Nee maar goed, wij speelden met vlijmscherpe Rambo messen met een geheim vakje met een kompas en visdraad en lucifers, geen haar op ons hoofd die eraan dacht een vriendje mee overhoop te steken. Daar denken ze tegenwoordig heel anders over.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren (de dino' s waren nét uitgestorven) een hoop drank en drugs op, maar er is nog nooit een haar op mijn hoofd geweest die er ook maar aan gedacht heeft om mensen lastig te vallen, te kleineren of ruzie te zoeken.
Ik val juist altijd in slaap als ik teveel zuip. Heb dan echt de energie niet meer voor ongein.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel weggezopen in mijn leven, nog steeds trouwens, en vaak flink bezopen geweest.
Maar zulke domme acties heb ik nou nooit gedaan, andere mensen lastigvallen...
Meen dat het ongeveer net zo duur is als Nederland dus de echte cheapass zuiptoerist zal je hier al niet zien. Tijdens Covid is er alleen al in het eerste jaar zo'n 90 miljard aan inkomsten verloren gegaan en de hele Spaanse economie lag op zijn gat. nou zijn dat vast niet allemaal zuiptoeristen maar een groot deel wel. Dus hoe vervelend het soms ook is kunnen ze eigenlijk niet zonder die dronken droppies.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja daarom, de hele infrastructuur is nu gericht op dit type toerist. En kennelijk komt veel van de goedkope alcohol uit de lokale supermarkten, dat helpt ook absoluut niet mee.
Dat Rambo mes hadden mijn broertje en ik ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee maar goed, wij speelden met vlijmscherpe Rambo messen met een geheim vakje met een kompas en visdraad en lucifers, geen haar op ons hoofd die eraan dacht een vriendje mee overhoop te steken. Daar denken ze tegenwoordig heel anders over.
Je won ze op de kermis
Die op de speelgoedafdeling waren van plastic hoor.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Rambo mes hadden mijn broertje en ik ook.
Kon je destijds gewoon kopen op de speelgoedafdeling (!!!) van de V&D.
Dat kompas zat op het uiteinde van het handvat.
Die kon je eraf draaien en in het het handvt zat oa een slijpsteen).
Nu totaal ondenkbaar idd![]()
Die slijpsteen heb ik nog ergens zelfsquote:Op zondag 23 juli 2023 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Rambo mes hadden mijn broertje en ik ook.
Kon je destijds gewoon kopen op de speelgoedafdeling (!!!) van de V&D.
Dat kompas zat op het uiteinde van het handvat.
Die kon je eraf draaien en in het het handvt zat oa een slijpsteen).
Nu totaal ondenkbaar idd![]()
Ook in de jaren 80 verkochten ze geen echte rambo-messen op de speelgoedafdeling van de V&D. Dan had ik daar wel van geweten (geboren in 1981)quote:Op zondag 23 juli 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nee hoor.
Maar dat was in de jaren '80 ergens.
Welnee die waren gewoon echt, misschien in de 90's niet meer, maar ja, toen had ik heel andere dingen te doen, kan het me nauwelijks meer herinneren dus zal wel fantastisch geweest zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Die op de speelgoedafdeling waren van plastic hoor.
jonkie, jouw herinneringen beginnen waar die van mij ongeveer stoppenquote:
Opzeker wel dat ze die daar verkochten, iig in de vestiging hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook in de jaren 80 verkochten ze geen echte rambo-messen op de speelgoedafdeling van de V&D. Dan had ik daar wel van geweten (geboren in 1981)
Ochtendklok instellen.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:14 schreef Viv het volgende:
Het zou zo een artikel van De Speld kunnen zijn:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-poepte-heeft-spijt
[..]
Het is de schuld van de supermarkten!Zolang die hun prijzen niet verhogen, zal dit niet stoppen.
quote:Op zondag 23 juli 2023 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Opzeker wel dat ze die daar verkochten, iig in de vestiging hier.
Zal ten tijde van Rambo 2 zijn geweest.
Toen was jij 4 of 5, ik al een stuk ouder (jaar of 10), herinner mij dat nog goed, die hele grote afdeling in de souterrain
Je bent een jaar of 85? En gewoon geen herinneringen meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jonkie, jouw herinneringen beginnen waar die van mij ongeveer stoppen
Welnee, het waren plastic prullen, een plastic handvat in camouflage kleuren, met een ronde bolvormige dop met hierin een heel beroerd kompas en in het handvat dus die visdraad, slijpsteen en nog wat prulquote:Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat het niet zoiets was? Deze hadden wij namelijk wel (mogen ook niet meer)
Jouw hendig sjieke slips zal ik nimmer vergetenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent een jaar of 85? En gewoon geen herinneringen meer.
Mijn wat?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jouw hendig sjieke slips zal ik nimmer vergeten
Was jij dat niet op die brommer, ergens jaren 2008?quote:
Kan natuurlijk. Maar wat deed ik dan op die brommer? In Amsterdam toen neem ik aan.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Was jij dat niet op die brommer, ergens jaren 2008?
Jarhoon herinner ik me daarbij
Nee joh zie edit, mijn alzheimer hequote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Maar wat deed ik dan op die brommer? In Amsterdam toen neem ik aan.
Okay. Ik begon al te twijfelen. Alzheimer.....of gewoon veel meegemaakt waar je aan denkt? Gebeurt ook als je ouder wordt.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee joh zie edit, mijn alzheimer he
Ben wel goed in gezichten
:d excuses ik zal niet meer over uw hendig sjieke slips beginnenquote:Op zondag 23 juli 2023 13:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Okay. Ik begon al te twijfelen. Alzheimer.....of gewoon veel meegemaakt waar je aan denkt? Gebeurt ook als je ouder wordt.
Mooi. Wat ik weet niet wat het zijn. Huisdieren?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
:d excuses ik zal niet meer over uw hendig sjieke slips beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |