Hehe, dat had ik me ook al bedacht jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:42 schreef SQ het volgende:
Straks kunnen je buren zich lekker ergeren aan jouw jankende baby#payback
(Ik had ooit een buurvrouw die vond dat wij op onze muren geluidsisolatie moesten aanbrengen omdat we een baby kregen)
Daar ga je je echt aan storen, ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef Debsterr het volgende:
Weet je wat wel echt irritant is aan verlof/veel thuis zijn? De geluiden van je buren komen je op een gegeven moment de strot uit. Nu is de ene kant gelukkig op vakantie, maar de andere kant is een wat oudere man met nogal veel lichamelijke klachten. Die hoor ik dus de hele dag hoesten, rochelen, en dan vloeken omdat alles zeer doet en niet los komt en ellende. Ik denk dat straks het eerste woord van ons kind godverdomme of kut wordt
Haha, de McDrive is ook zo’n onverstandige tip, maar werkt primaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Myraela het volgende:
Okay, 's werelds slechtste tip, maar ik heb hierdoor wel een erg fijne avond, dus ik deel het toch even.
Etenstijd is dus elke keer een verschrikkelijk moment. Ik heb nergens trek in, maar weet wel dat ik moet eten om me juist beter te voelen. Maar de keuzes maken.De geuren als de koelkastdeur opengaat.
De geuren tijdens het koken.
De geuren bij de vaatwasser.
Anyhow, jullie snappen m'n punt.
Ik at vanavond een erg matige magnetronmaaltijd. Maar die erg matige magnetronmaaltijd maakte m'n avond dus toch helemaal fijn omdat het zoveel minder gedoe en stank was.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:44 schreef Debsterr het volgende:
Met een verse baby van iets meer dan 24 uur oud op de borst, kan ik trots melden dat 25-8 om 4:43 S.asch.a L.ouis.e C.hristin.a is geboren. Het was met recht een snelle bevalling te noemen, om 00:30 braken mijn vliezen en 4:04 belden we de VK dat niet alleen de weeen gestart waren maar ik ook persdrang had.
Iedereen behalve de VK was er na de bevalling
Fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:44 schreef Debsterr het volgende:
Met een verse baby van iets meer dan 24 uur oud op de borst, kan ik trots melden dat 25-8 om 4:43 S.asch.a L.ouis.e C.hristin.a is geboren. Het was met recht een snelle bevalling te noemen, om 00:30 braken mijn vliezen en 4:04 belden we de VK dat niet alleen de weeen gestart waren maar ik ook persdrang had.
Iedereen behalve de VK was er na de bevalling
Oh, dit herken ik zo van de eerste 12 weken. Mijn man moest altijd koken en ik kon niet eens een supermarkt of de lerarenkamer op school in. Overal hingen etensgeuren en werd ik misselijk. Gelukkig is dat na een week of 13 wel weer overgegaan. En tegenwoordig kokkerel ik weer met plezier (als ik er energie voor heb.)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Myraela het volgende:
Okay, 's werelds slechtste tip, maar ik heb hierdoor wel een erg fijne avond, dus ik deel het toch even.
Etenstijd is dus elke keer een verschrikkelijk moment. Ik heb nergens trek in, maar weet wel dat ik moet eten om me juist beter te voelen. Maar de keuzes maken.De geuren als de koelkastdeur opengaat.
De geuren tijdens het koken.
De geuren bij de vaatwasser.
Anyhow, jullie snappen m'n punt.
Ik at vanavond een erg matige magnetronmaaltijd. Maar die erg matige magnetronmaaltijd maakte m'n avond dus toch helemaal fijn omdat het zoveel minder gedoe en stank was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |