Hij heeft dat ook geroepen in 2017 en 2019, hij gooide er zelfs tweets uit met de vraag of het FED-directeurtje niet een grotere staatsvijand was dan Xi toen zijn eisen voor een lagere rente om de Amerikaanse economie verder aan te jagen niet direct werden ingewilligdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat was 2016...is nogal een tijdje terug he! Toen was de rente en inflatie ook nagenoeg 0.
Dat de rente laag was had Trump geen invloed op, dat was gewoon de economische situatie van lage inflatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft dat ook geroepen in 2017 en 2019, hij gooide er zelfs tweets uit met de vraag of het FED-directeurtje niet een grotere staatsvijand was dan Xi toen zijn eisen voor een lagere rente om de Amerikaanse economie verder aan te jagen niet direct werden ingewilligd
Bedenk wel dat Nasdaq en de Dow op dat moment reeds ATH records hadden neergezet.
Onder Biden is de rente alleen maar gestegen, om de inflatie voortvloeiend uit de periode Trump maar vooral geld geprint in de Covid-periode weer enigszins onder controle te krijgen.
Wanneer de use case van een altcoin waar ze jaren mee pronken eindelijk echt eens tot adaption leidt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wanneer denken jullie dat het een goed moment is om in riskante altcoins te stappen, over een jaar ongeveer? Historisch gezien is het beter om volledig in bitcoin te blijven aan het begin van een bullmarket aangezien alleen de hele grote alts als eth en bnb een beetje meebewegen maar de rest volledig dood blijven
Is er al een altcoin bekend die een echte usecase heeft? Dus die ook daadwerkelijk daar op enige schaal voor gebruikt wordt?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wanneer de use case van een altcoin waar ze jaren mee pronken eindelijk echt eens tot adaption leidt.
Als niemand een altcoin gebruikt voor de use case, zal de market cap ook niet significant stijgen. Dus ik adviseer je goed in te lezen hoe ver ieder altcoin is inzake hun beloftes/projecten.
Ik ben geen shiller (ik haat shillers, zou hypocriet zijn), heb natuurlijk het meeste vertrouwen in de alts die ik in mijn portfolio heb. Dus ze bestaan wel. Maar het blijft giswerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is er al een altcoin bekend die een echte usecase heeft? Dus die ook daadwerkelijk daar op enige schaal voor gebruikt wordt?
Een paar jaar gelecden hoorde je van alles over use-cases, maar ik merk er in de werkelijkheid dus nooit iets van. Dat ergens een cryptocoin gebruikt wordt om een probleem op te lossen dat eerst neit oplosbaar was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen shiller (ik haat shillers, zou hypocriet zijn), heb natuurlijk het meeste vertrouwen in de alts die ik in mijn portfolio heb. Dus het bestaan wel. Maar het blijft giswerk.
Maar dan zou ik je iig adviseren om door de top 20 MC op CMC te checken en bij iedere alt te onderzoeken hoe ver ze zijn met hun use case adaptions.
Ja precies, dat probeerde ik dus uit te leggen in mijn tweede post boven je.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een paar jaar gelecden hoorde je van alles over use-cases, maar ik merk er in de werkelijkheid dus nooit iets van. Dat ergens een cryptocoin gebruikt wordt om een probleem op te lossen dat eerst neit oplosbaar was.
Maar heb je dan een voorbeeld van een coin die geen holle frase is gebleken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja precies, dat probeerde ik dus uit te leggen in mijn tweede post boven je.
Je kan niets met holle statements, dus ik zou daar erg voor waken.
Ik wil niet in dit topic gaan shillen, maar als je oprechte interesse hebt mag je mij DMen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar heb je dan een voorbeeld van een coin die geen holle frase is gebleken?
Als iemand expliciet om een voorbeeld vraagt is eht geen shillen denk ik..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil niet in dit topic gaan shillen, maar als je oprechte interesse hebt mag je mij DMen.
Crypto draait voor 99% op narratives qua prijs-actie, en dat is geen probleem. Use case kan een goede narrative meer of minder helpen, maar marketing kan het ook, partnerships en vooral een sterke actieve community die het woord verspreid. Voor de rest is 90% gewoon een "insider scam" van groepje individuen die de tokenomics zo inrichten zij 80%+ van de tokens beheersen en retail de prijs mag pompen (hun bags die ze voor niets of seed prijs hadden) met behulp van beetje marketing, glossy website, glossy taalgebruik etc. GLMR/MOVER/XRP allemaal voorbeelden hiervan. Aangezien crypto niet gereguleerd is is het ook ideaal als bedrijfje om zo je geld/funding op te halen; crypto-muntje start je, presale buyers zet je zelf de prijs en kopen al (heb je je eerste financieringsrondje al gehad), en daarna allocate je wat van je crypto muntjes aan influencers etc die de marketing en hype op gang brengen. En zelf dump je met je hele kliek insiders als de bull markt goed op weg is en prijs wat leuks heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:57 schreef LXIV het volgende:
Een paar jaar gelecden hoorde je van alles over use-cases, maar ik merk er in de werkelijkheid dus nooit iets van. Dat ergens een cryptocoin gebruikt wordt om een probleem op te lossen dat eerst neit oplosbaar was.
50% Bitcoin (vanwege proof of work en afwezigheid van een grote roerganger) en 50% Ethereum (vanwege smart contracts en DeFi). Ik zou niet willen kiezen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik aan jullie vraag: Op welke coin zou je nu alles zetten?
Waar zouden jullie dan voor kiezen?
BTC, vanwege wat @Claudia_x zegt, de mate van adoptie en de deflationaire eigenschappen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Solana die is einde van het jaar $100+. Thank me later.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Solana die is einde van het jaar $100+. Thank me later.
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Solana die is einde van het jaar $100+. Thank me later.
Adoptie, praktische toepasbaarheid en BlackRock miljarden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat?
Ben benieuwd, een financiële meevaller zou weleens lekker zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Adoptie, praktische toepasbaarheid en BlackRock miljarden.
Was door FTX/SBF sowieso gigantisch oversold eind vorig jaar.
Garanties heb je niet he met altcoins, maar als je wat euro's wilt stukslaan met een gokje is SOL wel interessant.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, een financiële meevaller zou weleens lekker zijn.
Zie dat er gisteren ook weer wat opportunistische uitspraken over zijn gedaan, kan ook weer de koers omhoog stuwen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Garanties heb je niet he met altcoins, maar als je wat euro's wilt stukslaan met een gokje is SOL wel interessant.
Ik zet elke maand 80/20 in BTC versus alts qua verhoudingen.
SOL presteert eigenlijk het hele jaar al behoorlijk consistent.
Btcquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nu BTC. Zolang we niet in een bullmarket zitten zijn alts doorgaans verliesgevend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |