SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 18-07-2023 16:43:18 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zou het wat uitmaken in zijn geval?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:44 schreef franklop het volgende:
Gaudu gaat dus ook wisselen, als Kung zijn verhaal klopt
Heijboer suggereerde wel dat ze het op de eerste klim wat rustig aan gingen doen, waar Lampaert juist zei dat je daar in het rood kon gaan.quote:
Dus het was ook geen vervuild supplement?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Skjelmose kun je niet op z'n woord geloven.
Skjelmose zelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wie heeft je verteld dat Skelmose hier niet ging presteren?
Skjelmosequote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hij. Overal.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Maar we weten dat je Skjelmose zijn uitspraken met een korreltje zout moet nemen.quote:
Dat heeft hij zelf in alle kranten geroepenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:50 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Asgreen kan er anders niks meer van.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Wat is dat toch dat alle Denen tegenwoordig vliegen?
Vis afslag van Jonas gevondenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Morkov, Fuglsang en Asgreen zijn het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Die had ik hier wel op afspraak verwacht jaquote:
Ik vind voorlopig 5e beter dan niks.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Asgreen kan er anders niks meer van.
Er is heel eventjes hoop in België.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Wout wordt normaal gesproken "gewoon" 3e, maar hij kan er eventjes in geloven
Waren natuurlijk altijd al enorm goed op de baan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Enkele van de grootste dopeurs komen uit dat land. Trek je conclusie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind boogie wel prima hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen wanneer Wout kans heeft om te winnen. Elke dag dus!
Ik denk niet dat hij derde wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:55 schreef Marcoss het volgende:
Wout wordt normaal gesproken "gewoon" 3e, maar hij kan er eventjes in geloven
?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar komt dat ineens vandaan he. Bijzonder
Was die tijdrit die hij toen won in van Parijs naar Nice ook niet enigszins vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik hier wel op afspraak verwacht ja
Dat is niet opeens.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar komt dat ineens vandaan he. Bijzonder
Slecht voor de aerodynamica.quote:
Ploegenklassement!quote:
En gaat ook gewoon voor een klassement, anders blijf je niet vol doorgaan nadat je je werk gedaan hebtquote:
Maar hij is altijd ontspannen, zegt men.quote:
dan is een paar duitenquote:
Bobbie net ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die Pello op z'n Nederlands uitspreken mogen van mij wel op vakantie naar Guantanamo Bay.
Ik kijk naar jou, Renaat.
Dat lijkt mij zeer sterk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Hier gaan mensen buiten tijd geschroeid worden.
Renaat gespotquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Na 5 minuten al een halve minuut voorsprong, kan dat?
Tussen de mensen is toch niet slecht?quote:
Nee wou zeggen, dat is volgens verwachting. Eindelijk all out en niet inhouden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:05 schreef H.Vviv het volgende:
Niet heel gek dat Pogacar en Vingegaard zoveel sneller zijn dan Van Aert.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tussen de mensen is toch niet slecht?
9 seconden langzamer dan Wout.quote:
Het gaat allemaal om indelenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Vingegaard gaat loeihard zeg, seconde of 10 sneller al.
Uiteraard, maar je kunt de seconden maar alvast hebbenquote:
Dan kan je toch wisselen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:10 schreef wimderon het volgende:
Dumoulin vond het allemaal maar een act om geen aandacht aan te besteden, maar Campenaerts kon dus gewoon niet schakelen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:10 schreef H.Vviv het volgende:
Zoveel verbazing bij de commentatoren, dat kan toch niet. Is toch duidelijk dat de doktoren van Vingegaard en Pogacar buitencategorie zijn.
Dan hadden ze maar de tijdritfiets moeten wisselen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:10 schreef wimderon het volgende:
Dumoulin vond het allemaal maar een act om geen aandacht aan te besteden, maar Campenaerts kon dus gewoon niet schakelen.
Foodcoach appquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch wel nieuwsgierig wat ze nou gebruiken, hoor
Bakpoeder en kersensapquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch wel nieuwsgierig wat ze nou gebruiken, hoor
Truequote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Vingego stuurt erg schokkerig en neemt alle risico’s, hmm hmm.
Dat zegt meer over Martin dan over Gall.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:12 schreef The_Undertone het volgende:
Gall pakt overigens een minuut op Gwiejoom de filosoof, 14e tussentijd
Gokken is voor proleten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben mijn 300 euro wat ik op pogichamp heb gezet. Kwijt denk ik
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Vingego stuurt erg schokkerig en neemt alle risico’s, hmm hmm.
Zo spannend lijkt het niet te wordenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
hulzebosch of angenent hulzebosch of angenent
Zal nog steeds niet hersteld zijn van de val, leek daarvoor toch wel op weg naar een podiumplaats.quote:
dat is niet erg aardigquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gokken is voor proleten.
quote:
Dat had hij ook gedaan als hij er meer dan één bij had gehad. En hij wilde de vlakke stukken niet op de wegfiets afwerken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar de tijdritfiets moeten wisselen.
Bij Jumbo zeiden ze juist dat je niet te snel moest beginnen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:11 schreef Bugno3 het volgende:
Is Pogi niet gewoon veel beter aan het indelen?
via de tv of de PLAYER.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zouden ze in Denemarken hier nou naar kijken?
Enthousiast, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
Met een bakje surstromming.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verwacht dat Pogacar morgen nog wel wat proberen, maar Jumbo gaat dan wel defensief rijden ja als dit zo door zet.quote:
Bezorgd om de podiumplek van Skjelmosequote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:16 schreef PippenScottie het volgende:
Laten we hopen indelingquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogacar flink tijd verloren op Cavagna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |