Ook deze keer dacht ik dat die Za weer onzin aan het ouwehoeren was en paar posts later toen je foto’s van staarten postte was ik alleen maar meer overtuigd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 05:38 schreef Za het volgende:
Wat een onzin dit, en ook totaal niet opmerkelijk dat zodra het dier zich toont het filmpje stopt.
Een leeuwin heeft niet zo'n korte staart, dit lijkt me gewoon een wild zwijn.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ook deze keer dacht ik dat die Za weer onzin aan het ouwehoeren was en paar posts later toen je foto’s van staarten postte was ik alleen maar meer overtuigd.
Eerlijk is eerlijk, je had gewoon gelijk. Kudows voor jou
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is toch veel waarschijnljiker dat het om een leeuw gaat, puma heeft een klassieke kattenstaart, lynx heeft puntige oren. Deze heeft een staart met kwast en 'vlakke' oren. Ga er maar vanuit dat experts dit ook gewoon een leeuw vinden, want in de Duitse media (Bild bijv.) worden ook experts op het gebied van grote katachtigen gequote.
quote:Enkele dagen hield een mogelijke leeuwin de Duitse hoofdstad Berlijn en omstreken in haar greep, en ook de media. Nu is er bewijs dat er heel waarschijnlijk helemaal geen roofkat was. Na onderzoek van uitwerpselen blijkt dat het beest, dat onduidelijk op beeld werd vastgelegd, voornamelijk planten at. Dat lijkt op een everzwijn. Ook een gevonden haar wijst niet op een leeuwin.
De leeuwin die vorige week leidde tot een enorme inzet van politie aan de rand van Berlijn heeft waarschijnlijk nooit bestaan, melden Berlijnse media. Een laboratorium vond een hoog percentage planten in de uitwerpselen. Dat kan eigenlijk niet als het een roofdier was geweest, melden de autoriteiten.
Een gevonden haar is ook niet van de vacht van een leeuwin, maar lijkt op dat van een wild zwijn. De structuur van leeuwenhaar is heel anders. Eerder hadden deskundigen na analyse van de schimmige beelden al geconcludeerd dat het silhouet niet bij een leeuwin past, maar eerder bij een everzwijn. De makers van de beelden hadden de politie gebeld en gezegd dat ze in het bos een leeuwin hadden gezien.
Altijd genieten die komkommertijd.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:24 schreef maily het volgende:
Berlijnse leeuwin blijkt vooral vegetariër en dus geen roofkat
[..]
ik twijfel nu echt wel een beeheetjequote:Op donderdag 20 juli 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Je zou denken dat die agenten niet gek zijn
De kleur is vertekend vanwege het licht.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat filmpje dan getrucd of zo? Kan daar echt geen everzwijn in zien. Qua kleur ook al niet.
quote:Op maandag 24 juli 2023 16:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat zal ook wel hoor. Ik zie er eigenlijk ook geen leeuw in, meer een kangoeroe of zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |