Ja, dat ook wel, Maar iedereen moet zich netjes gedragen, daarom kunnen ze nog niet, dus ze leren het nooit.quote:
Brulsquote:
Klopt ook inderdaad, op Cyprus zijn er ook wel Engelse zuiptoeristen, vooral in Aya Napa. Maar ik vermoed dat ze ook naar een andere plaats op Kreta gaan zoals Rethymnon, Kos of Rhodos.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:17 schreef Nober het volgende:
Dan gaan die zuiptoeristen wel ergens anders heen.
Albufeira
Magaluf
Chersonissos
Sunny Beach
Et cetera.
Andere plaats op kreta?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:28 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Klopt ook inderdaad, op Cyprus zijn er ook wel Engelse zuiptoeristen, vooral in Aya Napa. Maar ik vermoed dat ze ook naar een andere plaats op Kreta gaan zoals Rethymnon, Kos of Rhodos.
Kan ook, maar niet in grote aantallen hoor. Cherosinoss is zeer populair bij jongeren, zowel ook veel kroegen zijn en daar ook een grote mooie strand is.quote:
Denk niet dat dat soort pauperjeugd gemist gaat worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:17 schreef Nober het volgende:
Dan gaan die zuiptoeristen wel ergens anders heen.
Albufeira
Magaluf
Chersonissos
Sunny Beach
Et cetera.
Waar gaan pauperjeugd heen dan, denk je? Omdat ze geen geld meer hebben voor vliegvakantie?quote:Op maandag 17 juli 2023 22:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Denk niet dat dat soort pauperjeugd gemist gaat worden.
Wel een trieste bende zoquote:Op maandag 17 juli 2023 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was zelfs een vuurwerkverbod.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dit was natuurlijk wel een onzinstatement van Bruls.quote:
Ik heb daar ook helemaal niks mee, maar mensen die naar een zuiplocatie gaan en daar met z'n allen aan de zuip gaan en zich verder - behalve wellicht wat rumoerig - wél gedragen, dus zonder op de vuist te gaan en mensen die er niet bij betrokken zijn lastig te vallen....prima toch? Totaal niet mijn volk, maar goed.quote:
Dat is ook lang geleden zeg... Maar Engelse toeristen zijn er ook elke zomer op Mallorca om te zuipen vooral in Magaluf en Playa de Palma. Zeker zijn ze ook vaak aan het zuipen zodat ze in coma gaan raken, dat is wel erg. Enige oplossing is bieren vier keer zo duur maken dan zuipen ze niet meer.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:53 schreef Ponsai het volgende:
Dat was vijftien jaar geleden al.
Toen ben ik er geweest. Vooral de Engelse wisten er toen goed de tent op zijn kop te zetten
Alcúdiaquote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Leuk! Naar welke plaats ga je op Mallorca?
Liters bier drinken, alles eruit kotsen, nog een paar liter bier zuipen, om 5 uur slapen in het hotel, om 6 uur kotsen, slapen, om 7 uur kotsen, slapen, 10 uur wakker worden, ontbijten, beetje chillen aan het zwembad, en om 12 uur weer de kroeg in om te zuipen tot diep in nacht.quote:
Dat is in noorden van Mallorca, best wel mooie plaats en zeker ver rijden vanaf luchthaven van Palma de Mallorca. Ik ben 3 keer in Playa de Palma, 1 keer in Cala d'Or en 1 keer in Palma Nova geweest Best wel mooiere plaatsen, maar Cala d'Or is veel kleinere plaats, meer pittoreske plaats aan zee, veel trapgevoelig. Palma de Nova en Playa de Palma zijn veel bekender bij grote toerisme...quote:
Ja, ook niet vergeten vrouwen neuken in de nacht..... hoort er bij....quote:Op maandag 17 juli 2023 23:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liters bier drinken, alles eruit kotsen, nog een paar liter bier zuipen, om 5 uur slapen in het hotel, om 6 uur kotsen, slapen, om 7 uur kotsen, slapen, 10 uur wakker worden, ontbijten, beetje chillen aan het zwembad, en om 12 uur weer de kroeg in om te zuipen tot diep in nacht.
Een top leven hoor!
Oohja, ze neuken ook nog daarquote:Op maandag 17 juli 2023 23:06 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, ook niet vergeten vrouwen neuken in de nacht..... hoort er bij....
Brulaap.quote:
Ja kan altijd, maar in een kleinere plaats heb je ook meer kans op dan in een grote toeristische plaats. In een grotere toeristische plaats heb je altijd in de zomermaanden erg druk vooral in late avond en bijna hele nacht.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef Ponsai het volgende:
Ik zou daar best een kroeg willen hebben![]()
Alhoewel je het dan van de zomermaanden moet hebben denk ik zo
Meestal zonder condoom zeker.... wordt wel vroeg een kind verwekt met alle gevolgen van dien. Ik heb ooit een jongerenserie van Engelse jongeren op Cyprus op televisie gezien, wat een mooie vakantietijd hebben ze dan wel... Maar Engelse puberjongens gingen toen op jacht naar pubermeisjes om te versieren en verleiden tot seks in hun hotel. Ze werden dus ook allebei dronken.... zijn ze even in een droomwereld gekomen... en ja ze belanden dus samen in bed.... dus neuken!quote:
Ja toch, maar goed die tijd kan net zo goed achter rug zijn vooral die Blonde meisjes wat anders gaan doen, iets nuttigs.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef realnice11 het volgende:
Blonde meisjes van 18 komen ook niet meer zuipen en gaan dus ook niet meer na het discodansen met de beentjes wijd zullen de plaatseijke pubermannen blij mee zijn?
Denk het ook, ze willen zo veel mogelijk verdienen aan zuiptoerisme.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:28 schreef JeWa100 het volgende:
Ze kampen met zuiptoeristen maar vangen wel lekker het geld ervan. Is gewoon PR, nee we willen het eigenlijk niet maar het overkomt ons nou eenmaal
ja want dat doe je elk jaarquote:Op maandag 17 juli 2023 23:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liters bier drinken, alles eruit kotsen, nog een paar liter bier zuipen, om 5 uur slapen in het hotel, om 6 uur kotsen, slapen, om 7 uur kotsen, slapen, 10 uur wakker worden, ontbijten, beetje chillen aan het zwembad, en om 12 uur weer de kroeg in om te zuipen tot diep in nacht.
Een top leven hoor!
Klopt ook, maar nadat je als 25 bent ga je anders op vakantie dus, niet meer zuipen of achter meisjes gaan. Dan heb je ook al een relatie met een vriend(in) en op den duur gaan ze dan trouwen.... en jaren later samen kinderen krijgen. Zo'n vakantie als jongeren maak je niet zo veel mee in ieder leven, zowel 2 of 3 keer in leven en dan houdt het op.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ja want dat doe je elk jaar![]()
![]()
Dat doe je 2 , hooguit 3 keer in je leven en dan ben je er wel klaar mee met dat soort 'vakanties' , beetje zuipen , lelijke Britse wijven neuken , de volgende ochtend niet meer weten wat je de avond daarvoor gedaan heb.
Bij deze username had ik ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik hou echt van zuipvakanties, ondanks dat ik inmiddels 32 ben ga ik nog elk jaar. Dit jaar wel voor het eerst zonder vrienden, maar die maak je in het cafe / bar dancing / discotheek wel.
Wel een gigantische kater nu haha
Tijdens mijn zuipvakantie op mijn 18de had ik een mooie chick weten te fixen in een club in Blanes. Uiteindelijk belandden we op het strand. Mijn hotel zat aan het strand dus na wat flikflooien besloten we richting mij te gaan voor de rest.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tijdens mijn zuipvakantie op mijn 18de had ik een mooie chick weten te fixen in een club in Blanes. Uiteindelijk belandden we op het strand. Mijn hotel zat aan het strand dus na wat flikflooien besloten we richting mij te gaan voor de rest.
Was er dus een ander stel die wél besloten hadden om gewoon op het strand te ballen. Kwam er zo‘n Spaanse tractor van de reinigingsdienst er naar toe gereden met volle koplampen aan; gingen ze alsnog gewoon keihard door met de spotlight erop
Groepsverkrachtinkje erbij en de vakantie is geslaagdquote:Op maandag 17 juli 2023 22:18 schreef maily het volgende:
Eerst zuipen, dan balkonspringen.
En misschien nog kopschoppen.
Lekker toch, maar leeftijd maakt niets uit...Nieuwe vrienden maken is altijd goed, is ook beter vandaar ook goede of slechte mensen kunnen inzitten. Geniet van je mooie vakantie.... en er komt wel een mooie vrouw op je af waar mee je heel gezellig kunt hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik hou echt van zuipvakanties, ondanks dat ik inmiddels 32 ben ga ik nog elk jaar. Dit jaar wel voor het eerst zonder vrienden, maar die maak je in het cafe / bar dancing / discotheek wel.
Wel een gigantische kater nu haha
Haha zo is dat neef inmiddels mijn 4e halve liter achter de kiezen wel vroeg nog maar komt goed!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Lekker toch, maar leeftijd maakt niets uit...Nieuwe vrienden maken is altijd goed, is ook beter vandaar ook goede of slechte mensen kunnen inzitten. Geniet van je mooie vakantie.... en er komt wel een mooie vrouw op je af waar mee je heel gezellig kunt hebben.
Britten hè, schijt aan alles in het buitenland.quote:
Lekker man!! Ook al een paar lokale señorita’s op de lip gehad?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:45 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Haha zo is dat neef inmiddels mijn 4e halve liter achter de kiezen wel vroeg nog maar komt goed!
Zijn ze wel tot hun hoogtepunt gekomen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Britten hè, schijt aan alles in het buitenland.
Ze stopten er pas mee toen die gast “Guardia Civil” riep. Dat verstonden ze wel.![]()
16-17 jarigen hebben te veel zakgeld, daarom konden ze makkelijk zonder ouders op vakantie en ze weten niet beter dat alleen maar zuipen slecht zou zijn voor de gezondheid. Te veel alcohol kan gevaarlijk zijn, maar ook erg verslavend. In ieder geval hebben ze een reisje van te voren besproken met een groep vrienden waar hoe dan ook zo goedkoop is. Ze vliegen meestal met goedkope luchtvaartmaatschappij naar Palma de Mallorca en daarna naar een goedkope hotel. Ik schat dat jongeren minstens 400 tot en met 500 per persoon heeft betaald voor zo'n vakantie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:44 schreef Hathor het volgende:
El Arenal, fantastische tijd gehad daar.![]()
En wat lopen ze nou te zeiken, het zijn bijna allemaal lui die er in 14 dagen tijd even 2 maandsalarissen doorheen jassen, had je liever gehad dat ze twee colaatjes drinken op een avond en dan weer vertrekken? Dan verdienen ze daar niks meer.
Haha lokale niet die zin dat ik Nederlands bent dus ik probeer wat landgwnoten pp de lip te keijfe. Nu aan se ahots met tequila ga los jongen hahahhquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Lekker man!! Ook al een paar lokale señorita’s op de lip gehad?
Haha of en e dabet club beginne lekker kletse met elkar hahahquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:44 schreef Hathor het volgende:
El Arenal, fantastische tijd gehad daar.![]()
En wat lopen ze nou te zeiken, het zijn bijna allemaal lui die er in 14 dagen tijd even 2 maandsalarissen doorheen jassen, had je liever gehad dat ze twee colaatjes drinken op een avond en dan weer vertrekken? Dan verdienen ze daar niks meer.
Het verdienen aan gaat alleen op voor het deel van de mensen die in de clubs werken of toeleveringsbedrijven. De rest van de mensen daar heeft wel de overlast van maar verdient er dan niets aan. Dus simpel stellen dat het zuipen alleen maar geld oplevert is iets kort door de bocht.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:28 schreef JeWa100 het volgende:
Ze kampen met zuiptoeristen maar vangen wel lekker het geld ervan. Is gewoon PR, nee we willen het eigenlijk niet maar het overkomt ons nou eenmaal
En eventueel ook nog:quote:Op maandag 17 juli 2023 22:18 schreef maily het volgende:
https://www.thelocal.es/2(...)-booze-tourism-modelquote:Is now the time to scrap Spain's 'booze tourism' model?
[...]
the country’s tourism brand should return to seasonality and focus on higher-spending national tourists rather than on crowds of foreign visitors binge drinking and eating on the cheap.
"The current model is all about stag-dos and hen parties, uncontrolled drunkenness and it attracts a type of person who is a safety hazard”
[...]
"We want people to come to have a single drink and pay more for it. We don’t want groups of naked or topless ladies and men to come and get drunk anymore.”
@mario390quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:09 schreef BMW1993 het volgende:
Vanaf 5:50 groepen Britse meiden![]()
![]()
Britse meiden zijn de knapste en mooiste sexy meiden die er bestaan.![]()
Dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:09 schreef BMW1993 het volgende:
![]()
Kom 3 keer per week buiten denk, maar dit heb ik nog nooit gezien zoveel lekkere meiden bij elkaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit is niet serieus toch?
Als je hier al wild van wordt dan kom je waarschijnlijk echt nooit buiten
Zeker zie je allemaal lekkere meiden overal in vakantieplaatsen in hoogseizoen... Maar vroeger toen ik zelf 20'er was had ik alleen maar oog voor lekkere meiden van mijn leeftijd... wat was prachtig om te genieten van mooie jonge meiden op vakantieplaats. Ik genoot erg van aandacht van mooie meiden die dichtbij mij waren, allebei ogen aan kijken en etc. Die tijd zal ik nooit vergeten!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:48 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Kom 3 keer per week buiten denk, maar dit heb ik nog nooit gezien zoveel lekkere meiden bij elkaar.
Dat is het handige aan Youtube, als je nightlife indrukt + willekeurige stad, zie je allemaal lekkere meiden.
En op iemand poepenquote:Op maandag 17 juli 2023 22:18 schreef maily het volgende:
Ze willen nog wel toeristen, maar dan mensen die maar één drankje pakken en daar meer voor betalen. Zie mijn eerdere post voor de bron:quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:12 schreef Elan het volgende:
Ze kunnen wel janken maar ze vreten er ook van
Dan gaan er veel wegblijvenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze willen nog wel toeristen, maar dan mensen die maar één drankje pakken en daar meer voor betalen. Zie mijn eerdere post voor de bron:
Viv in NWS / Mallorca wil zuiptoeristen aanpakken
Ik zou zeggen: gooi de prijzen omhoog (Monaco lijkt me een goed referentiekader), en zie maar of er voldoende klandizie overblijft.Maar dat durven ze ook weer niet.
Dat zeggen voornamelijk mensen die zelf nooit een vriendengroep gehad hebben om zulke vakanties mee te kunnen doen.quote:
De mensen die de meeste overlast ervaren zijn meestal niet de mensen die er aan verdienen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze willen nog wel toeristen, maar dan mensen die maar één drankje pakken en daar meer voor betalen. Zie mijn eerdere post voor de bron:
Ik zou zeggen: gooi de prijzen omhoog (Monaco lijkt me een goed referentiekader), en zie maar of er voldoende klandizie overblijft.Maar dat durven ze ook weer niet.
Over het algemeen is dat inderdaad zo, maar in de bron die ik aanhaalde ging het ook om de horecaondernemers zelf.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:59 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De mensen die de meeste overlast ervaren zijn meestal niet de mensen die er aan verdienen.
Ik heb jaren in het centrum van een toeristendorp gewoond en op een goed moment ben je die zangkoren om half drie 's nachts wel een keer zat. Net zo als die campers die voor je deur het afwaswater gewoon de put in laten lopen.
OK, het was toen wel leuk stappen in het weekend maar door de week wilde ik gewoon op normale tijden kunnen slapen.
De overlast is voor velen en de inkomsten voor slechts een beperkte groep.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:27 schreef ZanneG het volgende:
Er zijn ondertussen 3 topics over hoe Nlse toeristen zich misdragen in Mallorca
Maar het is niets om trots op te zijn, tegenwoordig kan je in het buitenland maar beter niet zeggen dat je uit NL komtquote:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-poepte-heeft-spijtquote:Nederlander die op Mallorca op hoofd man poepte, heeft spijt
Het is de schuld van de supermarkten!quote:Het incident vestigt de aandacht andermaal op de overlast die jeugdige toeristen uit vooral het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Nederland veroorzaken op het eiland.
In 2020 is een wet ingevoerd waarin staat dat mensen die zich misdragen of alcohol drinken op straat meteen beboet kunnen worden op Mallorca. Hotel- en discotheekeigenaren hebben in juni geklaagd dat die wet niet wordt gehandhaafd.
De toeristen drinken zich overdag op het strand in met goedkope drank die ze in supermarkten kopen. Als in de avond dan de kroegen opengaan, zijn ze al dronken.
Ben heel benieuwd naar de reactie van het ECHTE slachtoffer.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:14 schreef Viv het volgende:
Het zou zo een artikel van De Speld kunnen zijn:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-poepte-heeft-spijt
[..]
Het is de schuld van de supermarkten!Zolang die hun prijzen niet verhogen, zal dit niet stoppen.
30 biertjes en 20 shotjes...quote:Op zondag 23 juli 2023 11:14 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Het is de schuld van de supermarkten!Zolang die hun prijzen niet verhogen, zal dit niet stoppen.
Nou, opgelost?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:46 schreef Dutch_view het volgende:
Ja maar "ZuH ZiJdEn DaT uT GrAppIg wAs ALs iK oP zN HoOfT GiNg PoEpuH"![]()
![]()
"Mijn leven staat helemaal op zijn kop. En ook dat van mijn naasten. Ik heb zelfs overwogen om te emigreren."
Misschien is dat wel een beter plan, Jelle
Verder:
"Het is niet makkelijk, maar ik kan alleen maar zeggen: ik heb hier ontzettend veel van geleerd. En ik bén al heel hard gestraft voor deze actie," concludeert de 25-jarige tegenover de krant.
![]()
![]()
Aparte smaak hou je erop na, in mijn ervaring zijn het de meest ordinaire goedkope slettebakken die je maar kan vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:09 schreef BMW1993 het volgende:
![]()
Echt onvoorstelbaar dat mensen dat aantrekkelijk kunnen vinden inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aparte smaak hou je erop na, in mijn ervaring zijn het de meest ordinaire goedkope slettebakken die je maar kan vinden.
Ik heb ook veel weggezopen in mijn leven, nog steeds trouwensquote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"30 BiEr en 20 ShOtJeS"
25 jaar... man man man, kansloos.
Dat zijn ze dan ook. Aparte smaak is de beste, mildste omschrijving die je hiervoor kan hebben inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Aparte smaak hou je erop na, in mijn ervaring zijn het de meest ordinaire goedkope slettebakken die je maar kan vinden.
Zo werkt dat natuurlijk niet. Genoeg concurrentie in de regio. Je kan pas een premium vragen als je over premium voorzieningen beschikt, denk aan Ibiza met zijn clubcultuur. Maar dat kost decennia om op te bouwen. Tegen die tijd is alles failliet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja daarom, de hele infrastructuur is nu gericht op dit type toerist. En kennelijk komt veel van de goedkope alcohol uit de lokale supermarkten, dat helpt ook absoluut niet mee.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet. Genoeg concurrentie in de regio. Je kan pas een premium vragen als je over premium voorzieningen beschikt, denk aan Ibiza met zijn clubcultuur. Maar dat kost decennia om op te bouwen. Tegen die tijd is alles failliet.
In mijn jonge jaren (de dino' s waren nét uitgestorven) een hoop drank en drugs op, maar er is nog nooit een haar op mijn hoofd geweest die er ook maar aan gedacht heeft om mensen lastig te vallen, te kleineren of ruzie te zoeken.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel weggezopen in mijn leven, nog steeds trouwens, en vaak flink bezopen geweest.
Maar zulke domme acties heb ik nou nooit gedaan, andere mensen lastigvallen...
Nee maar goed, wij speelden met vlijmscherpe Rambo messen met een geheim vakje met een kompas en visdraad en lucifers, geen haar op ons hoofd die eraan dacht een vriendje mee overhoop te steken. Daar denken ze tegenwoordig heel anders over.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren (de dino' s waren nét uitgestorven) een hoop drank en drugs op, maar er is nog nooit een haar op mijn hoofd geweest die er ook maar aan gedacht heeft om mensen lastig te vallen, te kleineren of ruzie te zoeken.
Ik val juist altijd in slaap als ik teveel zuip. Heb dan echt de energie niet meer voor ongein.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel weggezopen in mijn leven, nog steeds trouwens, en vaak flink bezopen geweest.
Maar zulke domme acties heb ik nou nooit gedaan, andere mensen lastigvallen...
Meen dat het ongeveer net zo duur is als Nederland dus de echte cheapass zuiptoerist zal je hier al niet zien. Tijdens Covid is er alleen al in het eerste jaar zo'n 90 miljard aan inkomsten verloren gegaan en de hele Spaanse economie lag op zijn gat. nou zijn dat vast niet allemaal zuiptoeristen maar een groot deel wel. Dus hoe vervelend het soms ook is kunnen ze eigenlijk niet zonder die dronken droppies.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja daarom, de hele infrastructuur is nu gericht op dit type toerist. En kennelijk komt veel van de goedkope alcohol uit de lokale supermarkten, dat helpt ook absoluut niet mee.
Dat Rambo mes hadden mijn broertje en ik ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee maar goed, wij speelden met vlijmscherpe Rambo messen met een geheim vakje met een kompas en visdraad en lucifers, geen haar op ons hoofd die eraan dacht een vriendje mee overhoop te steken. Daar denken ze tegenwoordig heel anders over.
Je won ze op de kermis
Die op de speelgoedafdeling waren van plastic hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Rambo mes hadden mijn broertje en ik ook.
Kon je destijds gewoon kopen op de speelgoedafdeling (!!!) van de V&D.
Dat kompas zat op het uiteinde van het handvat.
Die kon je eraf draaien en in het het handvt zat oa een slijpsteen).
Nu totaal ondenkbaar idd![]()
Die slijpsteen heb ik nog ergens zelfsquote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Rambo mes hadden mijn broertje en ik ook.
Kon je destijds gewoon kopen op de speelgoedafdeling (!!!) van de V&D.
Dat kompas zat op het uiteinde van het handvat.
Die kon je eraf draaien en in het het handvt zat oa een slijpsteen).
Nu totaal ondenkbaar idd![]()
Ook in de jaren 80 verkochten ze geen echte rambo-messen op de speelgoedafdeling van de V&D. Dan had ik daar wel van geweten (geboren in 1981)quote:Op zondag 23 juli 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nee hoor.
Maar dat was in de jaren '80 ergens.
Welnee die waren gewoon echt, misschien in de 90's niet meer, maar ja, toen had ik heel andere dingen te doen, kan het me nauwelijks meer herinneren dus zal wel fantastisch geweest zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die op de speelgoedafdeling waren van plastic hoor.
jonkie, jouw herinneringen beginnen waar die van mij ongeveer stoppenquote:
Opzeker wel dat ze die daar verkochten, iig in de vestiging hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook in de jaren 80 verkochten ze geen echte rambo-messen op de speelgoedafdeling van de V&D. Dan had ik daar wel van geweten (geboren in 1981)
Ochtendklok instellen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:14 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2023 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Opzeker wel dat ze die daar verkochten, iig in de vestiging hier.
Zal ten tijde van Rambo 2 zijn geweest.
Toen was jij 4 of 5, ik al een stuk ouder (jaar of 10), herinner mij dat nog goed, die hele grote afdeling in de souterrain
Je bent een jaar of 85? En gewoon geen herinneringen meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jonkie, jouw herinneringen beginnen waar die van mij ongeveer stoppen
Welnee, het waren plastic prullen, een plastic handvat in camouflage kleuren, met een ronde bolvormige dop met hierin een heel beroerd kompas en in het handvat dus die visdraad, slijpsteen en nog wat prulquote:Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het niet zoiets was? Deze hadden wij namelijk wel (mogen ook niet meer)
Jouw hendig sjieke slips zal ik nimmer vergetenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent een jaar of 85? En gewoon geen herinneringen meer.
Mijn wat?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jouw hendig sjieke slips zal ik nimmer vergeten
Was jij dat niet op die brommer, ergens jaren 2008?quote:
Kan natuurlijk. Maar wat deed ik dan op die brommer? In Amsterdam toen neem ik aan.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Was jij dat niet op die brommer, ergens jaren 2008?
Jarhoon herinner ik me daarbij
Nee joh zie edit, mijn alzheimer hequote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Maar wat deed ik dan op die brommer? In Amsterdam toen neem ik aan.
Okay. Ik begon al te twijfelen. Alzheimer.....of gewoon veel meegemaakt waar je aan denkt? Gebeurt ook als je ouder wordt.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee joh zie edit, mijn alzheimer he
Ben wel goed in gezichten
:d excuses ik zal niet meer over uw hendig sjieke slips beginnenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Okay. Ik begon al te twijfelen. Alzheimer.....of gewoon veel meegemaakt waar je aan denkt? Gebeurt ook als je ouder wordt.
Mooi. Wat ik weet niet wat het zijn. Huisdieren?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
:d excuses ik zal niet meer over uw hendig sjieke slips beginnen
Oh nee die gast plaatste filmpjes op FOK! van zijn gestunt op zijn snorfietsquote:Op zondag 23 juli 2023 13:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mooi. Wat ik weet niet wat het zijn. Huisdieren?
Hoelang struin jij hier al rond? Zie je veranderingen?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh nee die gast plaatste filmpjes op FOK! van zijn gestunt op zijn snorfietswas destijds een begrip
Ja de plaatjes doen het niet meerquote:Op zondag 23 juli 2023 13:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoelang struin jij hier al rond? Zie je veranderingen?
https://tweakers.net/plan(...)fscheid-van-fok.htmlquote:Op zondag 23 juli 2023 13:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoelang struin jij hier al rond? Zie je veranderingen?
Grappig. Beheer heeft het moeilijk met je? Daarom meer accounts?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
https://tweakers.net/plan(...)fscheid-van-fok.html
Toen was ik al toe aan mijn zoveelste account
Ik ga regelmatig de shredder inquote:Op zondag 23 juli 2023 13:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Grappig. Beheer heeft het moeilijk met je? Daarom meer accounts?
#120quote:Op zondag 23 juli 2023 13:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Ik zie wel minder reclame.
Stel je voor dat Imgur uit de lucht gaatquote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 15:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Stel je voor dat Imgur uit de lucht gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |