abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:52:47 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210284322
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Hoe gaat het met de harde buiken enzo? Je bent gewoon al over de 37 weken heen!! Gaat zo snel :D
Behalve die ene keer voorwerk heb ik eigenlijk verder totaal nog nergens last van _O- wat op zich fijn is, de geboorte fotograaf is nog op vakantie dus ik heb ook liever dat ze nog even blijft zitten. Maar ik merk wel dat je toch steeds meer gaat toeleven naar het moment, en dat het ongeduld wel toeneemt.

Hoe is het met jou?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_210284581
quote:
17s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Behalve die ene keer voorwerk heb ik eigenlijk verder totaal nog nergens last van _O- wat op zich fijn is, de geboorte fotograaf is nog op vakantie dus ik heb ook liever dat ze nog even blijft zitten. Maar ik merk wel dat je toch steeds meer gaat toeleven naar het moment, en dat het ongeduld wel toeneemt.

Hoe is het met jou?
Haha ja, je geduld wordt aardig op de proef gesteld :D Wat dat betreft ben ik blij dat wij straks gewoon de dag weten waarop ze zal worden geboren #controlefreak

Hier alles goed hoor! Ik voel me precies zoals jij jouw 37 weken buik omschrijft, alleen loop ik dan 10 weken achter :@ Bukken, broeken aan en uit trekken, omdraaien in bed, achter een bureau of tafel zitten… het wordt interessant zullen we maar zeggen! De 28ste hebben we nog een pretecho met alle oma’s en opa’s en 2 dagen later in het ziekenhuis nog een echo voor de exacte locatie van de placenta ivm de geplande keizersnede. Dus het einde van het “niks” dat na de 20 weken echo ontstond, is in zicht!
Sarcasme. Herken het.
pi_210285441
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 09:54 schreef Myraela het volgende:
Mag ik dit topic even gebruiken om mijn complimenten te geven, tevens medelijden uit te spreken, voor vrouwen die gewoon fulltime naar kantoor moeten met de misselijkheid of andere klachten. En het dan tegelijkertijd aan niemand willen laten merken. Jullie zijn powervrouwen en mijn rolmodel. Terwijl ik vanuit bed lig te werken. :D
Ik werk gewoon 45 uur in het ziekenhuis.
Maar ik heb t dan ook nooit verborgen kunnen houden tot 12 weken. Ik heb t weleens al bij 7 weken gemeld omdat ik af en toe ff moest schakelen door klachten.
  maandag 14 augustus 2023 @ 20:33:17 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210285815
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 18:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Haha ja, je geduld wordt aardig op de proef gesteld :D Wat dat betreft ben ik blij dat wij straks gewoon de dag weten waarop ze zal worden geboren #controlefreak

Hier alles goed hoor! Ik voel me precies zoals jij jouw 37 weken buik omschrijft, alleen loop ik dan 10 weken achter :@ Bukken, broeken aan en uit trekken, omdraaien in bed, achter een bureau of tafel zitten… het wordt interessant zullen we maar zeggen! De 28ste hebben we nog een pretecho met alle oma’s en opa’s en 2 dagen later in het ziekenhuis nog een echo voor de exacte locatie van de placenta ivm de geplande keizersnede. Dus het einde van het “niks” dat na de 20 weken echo ontstond, is in zicht!
Oh fijn dat je zo wat leuke dingen hebt gepland om naar uit te kijken :) dat helpt idd wel met die niksigheid van die periode.
pi_210301883
Al een tijdje niet meer in het topic geweest, dus maar even een update. Vorige week woensdag weer een echo gehad, alles was goed en we zaten toen op 10w5d *O* Het buikje was ook al ingezakt, wat blijkbaar rond die tijd nog een dingetje kan zijn, maar het ziet er dus allemaal erg goed uit nu en het groeit lekker. Het was ook al enorm bewegelijk :D Ook voor het eerst de hartslag gehoord, wat een bijzonder moment was dat O+

Ook een grote last van ons afgevallen, dit was vorige keer de echo waarbij we erachter kwamen dat het fout was gegaan, maar dat moment zijn we dus voorbij inmiddels. Al zal een echo altijd wel een spannend momentje blijven...

Vanmiddag moeten we weer naar het ziekenhuis, vanwege hoge bloeddruk en de iets hogere leeftijd van m'n vriendin (38) lopen we bij de gynaecoloog in plaats van in de eerste lijn. Vorige week zijn de bloeddrukmedicijnen veranderd en vandaag een check of de nieuwe medicatie goed werkt, maar ook nog even luisteren naar het hartje.

Inmiddels ook uitgebreid gehad over de 13 weken echo en de NIPT, die gaan we beiden niet doen. Het zou ook geen invloed hebben verder, we zouden de zwangerschap sowieso niet laten afbreken. 20 weken echo gaan we wel laten doen uiteraard.
pi_210359339
Wat is het stil hier!

Ik ben terug van bijna 4 weken vakantie. Samen met m’n man bijna 10.000 km gereden en dat ging heel goed. Vandaag een flinke wandeling gemaakt en ik lig plat. :+

Woensdag ben ik 28 weken zwanger en ik merk dat het zwaarder begint te worden.
Ik heb ook echt nog helemaal niks klaar voor deze baby (nummer 3), dus moet ook nog flink aan de bak. :+

Hoe gaat het bij/met jullie?
Protège moi de mes désirs.
pi_210360059
Respect zo ver rijden al zo’n eind in je zwangerschap

Hier gaat t wel oké. 10 weken ver inmiddels. En wat ben ik afgrijselijk moe. Spugen nee (gelukkig), misselijk beetje.

Maar die MOEHEID
Ik voel me alsof mijn kinderen mijn leven hebben overgenomen. Mijn dreumes aan de buitenkant en de mini aan de binnenkant
  zondag 20 augustus 2023 @ 21:26:16 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210360119
Pfoe, 10.000km rijden, daar moet ik echt niet meer aan denken haha! Maar autoritjes leveren hier ook standaard pijn in m’n ribben op nu.

28 weken alweer, wat gaat dat snel! Terwijl ik nu ondertussen voor mijn gevoel al 38 weken en 3 jaar zwanger ben :'). Heb je veel klachten of kwaaltjes?
  zondag 20 augustus 2023 @ 21:27:11 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210360128
Lily, die moeheid van het eerste trimester mis ik ook echt niet! En al helemaal met nog een kindje erbij lijkt het me pittig ja.
pi_210365986
Net de vitaliteitsecho gehad in het ziekenhuis. We zitten op 7+5, kloppend hartje gezien. O+ Alles gewoon goed, dus nu mogen we weg bij het ziekenhuis en naar de verloskundige. *O*
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:39:14 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_210366389
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Net de vitaliteitsecho gehad in het ziekenhuis. We zitten op 7+5, kloppend hartje gezien. O+ Alles gewoon goed, dus nu mogen we weg bij het ziekenhuis en naar de verloskundige. *O*
Wat heerlijk! O+
disclaimer
  maandag 21 augustus 2023 @ 13:54:50 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210366579
quote:
Super nieuws O+
pi_210367348
quote:
Wat een goed nieuws! *O* Groei baby, groei!

Ik ben de 37 weken gepasseerd. Begin nu wel echt af te takelen }:| Energie is echt 0 en t wordt toch wel flink zwaarder. Gelukkig een hele lieve man die ineens last krijgt van nesteldrang. Mag ook wel, want we hebben het nog steeds niet allemaal voor elkaar in huis :D Lot van een tweede zullen we maar zeggen.
pi_210368037
Wat moet er nog gebeuren? @Peacefulll

En ja, erg blij met de echo. O+ Nu voelt het alsof we echt blij mogen en durven te zijn.
pi_210368044
quote:
Wat een goed nieuws *O*
  maandag 21 augustus 2023 @ 15:44:16 #166
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210368199
quote:
Yay! Goed nieuws! *O*
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_210376417
Wat goed Myraela! *O*

Wij mogen dit weekend voor de eerste echo, spannend!
pi_210377609
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 15:33 schreef Myraela het volgende:
Wat moet er nog gebeuren? @:Peacefulll

En ja, erg blij met de echo. O+ Nu voelt het alsof we echt blij mogen en durven te zijn.
Superblij voor je O+ Weet nog goed die opluchting van een kloppend hartje (en dat het er maar 1 was :D)
Sarcasme. Herken het.
pi_210377623
quote:
17s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Super nieuws O+
En hoe gaat het met jou? Zijn de zenuwen al toegeslagen? ;)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:19:46 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210379960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 10:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
En hoe gaat het met jou? Zijn de zenuwen al toegeslagen? ;)
Nope :D vooral nog steeds veel zin in de bevalling. Wel steeds meer puntjes op de I af in huis, zoals de eettafel gedemonteerd om ruimte te maken voor het bevalbad, dat soort dingen. Net nog een badje gescoord voor de baby omdat iedereen daar toch wel op pushte, en ga zo eens kijken of ik de enveloppen voor de geboortekaartjes vast kan laten komen. Dan kan ik die schrijven deze week :).
pi_210380479
Lekker bezig met de voorbereidingen Debsterr O+
Bij ons begint het nu gelukkig een beetje vorm te krijgen. Bakjes voor in de commodelade gekocht, hopelijk kan ik morgen beginnen met inrichten en de spullen die nu nog in tassen en dozen zitten een plek geven. Lakens en dekentjes voor het wiegje zijn binnen en worden as we speak gewassen. Net een lamp gescoord voor op de babykamer O+ Hopelijk kunnen deze week ook de plankjes opgehangen worden en even wat vluchttassen klaar gaan maken :D her en der ligt wel wat, maar is toch handiger als het nu op één plek komt.
Wel schattig om te zien dat manlief nu ook wel echt serieus nesteldrang begint te krijgen O+
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:11:13 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210380756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 13:52 schreef Peacefulll het volgende:
Lekker bezig met de voorbereidingen Debsterr O+
Bij ons begint het nu gelukkig een beetje vorm te krijgen. Bakjes voor in de commodelade gekocht, hopelijk kan ik morgen beginnen met inrichten en de spullen die nu nog in tassen en dozen zitten een plek geven. Lakens en dekentjes voor het wiegje zijn binnen en worden as we speak gewassen. Net een lamp gescoord voor op de babykamer O+ Hopelijk kunnen deze week ook de plankjes opgehangen worden en even wat vluchttassen klaar gaan maken :D her en der ligt wel wat, maar is toch handiger als het nu op één plek komt.
Wel schattig om te zien dat manlief nu ook wel echt serieus nesteldrang begint te krijgen O+
Leuk, ook die final touches aan de babykamer enzo O+. Wat me er aan doet denken, er moet nog een klink op de deur teruggezet worden daar :').
pi_210384124
quote:
Wat een geweldig nieuws! 🤗
pi_210384176
Gisteren babykamer gekocht en besloten welke kinderwagen het gaat worden. Kwam alleen nog niet uit de kleur dus morgen definitief bestellen. Nu snel inspiratie voor behang en muren opdoen zodat ik los kan gaan met lakentjes/dekentjes/accessoires.
Begint zo echt te worden, aanstaande donderdag eerste 4d echo. Zo benieuwd hoe ze eruit ziet!
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:28:42 #175
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210386784
Voor wie erop kan wachten: in mei waren de Wehkamp Wannahave Days met 1+1 gratis op Meyco (onder andere). Met een beetje geluk is dat in oktober ongeveer weer (of een ander mooi baby merk). Kan een hoop schelen in de aanschaf van dekentjes enzo :D!
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:30:39 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210386846
Weet je wat wel echt irritant is aan verlof/veel thuis zijn? De geluiden van je buren komen je op een gegeven moment de strot uit :'). Nu is de ene kant gelukkig op vakantie, maar de andere kant is een wat oudere man met nogal veel lichamelijke klachten. Die hoor ik dus de hele dag hoesten, rochelen, en dan vloeken omdat alles zeer doet en niet los komt en ellende. Ik denk dat straks het eerste woord van ons kind godverdomme of kut wordt _O-
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:42:38 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_210387150
Straks kunnen je buren zich lekker ergeren aan jouw jankende baby 8-) #payback :7

(Ik had ooit een buurvrouw die vond dat wij op onze muren geluidsisolatie moesten aanbrengen omdat we een baby kregen :'))
disclaimer
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:15:18 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210387875
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:42 schreef SQ het volgende:
Straks kunnen je buren zich lekker ergeren aan jouw jankende baby 8-) #payback :7

(Ik had ooit een buurvrouw die vond dat wij op onze muren geluidsisolatie moesten aanbrengen omdat we een baby kregen :'))
Hehe, dat had ik me ook al bedacht ja :D.

Oh nee :') hoe kun je dat verwachten hahaha
pi_210415850
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Weet je wat wel echt irritant is aan verlof/veel thuis zijn? De geluiden van je buren komen je op een gegeven moment de strot uit :'). Nu is de ene kant gelukkig op vakantie, maar de andere kant is een wat oudere man met nogal veel lichamelijke klachten. Die hoor ik dus de hele dag hoesten, rochelen, en dan vloeken omdat alles zeer doet en niet los komt en ellende. Ik denk dat straks het eerste woord van ons kind godverdomme of kut wordt _O-
Daar ga je je echt aan storen, ja. :D Wij konden in het vorige huis de buurman altijd horen plassen. Ook niet fijn. Toch waardeerde we de oude buurman en zijn zeikstraal ineens een stuk meer nadat ze verhuisde en er een gezin met 8 kinderen onder de 10 jaar gingen wonen. :D
pi_210421489
Okay, 's werelds slechtste tip, maar ik heb hierdoor wel een erg fijne avond, dus ik deel het toch even. :')

Etenstijd is dus elke keer een verschrikkelijk moment. Ik heb nergens trek in, maar weet wel dat ik moet eten om me juist beter te voelen. Maar de keuzes maken. :r De geuren als de koelkastdeur opengaat. :r De geuren tijdens het koken. :r De geuren bij de vaatwasser. :r Anyhow, jullie snappen m'n punt.

Ik at vanavond een erg matige magnetronmaaltijd. Maar die erg matige magnetronmaaltijd maakte m'n avond dus toch helemaal fijn omdat het zoveel minder gedoe en stank was. O+
pi_210426752
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Myraela het volgende:
Okay, 's werelds slechtste tip, maar ik heb hierdoor wel een erg fijne avond, dus ik deel het toch even. :')

Etenstijd is dus elke keer een verschrikkelijk moment. Ik heb nergens trek in, maar weet wel dat ik moet eten om me juist beter te voelen. Maar de keuzes maken. :r De geuren als de koelkastdeur opengaat. :r De geuren tijdens het koken. :r De geuren bij de vaatwasser. :r Anyhow, jullie snappen m'n punt.

Ik at vanavond een erg matige magnetronmaaltijd. Maar die erg matige magnetronmaaltijd maakte m'n avond dus toch helemaal fijn omdat het zoveel minder gedoe en stank was. O+
Haha, de McDrive is ook zo’n onverstandige tip, maar werkt prima :D
Sarcasme. Herken het.
pi_210426756
Ik dacht dat ik het nachtelijke wakker liggen en de nachtelijke honger inmiddels voorbij waren, maar helaas. En nu heb ik door mijn eigen stomme schuld dus trek in mcdonalds :')
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 06:44:26 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210426865
Met een verse baby van iets meer dan 24 uur oud op de borst, kan ik trots melden dat 25-8 om 4:43 S.asch.a L.ouis.e C.hristin.a is geboren O+. Het was met recht een snelle bevalling te noemen, om 00:30 braken mijn vliezen en 4:04 belden we de VK dat niet alleen de weeen gestart waren maar ik ook persdrang had.

Iedereen behalve de VK was er na de bevalling _O-
pi_210426933
Gefeliciteerd Deb O+
pi_210426936
Van harte gefeliciteerd! Prachtige namen. Wat een super snelle bevalling zeg.

Geniet van jullie meisje ❤❤❤
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 08:00:17 #186
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_210427030
Wauw @Debsterr, dat is heel snel gegaan! Wat fijn en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! *O* Mijn oudste heeft dezelfde tweede naam O+

Geniet van elkaar! O+
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_210427037
Van harte gefeliciteerd Debsterr!!
pi_210427045
Gefeliciteerd Deb! O+
pi_210427107
Ohhhh ze is er! Gefeliciteerd Debsterr. O+ O+
Dat is mega snel gegaan zeg, maar je klinkt wel positief! Mooie namen ook. Yay wat fijn allemaal!
pi_210427113
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 06:44 schreef Debsterr het volgende:
Met een verse baby van iets meer dan 24 uur oud op de borst, kan ik trots melden dat 25-8 om 4:43 S.asch.a L.ouis.e C.hristin.a is geboren O+. Het was met recht een snelle bevalling te noemen, om 00:30 braken mijn vliezen en 4:04 belden we de VK dat niet alleen de weeen gestart waren maar ik ook persdrang had.

*O* Jaaa! Daar is jullie langverwachte meisje O+ Van harte gefeliciteerd!
Dat is met recht een turbo bevalling geweest :D Lekker kennismaken met elkaar en genieten samen O+
pi_210427137
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 06:44 schreef Debsterr het volgende:

Fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_210427199
Wow, Debsterr wat een snelle bevalling. Gefeliciteerd en veel geluk samen!
pi_210427207
Wij hadden gisteren de eerste echo en alles was goed. O+
Exact de termijn volgens eigen berekening. Vandaag 8+6, ik mag met 10 weken terug, lekker snel weer kijken. O+
pi_210427495
Jeetje wat is dat snel gegaan @Debsterr Van harte gefeliciteerd met jullie dochter O+

En @Lovi wat fijn, een goede echo! *O*
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:45:26 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_210428135
Thanks iedereen O+. @Lovi leuk en fijn! Kan ik mijn plekje overdragen aan je ;).
pi_210428204
Gefeliciteerd @Lovi 🥰
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_210428236
Gefeliciteerd Debsterr! Dat is heel snel gegaan. Ik wens jou en je dochter de komende tijd veel rust en tijd om elkaar te leren kennen.

En Lovi, wat fijn dat alles goed gaat en dat je zo snel alweer mag kijken.

Ik ben met 30 weken zwangerschap van de week weer begonnen met fulltime lesgeven na de zomervakantie en ik vind m'n baan echt heel leuk, maar merk onder andere aan de hoeveelheid harde buiken en vermoeidheid, dat het ook wel zwaar is.
pi_210428255
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Myraela het volgende:

Oh, dit herken ik zo van de eerste 12 weken. Mijn man moest altijd koken en ik kon niet eens een supermarkt of de lerarenkamer op school in. Overal hingen etensgeuren en werd ik misselijk. Gelukkig is dat na een week of 13 wel weer overgegaan. En tegenwoordig kokkerel ik weer met plezier (als ik er energie voor heb.)
pi_210428387
Gefeliciteerd O+
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:24:02 #200
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210428397
Gefeliciteerd @Debsterr !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: