SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
En een stadje verderop is het 7 graden koeler, rightquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar kilometer van de grens met Frankrijk.
Op Sicilië 46,3°C
[ afbeelding ]
Dat gaat prima ja. Iets over een micro-klimaat enzulks.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En een stadje verderop is het 7 graden koeler, right
Het is geen pannekoek Nederland daar, in bergachtig gebied kun je makkelijk grote temperatuurs verschillen krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En een stadje verderop is het 7 graden koeler, righten het stadje links bijna 10 graden.
Prima weertje om te werken ook, niet te warm niet te koud.quote:
eind oktober mag ookquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is perfect, mag zo blijven tm eind september
hee daar ben ik nog geweestquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:26 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Had er iemand zin om mikado te spelen? Voor gevorderden, dat dan weer wel..
Die vliegende mieren bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn overal mierennesten ofzo naar buiten gekropen vandaag, of hoe heet dat?
Ja, vliegende mieren, maar ook niet-vliegende grote mieren op straat.quote:
Zoek maar eens op bruidsvlucht, die is rond deze tijd. Gelukkig is dat maar kort, ik haat ongediertequote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, vliegende mieren, maar ook niet-vliegende grote mieren op straat.
Ja ik zie ze op FOK! ook overal, ze komen uit alle holenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zijn overal mierennesten ofzo naar buiten gekropen vandaag, of hoe heet dat?
Bizar idd... dacht zelf dat het een aardverschuiving ofzo wasquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:26 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Had er iemand zin om mikado te spelen? Voor gevorderden, dat dan weer wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |