Ik ook van jou....quote:
Oké, kijk al heel lang niet meer. Maar zag topic titel staan..quote:
Dat is ook wel zo maar ik lees hier vaak dat het meestal op een dinsdag is.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook van jou....![]()
Maar misschien is de eliminatie toch vandaag, dat de bewoners zeggen morgen, bied natuurijk geen enkele garantie..
Nou, na al die fikse ruzies zal ze de eer wel aan zichzelf willen houden. Tenminste, dat denkt ze dan.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:40 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die gaat echt niet vrijwillig hoor
Die krullenprutser kan alleen maar aan zichzélf denken!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
Nu zitten Morri Bep Rupi en Tiano Wendy af te zeiken omdat zij de boter hebben gebruikt waar Wendy kruidenboter van wou maken .Tiano vindt dat ze zich druk maakt omniks. Moet je hem horen als er iets niet is wat hij besteld heeft als hij een keertje kookt. Of iemand iets opmaakt.
Er is veel ruzie geweest tussen Babette en Zoe en nu is de vriendschap voorbij. Zoe is ze nu helemaal alleen, ach gossie.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oké, kijk al heel lang niet meer. Maar zag topic titel staan..
Walgelijke luiquote:Op maandag 17 juli 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
Nu zitten Morri Bep Rupi en Tiano Wendy af te zeiken omdat zij de boter hebben gebruikt waar Wendy kruidenboter van wou maken .Tiano vindt dat ze zich druk maakt omniks. Moet je hem horen als er iets niet is wat hij besteld heeft als hij een keertje kookt. Of iemand iets opmaakt.
Die halen sowieso de eindstreep niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:48 schreef renevanlaaren het volgende:
rupert mori en imi eruit graag. versta die mensen niet
Oh,nou weet zij hoe Wendy zich voelde.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er is veel ruzie geweest tussen Babette en Zoe en nu is de vriendschap voorbij. Zoe is ze nu helemaal alleen, ach gossie.
Haar 24 uur loopt om 9.30 af dus ervoor komt echt geen eli.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Zoe krijgt dus een eli om haar oren morgen en faalt sowieso dus die 24 uur is niet nodig.
Dan komt ie toch vandaag.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haar 24 uur loopt om 9.30 af dus ervoor komt echt geen eli.
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
wendie en jasper denken dat om 11 uur een eleminatie isquote:Op maandag 17 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
24 uur van zoe loopt pas MORGEN om 9.30 afquote:Op maandag 17 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, Zoe denkt alleen maar aan zichzelf en danst op de graven van de andere kandidaten.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh,nou weet zij hoe Wendy zich voelde.
Als ze op de stip wordt gezet, dat is nog maar de vraag. Lees ook al dat Mori tegen Sascha zal moeten.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Zoe krijgt dus een eli om haar oren morgen en faalt sowieso dus die 24 uur is niet nodig.
Daar doelde ik hierboven al op. Het zal te laat zijn om haar te laten spelen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wordt hier ook bedoeld denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
24 uur van zoe loopt pas MORGEN om 9.30 af
Dat zou belachelijk zijn mocht het die atletiek opdracht zijn. Dan kun je Mori gelijk wel naar huis sturen, dat is een gelopen race.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze op de stip wordt gezet, dat is nog maar de vraag. Lees ook al dat Mori tegen Sascha zal moeten.
Ze hebben beiden een aandeel in het geheel.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet Zoe echt niet, maar toch vind ik het sneu hoe Babet haar nu behandeld, ze had Zoe nodig om zich goed te voelen (volwassen?) Zoe was haar vogeltje, wat Zoe ook deed of zei: Babet wist het goed te praten, gaf haar complimentjes en vertelde haar hoe goed ze was, hoe mooi. En nu, trapt ze datzelfde meisje na 11 maand keihard de grond in. Dat je Zoe soms zat bent, kan ik me voorstellen, maar waarom pas na 11 maand?
Omdat die geldpot dichterbij komt, die ze niet hoeft, Babet zat er voor de ervaring, maar ondertussen
Dat geldt voor bijna alles wat Mori niet kan.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn mocht het die atletiek opdracht zijn. Dan kun je Mori gelijk wel naar huis sturen, dat is een gelopen race.
Niet mee eens, Babet heeft altijd het gedrag van Zoe goedgepraat, dus weet Zoe niet wat ze nu verkeerd doet. Babet heeft Zoe gebruikt/ misbruikt om zover te komen. Babet is een slimme vrouw, Zoe een onzekere, naïeve, verwende puberquote:Op maandag 17 juli 2023 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een aandeel aan het geheel.
en niet wilquote:Op maandag 17 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles wat Mori niet kan.
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet mee eens, Babet heeft altijd het gedrag van Zoe goedgepraat, dus weet Zoe niet wat ze nu verkeerd doet. Babet heeft Zoe gebruikt/ misbruikt om zover te komen. Babet is een slimme vrouw, Zoe een onzekere, naïeve, verwende puber
De vorige eli waar ze aan mee deed kon ze toch ook uitstekend waar ze van JW won dus dat is BS.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alles wat Mori niet kan.
puur geluk meer nietquote:Op maandag 17 juli 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De vorige eli waar ze aan mee deed kon ze toch ook uitstekend waar ze van JW won dus dat is BS.
Iedereen heeft daar een ´maatje´ om elkaar erin te houden, dat is met hen niet anders. Zoe heeft uit de school geklapt en dat was de druppel voor Babette. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Babette ook een gluiperd 1ste klas. En Zoe is véél te afhankelijk van anderen en heeft zelf haar toevlucht bij Babette gevonden. Eigen schuld, dikke bult en dat geldt voor beide.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet mee eens, Babet heeft altijd het gedrag van Zoe goedgepraat, dus weet Zoe niet wat ze nu verkeerd doet. Babet heeft Zoe gebruikt/ misbruikt om zover te komen. Babet is een slimme vrouw, Zoe een onzekere, naïeve, verwende puber
JW deed het verrassend slecht, misschien weer 1 die gewoon naar huis wilde.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De vorige eli waar ze aan mee deed kon ze toch ook uitstekend waar ze van JW won dus dat is BS.
Weet niet meer wat ze toen moest doen maar zodra het iets lichamelijks is haakt madam meestal al bij voorbaat af.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me dat serieus af want het doet Zoe méér dan haar lief is nu Babette niet meer naar haar om zal kijken.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:06 schreef spapaars het volgende:
Mocht er een nominatie zijn en een bepaald persoon vertrekt, kan dat een reden zijn voor Zoë om het in te trekken.
Die vakken met allerlei spulletjes weer op de goede volgorde terugzetten.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet niet meer wat ze toen moest doen maar zodra het iets lichamelijks is haakt madam meestal al bij voorbaat af.
Mirthe is te lief voor deze wereld.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zou als ze nog met 3 overzijn en zij de winnaar is nummer 3 en 2 geld geven.
Jaja, dat kennen we. Herinner me nog die JAAP van een andere show, die zou het winnende bedrag aan een goed doel schenken. Hij won en toen bleek hij zélf dat goede doel te zijn.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zou als ze nog met 3 overzijn en zij de winnaar is nummer 3 en 2 geld geven.
O ja, dat was inderdaad bij toeval goed. Daar was ze zélf ook verbaast over.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die vakken met allerlei spulletjes weer op de goede volgorde terugzetten.
Ach Wendy, houd je nu gedeisd anders hebben ze weer een reden om je op de stip te zettenquote:Op maandag 17 juli 2023 10:52 schreef pingu66 het volgende:
Wen is klaar met Rupi gooit met de deur, stookt iedereen tegen elkaar op en vreet te veel stiekum op.
mooi toch? Er zijn er meer die bepaalde dingen niet kunnen, die kun je dan op de stip zetten als iets dergelijks de opdracht wordtquote:Op maandag 17 juli 2023 11:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn mocht het die atletiek opdracht zijn. Dan kun je Mori gelijk wel naar huis sturen, dat is een gelopen race.
Ik hoorde het net, wat een kleutergedrag.... 40 jaar... jemig wat laat ze zich in de kaart kijken... bah..quote:Op maandag 17 juli 2023 11:17 schreef engine het volgende:
Babette wil niet meer met anderen springen
Daar gaat de Febo niet in mee. Punt.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
mooi toch? Er zijn er meer die bepaalde dingen niet kunnen, die kun je dan op de stip zetten als iets dergelijks de opdracht wordt
We zullen het wel zienquote:Op maandag 17 juli 2023 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar gaat de Febo niet in mee. Punt.
Tis toch treurigquote:Op maandag 17 juli 2023 11:29 schreef engine het volgende:
Lichaam komt niet omhoog. Dat is toch niet goed
Ze gaat er een kruk bij pakken als ze moet springenquote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat er een kruk bij pakken als ze moet springen
spelvervalsingquote:Op maandag 17 juli 2023 11:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat er een kruk bij pakken als ze moet springen
Zo jammer dat Wendy zo snel teleurgesteld is in zichzelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:23 schreef juul. het volgende:
A
[..]
Ach Wendy, houd je nu gedeisd anders hebben ze weer een reden om je op de stip te zetten
Ja, sl is heg, en dit is gewoon een technisch dingetje.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:41 schreef renevanlaaren het volgende:
degene achter de knoppen is aan de diaree steeds ff onderbreking
Dan denk ik eerder morgen, dan zijn ze 2 kandidaten kwijt. Het moet nu wel op gaan schieten natuurlijk.quote:
Gisteren wilde Wendy ook niet springen als andere erbij waren. Dat is niet kinderachtig. Tja dat heb je als je publiekslieveling bent en als Babs dat ook niet wilt is het kinderachtig en dan laat ze zich in de kaart kijken.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde het net, wat een kleutergedrag.... 40 jaar... jemig wat laat ze zich in de kaart kijken... bah..
Kan me goed voorstellen dat ze niet wil springen onder het oog van diegenen die toch alleen maar over haar kletsen en haar uitlachen.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gisteren wilde Wendy ook niet springen als andere erbij waren. Dat is niet kinderachtig. Tja dat heb je als je publiekslieveling bent en als Babs dat ook niet wilt is het kinderachtig en dan laat ze zich in de kaart kijken.
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
Je moet Jordans aan doen,pappa. Je gaat hoog gaan.
SL's lossen ze ze nu gewoon op door scene wissels of audio locks. Prima oplossing zo voorkom je het gezeur over onnodige SL'squote:
Tiano was de gene die zei over Wendy dat ze kinderachtig en dom was was omdat ze alleen wilde oefenen.( dat zei hij natuurlijkheid recht in haar gezicht)quote:Op maandag 17 juli 2023 11:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gisteren wilde Wendy ook niet springen als andere erbij waren. Dat is niet kinderachtig. Tja dat heb je als je publiekslieveling bent en als Babs dat ook niet wilt is het kinderachtig en dan laat ze zich in de kaart kijken.
Babette zei tegen Bern..toen Sasha en Wendy net wilde gaan springen... ik warm m'n spieren even op en dan kom ik eraan.. dan vind ik het echt een kneuzenaktie als je niet komt opdagen... en dan laat ze zich zeker in de kaart kijken...quote:Op maandag 17 juli 2023 11:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er was nu een tekst met de mededeling excuses voor de onderbreking.... ipv de blaadjesquote:Op maandag 17 juli 2023 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
SL's lossen ze ze nu gewoon op door scene wissels of audio locks. Prima oplossing zo voorkom je het gezeur over onnodige SL's
Dat komt nog wel eens voor maar hoeft niet perse een SL te zijn, dat kan ook iets buiten het programma zijn en bij Videoland liggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er was nu een tekst met de mededeling excuses voor de onderbreking.... ipv de blaadjes
Dat vond ik zo'n misselijke actie van die Quincy. Maar zie Zoe hier voor aan.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Zoe nu aan Mirthe vertellen dat ze een Quincy wil doen, op de stip, hopen dat ze wint, iemand weg sturen en dan week erna zelf weg met 24 uur
Dat zou wel leuker zijn voor de kijkers. Dan weet ik nu al wie ze weg zal gaan sturen!quote:Op maandag 17 juli 2023 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Zoe nu aan Mirthe vertellen dat ze een Quincy wil doen, op de stip, hopen dat ze wint, iemand weg sturen en dan week erna zelf weg met 24 uur
Als ze Babet dan maar wegstuurt, dan mag ze van mijquote:Op maandag 17 juli 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n misselijke actie van die Quincy. Maar zie Zoe hier voor aan.
Babette geeft geen flikker om afspraken of om iets wat ze zegt te gaan doen. Sl haar vrienden vinden dat oké als ze niet komt opdagen " egg waar"quote:Op maandag 17 juli 2023 11:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette zei tegen Bern..toen Sasha en Wendy net wilde gaan springen... ik warm m'n spieren even op weg dan kom ik eraan.. dan vind ik het echt een kneuzenaktie als je niet komt opdagen... en dan laat ze zich zeker in de kaart kijken...
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Babette heeft nu geheimhoudingsplichtIk zou graag de uitleg horen
Groot gelijk, ik ga ook wat nuttigers doen.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:01 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat niks meer gebeuren denk ik.laters
Denk ik ook, ZooWie weg, deze week geen Nominatiesquote:Op maandag 17 juli 2023 12:01 schreef renevanlaaren het volgende:
gaat niks meer gebeuren denk ik.laters
Volgens mij had ze aan Bern gevraagd of hij haar en beetje wilde helpen... toen was Bern al bezig met Wendy en Sasha en riep hij Babette en zei je kan erbij hoor Babette we gaan beginnen.. maar ze ging spieren opwarmen, daarna nooit meer gezien bij Bern..quote:Op maandag 17 juli 2023 11:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babette geeft geen flikker om afspraken of om iets wat ze zegt te gaan doen. Sl haar vrienden vinden dat oké als ze niet komt opdagen " egg waar"
Zou kunnen, dus deze oefenopdracht wordt gewoon een verdienopdracht.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk ik ook, ZooWie weg, deze week geen Nominaties
Dat zit er wel in, morgen of woensdag effe springen voor een paar tientjesquote:Op maandag 17 juli 2023 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, dus deze oefenopdracht wordt gewoon een verdienopdracht.
Zal dan ook niet vandaag of morgen zijn, ze hadden laatst een flinke pot.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, dus deze oefenopdracht wordt gewoon een verdienopdracht.
Nee.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Is de zoemer gegaan omdat iedereen op de kamer zit?
Marciano weg zou ook fijn zijn...alles om babette heen wegquote:Op maandag 17 juli 2023 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze Babet dan maar wegstuurt, dan mag ze van mij
Ja knikken en nee schudden.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:14 schreef pingu66 het volgende:
SL nadat Wendy vroeg aan Zoë je blijft toch wel? Zoë knikte nee
Oke G.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja knikken en nee schudden.
Of ze knikt ja en zegt hardop nee
Of andersom.
Dat is sneu voor Wendy want Moirama hield haar peptalk dat ze zich niet zo druk moest maken want ze hoefde het niet te doen.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima oefenen en ze komt over de balk![]()
Dat was het plan van die vreselijke Wanda aangaande Jeff. Is er haar ook prima gelukt....quote:Op maandag 17 juli 2023 12:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Marciano weg zou ook fijn zijn...alles om babette heen weg
ik heb dat ook wel met Mirthe, snap ook niet waarom ze die sportbroekjes steeds zo hoog in haar naad optrekt. ziet er niet uit, vast in haar bilnaadquote:Op maandag 17 juli 2023 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe loopt weer te wauwelen.
Ik heb ook ADD maar ik wauwel niet zo dom als haar.
Ik word ibbelig van haar gepraat over niks en tegen niemand in het bijzonder.
Misschien is het haar stem.
Die telt 90 seconden af die ze hebben om in de slaapkamer te komen.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
Oooo er was wel een oefentijd dus.
Ik zie nu pas de klok aftellen.
Dat is de 90 seconden klok,quote:Op maandag 17 juli 2023 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
Dat is haar image.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
Moet Mirthe perse als laatste op de kamer zijn![]()
Altijd moet ze rennen..
hahaha vaak staat ze zelfs onder de douche en komt met een badlaken om aanrennenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
Moet Mirthe perse als laatste op de kamer zijn![]()
Altijd moet ze rennen..
Nee dat was de tijd om in de kamer te zijn na de zoemerquote:Op maandag 17 juli 2023 12:32 schreef Chanel5 het volgende:
Eliminatie dus. 9 vd 10 keer heb jij het foutquote:
Dit keer niet pipo.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:33 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Nee dat was de tijd om in de kamer te zijn na de zoemer
[..]
Eliminatie dus. 9 vd 10 keer heb jij het fout
Misschien wat stippen neer leggen en labels van de te winnen geldbedragen op hangen.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zullen nu toch alsjeblieft geen uur hoeven te wachten, alles staat al klaar
Doe eens niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:34 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt of niet? Toetsenbordheld.
Ja, dat mis ik ook echt heel erg. Toen maakte het niet uit hoe lang ze in de kamer bleven, het was altijd gezellig.quote:
Hoe leuk zou het zijn als het een totaal andere opdracht is.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zullen nu toch alsjeblieft geen uur hoeven te wachten, alles staat al klaar
Dat was altijd lachen en er kwamen dan ook altijd leuke verhalen..quote:Op maandag 17 juli 2023 12:39 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik ook echt heel erg. Toen maakte het niet uit hoe lang ze in de kamer bleven, het was altijd gezellig.
Dat zou lachen zijnquote:Op maandag 17 juli 2023 12:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hoe leuk zou het zijn als het een totaal andere opdracht is.
Ze verzonnen zelfs liedjes ter plekke die dagen in mijn kop blevenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was altijd lachen en er kwamen dan ook altijd leuke verhalen..
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:42 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ze verzonnen zelfs liedjes ter plekke die dagen in mijn kop bleven
Afperen is geen woord en ze liggen gewoon naast elkaar in bed. Met het kruis van ima goed zichtbaar.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Rupert zit Ima weer af te peren, altijd vast momentje zo tijdens het wachten...
Ja zo van "Kijk mij eens vrolijk zijn" zo geforceerdquote:Op maandag 17 juli 2023 12:44 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë is heel erg 'aanwezig', druk met Mirthe aan het kletsen..... Babette is heel stil
juistquote:Op maandag 17 juli 2023 12:45 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ja zo van "Kijk mij eens vrolijk zijn" zo geforceerd
Het lijkt wel erger te wordenquote:
Is goeiequote:Op maandag 17 juli 2023 12:46 schreef mootie het volgende:
Bep die constant G zeg… ze past zich zo idioot aan aan haar omgeving waar ze indruk op wil maken.
Verstandig van Babette.. Zoë wil door zo druk te doen laten blijken dat ze niet verdrietig is en zich prima vermaakt.. kleuter.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:44 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë is heel erg 'aanwezig', druk met Mirthe aan het kletsen..... Babette is heel stil
ik loop misschien enorm achter wat straattaal betreft, maar waarom noemen ze elkaar toch telkens G???quote:Op maandag 17 juli 2023 12:46 schreef mootie het volgende:
Bep die constant G zeg… ze past zich zo idioot aan aan haar omgeving waar ze indruk op wil maken.
G staat voor Gangsterquote:Op maandag 17 juli 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik loop misschien enorm achter wat straattaal betreft, maar waarom noemen ze elkaar toch telkens G???
Dit dus!quote:Op maandag 17 juli 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt wel erger te worden![]()
Het blijkt dan wel niets ernstigs te zijn dat hoesten van haar maar ze blaft zo wel haar longblaasjes stuk.. wat later voor veel benauwdheid kan zorgen..
Alles moet strak bij hem zijn.. zijn kleding zijn bed en zijn lijfquote:Op maandag 17 juli 2023 12:45 schreef Wibehh het volgende:
Ice is altijd echt super netjes met strijken en opvouwen
Ze heeft al verschillende flessen hoestdrank en ook hoesttabletten (met en zonder codeïne) gehad..... niets lijkt echt te helpenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus!
Je kunt mij niet vertellen dat dit gezond is, ik vraag me werkelijk af waarom zij niet iets heeft om die hoest te ondrukken!
Zal wel te maken hebben met zijn militaire opleiding, daar verwachten ze het van je.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles moet strak bij hem zijn.. zijn kleding zijn bed en zijn lijf
Ze heeft wel medicijnen.. maar helpt niet echt.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus!
Je kunt mij niet vertellen dat dit gezond is, ik vraag me werkelijk af waarom zij niet iets heeft om die hoest te ondrukken!
Moet je jaren op insta hoe Martin nu normaal spreektquote:Op maandag 17 juli 2023 12:46 schreef mootie het volgende:
Pufje dan misschien?quote:Op maandag 17 juli 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft al verschillende flessen hoestdrank en ook hoesttabletten (met en zonder codeïne) gehad..... niets lijkt echt te helpen
Daar komt het waarschijnlijk wel uit voort.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met zijn militaire opleiding, daar verwachten ze het van je.
Davis ook al 10 jaar geleden ofzo dat ie daar diendequote:Op maandag 17 juli 2023 12:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met zijn militaire opleiding, daar verwachten ze het van je.
Anti-blafband kan ook helpenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pufje dan misschien?
Ik zeg ook maar wat, maar het is idd niet gezond om zo te hoesten voor je longblaasjes.
En dit weet ik omdat ik een dochter heb met astma.
Lijkt mij ook erger te worden de hoest aanvallen duren ook langer... of zit ze misschien af en toe nog een sigaartje te roken...quote:Op maandag 17 juli 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt wel erger te worden![]()
Het blijkt dan wel niets ernstigs te zijn dat hoesten van haar maar ze blaft zo wel haar longblaasjes stuk.. wat later voor veel benauwdheid kan zorgen..
Wat ben je toch een schatje he Frits, zo gevoelig ook...... je ziet het zeker al helemaal voor jequote:
Kan ook de omgeving zijn waar ze zitten, of de luchtvochtigheid in die loodsquote:Op maandag 17 juli 2023 12:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erger te worden de hoest aanvallen duren ook langer... of zit ze misschien af en toe nog een sigaartje te roken...
Een puffer gaat niet helpen want het probleem zit niet in haar longen. Het blijkt een irritatie in haar keel te zijn. Is al meerdere keren onderzocht en elke keer komt er niets uit.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pufje dan misschien?
Ik zeg ook maar wat, maar het is idd niet gezond om zo te hoesten voor je longblaasjes.
Nee heb m'n bril niet op, en heb zelf jaaaarenlang astma bronchitis gehad dus weet wat het is.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje he Frits, zo gevoelig ook...... je ziet het zeker al helemaal voor je
Ik denk dat sigaartje wat ze heel af en toe rookt niet zo’n probleem zal zijn.. ze rookt het ook niet over haar longen.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erger te worden de hoest aanvallen duren ook langer... of zit ze misschien af en toe nog een sigaartje te roken...
Het is kriebelhoest, in haar keel, heeft niets met haar longen te maken, heeft ze al zo vaak uitgelegdquote:Op maandag 17 juli 2023 12:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pufje dan misschien?
heeft die vast ook 10 man personeelquote:Op maandag 17 juli 2023 12:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Rupi een resort wil beginnen als je de hele dag horizontaal ligt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dit zo bewust uitdagen wat Zoë doet, terwijl Babette en Marciano kaarten 'lezen' gaat Zoë keihard oplezen wat voor iemand Mirthe is..... geel..... en ze leest voor wat dat inhoudt, waarop Mirthe natuurlijk reageert......
En dat is nu juist het kleuter gedrag.. moet je daar dan elke keer tegenin gaan of kies je er voor om afstand te nemen?quote:Op maandag 17 juli 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dit zo bewust uitdagen wat Zoë doet, terwijl Babette en Marciano kaarten 'lezen' gaat Zoë keihard oplezen wat voor iemand Mirthe is..... geel..... en ze leest voor wat dat inhoudt, waarop Mirthe natuurlijk reageert......
Ik denk dat het iets psychisch is.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft al verschillende flessen hoestdrank en ook hoesttabletten (met en zonder codeïne) gehad..... niets lijkt echt te helpen
Ze heeft al een paar keer uitgelegd dat het onderzocht is en dat het van haar amandelen af lijkt te komen..... die dingen die ze bij kinderen weghalen noemde Moraima zequote:Op maandag 17 juli 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is kriebelhoest, in haar keel, heeft niets met haar longen te maken, heeft ze al zo vaak uitgelegd
Oke, tnx, heb ik dus gemist.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is kriebelhoest, in haar keel, heeft niets met haar longen te maken, heeft ze al zo vaak uitgelegd
Het is niet te negeren, ze blijft toeteren en weet heel handig Mirthe mee te laten doenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
En dat is nu juist het kleuter gedrag.. moet je daar dan elke keer tegenin gaan of kies je er voor om afstand te nemen?
Jeffrey zei regelmatig dat ze zelfs in haar slaap lag te blaffen, maar hij sliep er later doorheenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets psychisch is.
Als ze nerveus is of geïrriteerd hoest ze.
Als ze slaapt hoest ze niet dacht ik.
Jeetje, als dit zo is dan laat je ze toch verwijderen.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer uitgelegd dat het onderzocht is en dat het van haar amandelen af lijkt te komen..... die dingen die ze bij kinderen weghalen noemde Moraima ze
Dat helpt er niet aan mee, maar we zijn er zo meteen vanaf als de 'geleerde' hier gelijk krijgen....quote:Op maandag 17 juli 2023 13:00 schreef pingu66 het volgende:
Mischien komt het door haar overgewicht dat gehoest van Morrie.
Met hoogspringen een verdienopdracht en voor een eliminatie iets heel anders (verrassingggg) denk ik zomaarquote:Op maandag 17 juli 2023 13:01 schreef Wibehh het volgende:
Maaareeeehhh gaat dit een eli worden of verdien?
Ik hoop een eliminatiequote:Op maandag 17 juli 2023 13:01 schreef Wibehh het volgende:
Maaareeeehhh gaat dit een eli worden of verdien?
Dat heeft ze zelf geconcludeerd masr de KNO arts zegt van niet. Of hij wel haar niet opereren door haar overgewichtquote:Op maandag 17 juli 2023 13:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jeetje, als dit zo is dan laat je ze toch verwijderen.
Ondanks het feit dat het bij volwassenen niet echt fijn is, maar dat hoesten ook niet, en als je er dan af bent zou ik het overwegen.
Jawel, die is geweestquote:Op maandag 17 juli 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
Dus geen alarm geweest, ondanks de beelden met die 2 slaapkamers.
zijzelf denkt dat het van haar amandelen komt.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer uitgelegd dat het onderzocht is en dat het van haar amandelen af lijkt te komen..... die dingen die ze bij kinderen weghalen noemde Moraima ze
Ik ken iemand die dat ook heeft, longen goed maar een middenrif hernia door overgewicht. Dan komt zuur enz los en dat geeft hoestbuien. Niets aan te doenquote:Op maandag 17 juli 2023 12:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan ook de omgeving zijn waar ze zitten, of de luchtvochtigheid in die loods
Ik begreep dat de KNO wel zei dat het weg zou gaan als ze haar amandelen zou laten knippen, maar bij volwassenen kan je er heel lang "ziek" van zijn en Morrie was bang voor de narcosequote:Op maandag 17 juli 2023 13:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf geconcludeerd masr de KNO arts zegt van niet. Of hij wel haar niet opereren door haar overgewicht
Het is onvoorstelbaar hij en Imadiddin liggen 90% van de tijd platquote:Op maandag 17 juli 2023 12:54 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Rupi een resort wil beginnen als je de hele dag horizontaal ligt.
Jawel, rond half 1quote:Op maandag 17 juli 2023 13:01 schreef spapaars het volgende:
Dus geen alarm geweest, ondanks de beelden met die 2 slaapkamers.
Moraima zei zelf er geen last van te hebben want ze is er aan gewend geraakt het is alleen vervelend voor haar omgeving.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat de KNO wel zei dat het weg zou gaan als ze haar amandelen zou laten knippen, maar bij volwassenen kan je er heel lang "ziek" van zijn en Morrie was bang voor de narcose
mijn dochter heeft amandelen laten weghalen toen ze 22 was , herstel duurde veel langer en ok 2 keer nabloedingen gehad na operatiequote:Op maandag 17 juli 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begreep dat de KNO wel zei dat het weg zou gaan als ze haar amandelen zou laten knippen, maar bij volwassenen kan je er heel lang "ziek" van zijn en Morrie was bang voor de narcose
Nope.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:09 schreef xsaskiax het volgende:
Er liggen volgens mij geen stippen, dus geen eliminatie??
Meestal wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:10 schreef cinsan het volgende:
geen stippen wil niks zeggen of het een eli is
Mijn nichtje hetzelfde, pasgeleden, ook 22quote:Op maandag 17 juli 2023 13:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
mijn dochter heeft amandelen laten weghalen toen ze 22 was , herstel duurde veel langer en ok 2 keer nabloedingen gehad na operatie
Ik dacht dat er dan juist altijd stippen lagen..quote:Op maandag 17 juli 2023 13:10 schreef cinsan het volgende:
geen stippen wil niks zeggen of het een eli is
Nog even wachten.. zo snel gaat dat nietquote:
Het is 1 groot toneelstukje. Kijkcijfers dalen dus er moet TV gemaakt worden.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:14 schreef renevanlaaren het volgende:
babet praat met wendy zoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja, opvallendquote:Op maandag 17 juli 2023 13:14 schreef xsaskiax het volgende:
Babette lult ineens weer 100 uit tegen Wendy
Hij is al 11 maanden verkeerd bezigquote:Op maandag 17 juli 2023 13:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De laatste paar keer had hij het verkeerd
quote:Op maandag 17 juli 2023 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met dat postuur van haar zou je denken van wel.
quote:Op maandag 17 juli 2023 13:22 schreef Snensie het volgende:
Zo Zoë nou kom je er niet meer onderuit. Optyfen morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |