Weer eens wat anders dan wat random namen iddquote:
Sasha Weemaes geef ik wel een goede kans om een 9-jarig contract te krijgen bij Arkea. Topsport Vlaanderen product #65932239 die daar 1 seizoen onverklaarbaar schroeit om daarna nooit meer de finish te halen maar wel levenslang te krijgen in franse strontploegen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.
Je kan aan Perry, Aasvold, Banaszek, Haga, Peak en Sch๖nberger ook al aan de grafiek zien wanneer ze in dienst zijn gekomen. Bij de rest valt het niet omdat ze nooit punten hebben gescoord.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sasha Weemaes geef ik wel een goede kans om een 9-jarig contract te krijgen bij Arkea. Topsport Vlaanderen product #65932239 die daar 1 seizoen onverklaarbaar schroeit om daarna nooit meer de finish te halen maar wel levenslang te krijgen in franse strontploegen.
[ afbeelding ]
Cees Bol vindt dit helemaal geen leuke opmerkingquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Toch alweer 2016 dat daar de laatste Nederlander fietste (Boom)
Bol staat er dit jaar ook onder contract.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Toch alweer 2016 dat daar de laatste Nederlander fietste (Boom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |