Zo vader zo zoon.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik sta volledige achter Pat in deze. Zelden zo een idioot als Pa Evenepoel gezien.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:05 schreef franklop het volgende:
Is pa Evenepoel zelf een mislukte renner geweest?
Dat verklaart.quote:
quote:Ook in een reactie aan onze redactie nam Patrick Evenepoel geen blad voor de mond. “De onduidelijkheid over de toekomst van de ploeg is lastig. We lezen van alles en nog wat. Er werden nog geen betere klimmers aangetrokken. Er waren jongens bereid om te komen, maar allerlei omstandigheden gooiden blijkbaar roet in het eten. We weten niet hoe de vork precies in de steel zit. Ik denk dat het dan toch logisch is dat we ons vragen beginnen te stellen. Ik weet wat Remco wil bereiken, maar de beloftes zijn niet nagekomen. Het contract is er en niemand wil een juridische strijd. Hij moet gewoon kijken waar hij zijn doelstellingen kan halen.”
Ja, dit vind ik ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik sta volledige achter Pat in deze. Zelden zo een idioot als Pa Evenepoel gezien.
[ afbeelding ]
Dit artikel wordt steeds bijgewerktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dreigen met rechtszaken
En nu weer een reactie van pa Evenepoel graag
Maar wie kan je dan aantrekken als knecht. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zoveel Sepp Kuss's zijn er niet. De echte goeien willen toch voor zichzelf. Of zie je een Simon Yates in een dezelfde rol als zijn tweelingbroer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Inmiddels al het vijfde WT seizoen voor Evenepoel, de versterkingen voor grote rondes blijven ver achter.
Dit is niet echt de-escaleren wat pa Evenepoel doet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Dit artikel wordt steeds bijgewerkt![]()
“Ik weet wat Remco wil bereiken, maar beloftes zijn niet nagekomen”: vader Evenepoel duidt uitspraken na uithaal Lefevere
Kennelijk nog geen appje van Remco gehad met "hou eens je waffel man"quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is niet echt de-escaleren wat pa Evenepoel doet.
Het is niet makkelijk, maar de ploeg heeft daar een aantal seizoenen over na kunnen denken en waar ze tot nu toe mee op de proppen zijn gekomen is teleurstellend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar wie kan je dan aantrekken als knecht. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zoveel Sepp Kuss's zijn er niet. De echte goeien willen toch voor zichzelf. Of zie je een Simon Yates in een dezelfde rol als zijn tweelingbroer?
Misschien is het wel een 1-2tje tussen vader en zoon om transfer te bewerkstelligen? Good cop (zoon), bad cop (vader).quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk nog geen appje van Remco gehad met "hou eens je waffel man"
Hij had nog jaren door kunnen gaan met een team met drie sprinters en een grote klassieke kern en dan zegekoning blijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:09 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Kansloos van Pa Evenepoel. Ik denk dat junior zelf gedreven genoeg is en schat hem weldenkend in om de goede keuze te maken. Hoe vaak hoor je Adrianus over de teamstrategie van Alpecin? Hoe meer mensen zich tegen de topsporter aan gaan bemoeien, hoe eerder het fout loopt.
Overigens vind ik Pat wel een behoorlijke gefrustreerde ploegleider worden die gewoon geen plan had na de Wolfpack. Aan alles komt een eind en het is nu gewoon margefietsen. Daar moet Pat niet over heen lullen.
Het verhaal was los van Remco sowieso al dat Merlier én Philipsen behouden niet mogelijk was. En de klassiekerkern is toch zeker ook al langer niet meer zo breed en absolute top als het was. Zeg ook niet dat het makkelijk is om dat hoge peil van tijdperk Boonen en co weer op te bouwen, maar dat laatste lukt sowieso niet als ie nu ook een rondeploeg met luitenanten en klimmers om Remko moet gaan inzetten. Ik vind het toch half en te laat kiezen richting de toekomst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij had nog jaren door kunnen gaan met een team met drie sprinters en een grote klassieke kern en dan zegekoning blijven.
Philipsen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Het verhaal was los van Remco sowieso al dat Merlier én Philipsen behouden niet mogelijk was. En de klassiekerkern is toch zeker ook al langer niet meer zo breed en absolute top als het was. Zeg ook niet dat het makkelijk is om dat hoge peil van tijdperk Boonen en co weer op te bouwen, maar dat laatste lukt sowieso niet als ie nu ook een rondeploeg met luitenanten en klimmers om Remko moet gaan inzetten. Ik vind het toch half en te laat kiezen richting de toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |