Ah ja, dat is waar. Ik bedoel eigenlijk gewoon de 4 slams in hetzelfde jaar winnen. Is dat de career slam? Ook mooi, maar klinkt iets minder dan Golden Slam.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat kan alleen in een Olympisch jaar.
Nee, 4 in zelfde jaar is Grand Slamquote:Op zondag 16 juli 2023 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah ja, dat is waar. Ik bedoel eigenlijk gewoon de 4 slams in hetzelfde jaar winnen. Is dat de career slam? Ook mooi, maar klinkt iets minder dan Golden Slam.
Calendar Slam toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 19:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah ja, dat is waar. Ik bedoel eigenlijk gewoon de 4 slams in hetzelfde jaar winnen. Is dat de career slam? Ook mooi, maar klinkt iets minder dan Golden Slam.
Als hij damestennis erkent zal hij het record van Court wel willen breken.quote:Op zondag 16 juli 2023 19:59 schreef hhh38 het volgende:
Definitief einde tijdperk? Novak verzint altijd een manier om de US Open niet te winnen. Hij heeft het GS-record en volgend jaar wordt ie 37. Het heilige vuur wat hij altijd wel nodig heeft dooft misschien langzaam uit.
familie van het koninklijk huisquote:
Djokovic kan dit inderdaad geweldig.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:03 schreef leukeditter het volgende:
geweldig sportieve speler djokovic en een supermens buiten de court
Die toekomst ziet er niet best uit. Merk zelf ook al dat m’n interesse flink dalende is. Ook teveel eenheidsworst en mental midgets.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel cruciaal voor het toekomstige tennis dat Alcaraz deze wedstrijd heeft gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |