had echt van mij een klap gekregen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap haar niet
echt niet
maarja, ik snap niemand die met zulke programma's meedoet
ik had 'm een zetje gegeven of een schop .....quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die had echt van mij een klap gekregen hoor
bulls eyequote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
ik had 'm een zetje gegeven of een schop .....
Ze was ook dronkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap haar niet
echt niet
maarja, ik snap niemand die met zulke programma's meedoet
zeker niet op die manierquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:45 schreef Lovely het volgende:
Had het ook niet gepikt nee, kan sowieso niet tegen als iemand mijn gezicht aan raakt trouwens
Nja wat je zei dat ze hem wel uit bed schopte?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ow, dan heeft ze het misschien anders ervaren
neequote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja wat je zei dat ze hem wel uit bed schopte?
Ik hoop het dat ze dat deedquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja wat je zei dat ze hem wel uit bed schopte?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
is niet gebeurt
dat had moeten gebeuren
Ach vast wel als ze nuchter was geweestquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Ach vast wel als ze nuchter was geweest
denk het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Ach vast wel als ze nuchter was geweest
nopequote:
Oh weer wat geleerdquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
als je dronken bent reageer je veel puurder
dan wanneer je niet gedronken hebt
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
als je dronken bent reageer je veel puurder
dan wanneer je niet gedronken hebt
nuchter onderdruk je heel veel emotiesquote:
Staat ook al een artikel bij BNN/VARA op de sitequote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
misschien moet het veel meer gedeeld worden.
met "talpa doet er niks mee"
maar waarom doet die vrouw daar zelf niks aan?
Staat gewoon bij filmpjes in EJVJLquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
Ik had er al wat over gelezen, maar het filmpje niet gezien..
Had het al gekeken op twitterquote:
Heb je een link, kan t zelf niet vindenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat ook al een artikel bij BNN/VARA op de site
https://www.bnnvara.nl/jo(...)en-jaar-van-je-levenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je een link, kan t zelf niet vinden
Mooizo.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)en-jaar-van-je-leven
Babette?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:34 schreef maily het volgende:
[..]
Mooizo.
Rode kaart voor die achterlijke.
thnx even lezenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)en-jaar-van-je-leven
Ohja.quote:
Staat allemaal in EJVL bij mediaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je een link, kan t zelf niet vinden
Had het twitter bericht wat je gepost had al gelezen/gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Tomorrowland is ook bezig en zijn ook twee livestreams van. Soms ook leuk maar ik vind dit nu leukerquote:
ik kreeg ook een linkje van iemandquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tomorrowland is ook bezig en zijn ook twee livestreams van. Soms ook leuk maar ik vind dit nu leuker
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]Was je nog naar Nijmegen gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
AHUMquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een beetje rustig
En gezellig als er mensen zijn
Iets vast zitten. In Je keel 😆quote:
Van Henk 🤔quote:
Het is hier zwaarbewolkt, lekkere temp, maar verwacht vandaag wel de nodige buien. We hebben vanavond een BBQ, hoop dat het droog blijftquote:
Regen hier. Volop genietenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is hier zwaarbewolkt, lekkere temp, maar verwacht vandaag wel de nodige buien. We hebben vanavond een BBQ, hoop dat het droog blijft
Ik ben nog druk bezig met de vakantie. Maar gaat lekker, alleen maar juichjes en geen klaagjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je een fijne vakantie gehad?
Had je anders verwacht dan? Het is hier altijd een vrolijke bendequote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog druk bezig met de vakantie. Maar gaat lekker, alleen maar juichjes en geen klaagjes.
Waar ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog druk bezig met de vakantie. Maar gaat lekker, alleen maar juichjes en geen klaagjes.
Oostenrijk. Net keihard gemidgetgolfd, zo nog wandelen.quote:
Ah nice. In de bergenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oostenrijk. Net keihard gemidgetgolfd, zo nog wandelen.
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heerlijk! Geniet lekker van Oostenrijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:
oeiiiquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is niet best.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef Lovely het volgende:
Braadworst braadworst
Ik heb een wond zonder korst
Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is niet best.
Hier juichen we niet voor hoor.
Als hij maar wel knapperig isquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef Lovely het volgende:
Braadworst braadworst
Ik heb een wond zonder korst
Ja is wel het lekkerste vind ik ook van een knakworstjequote:
Klopt maar toch vind ik ze wel lekker op een puntjequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel het lekkerste vind ik ook van een knakworstje
Die uit blik zijn ook niet knapperig
Ik heb ze wel eens als Max hier is. Neem het dan zelf ook wel. Maar ik haal ze liever bij de vleeswaren die je zelf in water warm moet maken. Zijn zoveel lekkerder.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt maar toch vind ik ze wel lekker op een puntje
Oh zitten 5 of 6 in toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens als Max hier is. Neem het dan zelf ook wel. Maar ik haal ze liever bij de vleeswaren die je zelf in water warm moet maken. Zijn zoveel lekkerder.
Ik dacht 6quote:
Komt omdat die collageen hebben ipv natuurdarmquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel het lekkerste vind ik ook van een knakworstje
Die uit blik zijn ook niet knapperig
O is dat zo, geeen idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt omdat die collageen hebben ipv natuurdarm
Ik kom net van Guns N Roses weg.quote:
O wat leuk, toch nog een beetje kunnen genieten daar ondank al de overlast van de branden.quote:
Ow gelukkigquote:
Redelijk. Lig veel in bed. Kijken wat de dag brengt. Lekker veel sport.quote:
Rustig aanquote:Op zondag 23 juli 2023 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redelijk. Lig veel in bed. Kijken wat de dag brengt. Lekker veel sport.
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groot gelijkquote:Op zondag 23 juli 2023 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:
Lekker stampen vanavond...quote:Op zondag 23 juli 2023 18:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het programma van vanavond:
July 23
17h00-17h30 Keltek
17h30-18h30 Sound Rush
18h30-19h30 Brennan Heart
19h30-20h00 Rebelion & Vertile
20h00-21h00 Mark with a K & MC Chucky
21h00-22h00 Angerfist
En rond kwart over acht ook nog Da Tweekaz op de mainstage. Dat is ook live te zien en wel een aanrader
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker stampen vanavond...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was je ook naar dominator geweest?
Vooral gevoeld ook zeker? Een stevige bas?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Was een geweldige dag. Goed weer, veel gezelligheid en ook veel goede sets gehoord
Jaquote:Op zondag 23 juli 2023 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral gevoeld ook zeker? Een stevige bas?
jaaaaquote:
quote:
Inderdaad, zo'n goede dopjes is het niet lang uit te houden.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ik heb deze gekocht en ben daar heel blij mee: https://www.noizezz.eu/product/noizezz-premium-mf-oordopjes/
Maar ergens is het volume en de bass ook wel lekker
Ze maken er weer iets bijzonders van. Mooi om te zien.quote:
ontzettend zonde dat het zulk bagger weer isquote:Op zondag 23 juli 2023 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ze maken er weer iets bijzonders van. Mooi om te zien.
Ergens brengt het ook wel sfeer als je toch blijft staanquote:Op zondag 23 juli 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend zonde dat het zulk bagger weer is
Oja, het valt er echt uit daar.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja, maar kijk ze eens genieten joh!quote:Op zondag 23 juli 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt een eigen stijl en die past heel goed op tomorrowland...quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een eigen stijl en die past heel goed op tomorrowland...
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Er mag wel even een doekje over de lens voor de regendruppels.
ow wow dat is wat heftiger jaquote:Op zondag 23 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd naar Angerfistdat is toch wel even een ander niveau normaal gesproken
21:30 Freedom Stage.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd naar Angerfistdat is toch wel even een ander niveau normaal gesproken
Meezingenquote:
altijd handig he, zo'n schriftje!!quote:Op zondag 23 juli 2023 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Die tickets zijn aardig prijzig, maar alles is sold out. Even een notitie maken voor volgend jaar, op tijd bij zijn.
Hou jij hier ook van dan GG?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Die tickets zijn aardig prijzig, maar alles is sold out. Even een notitie maken voor volgend jaar, op tijd bij zijn.
quote:
welke hoeveelheid voor welk topic?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het probleem is vooral het terugvinden van de juiste aantekening.
van die memo tabjes ertussenquote:Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het probleem is vooral het terugvinden van de juiste aantekening.
Heel veel. Inderdaad ook van die tabjes al met verschillende kleuren voor wat categoriën, gehaald bij de boekenwinkel laatst al.... Maar dan nog is het een boekwerk inmiddels.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Eens kijken of dit in te scannen valt. Maar mijn onleesbaar handschrift is voor elk systeem een uitdaging.
Dat is ook weer even iets anders als Angerfistquote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lost frequencies wil maar niet losten
Jij ook greysiequote:
My head is.quote:
Fake it till you make it!quote:
in werkelijkheid was het op dat tijdstip en nog steedsquote:
komt goed werk thuisquote:Op maandag 24 juli 2023 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
in werkelijkheid was het op dat tijdstip en nog steeds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
werk ze greys
Morguh Heerquote:
Ik zit ook mee te lezen ja. Hij staat er niet best op. Benieuwd wat ze gaan eisen tegen hem.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nog net goedemorgen, volgt iemand hier ook het strafproces tegen Thijs Romer? Wat een smeerlap als ik het zo volg. Je kan het volgen op twitter, tegenwoordig X, Saskia Belleman doet verslag
Ja ik ook, hoop dat hij er niet met een taakstrafje afkomt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit ook mee te lezen ja. Hij staat er niet best op. Benieuwd wat ze gaan eisen tegen hem.
Krijg ook niet het idee dat hij echt eerlijk is als ik die antwoorden zo lees.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik ook, hoop dat hij er niet met een taakstrafje afkomt.
Hij draait er om heen, weet echt wel dat hij fout bezig is geweest. Rare snuiter, wees dan eerlijk, met deze antwoorden doet hij die meiden nog meer pijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:14 schreef engine het volgende:
[..]
Krijg ook niet het idee dat hij echt eerlijk is als ik die antwoorden zo lees.
De rechtszaak is nu en live te volgen. Verder heb ik af en toe wat gelezen, maar vraag me altijd af wat zulke kerels bezielt. Daarom lees ik nu op Twitter mee, maar ze liegen/ verdraaien altijd de waarheid in hun voordeel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:20 schreef Lovely het volgende:
Ik volg het niet echt, heb er wel nieuwe berichten over gelezen.. Maar ik hoop dat hij wel goed gestraft wordt, want vaak denken die BBNérs dat ze alles maar kunnen permitteren
Vraag ik mij ook af.. dat je zulke berichten kan sturen naar een jong iemand brr..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De rechtszaak is nu en live te volgen. Verder heb ik af en toe wat gelezen, maar vraag me altijd af wat zulke kerels bezielt. Daarom lees ik nu op Twitter mee, maar ze liegen/ verdraaien altijd de waarheid in hun voordeel.![]()
Ook ongevraagd nar wie dan ook, naar een volwassen/ meerderjarige vrouw is net zo walgelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af.. dat je zulke berichten kan sturen naar een jong iemand brr..
Is het ookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook ongevraagd nar wie dan ook, naar een volwassen/ meerderjarige vrouw is net zo walgelijk
Beschadigd niet alleen het meisjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er straks voor Thijs Romer nog weinig te juichen valt![]()
ja sowieso een puberdochter met Katja Schuurmans volgens mijquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beschadigd niet alleen het meisje
Maar hij heeft zelf ook kinderen toch ?
Heb er niets van mee gekregen alleen de straf gelezenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af.. dat je zulke berichten kan sturen naar een jong iemand brr..
het zal vast niet meer wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Het is nog geen straf. Rechter doet op 8 augustus uitspraak.
Vast niet nee. Zou deze straf al heel wat vinden.quote:
belachelijk eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Vast niet nee. Zou deze straf al heel wat vinden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Thijs komt er te gemakkelijk mee weg, in mijn ogen
Ja misschien maar hij komt er dus niet zomaar mee weg.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Thijs komt er te gemakkelijk mee weg, in mijn ogen
Als voorbeeld< Marco Borsato wordt al een paar jaar gecanceld, zijn platen niet meer gedraaid en zijn carrière en huwelijk naar de kloten. Die man is nog niet veroordeeld, in 1 zaak vrij gesproken, de andere zaak loopt nog.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien maar hij komt er dus niet zomaar mee weg.
Maar daar is dus nog helemaal geen veroordeling. In deze zaak lijkt het er heel erg op dat Thijs een straf gaat krijgen voor zijn acties.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als voorbeeld< Marco Borsato wordt al een paar jaar gecanceld, zijn platen niet meer gedraaid en zijn carrière en huwelijk naar de kloten. Die man is nog niet veroordeeld, in 1 zaak vrij gesproken, de andere zaak loopt nog.
De meiden in de zaak Thijs hadden bewijs, voor Borsato schijnt (als de berichten kloppen)er geen of weinig bewijs te zijn
Ja die komt volgens mij niet meer aan de bak in de filmindustriequote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar is dus nog helemaal geen veroordeling. In deze zaak lijkt het er heel erg op dat Thijs een straf gaat krijgen voor zijn acties.
En Thijs zijn carrière en huwelijk zijn ook voorbij.
Het zou wel heel hypocriet zijn van de media industrie als hij daar nog ergens aan de bak komt!quote:Op woensdag 26 juli 2023 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die komt volgens mij niet meer aan de bak in de filmindustrie
Ja is ook zo, en toch krijgen zelfs moordenaars weer een baanquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou wel heel hypocriet zijn van de media industrie als hij daar nog ergens aan de bak komt!
quote:
ex gedetineerde verdienen een tweede kans, maar niet in een branche waarin de reden voor hun veroordeling een groter probleem blijkt te zijnquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo, en toch krijgen zelfs moordenaars weer een baan
Nee, die moeten ver bij kinderen uit de buurt blijven.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ex gedetineerde verdienen een tweede kans, maar niet in een branche waarin de reden voor hun veroordeling een groter probleem blijkt te zijn![]()
Mensen die veroordeeld zijn voor kindermisbruik moet je ook niet gaan laten werken op een basisschool of BSO![]()
Is een extreem voorbeeld, maar je moet ze niet op het spek gaan binden. Dat was het puntquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die moeten ver bij kinderen uit de buurt blijven.
Ik snapte je puntquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een extreem voorbeeld, maar je moet ze niet op het spek gaan binden. Dat was het punt
Dat weet ik niet, zo ver heb ik me ook weer niet erin verdiept.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte je punt![]()
Volgens mij heeft hij zelf ook een kind toch?
Ik meende samen met Katja Schuurmans. ( maar weet het niet 100% zeker)quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zo ver heb ik me ook weer niet erin verdiept.
Puberdochterquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snapte je punt![]()
Volgens mij heeft hij zelf ook een kind toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |