Iets vast zitten. In Je keel 😆quote:

Van Henk 🤔quote:

Het is hier zwaarbewolkt, lekkere temp, maar verwacht vandaag wel de nodige buien. We hebben vanavond een BBQ, hoop dat het droog blijftquote:

Regen hier. Volop genietenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is hier zwaarbewolkt, lekkere temp, maar verwacht vandaag wel de nodige buien. We hebben vanavond een BBQ, hoop dat het droog blijft

Ik ben nog druk bezig met de vakantie. Maar gaat lekker, alleen maar juichjes en geen klaagjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je een fijne vakantie gehad?

Had je anders verwacht dan? Het is hier altijd een vrolijke bendequote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog druk bezig met de vakantie. Maar gaat lekker, alleen maar juichjes en geen klaagjes.

Waar ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben nog druk bezig met de vakantie. Maar gaat lekker, alleen maar juichjes en geen klaagjes.

Oostenrijk. Net keihard gemidgetgolfd, zo nog wandelen.quote:

Ah nice. In de bergenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oostenrijk. Net keihard gemidgetgolfd, zo nog wandelen.

Fijne vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]

Heerlijk! Geniet lekker van Oostenrijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]

quote:

oeiiiquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]

Dat is niet best.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:33 schreef Lovely het volgende:
Braadworst braadworst
Ik heb een wond zonder korst

Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is niet best.
Hier juichen we niet voor hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |