Nope. De vierdaagse feesten is vooral voor mensen die niet meelopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh lekker! Maar je loopt zelf niet mee?
Ben je in Nimwegen engie ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. De vierdaagse feesten is vooral voor mensen die niet meelopen![]()
Heb wel al een vierdaagse kruisje
Nog nietquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nope. De vierdaagse feesten is vooral voor mensen die niet meelopen![]()
Heb wel al een vierdaagse kruisje
ja zeker, beter dan die extreme hitte die ze een paar jaar hadden, dat was onverantwoordquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel fijn weer erbij de vierdaagse mensen
Dat is geen doen, en dan maakt het lopen ook tig keer zwaarderquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker, beter dan die extreme hitte die ze een paar jaar hadden, dat was onverantwoord
Ja gelukkig niet die extreme hitte of harde buienquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel fijn weer erbij de vierdaagse mensen
Hadden ze beter helemaal snachts en Savonds kunnen lopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zeker, beter dan die extreme hitte die ze een paar jaar hadden, dat was onverantwoord
tja het maakt mij niet uit, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid. Ik doe het ze niet na, met of zonder hitte, in die zin: respect!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze beter helemaal snachts en Savonds kunnen lopen
Maar ja dat willen ze dan niet Ivm de feesten
Perfect weer inddquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig niet die extreme hitte of harde buien
Hopelijk hebben ze dat morgen ookquote:
O, dat is minder en o zo jammer. `maar wie weet valt het meequote:
Kan op buienradar niet veel regen vinden, maar op de weer op mijn laptop geeft die regen aanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is minder en o zo jammer. `maar wie weet valt het mee
Zat net te kijken 0,3 mm voor morgen op buienradarquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan op buienradar niet veel regen vinden, maar op de weer op mijn laptop geeft die regen aan
Absoluutquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja het maakt mij niet uit, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid. Ik doe het ze niet na, met of zonder hitte, in die zin: respect!
Valt mee dusquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net te kijken 0,3 mm voor morgen op buienradar
Gelukkig wel zou het sneu vinden als het met bakken de lucht uit komtquote:
Poncho aan en lopen maarquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel zou het sneu vinden als het met bakken de lucht uit komt
Zijn vaak van die broeidingenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Poncho aan en lopen maarMaar nee dat is geen pretje
Dat wel maar blijf je wel droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |