bern had vanmorgen glazen ronde bokaal met teut zoals bij een fles , daar stak hij briefje in , zette het terug in zijn kast , krijgt ze mss vanavondquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan een spelletje doen samen hoor ik net
Oeps, wie is daar achter gekomen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Er lijken stiekem sigaretten gekocht te zijn
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.quote:
Kan alleen met medewerking van K5.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Er lijken stiekem sigaretten gekocht te zijn
Ik zie ze er voor aan. Ze hebben ook zonnepitten voor Moraima stiekem besteld. Als men het aan haar zou vragen moest ze zeggen dat het vaan haar eigen geld was gekochtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.
ik geloof dat zondermeer, immi was er ooit ook snel bij en pakte ook shag en verstopte dat dus dat kun je wel aan ze overlatenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Bern denkt gezien te hebben dat Rupert snel een pakje sigaretten wegstopte toen de boodschappen binnen kwamen.
En zo is er een bedrag van ongeveer 200 euro waar ze niet van weten waar het gebleven is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan. Ze hebben ook zonnepitten voor Moraima stiekem besteld. Als men het aan haar zou vragen moest ze zeggen dat het vaan haar eigen geld was gekocht
O, nou dan maar vragen of hij wil verklaren waar dat geld is gebleven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is er een bedrag van ongeveer 200 euro waar ze niet van weten waar het gebleven is.
klopt , mss k5 gehaald en bij de boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Online kan je toch geen sigaretten meet kopen sinds 1 juli?
wat ik heb gezien was geen schedel, wat ik zag hij heeft er briefje ingestoptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:06 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde vanochtend dat Bern een schedelheeft gekocht voor Sasha die hij vanavond gaat geven en ze gaan weerwolven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |