Heerlijk weer!quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Juli wordt goed afgestraft na die veels te droge en warme Juni maand.
Juni was 1 van de beste en mooiste maanden ooit. Jammer dat juli dat niet gewoon doortrekt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is mooi, geen te droge zomer en goed voor de oogst.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt een herhaling van 2021 zo, al is het nog niet zo erg als 2021, want toen was het ook gewoon consequent koud.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet ik eindelijk wat de link is tussen het liedje en de bandnaam.quote:
Ik zie de herfst wel tegemoet over een dikke week. Vind t best. Als ik half aug hier namelijk terugkeer wachten die 'dikke 30ers' toch wel weer op mequote:Op donderdag 20 juli 2023 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
Vooruitzichten zijn vanaf zondag wel treurig en sneu, hoor. Herfstig beeld. Gelukkig nog geen vakantie
quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie de herfst wel tegemoet over een dikke week. Vind t best. Als ik half aug hier namelijk terugkeer wachten die 'dikke 30ers' toch wel weer op me
quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie de herfst wel tegemoet over een dikke week. Vind t best. Als ik half aug hier namelijk terugkeer wachten die 'dikke 30ers' toch wel weer op me
Hier in (midden) Brabant hangen er hele grijze wolken, maar buienradar zegt dat het niet gaat regenen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Op zich best lekker weer. Denk wel dat het hier in het zuiden dan beter toeven is dan in de rest van NL. Net wat warmer en minder regen. Maar persoonlijk heb ik ook liever rond de 30 in de zomer.
Qua temperatuur is dit dikke prima om te werken en buiten te bivakkeren. Luchtvochtigheid mag wel wat lager. Hier staat de airco overdag nog aanquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:08 schreef Salina het volgende:
Sinds ik terug ben uit Italië (vorige week dinsdag) nog amper een mooie dag gezien eerlijk gezegd. 20-22 graden is toch (net) niet het echte zomergevoel voor mij. Dikke dertigers hoeft niet per sé, moet ook een beetje leuk blijven natuurlijk (niet te warme nachten, goed kunnen thuiswerken zonder airco) maar late twintigers mag wel weer eens.
Zodat je nog eens een keertje naar het water kunt ofzo. Liefst in het weekend uiteraard.
https://www.knmi.nl/over-(...)nde-luchtvochtigheidquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua temperatuur is dit dikke prima om te werken en buiten te bivakkeren. Luchtvochtigheid mag wel wat lager. Hier staat de airco overdag nog aan
Juni was erg droog ja, toen was het ook gewoon lekker in huis zelfs als het flink warm was. Momenteel zien we in een situatie dat er condens op mijn kraan ontstond vanochtend toen ik hem even door liet lopen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/over-(...)nde-luchtvochtigheid
I mean... 🤷🏻♂️
Genot voor eind juli. Augustus mag dan wel weer flink warm worden wat mij betreft. En vanaf september een heerlijke nazomer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:kettlebell graag input
wat is dit?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:kettlebell graag input
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |