Behalve die ene keer voorwerk heb ik eigenlijk verder totaal nog nergens last vanquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de harde buiken enzo? Je bent gewoon al over de 37 weken heen!! Gaat zo snel
Haha ja, je geduld wordt aardig op de proef gesteldquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve die ene keer voorwerk heb ik eigenlijk verder totaal nog nergens last vanwat op zich fijn is, de geboorte fotograaf is nog op vakantie dus ik heb ook liever dat ze nog even blijft zitten. Maar ik merk wel dat je toch steeds meer gaat toeleven naar het moment, en dat het ongeduld wel toeneemt.
Hoe is het met jou?
Ik werk gewoon 45 uur in het ziekenhuis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:54 schreef Myraela het volgende:
Mag ik dit topic even gebruiken om mijn complimenten te geven, tevens medelijden uit te spreken, voor vrouwen die gewoon fulltime naar kantoor moeten met de misselijkheid of andere klachten. En het dan tegelijkertijd aan niemand willen laten merken. Jullie zijn powervrouwen en mijn rolmodel. Terwijl ik vanuit bed lig te werken.
Oh fijn dat je zo wat leuke dingen hebt gepland om naar uit te kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha ja, je geduld wordt aardig op de proef gesteldWat dat betreft ben ik blij dat wij straks gewoon de dag weten waarop ze zal worden geboren #controlefreak
Hier alles goed hoor! Ik voel me precies zoals jij jouw 37 weken buik omschrijft, alleen loop ik dan 10 weken achterBukken, broeken aan en uit trekken, omdraaien in bed, achter een bureau of tafel zitten… het wordt interessant zullen we maar zeggen! De 28ste hebben we nog een pretecho met alle oma’s en opa’s en 2 dagen later in het ziekenhuis nog een echo voor de exacte locatie van de placenta ivm de geplande keizersnede. Dus het einde van het “niks” dat na de 20 weken echo ontstond, is in zicht!
Wat heerlijk!quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Net de vitaliteitsecho gehad in het ziekenhuis. We zitten op 7+5, kloppend hartje gezien.Alles gewoon goed, dus nu mogen we weg bij het ziekenhuis en naar de verloskundige.
Super nieuwsquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Net de vitaliteitsecho gehad in het ziekenhuis. We zitten op 7+5, kloppend hartje gezien.Alles gewoon goed, dus nu mogen we weg bij het ziekenhuis en naar de verloskundige.
Wat een goed nieuws!quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Wat een goed nieuwsquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Yay! Goed nieuws!quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Superblij voor jequote:Op maandag 21 augustus 2023 15:33 schreef Myraela het volgende:
Wat moet er nog gebeuren? @:Peacefulll
En ja, erg blij met de echo.Nu voelt het alsof we echt blij mogen en durven te zijn.
Nopequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou? Zijn de zenuwen al toegeslagen?
Leuk, ook die final touches aan de babykamer enzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:52 schreef Peacefulll het volgende:
Lekker bezig met de voorbereidingen Debsterr![]()
Bij ons begint het nu gelukkig een beetje vorm te krijgen. Bakjes voor in de commodelade gekocht, hopelijk kan ik morgen beginnen met inrichten en de spullen die nu nog in tassen en dozen zitten een plek geven. Lakens en dekentjes voor het wiegje zijn binnen en worden as we speak gewassen. Net een lamp gescoord voor op de babykamerHopelijk kunnen deze week ook de plankjes opgehangen worden en even wat vluchttassen klaar gaan maken
her en der ligt wel wat, maar is toch handiger als het nu op één plek komt.
Wel schattig om te zien dat manlief nu ook wel echt serieus nesteldrang begint te krijgen
Wat een geweldig nieuws! 🤗quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Hehe, dat had ik me ook al bedacht jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:42 schreef SQ het volgende:
Straks kunnen je buren zich lekker ergeren aan jouw jankende baby#payback
(Ik had ooit een buurvrouw die vond dat wij op onze muren geluidsisolatie moesten aanbrengen omdat we een baby kregen)
Daar ga je je echt aan storen, ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Weet je wat wel echt irritant is aan verlof/veel thuis zijn? De geluiden van je buren komen je op een gegeven moment de strot uit. Nu is de ene kant gelukkig op vakantie, maar de andere kant is een wat oudere man met nogal veel lichamelijke klachten. Die hoor ik dus de hele dag hoesten, rochelen, en dan vloeken omdat alles zeer doet en niet los komt en ellende. Ik denk dat straks het eerste woord van ons kind godverdomme of kut wordt
Haha, de McDrive is ook zo’n onverstandige tip, maar werkt primaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Myraela het volgende:
Okay, 's werelds slechtste tip, maar ik heb hierdoor wel een erg fijne avond, dus ik deel het toch even.
Etenstijd is dus elke keer een verschrikkelijk moment. Ik heb nergens trek in, maar weet wel dat ik moet eten om me juist beter te voelen. Maar de keuzes maken.De geuren als de koelkastdeur opengaat.
De geuren tijdens het koken.
De geuren bij de vaatwasser.
Anyhow, jullie snappen m'n punt.
Ik at vanavond een erg matige magnetronmaaltijd. Maar die erg matige magnetronmaaltijd maakte m'n avond dus toch helemaal fijn omdat het zoveel minder gedoe en stank was.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:44 schreef Debsterr het volgende:
Met een verse baby van iets meer dan 24 uur oud op de borst, kan ik trots melden dat 25-8 om 4:43 S.asch.a L.ouis.e C.hristin.a is geboren. Het was met recht een snelle bevalling te noemen, om 00:30 braken mijn vliezen en 4:04 belden we de VK dat niet alleen de weeen gestart waren maar ik ook persdrang had.
Iedereen behalve de VK was er na de bevalling
Fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:44 schreef Debsterr het volgende:
Met een verse baby van iets meer dan 24 uur oud op de borst, kan ik trots melden dat 25-8 om 4:43 S.asch.a L.ouis.e C.hristin.a is geboren. Het was met recht een snelle bevalling te noemen, om 00:30 braken mijn vliezen en 4:04 belden we de VK dat niet alleen de weeen gestart waren maar ik ook persdrang had.
Iedereen behalve de VK was er na de bevalling
Oh, dit herken ik zo van de eerste 12 weken. Mijn man moest altijd koken en ik kon niet eens een supermarkt of de lerarenkamer op school in. Overal hingen etensgeuren en werd ik misselijk. Gelukkig is dat na een week of 13 wel weer overgegaan. En tegenwoordig kokkerel ik weer met plezier (als ik er energie voor heb.)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Myraela het volgende:
Okay, 's werelds slechtste tip, maar ik heb hierdoor wel een erg fijne avond, dus ik deel het toch even.
Etenstijd is dus elke keer een verschrikkelijk moment. Ik heb nergens trek in, maar weet wel dat ik moet eten om me juist beter te voelen. Maar de keuzes maken.De geuren als de koelkastdeur opengaat.
De geuren tijdens het koken.
De geuren bij de vaatwasser.
Anyhow, jullie snappen m'n punt.
Ik at vanavond een erg matige magnetronmaaltijd. Maar die erg matige magnetronmaaltijd maakte m'n avond dus toch helemaal fijn omdat het zoveel minder gedoe en stank was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |