Het is heel saai deze week. Gebeurd eigenlijk niks meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat we deze week geen eliminatie meer krijgen door het vrijwillige vertrek van Zoë
En die spelletjes vind ik niet echt wat eigenlijk
Is zo afgelopen het wachten op de slaapkamers, het wachten voor het speelscherm en de uitleg duren langer dan het spel
Inderdaad, het zijn vaak nogal low budget spelletjes.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat we deze week geen eliminatie meer krijgen door het vrijwillige vertrek van Zoë
En die spelletjes vind ik niet echt wat eigenlijk
Is zo afgelopen het wachten op de slaapkamers, het wachten voor het speelscherm en de uitleg duren langer dan het spel
Eerlijk gezegd kan ik de moed niet meer opbrengen om echt te kijken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het is heel saai deze week. Gebeurd eigenlijk niks meer.
Ach er zijn heus nog wel momenten die leuk zijn om te zien. Ik ben ook niet verbaasd dat het saai is. Dat is gewoon zo als er minder mensen zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik de moed niet meer opbrengen om echt te kijken.
Hij staat aan voor als de zoemer gaat.
Streams van een rls hoort gewoon saai te zijn. Het is eens begonnen met BB en dat was niet anders dan saai.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ach er zijn heus nog wel momenten die leuk zijn om te zien. Ik ben ook niet verbaasd dat het saai is. Dat is gewoon zo als er minder mensen zijn.
En toch benieuwd wie er als winnaar overblijft
Is ook zo is altijd tegen het einde aan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ach er zijn heus nog wel momenten die leuk zijn om te zien. Ik ben ook niet verbaasd dat het saai is. Dat is gewoon zo als er minder mensen zijn.
En toch benieuwd wie er als winnaar overblijft
Ik denk dat het de index van een dromenboek is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:28 schreef spapaars het volgende:
Soort van woordenboek lijkt het
[ afbeelding ]
Ja zag het ook, had het al aangepastquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat het de index van een dromenboek is.
Als je gedroomd hebt over een slang dan zoek je slang op. Of vliegen. Of ruzie maken. etc etc.
Haar commentaar, wat er ook gebeurt zal iets zijn als: "Arttiaaagghaaaohohoho Dat is niet goed hoor! hehehe oehoehoeh Dat is toch niet leuk? errghblepblopblib Dat is toch onbeschoft? ghehehehe."quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Moirama heftig heeft gedroomd. Ze zit nu de indexin dat dromenboek na te pluizen of ze iets herkent uit haar droom.
Ik heb door Babs een verander van stream reflex ontwikkeld.. Wees blij dat ze haar zender niet heeft, dat scheelt weer een paar minuten ononderbroken getetterquote:
kloptquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb door Babs een verander van stream reflex ontwikkeld.. Wees blij dat ze haar zender niet heeft, dat scheelt weer een paar minuten ononderbroken getetter
Ze werden wel heel vroeg uit hun bed getrokken met een allemaal zender wisselen oproep. Dat stemt hoopvol, toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:43 schreef schizolientje het volgende:
zet net de cos aan en de streamen miss blerrie meteen in beeld maar vooral geluid. Is zich overal in aan het likken, knuffel met Mirthe, bespringt Moirama, heeft besloten de hele dag met haar door te brengen, dat wordt herrie met miss blerrie maar vooaral inlikken, slijmen en slijmen en slijmen Geen streamdag of de toeter moet gaan
Rupert is een vals kreng, dat was voor mij vanaf het begin al duidelijk. Ik moet wel zeggen dat ik het dan wel weer kan waarderen dat ie daar zelf ook ruiterlijk voor uit komt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert daarnet in gesprek met Wendy over het trouwen van Wendy en Babette en dat Wendy alles kwijt is, de partner, de bruidsmeisjes, haar moeder etc. Ze moeten er om lachen. Wendy noemt ook dat ze een taart wil gooien op iemand.
Rupert loopt vervolgens naar kamer 2 en verteld het hele gesprek en zegt een divorce party activiteit te willen houden en daarna volgt gedis van Wendy.. ga ik niet herhalen.
Dit is voor het eerst dat ik dit van Rupert mee krijg.
Een soort van nare humor ten koste van iemand anders willen delen met anderen om dan met elkaar hartelijk te lachen.
Heel vroeg was het niet, het gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze werden wel heel vroeg uit hun bed getrokken met een allemaal zender wisselen oproep. Dat stemt hoopvol, toch?
Kutquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heel vroeg was het niet, het gebeurt wel vaker.
ze wilden op sas gaan eerder, maar ja ze veranderen a la minute daarquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
De volgende die genomineerd wordt is Wendy denk ik zeker te weten en dan hoop ik dat ze tegen Moirama moet.
Dat doe ik ook, maar 9 van de 10 keer hobbelt ze meequote:Op donderdag 20 juli 2023 09:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb door Babs een verander van stream reflex ontwikkeld.. Wees blij dat ze haar zender niet heeft, dat scheelt weer een paar minuten ononderbroken getetter
Ik hoop zo dat Moraima eruit gerot wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
De volgende die genomineerd wordt is Wendy denk ik zeker te weten en dan hoop ik dat ze tegen Moirama moet.
Maar echt...quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar 9 van de 10 keer hobbelt ze mee
Meer Babs die haar vriendinnen kwijt is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert daarnet in gesprek met Wendy over het trouwen van Wendy en Babette en dat Wendy alles kwijt is, de partner, de bruidsmeisjes, haar moeder etc. Ze moeten er om lachen. Wendy noemt ook dat ze een taart wil gooien op iemand.
Rupert loopt vervolgens naar kamer 2 en verteld het hele gesprek en zegt een divorce party activiteit te willen houden en daarna volgt gedis van Wendy.. ga ik niet herhalen.
Dit is voor het eerst dat ik dit van Rupert mee krijg.
Een soort van nare humor ten koste van iemand anders willen delen met anderen om dan met elkaar hartelijk te lachen.
het is tegenwoordig wel vaker dat mensen daar een feestje voor geven. Alleen vaak als er knderen in het spel zijn wordt een vechtscheiding en gaan de kinderen onder behandeling voor de fouten die de ouders maakten en makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Rupert is een vals kreng, dat was voor mij vanaf het begin al duidelijk. Ik moet wel zeggen dat ik het dan wel weer kan waarderen dat ie daar zelf ook ruiterlijk voor uit komt.
En met name door Marciano volgens mij. Sinds zij en hij naar elkaar toe trekken is het hommeles tussen Klepzeiker-Babs en Zoé en Wendy.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer Babs die haar vriendinnen kwijt is.
Zoë pleite en Wendy ook geen vriendin meer.
En ze heeft niet door dat er een spelletje met haar wordt gespeeld door die gasten.
Precies.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer Babs die haar vriendinnen kwijt is.
Zoë pleite en Wendy ook geen vriendin meer.
En ze heeft niet door dat er een spelletje met haar wordt gespeeld door die gasten.
Zoë net zo goed, constant volgen van Babbel. In de dousches zelfs, vanaf wakker worden tot slapen, constante doem denken. Extreme uitspraken. Zoe de energie vampier. Dat komt niet door Marcionette. Babbels losweken van Zoë is zelfbescherming.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:53 schreef tonja het volgende:
[..]
En met name door Marciano volgens mij. Sinds zij en hij naar elkaar toe trekken is het hommeles tussen Klepzeiker-Babs en Zoé en Wendy.
Dat is iedere morgenquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze werden wel heel vroeg uit hun bed getrokken met een allemaal zender wisselen oproep. Dat stemt hoopvol, toch?
ja ik zag het shot ook. Niet normaal. Ik zou het alleen al daarom geen week uithouden daar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:20 schreef Lovely het volgende:
Ik zie nog steeds veel vliegen daar in de keuken
Ze hadden wel van die plak strips opgehangen maar die zullen wel al weer vol zittenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:21 schreef tonja het volgende:
[..]
ja ik zag het shot ook. Niet normaal. Ik zou het alleen al daarom geen week uithouden daar.
Dat hoop ik ook en dan de volgens mag Rupert er van mij uitquote:Op donderdag 20 juli 2023 09:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Moraima eruit gerot wordt.
Ze hebben nu zelfs een elektrische vliegenvangerquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze hadden wel van die plak strips opgehangen maar die zullen wel al weer vol zitten
Nee ik sowieso niet, met zoveel mensen etc
En toch vliegen de vliegen daar niet inquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs een elektrische vliegenvanger
Heb je er een link van?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:
op marktplaats worden de bedframes uit de loods te koop aangeboden , talpa zet ze koop op mp
Goed opletten dan naar het gedrag van oa Babs,laatste gesprek waren Zoë en Babs ineens heel erg veranderd in gedrag en praten.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:20 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima wordt door Imadiddin aangesproken over de kwark..... omdat er te weinig kwark was vandaag en ze toch heeft genomen.... de keuze tussen brood en kwark is voor morgen.
Reactie van Moraima: nou als iedereen brood neemt is er nu toch genoeg kwark voor mij (of woorden van die strekking)
Vanaf 11 uur zijn er coachingsgesprekken zegt Mirthe
Goed dat Immi haar aanspreektquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:20 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima wordt door Imadiddin aangesproken over de kwark..... omdat er te weinig kwark was vandaag en ze toch heeft genomen.... de keuze tussen brood en kwark is voor morgen.
Reactie van Moraima: nou als iedereen brood neemt is er nu toch genoeg kwark voor mij (of woorden van die strekking)
Vanaf 11 uur zijn er coachingsgesprekken zegt Mirthe
Zou kunnen ja, Talpa heeft wel spullen te koop op marktplaats maar de beddenframes nog niet gevondenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zijn gewoon verkopers met hetzelfde bed, ikeabedden zijn het
ik lees op love en reality site op fb stonden de foto s bijquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, Talpa heeft wel spullen te koop op marktplaats maar de beddenframes nog niet gevonden
Okquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik lees op love en reality site op fb stonden de foto s bij
Het is idd allemaa zó goedkoop. Ik vraag me ook af hoeveel % ze uiteindelijk krijgen van het geldbedrag.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:53 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me al weken iets af, alle vrijwillige vertrekken zorgden ervoor dat ze geen eliminaties hoefden te spelen, zouden ze die spellen voor een volgend programma bewaren, want het blijven bijna allemaal van die low budget dingen die we hier te zien krijgen.
Ik vermoed zomaar dat het een grote teleurstelling gaat wordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Het is idd allemaa zó goedkoop. Ik vraag me ook af hoeveel % ze uiteindelijk krijgen van het geldbedrag.
Jammer dat de andere dit niet allemaal horenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:12 schreef tonja het volgende:
Morrie loopt te janken over dat er geen worst en kaas is terwijl ze yoghurt en zo uit de koelkast jat van mensen die aangegeven hebben geen brood te willen voor ontbijt. Morrie mompelt iets als oh, ik zou brood eten.. naja, pech, nog maar 6 weken ik ga het goed hebben.
Kutwijf.
Denk dat je deze week dat kan vergeten Zoe is er al uitquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:26 schreef cinsan het volgende:
coachingsgesprekken lees ik dus weer geen eli , of moet daarna gaan gebeuren,ik wil morrie eruit hebben
zullen ze toch moeten opschieten als ze met 10 man richting finale willen gaanquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je deze week dat kan vergeten Zoe is er al uit
Ik denk dat dat te maken heeft met zijn manier van Nederlands praten. Elk - woord - spreekt - hij - nadrukkelijk - uit.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Imadiddin praat als een robot, alles op een toon
Gaat over de muziekbox staat al een tijdje ongebruikt hij gaat dan doorgeven...........Soundlock
Juist, hij doet er nu juist heel veel moeite voor elk woord duidelijk uit te spreken. Dat lukt hem niet snel en waarom zou hij ook? Ik vind dat prijzenswaardig. Kun je van die andere 2 niet zeggen met hun Surinaamse gebrabbel.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met zijn manier van Nederlands praten. Elk woord spreekt hij nadrukkelijk uit.
Daar blijft niks van over!quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
2 zakken andijvie zijn over. Die gaan ze invriezen.
Vind het irritant klinkenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met zijn manier van Nederlands praten. Elk - woord - spreekt - hij - nadrukkelijk - uit.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
Mooi van binnen en mooi van buiten. Met het hart op de juiste plek zegt ze over zichzelf tegen de de camera
Eindbazin.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
Mooi van binnen en mooi van buiten. Met het hart op de juiste plek zegt ze over zichzelf tegen de de camera
Ben zelf geen stamppotfan maar zoals jij het schrijft is het inderdaad te eten. Bladgroentes kun je nu eenmaal niet invriezen, dat weet elke mafkees.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha zegt het nu ook. Rauwe andijvie kan je niet invriezen. Ze wist dat eerst ook niet maar heeft het gevraagd.
Ze gaan vandaag de andijvie eten.
Niet de lekkerste groente overigens. Ik vind het net bittere snot. Maar rauw door de aardappel puree met veel uitjes jus is wel heel lekker.
Tis maar net wat je mooi vind.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
Surinaams?! Wie?quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, hij doet er nu juist heel veel moeite voor elk woord duidelijk uit te spreken. Dat lukt hem niet snel en waarom zou hij ook? Ik vind dat prijzenswaardig. Kun je van die andere 2 niet zeggen met hun Surinaamse gebrabbel.
Volgens mij hadden ze eergisteren ook al stamppot andijviequote:Op donderdag 20 juli 2023 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha zegt het nu ook. Rauwe andijvie kan je niet invriezen. Ze wist dat eerst ook niet maar heeft het gevraagd.
Ze gaan vandaag de andijvie eten.
Niet de lekkerste groente overigens. Ik vind het net bittere snot. Maar rauw door de aardappel puree met veel uitjes jus is wel heel lekker.
Duidelijk ja..quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar Sasha attent en aardig is naar Jappie toe zo bitcherig is ze naar Bern toe.
En Eunice, die was alles expertquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:28 schreef Harry het volgende:
Er zijn veel aartsluie mensen daar.
Degenen die actief waren / zijn: Isaac, Erik, Janet, Wendy.
Isaac alleen maar met sportenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:28 schreef Harry het volgende:
Er zijn veel aartsluie mensen daar.
Degenen die actief waren / zijn: Isaac, Erik, Janet, Wendy.
Ik ook. Ik zou wel willen horen hoe hij in z'n eigen taal spreekt.quote:
Denk eens na, voordat je iets schrijft!quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou wel willen horen hoe hij in z'n eigen taal spreekt.
Ik denk dat hij slechthorend is
Pardon?quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Denk eens na, voordat je iets schrijft!
quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Niet te hopen voor hemquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb je wel eens een slechthorende of dove horen praten? Dat klinkt zo.quote:
Hoezo dan, dat lees ik er niet uitquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:42 schreef woxxel het volgende:
Jij maakt nu iets negatiefs van slechthorende zijn. Of heb je dat niet door?
Hij zei, denk eens na voordat je iets zegt. T is toch niet heel raar dat ik daar aan dacht, want idd dat model praat ook zo, maar zij heeft wel iets aan haar gehoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo dan, dat lees ik er niet uit
Dat ene model praat ook zo die is volgens mij zeer slechthorend. Nergens staat dat het negatief is
Toch maar een reactie:quote:
Mag je vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Toch maar een reactie:
- Iemand die relatief kort in NL is, en een totaal andere taal gewend is, MAG zo praten als Imadiddin doet. En ja, ik vind het ook irritant.
- Een vermoeden van slechthorendheid uitspreken, als daar geen reden voor is. Bijvoorbeeld niet een hand aan het oor (zoals Esther) houden bij communicatie, of laat staan een hoorapparaat hebben. Zo intens dom, vind ik dat.
Ik gooi in de zomer vruchtenkwark in de vriezen (in van die ijsjesmaakvormpjes) en dat is erg lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kwarkijs bestaat wel.
Maar het zal niet op die manier gemaakt worden.
Deze aanname is natuurlijk wel heel erg triestquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee Zoë heeft deze week verpest. Het ultieme einde voor haar.quote:
Ik niet. Het grootste evenement van Bern wordt zijn vertrek wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:16 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe t evenement van bern gaat zijn
Die rode lippenstift knalt eruit, voor de rest valt het nog wel meequote:Op donderdag 20 juli 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sas begint ook wel erg veel make-up te dragen... naar mijn smaak
Ze is vooral bezig, met het acteren van de verliefde puber.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:19 schreef schizolientje het volgende:
ff de tream aan en ik vroeg me af wat dat enorme slijmspoor is in de loods en buiten richting Moirama, Ruper. Mirthe, en toen ik het geluid aan zette wist ik het, blerrie Babette is een slijmoffensief bezig, drukdrukdruk
En volgens mij ook foundationquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die rode lippenstift knalt eruit, voor de rest valt het nog wel mee
Een vos verliest wel zn haren (goudlokje/goudstekeltje) maar nooit zn streken (hij doet hetzelfde gedrag vertonen als wat hij bij KimW deed)quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:23 schreef schizolientje het volgende:
nu moet ze verplicht pendelen van Marciano en krijgt ze als maar voorgekauwd wat en hoe ze moet zitten en praten, nog nooit zo n idiote poppen kast gezien. Ga weer eens wat anders doen
quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:27 schreef schizolientje het volgende:
hij kan ook nog vragen of zijn lokje er vandaag of anders morgen van af valt
Ongelooflijk dat ze hier naar luistert!!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:33 schreef danaqui het volgende:
Ga vragen aan Bern, doe je broek omhoog, we gaan op je bed
Echt hequote:Op donderdag 20 juli 2023 13:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ze hier naar luistert!!!
Ze moeten natuurlijk die pendel aan een vast punt ophangen en dán vragen stellen.. 100% dattie geen millimeter meer beweegtquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is echt hypernerveus, tegen het panische aan...... ze wil niets anders dan kaarten leggen en pendelen.
Als de pendel niet 'zegt' wat ze wil horen, wordt ze nog kortademiger en wil ze weer ergens anders gaan zitten.
Bij Marciano zie je trouwens zijn vingers bewegen als hij aan het pendelen is
quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:45 schreef Wibehh het volgende:
[..]
En laatst iemand lullen hier op het forum dat ze nooit Engels praten
Nee dat was ik niet. Jij beweerde dat ze heel veel Engels praten. Leuk voor je dat je een momentje gevonden hebtquote:
Nee hoor, dit is een van de velen momenten. En gister beweerde ik alleen dat Babbet ook een sleutel erbij had gekregen. Niet zo miepen en beter lezen, snap niet wrm je het nodig vindt om erop te reageren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet. Jij beweerde dat ze heel veel Engels praten. Leuk voor je dat je een momentje gevonden hebt![]()
Er was ook iemand die beweerde dat Babette een auto gekregen heeft. Oh, was jij da?
Ze ligt al een tijdje rustig tegen Moraima haar tiet nuquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:50 schreef humpty het volgende:
Gisteren toen Babette op de streams was heb ik het geluid eraf gezet
maar naar haar kijken is ook heel onaangenaam geworden
De haarlok die ze constant van de ene kant naar de andere kant zwiept
knot erin en knot eruit...alles beweegt echt hyper de pieper
Ik had het over gisterenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ze ligt al een tijdje rustig tegen Moraima haar tiet nu
quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een van de velen momenten. En gister beweerde ik alleen dat Babbet ook een sleutel erbij had gekregen. Niet zo miepen en beter lezen, snap niet wrm je het nodig vindt om erop te reageren.
Booooomer dat je bentquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kijk de vorige TT anders even terug.
Erik krijgt steeds meer kapsones..... moet je nagaan dat hij al die maanden het meeste meegeniet van het 'teveel gekookte eten', omdat hij degene is die dubbele porties neemt en die het erna nog opeetquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat volgende week koken alleen want het stelt niets voor koken voor zo weinig mensen. Erik: Het wordt een soort van verassing, maar wel een beetje in de richting van de vorige keer (als het maar geen chili wordt)
Hij vindt dat r te veel gekookt wordt.
Hij kan dat beter inschatten zegt ie tegen Wendy.
( echt soms zou je die man iets aan willen doen....)
Ja echt hé. De eerst volgende eli na zijn vrijstelling weg ermee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik krijgt steeds meer kapsones..... moet je nagaan dat hij al die maanden het meeste meegeniet van het 'teveel gekookte eten', omdat hij degene is die dubbele porties neemt en die het erna nog opeet
graag!!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja echt hé. De eerst volgende eli na zijn vrijstelling weg ermee.
Ja. Juist omdat er teveel wordt gekookt kan deze meneer een extra bordje nemen én ;savonds nog een beetje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat volgende week koken alleen want het stelt niets voor koken voor zo weinig mensen. Erik: Het wordt een soort van verassing, maar wel een beetje in de richting van de vorige keer (als het maar geen chili wordt)
BB had wel aardige opdrachten, maar die toonden ze hoofdzakelijk op TV, en niet op de streams.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:51 schreef realkijkers het volgende:
Naar mijn idee zijn de opdrachten al sinds jaar en dag low budget bij deze shows
Ja ze wisselen sneller dan ik kan typen op mijn mobiel . Nu met Immi en Tianoquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik zie hem met Marciano tafeltennissen
Dat worden dus magnetronmaaltijden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
Jij schrijft het, ik dacht het.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik krijgt steeds meer kapsones..... moet je nagaan dat hij al die maanden het meeste meegeniet van het 'teveel gekookte eten', omdat hij degene is die dubbele porties neemt en die het erna nog opeet
En blablaBep Zoe verwijten dat die het altijd over de eliminaties had.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
De bewoners die momenteel het vaakst/meest praten over dingen die niet met eliminatie te maken hebben zijn volgens mij Wendy en Jasper, je hoort allerlei onderwerpen voorbij komen en ze luisteren ook echt naar elkaar
Wordt vanavond wel weer drukker.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef Wibehh het volgende:
Het is ook een stuk rustiger op het forum de laatste tijd
Net zat ze in die andere kast parfum te spuiten ( naast het stapelbed bijquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babs slaapt in een stapelbed
[ afbeelding ]
Mirthe slaapt naast de stapelbed.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zat ze in die andere kast parfum te spuiten ( naast het stapelbed bij
Het raam )
Hoorde je Marciano zeggen dat hij geen ei wilde maken voor Wendy, want die zou ruzie met hem zoeken?!quote:
Denk dat ze wel geleerd hebben dat minder mensen dan nu te weinig is voor voldoende dynamiek, voor leuke tv.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
zullen ze toch moeten opschieten als ze met 10 man richting finale willen gaan
Ja dat weet ik daar gaat het niet om ze zat i n de kast direct naast babettes bed ( de laatste kast dus vanuit waar mirthe nu zit gezienquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe slaapt naast de stapelbed.
[ afbeelding ]
Oké, dacht even de tekst van een of ander liedje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
van wie dit briefje is denk van bep, voor wie voor hare pio dwingeland
Nou ja, een snuifje parfum nemen is geen halsmisdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik daar gaat het niet om ze zat i n de kast direct naast babettes bed ( de laatste kast dus vanuit waar mirthe nu zit gezien
Ik zou dat toch eerst even vragen hoor, maar misschien heeft ze dat wel gedaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, een snuifje parfum nemen is geen halsmisdaad.
Dat zeg ik ook niet maar het waren dmeerdere flesjes die ze op spoot, bovendien is het Mirthe die altijd zegt ik voel me niet veilig als iemand in mijn kast zit en iets pakt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja, een snuifje parfum nemen is geen halsmisdaad.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zat ze in die andere kast parfum te spuiten ( naast het stapelbed bij
Het raam )
En 2pakken koekjes en een pakje sigaretten en ijs voor 3 euro!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:24 schreef schizolientje het volgende:
een hele doos ijs heeft Morama van haar eigen zakgeld zegt ze tegen Mirthe
Een nieuw revolutionair dieet?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:24 schreef schizolientje het volgende:
een hele doos ijs heeft Morama van haar eigen zakgeld zegt ze tegen Mirthe
lover- annex playboy: EXIT A.S.A.P.!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:59 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hoorde je Marciano zeggen dat hij geen ei wilde maken voor Wendy, want die zou ruzie met hem zoeken?!
Wat een loser. Wendy moet eens proberen om hem te vergeten met koken, dan is de loods te klein.
(Isaak stond er schaapachtig bij te lachen en heeft toen volgens mij voor Wendy gemaakt)
Doet ze goed, geef ff adres van die winkel!!quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En 2pakken koekjes en een pakje sigaretten en ijs voor 3 euro!!
Ik zat het ook ff na te tellen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En 2pakken koekjes en een pakje sigaretten en ijs voor 3 euro!!
Dat doet ze nu al denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:37 schreef Wibehh het volgende:
Morie komt de eerste week als ze thuis is zo weer 15kg aan.
Een man van 40 wat een zielig ventje.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
lover- annex playboy: EXIT A.S.A.P.!!
wat een verkeerd mannetje is dat toch
maar zo mogen we niet tegen hem pratenquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een man van 40 wat een zielig ventje.
Want anders...........?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar zo mogen we niet tegen hem praten![]()
![]()
Wel als we eerst als een knipmes buigen voor HEMquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar zo mogen we niet tegen hem praten![]()
![]()
Mag ik dat knipmes dan eerst gebruiken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wel als we eerst als een knipmes buigen voor HEM
ze vreet en snoept , te lui om effe in de tuin rondjes te lopen , ze ligt liver in haar bed of hangt op een stoel , tja eigen schuld dikke bultquote:
om hem te scalperen mssquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mag ik dat knipmes dan eerst gebruiken?
Ze zei ook eens dat ze helemaal niet af wil vallen. Misschien hebben ze haar daarom in het programma gezet, dat ze zei wel af te willen vallen en de programmamakers dat wel stimulerend vonden voor andere zwaargewichten?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze vreet en snoept , te lui om effe in de tuin rondjes te lopen , ze ligt liver in haar bed of hangt op een stoel , tja eigen schuld dikke bult
Zet echt net de stream aan, met een bord warm eten voor mijn neusquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niet te koken dus voor mij prima![]()
Oh wil wel een eliminatie hoor.
Ik wilde net beginnen met koken!quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niet te koken dus voor mij prima![]()
Oh wil wel een eliminatie hoor.
Oeh, kun je ook blijven kijken, als ze maar niet een uur op de slaapkamers zitten weer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet echt net de stream aan, met een bord warm eten voor mijn neus
Moraima denkt een eliminatie die roept al naar haar kinderen dat ze naar huis komt
Lange opdracht tot het einde, vallen er vanzelf wel mensen af.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:49 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima: dit kan niet verdien zijn, dit is eli!!!!
Imadiddin: of een heel lange opdracht
Meestal duurt het wel even voordat ze eruit komen en anders op je telefoon of zo en dan oortjes in. Zo kook ik regelmatig.quote:
Kan ze d´r bak met ijs meteen meenemen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, kun je ook blijven kijken, als ze maar niet een uur op de slaapkamers zitten weer.![]()
Positief denken, de opdracht volgt snel en wordt een eliminatie![]()
![]()
En van mij mag mori er inderdaad uit vandaag.
Heb geen mobieltje, vaste lijn dus ga ik snel aan de gang.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meestal duurt het wel even voordat ze eruit komen en anders op je telefoon of zo en dan oortjes in. Zo kook ik regelmatig.
die schijt al 7 kleuren strontquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel maakt zich zorgen... ALS het een "Elie" is zo laat.. hoe moet mijn moeder mij dan komen ophalen
Jah.. dat Ik moet weg ik, ze moeten mij hebben werkt vaak bij paranoia RLS-deelnemersquote:
Bij sommige opdrachten denk ik waarom heeft dat zo lang geduurd en dat ze dan zo lang weer moeten wachten als ze weer de loods in mogen.quote:
Dat zou die idiote wachttijd wel verklaren idd..quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij doen de oempa loempa's ook vaak de loods even opruimen of vegen en zo want hoor vaak de bewoners zeggen dan dat de kast ineens is opgeruimd of zo. Kan me voorstellen dat het netjes in beeld moet komen voor tv en daar zijn ze dan wat langer mee bezig dan alleen een spel neerzetten. Oh ook die kleden weg en de meubels en zo, alles is vaak netjes als de opdracht begint.
Dit zit in mijn hoofd, nergens bewijs van.Behalve soms de woorden van de bewoners en wat ik zelf zie daar.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou die idiote wachttijd wel verklaren idd..![]()
De kaboutertjes die de Loods komen opknappen
Alsof zij naar huis gestemd wordt helaas zal dat niet het geval zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel maakt zich zorgen... ALS het een "Elie" is zo laat.. hoe moet mijn moeder mij dan komen ophalen
Meer geld was voorspelbaar, die "AchterCheque" was voor één evenementje organiseren... niét voor eten en drinken kopenquote:
Morri en Wendy of Mirthe. Zei Jasper vanmorgenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof zij naar huis gestemd wordt helaas zal dat niet het geval zijn.
Ik denk als ze moeten elimineren Moraima en Sasha
yep bel lulmans wil wendy eruit hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri en Wendy of Mirthe. Zei Jasper vanmorgen
Och dat is ook zo vervelend tegenwoordig, ik snap het wel, dat ze moeten piesen na een uur maar voor ons streamers is het irritant. Tenminste, voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:16 schreef spapaars het volgende:
Alle camera's en lampen afgestoft. kom maar op met de tringelingeling je hebt 1 minuut, en dan gaan ze voor 5 minuten pissen
Die zijn altijd zo saaaaaaiquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een verdienopdrachtje
Ja voor het weekend anders geen bestelmomenten meer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een verdienopdrachtje
😄😄😄 Ja sorry, ik heb vakantie! Volgende week ergens?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mori ophalen? Ben nog op m'n werk, kom vanavond wel.
Laat ze alvast beginnen te lopen,ik pik haar halverwege wel op.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:19 schreef Yver73 het volgende:
[..]
😄😄😄 Ja sorry, ik heb vakantie! Volgende week ergens?
Een hoe hard kunnen ze vandaag weer falen verdienopdracht.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Marcie heeft een witte bandana.. geen Eli
Ja, laatste tijd iedere keer een uur en nu dat we zeiden dat ze de tijd had is het sneller.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:22 schreef spapaars het volgende:
en Chea49 zet net de aardappels op het vuur.
Volgens mij heeft hij de rode in zijn zak en wisselt hij het als het wel zo is. Hij heeft het wel vaker fout.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Marcie heeft een witte bandana.. geen Eli
Beps haalt die aardappels wel uit het vuur voor je.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, laatste tijd iedere keer een uur en nu dat we zeiden dat ze de tijd had is het sneller.
Maf wijf.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Beps haalt die aardappels wel uit het vuur voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |