Ik weet niet wat ik schokkender vind...quote:Op maandag 17 juli 2023 12:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik rolde op de motorkap mijn messenset uit. Ze schrokken zich de tering.
...
de dienstdoende officier van justitie (die trouwens op dat moment een buitenechtelijke relatie met mij had)
Dat een kok zijn messen niet veilig kan achterlaten, blijkbaar omdat een restaurant geen veilige plek is om deze achter te laten?quote:Op maandag 17 juli 2023 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik schokkender vind...
Dat vind ik niet schokkend, dat soort situaties zijn mij bekend.quote:Op maandag 17 juli 2023 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat een kok zijn messen niet veilig kan achterlaten, blijkbaar omdat een restaurant geen veilige plek is om deze achter te laten?
...
😉quote:Op maandag 17 juli 2023 12:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat een kok zijn messen niet veilig kan achterlaten, blijkbaar omdat een restaurant geen veilige plek is om deze achter te laten?
En als dan alles goed gaat dan juich ik vrijdag voor je als je door mijn dorp komt lopen!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die optie bewaar ik ff voor later vandaag, eerst maar wat van m'n taken voor vandaag doen denk ik. Warme douche enz zit iig wel in het plan voor vanavond en hopelijk slaap ik dan echt goed op tijd want ik moet er 3:20 uit dinsdag![]()
Mijn broer deed de slagersvakopleiding en al die leerlingen hadden zo'n messenset bij zich, Allemaal jonge knullen met grote en scherpe messen op padquote:Op maandag 17 juli 2023 12:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Liep ooit, tegen een uur of 01:00 na het werk naar huis, kwam van mijn werk af, werkte destijds (eind jaren 80) in de keuken. Politie hield mij staande, wat ik daar deed (ik loop naar huis agent).
Wat heb je daar bij je?
Ik rolde op de motorkap mijn messenset uit. Ze schrokken zich de tering.
Ik ben kok, ik neem mijn messen mee naar huis, die laat ik niet op de zaak achter.
Na een telefoontje met de dienstdoende officier van justitie (die trouwens op dat moment een buitenechtelijke relatie met mij had) kon ik verder naar huis.
Dit heeft diezelfde broer ook een tand gekostquote:Op maandag 17 juli 2023 10:59 schreef Vanyel het volgende:
Het gewoon in een keer goed doen voorkomt ook best beurse vingers![]()
* Vanyel deed het vroegah met haar tanden als er geen aanstekers voorhanden waren
Via Frikandella 😂 Staat er een frituurkar?quote:Op maandag 17 juli 2023 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als dan alles goed gaat dan juich ik vrijdag voor je als je door mijn dorp komt lopen!
We kennen elkaar niet dus je hoeft niet bang te zijn dat ik je herken![]()
Je doet de 50km toch? Dan kom je over de via Frikandella ofzo, dat is mijn dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh shut, er is vast een 4daagse topic.
Andere wandelaars, die ik ken, hebben hun tocht gekoppeld aan een goed doel voor voor oncologie fonds van Radboud ziekenhuis.
quote:Op maandag 17 juli 2023 12:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Via Frikandella 😂 Staat er een frituurkar?
Wat is erop tegen om herkend te worden? Spreek n kleur parasol af of zo, waar je staat.
Redelijk weer de komende dagen zag ik.
FWIWDe mensen daar in de straat bakken de hele ochtend frikandellen voor de lopers jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh shut, er is vast een 4daagse topic.
Andere wandelaars, die ik ken, hebben hun tocht gekoppeld aan een goed doel voor voor oncologie fonds van Radboud ziekenhuis.
Het herkennen was meer omdat ik me kan voorstellen dat Tele daar niet op zit te wachten tijdens die helse tocht![]()
Drie dagdelen is best veel.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag! Thuis van weer meelopen met vluchtelingenwerk. Wat een papieren moeten die mensen inleveren. Dan heeft ieder land ook nog eigen officiële papieren. Heel logisch allemaal, want het moet natuurlijk wel kloppen.
Maar dit is een stuk interessanter. Ik ga vanaf volgende week op maandag ochtend, en dinsdagmiddag en donderdagmiddag aan de slag. Maandag afspraken om ergens in te duiken en de andere twee dagen spreekuur op de boten.
De spreekuren zijn maar korte gesprekken met veel mensen. Verduidelijking van een brief is het vaak. Wanneer het wat ingewikkelder is maak je een één op één afspraak. En dat is wel vaak administratief, vandaag veel puzzelwerk. Er was iets met geboortedata en de vertaling daarvan. Collega had niet door dat op officiele papieren ook de islamitische data staan. Dus 1462 ipv 19?? . Ook de manier van huwelijkssluiting (niet voor iedereen) snapte ze niet. Ik tot voor een paar jaar ook niet (en vind het nog steeds een rare bedoening) maar weet ondertussen wel meer hoe dingen er aan toegaan.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Drie dagdelen is best veel.
Het is regelen en luisteren, denk ik. Kun je het handelen als je de ellende te horen krijgt?![]()
Wat zegt uwv ervan, ook al weer? #gatenkaas
Met zon kek hoesje?quote:Op maandag 17 juli 2023 14:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik rook en drink pils maar heb dat nooit gekund. Kan het wel aan de rand van een kratje. Of tafel. Of vensterbank.
Verder wil ik graag een leatherman multitool ipv Zwitsers zakmes, staat mooi aan mn werkbroek. Heeft iemand die nog in de doneer?
Ik heb gewoon nog tanden én vingers intactquote:Op maandag 17 juli 2023 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn broer deed de slagersvakopleiding en al die leerlingen hadden zo'n messenset bij zich, Allemaal jonge knullen met grote en scherpe messen op padMaar dat mocht ook alleen als ze goed opgeborgen waren en in de hoes die daarvoor was bedoeld.
[..]
Dit heeft diezelfde broer ook een tand gekost![]()
Mijn vader doet het met zijn trouwring. Is zo'n ring toch nog nuttig.
Hoezo? Ik help graag mensen maar om nou plantsoenen te gaan schoffelenquote:
Ik heb je al een tijdje niet meer over OMAD gehoord. Heb je OMAD-vakantie?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:04 schreef fietsie het volgende:
Dus... een nieuwe week.
Hopelijk deze week weer beetje koken, ipv snaaien en halve maaltijden.
Mijn motorpak is na de ochtendrit iig weer sprankelend glanzend schoon.
Nee hoor ik ben van ma tm za sowieso streng, tenzij werk-gerelateerd het sociaal even handig is om wel te participeren, en op zondag iets losser.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb je al een tijdje niet meer over OMAD gehoord. Heb je OMAD-vakantie?
Ik doe veel vrijwilligerswerk, maar dit zou me veel te pittig zijn. Niet op het adminstratiepuzzelgebied, maar wel de inhoud.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik help graag mensen maar om nou plantsoenen te gaan schoffelen(best wel nodig trouwens). Hier ben ik denk ik best goed in, komt veel administratief gepuzzel bij kijken en daar hou ik zo van. Vanochtend een van de mannen die dan goed engels sprak gaf ons een kopie van iets van zijn vrouw en toen zachtjes "I miss her so much, laughing on the phone is ok but not the same"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |