quote:Op donderdag 26 november 2020 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke ploeg geeft Sergio Chumil een contract?
Dat denk ik niet. Prima jaar gehad, dus geen reden om te denken dat ie weg moest. Die man heeft een beter contract bij pakweg AG2R. Of wil wellicht zelfs wat meer voor zichzelf rijden. Nieuwe kopman bij Q36.5?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Je moet met de pet rond @:immerdebestebob
Trek heeft ook wel echt veel willekeurige transfers van figuren die er totaal niks van kunnen. Die verdienen ook een user die telkens getagd wordt.quote:
Bied je je hiermee aan als vrijwilliger?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Trek heeft ook wel echt veel willekeurige transfers van figuren die er totaal niks van kunnen. Die verdienen ook een user die telkens getagd wordt.
Kopman Landa heeft zichzelf dus aangeboden als knecht.quote:De transfer van Landa kan nu alle momenten worden afgerond. Hij besloot zelf om op zijn 33ste voor twee jaar in dienst van Remco te rijden. Via een verzorger van ons die hem goed kent, legde hij zelf de eerste contacten. Ik denk dat Remco daar wel blij mee is, ook al stelt hij zelf eigenlijk weinig eisen.
https://www.hln.be/wielre(...)drie-teams~a90adecf/quote:Rijdt Remco Evenepoel (23) volgend jaar nog voor Soudal Quick-Step? Evenepoel zelf lachte de interesse van Ineos onlangs nog weg, maar vader Patrick (54) vertelt in La Derni่re Heure een ander verhaal. Hij garandeert niet dat zijn zoon in 2024 bij de ploeg van Patrick Lefevere blijft. Er is zelfs concrete interesse van drie andere teams.
Vermoeiend om dit via media te spelen. Lefevere ondertussen stelt dat Remco weinig eisen heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Toch kopman Landa?
Prijs opdrijven voor Ineos. Pat zal anders toch ergens een grote zak geld vandaan moeten halen om een team dat een beetje mee kan met Jumbo en UAE samen te stellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vermoeiend om dit via media te spelen. Lefevere ondertussen stelt dat Remco weinig eisen heeft.
Hij zou contact hebben gehad met vijf grote teams. Neem aan dat UAE en Jumbo daar niet bij zitten. Welke andere vijf grote teams zijn er dan nog? INEOS… en dan neem ik aan Lidl-Trek, Bora, Bahrein, en ??quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:18 schreef Marcoss het volgende:
Pa Evenepoel gaat zich er ook mee bemoeien
[..]
https://www.hln.be/wielre(...)drie-teams~a90adecf/
Israel?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hij zou contact hebben gehad met vijf grote teams. Neem aan dat UAE en Jumbo daar niet bij zitten. Welke andere vijf grote teams zijn er dan nog? INEOS… en dan neem ik aan Lidl-Trek, Bora, Bahrein, en ??
😂 wel een rijk team, maar zou dat geen groot team noemenquote:
Total? Die hebben wel wat centjes na vertrek van Sagan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Hij zou contact hebben gehad met vijf grote teams. Neem aan dat UAE en Jumbo daar niet bij zitten. Welke andere vijf grote teams zijn er dan nog? INEOS… en dan neem ik aan Lidl-Trek, Bora, Bahrein, en ??
Eindelijk haalt Matxin eens een Bask.quote:
Pat is altijd boosquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:46 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is Pat boos
https://www.wielerflits.n(...)l-zou-een-ramp-zijn/
Pat is in paniek, eerder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:46 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is Pat boos
Don Patrick:quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:46 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is Pat boos
Zo vader zo zoon.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik sta volledige achter Pat in deze. Zelden zo een idioot als Pa Evenepoel gezien.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:05 schreef franklop het volgende:
Is pa Evenepoel zelf een mislukte renner geweest?
Dat verklaart.quote:
quote:Ook in een reactie aan onze redactie nam Patrick Evenepoel geen blad voor de mond. “De onduidelijkheid over de toekomst van de ploeg is lastig. We lezen van alles en nog wat. Er werden nog geen betere klimmers aangetrokken. Er waren jongens bereid om te komen, maar allerlei omstandigheden gooiden blijkbaar roet in het eten. We weten niet hoe de vork precies in de steel zit. Ik denk dat het dan toch logisch is dat we ons vragen beginnen te stellen. Ik weet wat Remco wil bereiken, maar de beloftes zijn niet nagekomen. Het contract is er en niemand wil een juridische strijd. Hij moet gewoon kijken waar hij zijn doelstellingen kan halen.”
Ja, dit vind ik ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik sta volledige achter Pat in deze. Zelden zo een idioot als Pa Evenepoel gezien.
[ afbeelding ]
Dit artikel wordt steeds bijgewerktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dreigen met rechtszaken
En nu weer een reactie van pa Evenepoel graag
Maar wie kan je dan aantrekken als knecht. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zoveel Sepp Kuss's zijn er niet. De echte goeien willen toch voor zichzelf. Of zie je een Simon Yates in een dezelfde rol als zijn tweelingbroer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Inmiddels al het vijfde WT seizoen voor Evenepoel, de versterkingen voor grote rondes blijven ver achter.
Dit is niet echt de-escaleren wat pa Evenepoel doet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Dit artikel wordt steeds bijgewerkt![]()
“Ik weet wat Remco wil bereiken, maar beloftes zijn niet nagekomen”: vader Evenepoel duidt uitspraken na uithaal Lefevere
Kennelijk nog geen appje van Remco gehad met "hou eens je waffel man"quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is niet echt de-escaleren wat pa Evenepoel doet.
Het is niet makkelijk, maar de ploeg heeft daar een aantal seizoenen over na kunnen denken en waar ze tot nu toe mee op de proppen zijn gekomen is teleurstellend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar wie kan je dan aantrekken als knecht. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zoveel Sepp Kuss's zijn er niet. De echte goeien willen toch voor zichzelf. Of zie je een Simon Yates in een dezelfde rol als zijn tweelingbroer?
Misschien is het wel een 1-2tje tussen vader en zoon om transfer te bewerkstelligen? Good cop (zoon), bad cop (vader).quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk nog geen appje van Remco gehad met "hou eens je waffel man"
Hij had nog jaren door kunnen gaan met een team met drie sprinters en een grote klassieke kern en dan zegekoning blijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Kansloos van Pa Evenepoel. Ik denk dat junior zelf gedreven genoeg is en schat hem weldenkend in om de goede keuze te maken. Hoe vaak hoor je Adrianus over de teamstrategie van Alpecin? Hoe meer mensen zich tegen de topsporter aan gaan bemoeien, hoe eerder het fout loopt.
Overigens vind ik Pat wel een behoorlijke gefrustreerde ploegleider worden die gewoon geen plan had na de Wolfpack. Aan alles komt een eind en het is nu gewoon margefietsen. Daar moet Pat niet over heen lullen.
Het verhaal was los van Remco sowieso al dat Merlier ้n Philipsen behouden niet mogelijk was. En de klassiekerkern is toch zeker ook al langer niet meer zo breed en absolute top als het was. Zeg ook niet dat het makkelijk is om dat hoge peil van tijdperk Boonen en co weer op te bouwen, maar dat laatste lukt sowieso niet als ie nu ook een rondeploeg met luitenanten en klimmers om Remko moet gaan inzetten. Ik vind het toch half en te laat kiezen richting de toekomst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had nog jaren door kunnen gaan met een team met drie sprinters en een grote klassieke kern en dan zegekoning blijven.
Philipsen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Het verhaal was los van Remco sowieso al dat Merlier ้n Philipsen behouden niet mogelijk was. En de klassiekerkern is toch zeker ook al langer niet meer zo breed en absolute top als het was. Zeg ook niet dat het makkelijk is om dat hoge peil van tijdperk Boonen en co weer op te bouwen, maar dat laatste lukt sowieso niet als ie nu ook een rondeploeg met luitenanten en klimmers om Remko moet gaan inzetten. Ik vind het toch half en te laat kiezen richting de toekomst.
Dat het een terugval in zeges zou betekenen werd al gezegd na het vertrek van Cavendish. En na dat van Kittel. En van Gaviria. En Viviani. En Bennett.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jakobsen uiteraard. Eens dat ie wel intern sprinttalenten laat groeien laatste jaren. Maar helaas koop je daar grote delen van het seizoen niets voor in termen van zeges.
Overigens gaat dezelfde vraag over 1/2 jaar voor Jumbo gelden. Als oude luitenants als Kelderman en Kruijswijk afzwakken, Wout van Aert al dan niet gepushed door t Belgisch metier nog meer voor eigen succes wil gaan en Vingegaard iets anders kan of wil: wat is je plan dan? Goede teams knallen ook altijd weer ergens uit elkaar.
Die zit samen met Contador in AURUM Bikes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Basso het fietsmerk van Ivan is.
Dat bedrijf is toch alleen van Contador? Ploeg doen Contador en Basso wel samen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die zit samen met Contador in AURUM Bikes.
Jumbo bindt toch wel jong talent?quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jakobsen uiteraard. Eens dat ie wel intern sprinttalenten laat groeien laatste jaren. Maar helaas koop je daar grote delen van het seizoen niets voor in termen van zeges.
Overigens gaat dezelfde vraag over 1/2 jaar voor Jumbo gelden. Als oude luitenants als Kelderman en Kruijswijk afzwakken, Wout van Aert al dan niet gepushed door t Belgisch metier nog meer voor eigen succes wil gaan en Vingegaard iets anders kan of wil: wat is je plan dan? Goede teams knallen ook altijd weer ergens uit elkaar.
Die lijkt me in de Pro Tour wel op z'n plek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef TheArt het volgende:
Daar hebben heel wat renners een probleem. Ben benieuwd waar Lemmen terecht kan. Tietema? Of een stapje hogerop zelfs nog?
[ twitter ]
Bij Jumbo voeren ze wel goed beleid ja, ook voor de lange termijn. Daar is vooral de vraag wat een nieuwe sponsor wil (zowel qua renners als qua geld)quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jumbo bindt toch wel jong talent?
Natuurlijk, het moet er nog uitkomen en dat is altijd maar afwachten, maar ze zijn wel altijd druk met het zoeken naar en langdurig vastleggen van jong talent.
Waar is de tijd dat we alle dopingzondaars daar tegen kwamen bij het Rock Racing Teamquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef Devolder het volgende:
Ik wil de Ronde van Californi๋ + een Amerikaans B team terug. Dat waren de tijden.
Ja. Nieuwe sponsor zal er wel meer geld in steken. Tenminste, dat is vast het idee achter Jumbo z.s.m. vervangen. Kern behouden kost natuurlijk ook steeds meer geld als je presteert, omdat die renners meer gaan vragen. Kooij zal flink opgewaardeerd zijn, Laporte, etc.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Jumbo voeren ze wel goed beleid ja, ook voor de lange termijn. Daar is vooral de vraag wat een nieuwe sponsor wil (zowel qua renners als qua geld)
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe sponsor zal er wel meer geld in steken. Tenminste, dat is vast het idee achter Jumbo z.s.m. vervangen. Kern behouden kost natuurlijk ook steeds meer geld als je presteert, omdat die renners meer gaan vragen. Kooij zal flink opgewaardeerd zijn, Laporte, etc.
Voor een nieuwe sponsor is het wel interessant dat er wat vlaggetjes afzwaaien op korte termijn, zoals bv. de Gees en kopman Steven.
Verbazingwekkend eigenlijk dat een nationaal merk als Jumbo nog zo lang is doorgegaan met deze ploeg.
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef Marcoss het volgende:
Het gaat sowieso wel hard met de Amerikaanse ploegen (en met de koersen.. )
Was toch het verhaal dat Visma meer geld zou betalen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.
Dat laatste denk ik ook niet. Dit soort dingen worden steeds meer een feestje van regimes die er wel geld in willen steken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.
Vorig jaar hadden ze nog een extra potje voor een speciale renner (Cavendish). En nu is het geld op...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.
Die Kanter is wel een goede dubbelganger voor Wielcoquote:
Weer eens wat anders dan wat random namen iddquote:
Sasha Weemaes geef ik wel een goede kans om een 9-jarig contract te krijgen bij Arkea. Topsport Vlaanderen product #65932239 die daar 1 seizoen onverklaarbaar schroeit om daarna nooit meer de finish te halen maar wel levenslang te krijgen in franse strontploegen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.
Je kan aan Perry, Aasvold, Banaszek, Haga, Peak en Sch๖nberger ook al aan de grafiek zien wanneer ze in dienst zijn gekomen. Bij de rest valt het niet omdat ze nooit punten hebben gescoord.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sasha Weemaes geef ik wel een goede kans om een 9-jarig contract te krijgen bij Arkea. Topsport Vlaanderen product #65932239 die daar 1 seizoen onverklaarbaar schroeit om daarna nooit meer de finish te halen maar wel levenslang te krijgen in franse strontploegen.
[ afbeelding ]
Cees Bol vindt dit helemaal geen leuke opmerkingquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Toch alweer 2016 dat daar de laatste Nederlander fietste (Boom)
Bol staat er dit jaar ook onder contract.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Toch alweer 2016 dat daar de laatste Nederlander fietste (Boom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |