SeikSas vind niet veel grappig, ze vind de meeste van haar tijd zelfs Bern niet grappig, de Loods niet grappig, de opdrachten niet grappig, het eten niet grappig...quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:11 schreef Wibehh het volgende:
Sasha vindt het niet grappig, want sommigen verwachten wel een brief van thuis met slecht nieuws.
ze heeft geen rijbewijs?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ken je die grap van Babbel die een auto kreeg?
[ afbeelding ]
Jawel maar ze droomt al jaren van een Range Rover, die wil ze aanschaffen van het gewonnen geld, keep on dreamingquote:
Weet ik veel.., misschien heeft Marcie wel 11 maanden zijn eigen autosleutels bewaard in de Loods.. dat zelfs KimReet ze nooit te zien hebben gekregenquote:
Nu ook al kadootjes, er komt een tijd dat ze het moet terugbetalen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet ik veel.., misschien heeft Marcie wel 11 maanden zijn eigen autosleutels bewaard in de Loods.. dat zelfs KimReet ze nooit te zien hebben gekregen
Dat "terugbetalen" hoeft niet gedefinieerd te wordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu ook al kadootjes, er komt een tijd dat ze het moet terugbetalen.
Alles goedpraten van Erik, want hij heeft zo'n honger, terwijl hij thuis 2 x eet van een magnetron maaltijd. Morrie geeft haar eten veel vaker aan Erik. Alle managers hebben dingen voor zichzelf gekocht of anderen bevooroordeeld, niemand uitgezonderd, maar Morrie.....quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:15 schreef Verida het volgende:
nog even terugkomen op de reactie over Morrie :
morrie had ook vanaf het begin een goede klik met rupi en imma, sowieso omdat die twee erg goed waren in het achteroverdrukken van eten en snoep . En dat lopen en gymen kan ze ook alleen doen, ze heeft lang genoeg meegelift op de populariteit van jef en kim. En morrie heeft toevallig gisteren een half bord stampot weggegeven aan Erik, poepoe. maar dat weegt niet op tegen de pakken koekjes, chips, boterhammen met pasta enz die ze in de loop van de maanden naar binnen heeft gewerkt Overigens heeft wat ik van Morrie vindt, helemaal niets te maken met de honger van Erik.
Ze heeft nog genoeg mensen die met haar willen praten, vooral in het papiaments. Dat is ook iets wat mij tegenstaat van Rupi en Isaac en Morrie, het praten in het Papiaments, en er gewoon mee doorgaan, hoe vaak er ook wordt gewaarschuwd. En mocht je het lef hebben om haar tegen te spreken, dan krijg je een grote bek met veel handgebaren en harde stem.
Ook zijn er nog genoeg mensen te vinden die met haar willen kaarten, dus echt zielig en eenzaam en uitgesloten is ze absoluut niet. Ze zit haar tijd uit, probeert nog zoveel mogelijk binnen te harken met zo weinig mogelijk inspanning.
Haar tijd als manager was ook niet echt iets van hard werken, Ze had al snel een ventilator geregeld en zat de hele dag boven bij de ventilator met haar rug naar de computer terwijl haar onderdanen de mailtjes mochten schrijven en de lekkere dingen voor privegebruik mochten bestellen.
En dat heeft niets met cultuur of kapotte knieen te maken, maar met haar instelling hoe ze in de loods is.
dat laatste!!quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles goedpraten van Erik, want hij heeft zo'n honger, terwijl hij thuis 2 x eet van een magnetron maaltijd. Morrie geeft haar eten veel vaker aan Erik. Alle managers hebben dingen voor zichzelf gekocht of anderen bevooroordeeld, niemand uitgezonderd, maar Morrie.....
Ik heb niets met niemand daar in de loods, het zijn allemaal acteurs, die een spel spelen om een grote pot geld te winnen. Het gaat ook niet alleen om de te spelen spellen daar, het is ook een psychologisch spel. En wie er met de pot vandoor gaat, maakt me niet veel uit, alhoewel ik hem Wendy het meeste gun.
ik zeg helemaal niets over Erikquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles goedpraten van Erik, want hij heeft zo'n honger, terwijl hij thuis 2 x eet van een magnetron maaltijd. Morrie geeft haar eten veel vaker aan Erik. Alle managers hebben dingen voor zichzelf gekocht of anderen bevooroordeeld, niemand uitgezonderd, maar Morrie.....
Ik heb niets met niemand daar in de loods, het zijn allemaal acteurs, die een spel spelen om een grote pot geld te winnen. Het gaat ook niet alleen om de te spelen spellen daar, het is ook een psychologisch spel. En wie er met de pot vandoor gaat, maakt me niet veel uit, alhoewel ik hem Wendy het meeste gun.
Ze krijgt toch helemaal geen autoquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:42 schreef woxxel het volgende:
Net dus een auto gekregen. Nu lekker een potje klaverjassen.
Ik vond haar reactie maar raar.
en een autosleutel...quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ze krijgt toch helemaal geen autogewoon een foto met wat geschreven woorden van Garciano.
Ze heeft idd alleen de foto van een auto gekregen, de suggestie mag je er zelf bij verzinnen...quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ze krijgt toch helemaal geen autogewoon een foto met wat geschreven woorden van Garciano.
nee, ze had duidelijk ook sleutels van de Range Rover aan het strikjequote:Op woensdag 19 juli 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft idd alleen de foto van een auto gekregen, de suggestie mag je er zelf bij verzinnen...
Wendy mag van mij ook winnen ben allleen bang dat dat niet gaat gebeurenquote:
als die 3 in de finale gaan staan weet je goeg hoe er gemanupileerd is door k5quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy mag van mij ook winnen ben allleen bang dat dat niet gaat gebeuren
Sasha mag van mij ook winnen maar dat gaat ook niet gebeuren denk ik
Denk dat de finale tussen Isaak, Marciano en Babette is
Zo zie ik het niet, ze hebben al die tijd samen gespeeld en een voor een van die andere partij naar huis gespeeldquote:Op woensdag 19 juli 2023 15:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
als die 3 in de finale gaan staan weet je goeg hoe er gemanupileerd is door k5
er zijn er nog meer die gewoon in de finale kunnen komen, Bern, Jappie, Sasha, Mirthe, Wendy, Erik, Rupert, Immie , die maken volgens mij net zoveel kans nog als de drie die jij opnoemt als het zou gaan om vaardigheiden of kennis.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bewijs?quote:
Dat kan, iedereen die er zit kan er in komenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn er nog meer die gewoon in de finale kunnen komen, Bern, Jappie, Sasha, Mirthe, Wendy, Erik, Rupert, Immie , die maken volgens mij net zoveel kans nog als de drie die jij opnoemt als het zou gaan om vaardigheiden of kennis.
Het leek wel of er een sleutel met een sleutelhanger bij zag aan die foto,quote:
Denk ik ook en dat is prima, Wendy hierbij zou een prima zijn, maar Mirthe erbij schat ik toch ook wel bij de Top 5.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Nog even en we weten hetquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk ik ook en dat is prima, Wendy hierbij zou een prima zijn, maar Mirthe erbij schat ik toch ook wel bij de Top 5.
Ik heb er niemand iets over horen zeggen. Misschien heeft Marciano wat geknutseld? Vind het nogal een aanname dat ze een auto cadeau heeft gekregen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het leek wel of er een sleutel met een sleutelhanger bij zag aan die foto,
Jammer dat we niet konden lezen wat er in die brief stond
Ja, dat woord was het volgens mij.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:13 schreef espri het volgende:
Het ging om manifesteren, denk dat je deze hebt en het komt naar je toe....
nou, dat zal Babbel wel aanspreken, is net zoiets als : "ik wil niet dat ik epilepsie heb, dus ik ben nu genezen"quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:13 schreef espri het volgende:
Yep, dat dus, op zn Babs.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat zal Babbel wel aanspreken, is net zoiets als : "ik wil niet dat ik epilepsie heb, dus ik ben nu genezen"
Lol, dat past inderdaad goed bij babs dan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat zal Babbel wel aanspreken, is net zoiets als : "ik wil niet dat ik epilepsie heb, dus ik ben nu genezen"
Bep was in eerste instantie ook boosquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe vroeg net of het echt was en Marcia zei dat het is om te visualiseren of zoiets, dus dat je het graag wilt en dat die foto daarbij helpt. Sleutel zal vast een oude zijn die ergens bij iemand in een laatje lag of zo.
Dus nee, geen echte auto gekregen.
Mirthe zei net nog dat ze ook door die brief nu een beetje bang is voor slecht bericht van thuis.
Gewoon een dom ondoordacht kutgeintje van Marcia waar hij niet goed over heeft nagedacht. Egotripper is het.
Klopt en Mirthe dus ook, andere weet ik niet, niet gehoord maar erg ondoordacht om met zoiets een geintje te maken nadat voorgaande brieven slecht nieuws waren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep was in eerste instantie ook boos
Maar het was toch een witte brief? Als er iets ernstigs aan de hand is krijgen ze een zwarte brief.. toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe vroeg net of het echt was en Marcia zei dat het is om te visualiseren of zoiets, dus dat je het graag wilt en dat die foto daarbij helpt. Sleutel zal vast een oude zijn die ergens bij iemand in een laatje lag of zo.
Dus nee, geen echte auto gekregen.
Mirthe zei net nog dat ze ook door die brief nu een beetje bang is voor slecht bericht van thuis.
Gewoon een dom ondoordacht kutgeintje van Marcia waar hij niet goed over heeft nagedacht. Egotripper is het.
O dat zeg ik ook niet hoor, dat idee heb ik ook nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er niemand iets over horen zeggen. Misschien heeft Marciano wat geknutseld? Vind het nogal een aanname dat ze een auto cadeau heeft gekregen.
Ik vind dat zo leuk om te horen vaak. En lijkt er inderdaad op, of ze bij een microfoon zitten. Duidelijk geluid en ik luister daar dan meer naar dan het gepraat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:18 schreef espri het volgende:
Hebben die musjes buiten ook een mic? Hoor ze zo hard.
Was in een zwarte envelop gedaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het was toch een witte brief? Als er iets ernstigs aan de hand is krijgen ze een zwarte brief.. toch?
Dat heeft hij zeker in die achterlijke tarotkaarten gezienquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:13 schreef espri het volgende:
Laten ze thuisbezorgd komen en bouwen daar een kleine party omheen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:14 schreef pingu66 het volgende:
Ze zijn verwend en er klaar mee en willen geen party meer.( ze hadden liever hello fresh gehad.
Doe dan een diner party met een bepaald thema of land zoiets als de Franse avond en iedereen kookt wat en vragen recepten aan de Febo
De envelop waar de brief in zat was donker, daardoor de angst bij sommige. De brief zelf is volgens mij altijd een witte. Dus zwarte/donker blauwe envelop is het dan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het was toch een witte brief? Als er iets ernstigs aan de hand is krijgen ze een zwarte brief.. toch?
Oké, had ik niet gezien.. ja dan snap ik dat ze schrikkenquote:
Ik dacht dat het een witte envelop was en dacht dan is er toch niets aan de hand.. maar begrijp nu dat het een zwarte envelop was.. geen leuk grapje dus en daar heeft goudlokje niet goed over nagedacht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De envelop waar de brief in zat was donker, daardoor de angst bij sommige. De brief zelf is volgens mij altijd een witte. Dus zwarte/donker blauwe envelop is het dan.
Sasha was ook behoorlijk boos..quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ze legt het nu uit aan Sas en Bern maar ik heb de helft gemist. Op stream 1, vogeltjes waren leuker om te luisteren tot ik marcia hoorde praten.
Top idee!! Schreeuw jij het even over het hek van de loods?quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laten ze thuisbezorgd komen en bouwen daar een kleine party omheen.
Hij was een beetje dom...quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een witte envelop was en dacht dan is er toch niets aan de hand.. maar begrijp nu dat het een zwarte envelop was.. geen leuk grapje dus en daar heeft goudlokje niet goed over nagedacht.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij was een beetje dom...
GoudlokjeMinigoudlokje nu dan he.
goudstoppeltje...quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En Bern vond het ook niet tof of hij zei het voor Sas, ik snap ook niet hoe Marcia dat heeft kunnen verzinnen, heb je toch heel de loods mee. Echt hoor, die 2 leven in hun eigen wereldje daar. Babs en Marcia.quote:
Er is idd niet veel meer van over.. een krulletje draaien gaat niet meer lukkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was een domme actie maar ik denk dat hij daar gewoon helemaal niet bij stil heeft gestaan..quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En Bern vond het ook niet tof of hij zei het voor Sas, ik snap ook niet hoe Marcia dat heeft kunnen verzinnen, heb je toch heel de loods mee. Echt hoor, die 2 leven in hun eigen wereldje daar. Babs en Marcia.
Lekker voor hem, Sas en Bern zetten Babs wel aan het werk, haar hersens dan, ze heeft ook moeite met de logica zegt ze. Oh Marcia is er al weer bij, bij Babs.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is idd niet veel meer van over.. een krulletje draaien gaat niet meer lukken
Volgens mij kwam het idee van Immi ( die blauwe enveloppe)quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:27 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat als Bep het bij Tiano het had gedaan of Wendy bij Baps dan waren ze alle twee woest geweest.
Eigen wereldje, zo zie ik het iig, Het wereldje van Babs en Marcia, daar leven ze samen in, zeker nu dat Zoë weg is.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was een domme actie maar ik denk dat hij daar gewoon helemaal niet bij stil heeft gestaan..
Geinig toch, alleen de regie weet het al, hoop ik dan maar. De rest, bewoners en wij mogen nog even raden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:30 schreef Wibehh het volgende:
Iedereen praat over de finale, maar niemand weet het format nog![]()
Volgens mij zei Imadiddin geen eten was voor drank en hapjesquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:14 schreef pingu66 het volgende:
Ze zijn verwend en er klaar mee en willen geen party meer.( ze hadden liever hello fresh gehad.
Doe dan een diner party met een bepaald thema of land zoiets als de Franse avond en iedereen kookt wat en vragen recepten aan de Febo
Volgens mij kan hij heel slecht alleen zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:31 schreef pingu66 het volgende:
Vaak als iemand jangs Marciano loopt roept hij: wat ga je doen?
Babette en Wendy krijgen de schuld van hem maar hij heeft het echt aan zichzelf te danken. Wendy is ten eerste niets verplicht en Babette zei dat het er twintig minuten in moest trekken maar hij wist het weer beter en zei 45 minuten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Dat was toch wel genieten voor ons van de week toen dat fout ging. Hardop gelachen toen.
Zover ik weet nog niet, toch een neppistool om drank in te doen? Volgens mij nog niets over gehoord daar of gelezen hier.quote:
Is toch leuk om al even te sparren over hoe het zou kunnen zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:30 schreef Wibehh het volgende:
Iedereen praat over de finale, maar niemand weet het format nog![]()
Inderdaad zijn eigen schuld, eigenwijs is ie en dan de schuld proberen in andere hun schoenen te schuiven vond ik smerig, vooral richting Wendy, maar ja, nogmaals, Babs en Marcia leven momenteel in hun eigen paranoïde wereldje. Waarin zij de 2 beste en geweldigste mensen zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette en Wendy krijgen de schuld van hem maar hij heeft het echt aan zichzelf te danken. Wendy is ten eerste niets verplicht en Babette zei dat het er twintig minuten in moest trekken maar hij wist het weer beter en zei 45 minuten.
Het klopt dat de eerste keer toen Wendy hem heeft geblondeerd het 45 minuten heeft ingetrokken maar toen was zijn haar nog helemaal zwart dus dan moet het er langer inzitten want anders ontkleurd het niet voldoende en wordt geel. Nu is het al blond en moet er eerst de uitgroei ingesmeerd worden en daarna kam je het er helemaal doorheen..
Ik moest wel lachen toen hij dat plukje voor de helft in zijn handen had
Marciano vindt het toch zo geweldig om allemaal van die gangster dingen te hebben.. dat zie je al aan die spuuglelijke tattoos van hem en je hoort het aan zijn taalgebruik maar ik vind het wel zo’n baby.. een huil baby. Hij probeert stoer over te komen maar het is echt gewoon een lachertjequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zover ik weet nog niet, toch een neppistool om drank in te doen? Volgens mij nog niets over gehoord daar of gelezen hier.
Zo'n inklap plasticje met een zender om op aftand bliep bliep te doen, kan ook nep zijn natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het leek wel of er een sleutel met een sleutelhanger bij zag aan die foto,
Jammer dat we niet konden lezen wat er in die brief stond
Ik weet niet wat het cadeau was. Echt iets voor "marciano OG" een nep pistoolquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zover ik weet nog niet, toch een neppistool om drank in te doen? Volgens mij nog niets over gehoord daar of gelezen hier.
Ik moest ook zo lachen toen zijn likje was afgebroken dat Wendy het expres zo heeft gespeeld en dat Slechte mensen altijd dat terugkrijgen.. nou hij heeft het teruggekregenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad zijn eigen schuld, eigenwijs is ie en dan de schuld proberen in andere hun schoenen te schuiven vond ik smerig, vooral richting Wendy, maar ja, nogmaals, Babs en Marcia leven momenteel in hun eigen paranoïde wereldje. Waarin zij de 2 beste en geweldigste mensen zijn.
Ik vind hem meer een kleuter en zeker geen gangsterquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano vindt het toch zo geweldig om allemaal van die gangster dingen te hebben.. dat zie je al aan die spuuglelijke tattoos van hem en je hoort het aan zijn taalgebruik maar ik vind het wel zo’n baby.. een huil baby. Hij probeert stoer over te komen maar het is echt gewoon een lachertje![]()
Ik vind Babette nog steeds top maar ik snap echt niet wat ze met hem doet
Wat staat dat raar, die witte bodystocking onder dat groene truitje....die vetrol die over haar broek heenhangt is niet echt fraai om te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo'n inklap plasticje met een zender om op aftand bliep bliep te doen, kan ook nep zijn natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeert hij haar te lokken met een autoquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo'n inklap plasticje met een zender om op aftand bliep bliep te doen, kan ook nep zijn natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij mag dan wel oppassen met stampen, voor je het weet breekt zijn beentje af vlak boven de enkelquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een kleuter en zeker geen gangster![]()
Een drammerige kleuter die gaat stampen met zijn voetjes als hij zijn zin niet krijgt.
Babs weet ik even niet wat ik van haar moet vinden. Vond haar lang geinig maar de laatste weken is ze compleet koekoek in mijn ogen.
Oh mai kot das egg dik. Zo'n verassing van een 40 jarige kleuterquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hersenspinsels die uit hun mond kwamen waren bizar gewoon. Al die verdenkingen richting Wendy die nergens op sloegen, ze zette zichzelf flink voor lul en karma doet zijn werk wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moest ook zo lachen toen zijn likje was afgebroken dat Wendy het expres zo heeft gespeeld en dat Slechte mensen altijd dat terugkrijgen.. nou hij heeft het teruggekregen
Die 4 zijn echt goed bezig om zich op allerlei manieren goed voor te bereiden. Slim pakken ze dat aanquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De hersenspinsels die uit hun mond kwamen waren bizar gewoon. Al die verdenkingen richting Wendy die nergens op sloegen, ze zette zichzelf flink voor lul en karma doet zijn werk wel.
Dat plukje eraf is 1 van mijn favoriete momenten van het afgelopen jaar bij deze RLS.![]()
Ook ff meegelezen hier en de hoop die de meeste hier tikte dat het mis zou gaan was al geinig en toen ging het dus inderdaad mis.![]()
Maar goed, op stream 1 nu, Sas en Bern zijn een balletje aan het overgooien met van die klittenband batjes om ze op te vangen.
Stream 2, Wen en Mirthe nog steeds aan het sporten, ze trainen hun armen goed.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag dan wel oppassen met stampen, voor je het weet breekt zijn beentje af vlak boven de enkel
Idd een kleuter die heel graag gangster wil spelenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een kleuter en zeker geen gangster![]()
Een drammerige kleuter die gaat stampen met zijn voetjes als hij zijn zin niet krijgt.
Babs weet ik even niet wat ik van haar moet vinden. Vond haar lang geinig maar de laatste weken is ze compleet koekoek in mijn ogen.
Zeker, oefenen met verschillende spellen en kracht krijgen in alle lichaamsdelen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Die 4 zijn echt goed bezig om zich op allerlei manieren goed voor te bereiden. Slim pakken ze dat aan
Babette is best wel veel afgevallen, maar dit is geen gezicht neequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch geen porum die twee bubbels over die broek heenpuilend
Vetrolquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat staat dat raar, die witte bodystocking onder dat groene truitje....die vetrol die over haar broek heenhangt is niet echt fraai om te zien.
Ik zeg de vetjes.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Zoomen ze nou in op de sleutel of op het vetje?
Dit ja, sommige dingen moet je gewoon niet doenquote:
Vast vol met memes en quotes van Tianoquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeert hij haar te lokken met een autoBen benieuwd wat er in die brief staat
Klopt. Ach ja, heel de tijd eraan sjorren is ook onhandig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, sommige dingen moet je gewoon niet doen
Ze zou heel graag een Range Rover willen en dit is een soort van begin.. het is een deurvergrendeling / open en hij heeft dit symbolisch gegeven.. het begin is er al wil hij daar mee zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, ze heeft een heel goed figuur, best wel afgevallen, maar doordat haar broek eigenlijk te straks zit, krijg je dus inderdaad zo'n rare vetrol.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vetrol![]()
![]()
Ik denk dat er menigeen jaloers zijn op haar figuur..
Ik vind het best raar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh zeker dat de meeste daar echt het spel spelen en Bern en Sas heb ik vaak genoeg horen spreken over het spel, ook al worden ze vaak weggedraaid, afgelopen jaar genoeg gehoord van ze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd een kleuter die heel graag gangster wil spelen![]()
Wat betreft Babette.. ze zit heel diep in het spel en alles wat ze doet siert haar niet altijd maar ze spelen allemaal het spel en de één harder dan de ander. Maar als je zoals Babette zo ongeveer 24/7 op stream bent dan zie je ook wel alles van iemand en dan zeker ook de minpunten. Er zijn er veel die uit de wind worden gehouden en al het hele jaar bijna onzichtbaar zijn geweest en zich altijd zelf ook bewust nergens in hebben gemengd.. ja dan heb je van zo iemand een heel ander beeld.
De twee die daar een handje van hebben staan nu een balletje over te gooien maar als ze straks gaan roddelen en tactiek gaan bespreken en proberen Mirthe en Wendy te manipuleren worden ze weggedraaid.
Ik bedoel maar
Tja, als je ergens in past wil dat niet zeggen dat het je maat is. Ze is toch iets minder afgevallen dan ze dacht.quote:
Het past gewoon niet. Bij iedere beweging schiet het er weer uit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, ze heeft een heel goed figuur, best wel afgevallen, maar doordat haar broek eigenlijk te straks zit, krijg je dus inderdaad zo'n rare vetrol.
Dat heeft toch bijna iedereen die zit.. zelfs Mirthe heeft dat.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is best wel veel afgevallen, maar dit is geen gezicht nee
En ruilen kan niet dus dan maar sjorren heel de tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tja, als je ergens in past wil dat niet zeggen dat het je maat is. Ze is toch iets minder afgevallen dan ze dacht.
Haar broek zit toch niet te strak? Dit heb je gewoon als je zit.. dat hebben Mirthe en Wendy ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, ze heeft een heel goed figuur, best wel afgevallen, maar doordat haar broek eigenlijk te straks zit, krijg je dus inderdaad zo'n rare vetrol.
Ja natuurlijk, maar die bodystocking is gewoon geen handige keuze bij deze broek en dit truitjequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft toch bijna iedereen die zit.. zelfs Mirthe heeft dat.
Ik vind die combinatie ook niks.quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ruilen kan niet dus dan maar sjorren heel de tijd.
Zonde want als het goed zit en ze staat, dan staat het haar goed.
Wordt ingefluisterd door haar oortjequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ze doet hem nu omlaag. Kan ze ons lezen![]()
Spapaars heeft ergens een foto gezet in dit topic zie je poes net nietquote:
En Isaac draait.."omlaag...omlaag...omlaag"quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ze doet hem nu omlaag. Kan ze ons lezen![]()
Als je het niet erg vindt scroll ik niet terugquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spapaars heeft ergens een foto gezet in dit topic zie je poes net niet
Dat zou wat zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
En Isaac draait.."omlaag...omlaag...omlaag"![]()
Het het al voor je gedaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt scroll ik niet terug
quote:
Ik denk ook echt dat ze allemaal moe beginnen te worden en daarbij zitten ze in een spel en worden ook nog eens flink gestuurd en ook wel gemanipuleerd door achter.. dan wordt het best wel veel na een dikke tien maanden en dan kan het best zijn dat het spel en “realiteit “ door elkaar gaan lopen.. althans op sommige momenten. Ik geef het ze te doen, stuk voor stuk.. ik was allang gillend gek gewordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zeker dat de meeste daar echt het spel spelen en Bern en Sas heb ik vaak genoeg horen spreken over het spel, ook al worden ze vaak weggedraaid, afgelopen jaar genoeg gehoord van ze.
Alleen worden sommige behoorlijk paranoïde en dan komen er maar rare dingen uit hun mond en dan weet ik niet meer wat spel is voor ze of dat ze zelf nog door hebben wat ze uitkramen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Tja, als je ergens in past wil dat niet zeggen dat het je maat is. Ze is toch iets minder afgevallen dan ze dacht.
Ja, valt mee dat ze nog kan lopenquote:
En ook met het einde in zicht voor ze maar dat het toch nog lang duurt, sommige zijn echt de dagen aan het tellen. Ik zou daar ook niet zo lang kunnen zijn. Zeer knappe prestatie van de meeste mensen daar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze allemaal moe beginnen te worden en daarbij zitten ze in een spel en worden ook nog eens flink gestuurd en ook wel gemanipuleerd door achter.. dan wordt het best wel veel na een dikke tien maanden en dan kan het best zijn dat het spel en “realiteit “ door elkaar gaan lopen.. althans op sommige momenten. Ik geef het ze te doen, stuk voor stuk.. ik was allang gillend gek geworden
Misschien van het tegen de stok aan springen/rennen?quote:
van de stok zeiden ze gisterenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:07 schreef lojanda het volgende:
Er zijn een aantal die flinke schaafwonden hebben bij de elleboog.. zag eerder Babette al en net Wendy en Mirthe maar nu zie ik dat Erik het ook heeft.. is volgens mij van die mat bij het hoogspringen.
Oké.. Wendy heeft echt een hele flinke schaafwond zag ik.. pijnlijk ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
van de stok zeiden ze gisterendaar vielen ze op/tegen
Vraag mij af of het wel zalm is.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:17 schreef lojanda het volgende:
Is dat de zalm die Rupert aan het vernachelen is?
Romige paste met zalm staat er op het bord maar van wat ik er aan wordt het krokant ipv romig
Volgens mij wel en staat ook op het bord.quote:
Ja misschien wel maar het ziet er voor mij gewoon anders uit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij wel en staat ook op het bord.
De grijze tijd staat weer klaar om alles in te gooien om zo te mengen.. er kruipen tig vliegen overheen
Het is ook totaal vernacheldquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar het ziet er voor mij gewoon anders uit.
[ afbeelding ]
Dat heeft hij al een paar keer gezegd, heel overtuigend..... geen idee?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:15 schreef lojanda het volgende:
Ik hoorde Jasper gisteren zeggen dat de grote finale 22 augustus is.. zou hij dat achter hebben gehoord?
Hij dacht gisteren ook dat de finale in de Ziggo Dome gespeeld zou worden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat heeft hij al een paar keer gezegd, heel overtuigend..... geen idee?
Alleen die Body van Eunice is te kort, nog ff en Bep ligt in de lengte in 2en (schiet het kruis tot aan haar huig)quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Volgens mij past die broek perfect..
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen die Body van Eunice is te kort, nog ff en Bep ligt in de lengte in 2en (schiet het kruis tot aan haar huig)
Oja dat hoorde ik ook.. Ziggo Domequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij dacht gisteren ook dat de finale in de Ziggo Dome gespeeld zou worden.
volgens mij heeft hij zelf ook helemaal geen idee en roept maar wat
Daar val je ook goed van afquote:
Ja die ingezoomde tenen van Wendy hoef ik ook niet te zienquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:42 schreef spapaars het volgende:
Kijk toch liever naar hun kookkunsten dan die slaapkamers.
En Jasper met de trui van zijn liefde Wandaquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy met het dekentje van Kim/ Jeff
Het zijn idd weer flinke portiesquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke volle borden met pasta en zalm
Bah met mayoquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
De romige zalm met pasta is dus gewoon een pot mayonaiseverder zie ik zoals gewoonlijk bij het koken van Rupert veel Maggie en Aromat
Op tv zie je het het meest, meer als op de streamsquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:47 schreef lojanda het volgende:
Ima en Rupert kibbelen weer.. Rupert mopperen en Ima zegt oké waarop Rupert hem weer napraat en ook oké zegt en dan met zo’n geïrriteerd gezicht![]()
Valt wel op dat ze steeds meer kibbelen. Denk dat het ook komt dat Ima steeds meer van zich afbijt en niet meer Rupert in alles blindelings volgt.
En het past ook helemaal niet bij haar die straat taalquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:28 schreef Yver73 het volgende:
Dat stomme ge-G van Babette is ook mega irritant
Is dat vandaag hun taak!?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Babbel en G ook kibbelen, wedden dat ze de badkamer niet gaan schoonmaken?
Inderdaad, maar ook als Marciano het zegt vind ik het eigenlijk triest om zo te praten als 40(?)jarigequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En het past ook helemaal niet bij haar die straat taal
Oh das wel interessant want zie t heel weinig op streamsquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv zie je het het meest, meer als op de streams
43 volgens mij ( iig ouder dan Isaac)quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:34 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook als Marciano het zegt vind ik het eigenlijk triest om zo te praten als 40(?)jarige
hahaha vorige week was het nog het Olympisch Stadion, ze zeggen iets om maar wat te zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij dacht gisteren ook dat de finale in de Ziggo Dome gespeeld zou worden.
volgens mij heeft hij zelf ook helemaal geen idee en roept maar wat
Klopt, gisteren ook weer een beetje gekibbel met name Rupert die dat doetquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh das wel interessant want zie t heel weinig op streams
Moet ik eigenlijk toch eer eens kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, gisteren ook weer een beetje gekibbel met name Rupert die dat doet
Op tv zie je soms toch dingen die je op de streams niet hebt gezien, of gemist hebtquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk toch eer eens kijken
Hahaha hier net zoquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:29 schreef Yver73 het volgende:
Joke de Vries (sorry, ik blijf dat telkens zien en moet er om glimlachen…)
Denk het laatstequote:Op woensdag 19 juli 2023 19:35 schreef humpty het volgende:
Zo als Bep nu gekleed is doet mij dat denken aan KimW
die droeg ook altijd van die korte truitjes
Of wil kabouter spillebeen graag dat ze dit draagt
Maar die was 14 jaar jonger. Ik vind het geen outfit voor een 40 jarige. Verliefd zijn doet rare dingen met de mens.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:35 schreef humpty het volgende:
Zo als Bep nu gekleed is doet mij dat denken aan KimW
die droeg ook altijd van die korte truitjes
Of wil kabouter spillebeen graag dat ze dit draagt
Ze is afgevallen en is daar reuze trots op. Iemand moet het iedere dag tegen haar zeggen want dat vind ze zoo leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar die was 14 jaar jonger. Ik vind het geen outfit voor een 40 jarige. Verliefd zijn doet rare dingen met de mens.
Ik snap wel dat ze er trots op is dat ze wat kwijt is maar dat maakt je niet 14 jaar jonger.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is afgevallen en is daar reuze trots op. Iemand moet het iedere dag tegen haar zeggen want dat vind ze zoo leuk
Ik vind dat je alles mag dragen wat je wil, ook op je 40equote:Op woensdag 19 juli 2023 19:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar die was 14 jaar jonger. Ik vind het geen outfit voor een 40 jarige. Verliefd zijn doet rare dingen met de mens.
Van mij mag ie ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:56 schreef cinsan het volgende:
ima haalde weer nieuw pakje sigaretten uit zijn broekzak
Denk niet dat de film wordt goedgekeurd das toch geen tv makenquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:57 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dat geld voor 1 feest zoals het op de cheque stond..
Ja hoor en ze heeft een mooi figuurtje maar deed mij aan KimW denkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind dat je alles mag dragen wat je wil, ook op je 40e
Nee niet echt ..quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Denk niet dat de film wordt goedgekeurd das toch geen tv maken
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze er trots op is dat ze wat kwijt is maar dat maakt je niet 14 jaar jonger.
Ik vermoed dat Erik graag zou willen dat Mirtje zijn nieuwe shirt gaat analyseren ..quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:12 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik begint vleugels te krijgen daar.
Mirthe nog even vertellen dat Jappie en Wendy Eriks idee saai vinden.
Mooi mooiquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:14 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe: ik heb niets om aan te trekken bij film feest.
Handdoekje dan maar ?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:14 schreef pingu66 het volgende:
Dat zei ik al ... 1 thema feest stond er op de check ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:28 schreef pingu66 het volgende:
Geld mag niet verdeeld worden over 2 feesten
21 juli is er een film avond heelal dag met aansluitend een filmquote:
Een heelal film of woman king ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
21 juli is er een film avond heelal dag met aansluitend een film
Erik om een filmavond met bewoners als personages krijgen allebei 9 stemmenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:14 schreef pingu66 het volgende:
En dat is ( had gen streams aan)quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
Imi is wel lekker kort in zn beslissingen ... Feest van Bern gaat door ...
Plus, Bern plaatste een stelling voor de film Jumanji voor vrijdag over een week om 20.00 uur, met in de middag een levend Jumanji bordspel.quote:
O dat is wel leuk, kunnen ze weer creatief zijn met kleding makenquote:
mss is daar budget voor , ze gaan juwelen maken , als ze smederij kunnen mogen kopen , brn gaat ook soort van cabaret doenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk, kunnen ze weer creatief zijn met kleding maken
Bern heeft altijd wel leuke ideeenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Plus, Bern plaatste een stelling voor de film Jumanji voor vrijdag over een week om 20.00 uur, met in de middag een levend Jumanji bordspel.
De stemming is over 24 uur.
Ja die zijn 9 van de 10 x niet te verstaan, verbaasd mij dat ze elkaar verstaanquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Rupert en Imadiddin in de Rookarea.
Wat praten die twee toch ontzettend slecht Nederlands!!
Nu; Moraima en Babette gaan tarotten.
Straks is het karretje stuk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Oeioeioeie, Moraima oeioeioei, ahahahahahahaa. Mens kan ook niets
De geluiden die ze erbij maakt. Het betekent, dat dit ook weer niets gaat wordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Straks is het karretje stuk.
Oh ze is er al af
Ach ze gaat er weer op...
Toch een correctie.quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er staat: thuis 2 x eet van een magnetron maaltijdquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Toch een correctie.
Erik heeft beweerd alleen maar 1 magnetron maaltijd te eten, verdeeld over 2 x per dag. de rest eet hij snickers en ander lekkere dingen. En gewoon ontbijt met brood.
Niet "maar 2 magnetron maaltijden".
Hij heeft vaker aangegeven veel te snoepen en zo zijn caloerien te krijgen thuis.
Erik kan met zijn verbranding echt niet af met 1 maaltijd per dag hoor.
Ik weet ook inet of je mee krijgt dat Erik in de loods niet snacht eet. Wat marciano, babbel, isaac, mirthe rupi, moraima, en anderen wel doen.
Ik heb geen voorkeur voor Erik, maar ik zie anderen zeker net zo veel eten als Erik. Als het niet meer is. Maar erik eet opvallend (qua manier), en in zicht van anderen. Dus valt meer op.
Dat staat er ook niet, er staat dat hij 2 x eet, van 1 magnetronmaaltijd. Dat hij verder zijn maag vult met cola en snickers is natuurlijk superongezond, wel krijg je behoorlijk wat calorieën binnen. Hij moet het helemaal zelf weten, maar ik denk dat hij in de loods een stuk gezonder en meer eet dan thuis. De meeste mensen zullen het tussen de middag met een boterhammetje doen, maar ze pakken in de loods vaak flink uit en de gemiddelde mens zal dat niet eten of kunnen betalen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Toch een correctie.
Erik heeft beweerd alleen maar 1 magnetron maaltijd te eten, verdeeld over 2 x per dag. de rest eet hij snickers en ander lekkere dingen. En gewoon ontbijt met brood.
Niet "maar 2 magnetron maaltijden".
Hij heeft vaker aangegeven veel te snoepen en zo zijn caloerien te krijgen thuis.
Erik kan met zijn verbranding echt niet af met 1 maaltijd per dag hoor.
Ik weet ook inet of je mee krijgt dat Erik in de loods niet snacht eet. Wat marciano, babbel, isaac, mirthe rupi, moraima, en anderen wel doen.
Ik heb geen voorkeur voor Erik, maar ik zie anderen zeker net zo veel eten als Erik. Als het niet meer is. Maar erik eet opvallend (qua manier), en in zicht van anderen. Dus valt meer op.
Eens. Ze kunnen juist flink uitpakken omdat elk ingrediënt verdeeld kan worden door het aantal inwoners.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, er staat dat hij 2 x eet, van 1 magnetronmaaltijd. Dat hij verder zijn maag vult met cola en snickers is natuurlijk superongezond, wel krijg je behoorlijk wat calorieën binnen. Hij moet het helemaal zelf weten, maar ik denk dat hij in de loods een stuk gezonder en meer eet dan thuis. De meeste mensen zullen het tussen de middag met een boterhammetje doen, maar ze pakken in de loods vaak flink uit en de gemiddelde mens zal dat niet eten of kunnen betalen.
Hij gebruikt wel die tactiek.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij begint Loverboy achtig gedrag te vertonen.
Of gewoon een 'lekkere eter'.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een ongekende veelvraat, na de andijvie ook nog een pastaschotel.
Dominant gedrag. Maar waarom Babette dat dan accepteert....bijzonder. Want zij is ook wel dominant in haar gedrag. Alles om zo ver mogelijk te komen. Want anders is het onbegrijpbaar.quote:Op woensdag 19 juli 2023 23:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij begint Loverboy achtig gedrag te vertonen.
Ja hč. Is een heftige gebeurtenis geweest voor hem. Hij klaagt er nauwelijks over. Hij heeft er wel af en toe over verteld.quote:Op donderdag 20 juli 2023 00:30 schreef Harry het volgende:
Marciano en Babette hebben net gedoucht. In aparte cabines.
Ik zie ineens dat onderhuidse apparaatje bij Marciano. Wat een groot ding is dat!!
Maar kussen doen ze nooit. Verhaallijn of / en tactiek.quote:Op donderdag 20 juli 2023 00:52 schreef Harry het volgende:
Ze gaan slapen.
Marciano kruipt bij Babette in bed.
aha checkquote:Op woensdag 19 juli 2023 23:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er staat: thuis 2 x eet van een magnetron maaltijd
Deze pic is goud waard. Zalig. Precies wie Mirthe is. Lekker even niet nadenkend. Zie die reactie van die man. Echt heerlijk dit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
Vond dit wel een echte Mirthe actie.
[ afbeelding ]
In het eerste filmpje van die uitdaging is bewegend beeld van haar actie (videotopic)quote:Op donderdag 20 juli 2023 01:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Deze pic is goud waard. Zalig. Precies wie Mirthe is. Lekker even niet nadenkend. Zie die reactie van die man. Echt heerlijk dit.
Ja ik was ook verbaasd haha. Maar het punt was meer dat hij niet de enige is die veel eet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:realkijkers Erik zit toch ff 's nachts een kommetje pasta weg te kanen![]()
Erik eet noooooit 's avonds laat of 's nachts.quote:
Nope. In de kist zit ook een buis. Net zoals de bewoners hun oude batterijen in de buis boven de kist moeten gooien komen de volle batterijen via een buis in hun kist.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:26 schreef spapaars het volgende:
Lege batterijen gooien ze in een buis, maar de volle worden toch stiekem binnengebracht en in een kistje gelegd, dus er moet in die hoek een deurtje naar buiten zijn.
GM
[ afbeelding ]
Dit is dus dat ze uit bed moeten komen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Er moeten er wat hun microfoon controleren
Eliminatie?!quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is dus dat ze uit bed moeten komen.
Objectief gezien doet Erik niets fout, maar echt alles wat ie doet heeft iets irritants, of viezigs of ongemakkelijks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Hersens zijn wondere dingen.
Ik zie Isaac en denk erbij dat hij lekker fris ruikt.
Ik zie Erik en...tja vul maar in.![]()
Niet dat ik het zeker kan weten maar mijn hersens vullen dat zo in op basis wat ik gezien heb en hier gelezen heb.
Het is magie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |