abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210178039
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jakobsen uiteraard. Eens dat ie wel intern sprinttalenten laat groeien laatste jaren. Maar helaas koop je daar grote delen van het seizoen niets voor in termen van zeges.
Overigens gaat dezelfde vraag over 1/2 jaar voor Jumbo gelden. Als oude luitenants als Kelderman en Kruijswijk afzwakken, Wout van Aert al dan niet gepushed door t Belgisch metier nog meer voor eigen succes wil gaan en Vingegaard iets anders kan of wil: wat is je plan dan? Goede teams knallen ook altijd weer ergens uit elkaar.
Dat het een terugval in zeges zou betekenen werd al gezegd na het vertrek van Cavendish. En na dat van Kittel. En van Gaviria. En Viviani. En Bennett.

Wat Jumbo verder in dit verhaal moet vraag ik me af, want de oude namen worden al grotendeels uitgefaseerd of zijn in ieder geval al kopman af.
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 10:29:27 #252
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_210180067
twitter

Uiteraard.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_210181009
Op welke fietsen gaat Lotto-Destny rijden?
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 13:24:22 #254
pi_210182136
twitter
pi_210182800
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ik heb altijd gedacht dat Basso het fietsmerk van Ivan is. :@
Die zit samen met Contador in AURUM Bikes.
Citius, Altius, Fortius.
pi_210183067
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Aguero het volgende:

[..]
Die zit samen met Contador in AURUM Bikes.
Dat bedrijf is toch alleen van Contador? Ploeg doen Contador en Basso wel samen.
  Moderator maandag 7 augustus 2023 @ 13:42:30 #257
pi_210197407
twitter

twitter
  maandag 7 augustus 2023 @ 16:44:47 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210199873
twitter
pi_210202770
Daar hebben heel wat renners een probleem. Ben benieuwd waar Lemmen terecht kan. Tietema? Of een stapje hogerop zelfs nog?
twitter
pi_210204802
https://sporza.be/nl/2023(...)-doen~1691427600565/

Altijd tegen Remi Remco

Wordt hij persoonlijk gesponsord door Specialized? Dat kan een toekomstige transfer dan ook nog wel beinvloeden.
Jack does it in real time...
pi_210204846
Was Venturini naar Arkea al voorbij gekomen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_210205520
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jakobsen uiteraard. Eens dat ie wel intern sprinttalenten laat groeien laatste jaren. Maar helaas koop je daar grote delen van het seizoen niets voor in termen van zeges.
Overigens gaat dezelfde vraag over 1/2 jaar voor Jumbo gelden. Als oude luitenants als Kelderman en Kruijswijk afzwakken, Wout van Aert al dan niet gepushed door t Belgisch metier nog meer voor eigen succes wil gaan en Vingegaard iets anders kan of wil: wat is je plan dan? Goede teams knallen ook altijd weer ergens uit elkaar.
Jumbo bindt toch wel jong talent?

Natuurlijk, het moet er nog uitkomen en dat is altijd maar afwachten, maar ze zijn wel altijd druk met het zoeken naar en langdurig vastleggen van jong talent.
pi_210205541
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef TheArt het volgende:
Daar hebben heel wat renners een probleem. Ben benieuwd waar Lemmen terecht kan. Tietema? Of een stapje hogerop zelfs nog?
[ twitter ]
Die lijkt me in de Pro Tour wel op z'n plek.

Wel een flopshow. Hadden een degelijk Amerikaans team op het tweede niveau. Dan zogenaamd ambities, trekken ze overal wat renners vandaan, dat wordt niks en nu kappen ze er dan maar mee... :')
pi_210205602
Het gaat sowieso wel hard met de Amerikaanse ploegen (en met de koersen.. )
pi_210205617
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 22:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Jumbo bindt toch wel jong talent?

Natuurlijk, het moet er nog uitkomen en dat is altijd maar afwachten, maar ze zijn wel altijd druk met het zoeken naar en langdurig vastleggen van jong talent.
Bij Jumbo voeren ze wel goed beleid ja, ook voor de lange termijn. Daar is vooral de vraag wat een nieuwe sponsor wil (zowel qua renners als qua geld)
pi_210205668
Ik wil de Ronde van Californië + een Amerikaans B team terug. Dat waren de tijden.
  maandag 7 augustus 2023 @ 23:12:33 #267
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_210205736
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef Devolder het volgende:
Ik wil de Ronde van Californië + een Amerikaans B team terug. Dat waren de tijden.
Waar is de tijd dat we alle dopingzondaars daar tegen kwamen bij het Rock Racing Team
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_210205763
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij Jumbo voeren ze wel goed beleid ja, ook voor de lange termijn. Daar is vooral de vraag wat een nieuwe sponsor wil (zowel qua renners als qua geld)
Ja. Nieuwe sponsor zal er wel meer geld in steken. Tenminste, dat is vast het idee achter Jumbo z.s.m. vervangen. Kern behouden kost natuurlijk ook steeds meer geld als je presteert, omdat die renners meer gaan vragen. Kooij zal flink opgewaardeerd zijn, Laporte, etc.

Voor een nieuwe sponsor is het wel interessant dat er wat vlaggetjes afzwaaien op korte termijn, zoals bv. de Gees en kopman Steven.

Verbazingwekkend eigenlijk dat een nationaal merk als Jumbo nog zo lang is doorgegaan met deze ploeg.
  maandag 7 augustus 2023 @ 23:50:35 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210206105
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Nieuwe sponsor zal er wel meer geld in steken. Tenminste, dat is vast het idee achter Jumbo z.s.m. vervangen. Kern behouden kost natuurlijk ook steeds meer geld als je presteert, omdat die renners meer gaan vragen. Kooij zal flink opgewaardeerd zijn, Laporte, etc.

Voor een nieuwe sponsor is het wel interessant dat er wat vlaggetjes afzwaaien op korte termijn, zoals bv. de Gees en kopman Steven.

Verbazingwekkend eigenlijk dat een nationaal merk als Jumbo nog zo lang is doorgegaan met deze ploeg.
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 01:11:45 #270
pi_210206579
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef Marcoss het volgende:
Het gaat sowieso wel hard met de Amerikaanse ploegen (en met de koersen.. )
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 06:16:40 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210207092
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.
Was toch het verhaal dat Visma meer geld zou betalen?
pi_210207160
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik ook niet. Dit soort dingen worden steeds meer een feestje van regimes die er wel geld in willen steken.

Voor een supermarkt met vrijwel alleen belangen in Nederland (paar winkeltjes in België) is het een beetje overkill zo'n dure, internationale ploeg. Dan moet je al echt iemand aan het roer hebben die dat leuk vindt en het bedrijf mee krijgt.

Het management zal de ploeg wel bij elkaar willen houden, mogelijk uit willen bouwen. Dus die gaan dan in principe voor de grootste zak met geld.
pi_210207170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.
Vorig jaar hadden ze nog een extra potje voor een speciale renner (Cavendish). En nu is het geld op... :')
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:09:09 #274
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210207849
Faure-Prost is toch wel een vermenselijking van waarom resultaten niet alles zeggen. Als junior heb ik hem zien aanvallen, en zien aanvallen. En, daarnaast, ook nog zien aanvallen. Overigens viel hij ook nog aan. Het resultaat is dat hij iedere slag wist te missen en ergens in de achtergrond eindigde. Een jaar later koerst hij enig verstand en wordt 'm 2e op de Stelvio, 2e in Valle d'Aosta en Frans kampioen. Dat wordt een goeie voor Wanty.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_210208761
quote:
Die Kanter is wel een goede dubbelganger voor Wielco :P Qua gezicht dan, geen idee of ze even lang zijn
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')