Alcúdiaquote:Op maandag 17 juli 2023 22:10 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Leuk! Naar welke plaats ga je op Mallorca?
Liters bier drinken, alles eruit kotsen, nog een paar liter bier zuipen, om 5 uur slapen in het hotel, om 6 uur kotsen, slapen, om 7 uur kotsen, slapen, 10 uur wakker worden, ontbijten, beetje chillen aan het zwembad, en om 12 uur weer de kroeg in om te zuipen tot diep in nacht.quote:
Dat is in noorden van Mallorca, best wel mooie plaats en zeker ver rijden vanaf luchthaven van Palma de Mallorca. Ik ben 3 keer in Playa de Palma, 1 keer in Cala d'Or en 1 keer in Palma Nova geweest Best wel mooiere plaatsen, maar Cala d'Or is veel kleinere plaats, meer pittoreske plaats aan zee, veel trapgevoelig. Palma de Nova en Playa de Palma zijn veel bekender bij grote toerisme...quote:
Ja, ook niet vergeten vrouwen neuken in de nacht..... hoort er bij....quote:Op maandag 17 juli 2023 23:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liters bier drinken, alles eruit kotsen, nog een paar liter bier zuipen, om 5 uur slapen in het hotel, om 6 uur kotsen, slapen, om 7 uur kotsen, slapen, 10 uur wakker worden, ontbijten, beetje chillen aan het zwembad, en om 12 uur weer de kroeg in om te zuipen tot diep in nacht.
Een top leven hoor!
Oohja, ze neuken ook nog daarquote:Op maandag 17 juli 2023 23:06 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, ook niet vergeten vrouwen neuken in de nacht..... hoort er bij....
Brulaap.quote:
Ja kan altijd, maar in een kleinere plaats heb je ook meer kans op dan in een grote toeristische plaats. In een grotere toeristische plaats heb je altijd in de zomermaanden erg druk vooral in late avond en bijna hele nacht.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:05 schreef Ponsai het volgende:
Ik zou daar best een kroeg willen hebben![]()
Alhoewel je het dan van de zomermaanden moet hebben denk ik zo
Meestal zonder condoom zeker.... wordt wel vroeg een kind verwekt met alle gevolgen van dien. Ik heb ooit een jongerenserie van Engelse jongeren op Cyprus op televisie gezien, wat een mooie vakantietijd hebben ze dan wel... Maar Engelse puberjongens gingen toen op jacht naar pubermeisjes om te versieren en verleiden tot seks in hun hotel. Ze werden dus ook allebei dronken.... zijn ze even in een droomwereld gekomen... en ja ze belanden dus samen in bed.... dus neuken!quote:
Ja toch, maar goed die tijd kan net zo goed achter rug zijn vooral die Blonde meisjes wat anders gaan doen, iets nuttigs.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:18 schreef realnice11 het volgende:
Blonde meisjes van 18 komen ook niet meer zuipen en gaan dus ook niet meer na het discodansen met de beentjes wijd zullen de plaatseijke pubermannen blij mee zijn?
Denk het ook, ze willen zo veel mogelijk verdienen aan zuiptoerisme.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:28 schreef JeWa100 het volgende:
Ze kampen met zuiptoeristen maar vangen wel lekker het geld ervan. Is gewoon PR, nee we willen het eigenlijk niet maar het overkomt ons nou eenmaal
ja want dat doe je elk jaarquote:Op maandag 17 juli 2023 23:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Liters bier drinken, alles eruit kotsen, nog een paar liter bier zuipen, om 5 uur slapen in het hotel, om 6 uur kotsen, slapen, om 7 uur kotsen, slapen, 10 uur wakker worden, ontbijten, beetje chillen aan het zwembad, en om 12 uur weer de kroeg in om te zuipen tot diep in nacht.
Een top leven hoor!
Klopt ook, maar nadat je als 25 bent ga je anders op vakantie dus, niet meer zuipen of achter meisjes gaan. Dan heb je ook al een relatie met een vriend(in) en op den duur gaan ze dan trouwen.... en jaren later samen kinderen krijgen. Zo'n vakantie als jongeren maak je niet zo veel mee in ieder leven, zowel 2 of 3 keer in leven en dan houdt het op.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ja want dat doe je elk jaar![]()
![]()
Dat doe je 2 , hooguit 3 keer in je leven en dan ben je er wel klaar mee met dat soort 'vakanties' , beetje zuipen , lelijke Britse wijven neuken , de volgende ochtend niet meer weten wat je de avond daarvoor gedaan heb.
Bij deze username had ik ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:09 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik hou echt van zuipvakanties, ondanks dat ik inmiddels 32 ben ga ik nog elk jaar. Dit jaar wel voor het eerst zonder vrienden, maar die maak je in het cafe / bar dancing / discotheek wel.
Wel een gigantische kater nu haha
Tijdens mijn zuipvakantie op mijn 18de had ik een mooie chick weten te fixen in een club in Blanes. Uiteindelijk belandden we op het strand. Mijn hotel zat aan het strand dus na wat flikflooien besloten we richting mij te gaan voor de rest.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tijdens mijn zuipvakantie op mijn 18de had ik een mooie chick weten te fixen in een club in Blanes. Uiteindelijk belandden we op het strand. Mijn hotel zat aan het strand dus na wat flikflooien besloten we richting mij te gaan voor de rest.
Was er dus een ander stel die wél besloten hadden om gewoon op het strand te ballen. Kwam er zo‘n Spaanse tractor van de reinigingsdienst er naar toe gereden met volle koplampen aan; gingen ze alsnog gewoon keihard door met de spotlight erop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |