25 procent erbij in 30 dagen tijd noem jij geen bullmarket?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nu BTC. Zolang we niet in een bullmarket zitten zijn alts doorgaans verliesgevend.
De echte stijging is 2,5 week geleden ingezet. Dat is te kort om van een bullmarket te kunnen spreken. Maar mij hoor je niet klagen, want we hebben net onder 16k (in euro's) flink ingekocht en rond 33k een deel verkocht, wat de recente piek bleek te zijn. En dit jaar ziet er een stuk beter uit dan vorig jaar, met op dit moment grofweg een verdubbeling van de waarde. Misschien is er vanuit dat perspectief wel een bullmarket, al is die stemming geloof ik (nog) niet zo.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
25 procent erbij in 30 dagen tijd noem jij geen bullmarket?
Hoeveel Bitcoin heb jij eigenlijk?quote:
Gaat je geen reet aanquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoeveel Bitcoin heb jij eigenlijk?
gewoon bitcoin kopen pietjequote:Op maandag 30 oktober 2023 20:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We zitten nog onder diverse trend lines en en die stijging komt vooral door geld dat al in de markt zat. Dus nee.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, “geld dat al in de markt zat”?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
We zitten nog onder diverse trend lines en en die stijging komt vooral door geld dat al in de markt zat. Dus nee.
Higher highs higher lows al een jaar lang. Dat mag je best een bull markt noemen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
We zitten nog onder diverse trend lines en en die stijging komt vooral door geld dat al in de markt zat. Dus nee.
Zie o.a. Bitcoin dominance in relatie met globale marketcap. Andere metrics wijzen er ook op dat het vooral eerdere investeerders zijn die weer een beetje vertrouwen in de markt krijgen. Nieuwe investeerders blijven nog achter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, “geld dat al in de markt zat”?
Zo kun je het plat slaan ja. Ik zou het pas een bullmarkt durven noemen als alle metrics ook op groen staan. Higher highs en lows vind ik niet na het diepe dal die we vorig jaar gezien hebben. Persoonlijk ga ik nog wel uit van lagere koersen in aanloop naar de halving (april) en vergelijk ik deze periode met voorjaar 2019 (ik hoop natuurlijk dat ik mis zit en dit idd het begin van een nieuwe bullrun is).quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Higher highs higher lows al een jaar lang. Dat mag je best een bull markt noemen.
Als je te beroerd bent om door te klikken, dan niet joh.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat moeten wij met dit soort clickbait. Vertel dan gewoon wat er zo bijzonder is
Je kunt al lang niet meer doorklikken op Twitterquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je te beroerd bent om door te klikken, dan niet joh.
Ah excuus, dat wist ik niet. Dit is de bron. In een notendop:quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt al lang niet meer doorklikken op Twitter
Dit is het eerdere document waarnaar wordt verwezen: Government sets out plan to make UK a global cryptoasset technology hub. Schijnbaar streven ze ernaar begin 2024 al wetgeving hiervoor te hebben opgesteld.quote:As set out in the government’s consultation response, it is the government’s intention to facilitate and regulate the use of fiat-backed stablecoins in UK payment chains. This is because certain stablecoins have the potential to become a widespread means of retail payment, driving consumer choice and efficiencies.
Ja, en wat hebben we daaraan? Stablecoins is heel wat anders dan crypto.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah excuus, dat wist ik niet. Dit is de bron. In een notendop:
[..]
Dit is het eerdere document waarnaar wordt verwezen: Government sets out plan to make UK a global cryptoasset technology hub. Schijnbaar streven ze ernaar begin 2024 al wetgeving hiervoor te hebben opgesteld.
En? Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:36 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik heb er zeker veel vertrouwen in.....weet echt zeker dat we ergens midden/eind 2024 weer een all time high gaan krijgen.
Alleen ik weet ook uit ervaring dat na een 10% dagstijging die eigenlijk nergens op slaat (we weten immers al lang dat er een spot ETF gaat komen binnen paar maanden) er vaak een inkakmomentje komt. Als ik nu koop op 32.4K en morgen staat ie weer op 29K dan is he extra balen.
Even de FOMC meeting afgewacht deze week, en vandaag op 32.8 K euros ingekochtquote:Op donderdag 2 november 2023 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En? Wat is het uiteindelijk geworden?
Hoef je die afzichtelijke nft's ook niet meer te zien.quote:
Als je niets verkocht hebt heb je ook geen geld verlorenquote:Op maandag 6 november 2023 19:50 schreef Ciclon het volgende:
De altcoins stijgen gestaag door, wie weet ga ik mijn verloren geld toch nog terug verdienen, whoop whoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |