Je weet nu al dat één van die sukkels die nu in de Loods lopen straks ¤800.000 krijgt.. wie maakt geen moer meer uit, die lol is er nu ook al afquote:Op maandag 17 juli 2023 18:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er wordt veel te veel gelul door achter, laat alles een verrassing zijn dat maakt het spannend maar nee hoor
Ik merk dat ik moeite heb nog te kijken. Het is zo doods.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet nu al dat één van die sukkels die nu in de Loods lopen straks ¤800.000 krijgen.. wie maakt geen moer meer uit, die lol is er nu ook al af
En nog vele laagtij uren voor de boeg vrees ik.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk dat ik moeite heb nog te kijken. Het is zo doods.
Het nut loopt vreselijk weg, de Regie doet echt geen zak om het een beetje spannend te houden..quote:Op maandag 17 juli 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk dat ik moeite heb nog te kijken. Het is zo doods.
Ben ik ook bang voor. Iedere dag een spelletje waarbij het wachten langer duurt dan het spelletje zelf. EN dat was het.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nog vele laagtij uren voor de boeg vrees ik.
Ze laten het voor mij gevoel al een tijdje doodbloeden voor de streamesquote:Op maandag 17 juli 2023 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het nut loopt vreselijk weg, de Regie doet echt geen zak om het een beetje spannend te houden..
Er is 1 winnaar en dat wisten ze voor het spel begon. Daar hebben ze achter niet voor nodig.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
er wordt veel te veel gelul door achter, laat alles een verrassing zijn dat maakt het spannend maar nee hoor
Heb je dat kunnen herleiden of een aanname op lucht? Waarom denk je dat de winnaar al bekend is vanaf het begin?quote:Op maandag 17 juli 2023 18:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er is 1 winnaar en dat wisten ze voor het spel begon. Daar hebben ze achter niet voor nodig.
Eigenlijk zouden ze 6 mensen op de stip moeten zetten en dan een spel waar 2 zich kunnen vrijspelen, dag later weer een spel waar 2 zich kunnen vrijspelen en weer een dag later met de overgebleven 2 de eliminatie spelen. Plus nog een verdienopdracht en je week zit bijna vol met spannende dingen.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Iedere dag een spelletje waarbij het wachten langer duurt dan het spelletje zelf. EN dat was het.
Verder alleen heel veel Babette en muziek draaien.
[..]
Ze laten het voor mij gevoel al een tijdje doodbloeden voor de streames
ja ze zouden ook wat kunnen doen met oheveel iedereen kan me pikken van de prijs. laatste 6, en per opdracht krijg je x % prijs.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze 6 mensen op de stip moeten zetten en dan een spel waar 2 zich kunnen vrijspelen, dag later weer een spel waar 2 zich kunnen vrijspelen en weer een dag later met de overgebleven 2 de eliminatie spelen. Plus nog een verdienopdracht en je week zit bijna vol met spannende dingen.
Dat zou mooi zijn, maar dan ook lange spelen en niet een die met een uurtje al afgelopen isquote:Op maandag 17 juli 2023 18:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze 6 mensen op de stip moeten zetten en dan een spel waar 2 zich kunnen vrijspelen, dag later weer een spel waar 2 zich kunnen vrijspelen en weer een dag later met de overgebleven 2 de eliminatie spelen. Plus nog een verdienopdracht en je week zit bijna vol met spannende dingen.
Dat leek vroeger, bij BB, wel het geval. Met de toevalligheden van deze serie is het vooraf kiezen van een winnaar bijna onmogelijk. Zie bv het vertrek van kim vD, of de (onverwachte) exit van haar vriendje. Meer interessant is, om te observeren wie er in bijzondere connectie staat met de productie. Dat is voor mij Isaac. Dat Isaac vanuit het niets bij damp op de ruiten van de Kas de ramen ging lappen is een ander voorbeeld.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heb je dat kunnen herleiden of een aanname op lucht? Waarom denk je dat de winnaar al bekend is vanaf het begin?
Dat zeg ik helemaal niet. Er is 1 winnaar er staat nergens dat die al bekend was.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Heb je dat kunnen herleiden of een aanname op lucht? Waarom denk je dat de winnaar al bekend is vanaf het begin?
Ik geloof wel dat ze met 5 of 8 finalisten gaan werken, de laatste weken met 8 mensen doorbrengen is niet meer om aan te kijkenquote:Op maandag 17 juli 2023 18:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Er is 1 winnaar er staat nergens dat die al bekend was.
Dat is altijd het probleem, veel keuzes om te schakelen hebben ze niet meer in de hand, vandaar de lange gesprekken de laatste tijd.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze met 5 of 8 finalisten gaan werken, de laatste weken met 8 mensen doorbrengen is niet meer om aan te kijken
ik zou anders ook een type zijn om een dan een zaklamp bij me te hebben. Geen grapje. Ik zou dat niet als voorbeeld nemen voor hoe geregiseerd het is. Maar wat in scene gezette stukjes betreft, lijkt dat overduidelijk bij utopia, en hier ook.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat leek vroeger, bij BB, wel het geval. Met de toevalligheden van deze serie is het vooraf kiezen van een winnaar bijna onmogelijk. Zie bv het vertrek van kim vD, of de (onverwachte) exit van haar vriendje. Meer interessant is, om te observeren wie er in bijzondere connectie staat met de productie. Dat is voor mij Isaac.
Het meest duidelijke voorbeeld was voor mij een muziekavond. Zoe blesseerde zich met glas in haar been. Tijdens een disco was het licht uit gedaan. Uit zijn broekzak haalde Isaac toen een grote zaklamp om de wond van Zoe te beoordelen. Dat was niet normaal!
Er móet een konijn uit de hoge hoed van Achter komen voor de finale maand, anders glijd die hele Show na een jaar alsnog het drijfzand inquote:Op maandag 17 juli 2023 18:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is altijd het probleem, veel keuzes om te schakelen hebben ze niet meer in de hand, vandaar de lange gesprekken de laatste tijd.
Dat zal dan niet voor het eerst zijn. Utopia bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er móet een konijn uit de hoge hoed van Achter komen voor de finale maand, anders glijd die hele Show na een jaar alsnog het drijfzand in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |