Dat het een terugval in zeges zou betekenen werd al gezegd na het vertrek van Cavendish. En na dat van Kittel. En van Gaviria. En Viviani. En Bennett.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jakobsen uiteraard. Eens dat ie wel intern sprinttalenten laat groeien laatste jaren. Maar helaas koop je daar grote delen van het seizoen niets voor in termen van zeges.
Overigens gaat dezelfde vraag over 1/2 jaar voor Jumbo gelden. Als oude luitenants als Kelderman en Kruijswijk afzwakken, Wout van Aert al dan niet gepushed door t Belgisch metier nog meer voor eigen succes wil gaan en Vingegaard iets anders kan of wil: wat is je plan dan? Goede teams knallen ook altijd weer ergens uit elkaar.
Die zit samen met Contador in AURUM Bikes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Basso het fietsmerk van Ivan is.
Dat bedrijf is toch alleen van Contador? Ploeg doen Contador en Basso wel samen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die zit samen met Contador in AURUM Bikes.
Jumbo bindt toch wel jong talent?quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Jakobsen uiteraard. Eens dat ie wel intern sprinttalenten laat groeien laatste jaren. Maar helaas koop je daar grote delen van het seizoen niets voor in termen van zeges.
Overigens gaat dezelfde vraag over 1/2 jaar voor Jumbo gelden. Als oude luitenants als Kelderman en Kruijswijk afzwakken, Wout van Aert al dan niet gepushed door t Belgisch metier nog meer voor eigen succes wil gaan en Vingegaard iets anders kan of wil: wat is je plan dan? Goede teams knallen ook altijd weer ergens uit elkaar.
Die lijkt me in de Pro Tour wel op z'n plek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:13 schreef TheArt het volgende:
Daar hebben heel wat renners een probleem. Ben benieuwd waar Lemmen terecht kan. Tietema? Of een stapje hogerop zelfs nog?
[ twitter ]
Bij Jumbo voeren ze wel goed beleid ja, ook voor de lange termijn. Daar is vooral de vraag wat een nieuwe sponsor wil (zowel qua renners als qua geld)quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jumbo bindt toch wel jong talent?
Natuurlijk, het moet er nog uitkomen en dat is altijd maar afwachten, maar ze zijn wel altijd druk met het zoeken naar en langdurig vastleggen van jong talent.
Waar is de tijd dat we alle dopingzondaars daar tegen kwamen bij het Rock Racing Teamquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef Devolder het volgende:
Ik wil de Ronde van Californië + een Amerikaans B team terug. Dat waren de tijden.
Ja. Nieuwe sponsor zal er wel meer geld in steken. Tenminste, dat is vast het idee achter Jumbo z.s.m. vervangen. Kern behouden kost natuurlijk ook steeds meer geld als je presteert, omdat die renners meer gaan vragen. Kooij zal flink opgewaardeerd zijn, Laporte, etc.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Jumbo voeren ze wel goed beleid ja, ook voor de lange termijn. Daar is vooral de vraag wat een nieuwe sponsor wil (zowel qua renners als qua geld)
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Nieuwe sponsor zal er wel meer geld in steken. Tenminste, dat is vast het idee achter Jumbo z.s.m. vervangen. Kern behouden kost natuurlijk ook steeds meer geld als je presteert, omdat die renners meer gaan vragen. Kooij zal flink opgewaardeerd zijn, Laporte, etc.
Voor een nieuwe sponsor is het wel interessant dat er wat vlaggetjes afzwaaien op korte termijn, zoals bv. de Gees en kopman Steven.
Verbazingwekkend eigenlijk dat een nationaal merk als Jumbo nog zo lang is doorgegaan met deze ploeg.
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef Marcoss het volgende:
Het gaat sowieso wel hard met de Amerikaanse ploegen (en met de koersen.. )
Was toch het verhaal dat Visma meer geld zou betalen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.
Dat laatste denk ik ook niet. Dit soort dingen worden steeds meer een feestje van regimes die er wel geld in willen steken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel af wie de nieuwe sponsor gaat zijn, mag toch hopen dat ze niet voor de zak met Saudi geld gaan. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk niet zoveel Nederlandse sponsors de dit soort bedragen makkelijk uitgeven voor langere termijn sport sponsoring.
Vorig jaar hadden ze nog een extra potje voor een speciale renner (Cavendish). En nu is het geld op...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er rijden slechts zes Amerikanen voor Human Powered Health, die hebben hun bestaansrecht al een tijd verloren. De zoveelste nutteloze ploeg met een hoop derderangs Belgen, begrepen heb ik die omslag nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |