''flop'' hoezo, alleen omdat AC Milan nu te hoog gegrepen bleekquote:
Hoezo lekkere dis? Zonder Xavi Simons had je dit jaar gewoon geen vCL mogen spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekkere dis van Earnie nog effe richting zijn voorganger qua Xavi deal
hij had Xavi dus niet gehaald als hij er vorig seizoen al was geweest in eindhoven
Waarvan aktequote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
gelukje dat PSV mazzel heeft qua CL loting, Sturm Graz is op papier vele malen zwakker dan bv een SC Braga wat ook mogelijk was
Daarna alsnog tegen eindstation Glasgow net als vorig seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
gelukje dat PSV mazzel heeft qua CL loting, Sturm Graz is op papier vele malen zwakker dan bv een SC Braga wat ook mogelijk was
dat is ook enige goede maar uiteindelijk hebben we niks aan hem gehad, en is PSV gewoon gebruikt door PSG voor Xavi's verdere ontwikkeling om klaargestoomd te worden als opvolger Neymar, nu is dus RB Leipzig aan de beurt om gebruikt te wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo lekkere dis? Zonder Xavi Simons had je dit jaar gewoon geen vCL mogen spelen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekkere dis van Earnie nog effe richting zijn voorganger qua Xavi deal
hij had Xavi dus niet gehaald als hij er vorig seizoen al was geweest in eindhoven
Nou leg maar uit dan. Ik wacht in spanning.quote:,,Als ik de deal om hem te halen nu zo zou kunnen sluiten zoals het vorig jaar hier is gebeurd, zou ik dat ook doen. Met de kennis die er destijds was, maar daar ben ik niet bij geweest, had hij zonder clausule waarschijnlijk niet hier gespeeld. Ik had hem heel graag gehouden en we hebben er veel energie ingestoken, maar het is niet gelukt en dus gaan we verder met de spelers die we wel hebben.”
Simons was het enige lichtpuntje van vorig seizoen. Hoezo niks aan hem gehad? Al die doelpunten, assists en mooie momenten dan? Een speler die je niet met -tig miljoen winst kunt verkopen, daar heb je dus niks aan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is ook enige goede maar uiteindelijk hebben we niks aan hem gehad, en is PSV gewoon gebruikt door PSG voor Xavi's verdere ontwikkeling om klaargestoomd te worden als opvolger Neymar, nu is dus RB Leipzig aan de beurt om gebruikt te worden
En hoezo “we”? Jij bent toch voor Fortuna?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat is ook enige goede maar uiteindelijk hebben we niks aan hem gehad, en is PSV gewoon gebruikt door PSG voor Xavi's verdere ontwikkeling om klaargestoomd te worden als opvolger Neymar, nu is dus RB Leipzig aan de beurt om gebruikt te worden
We? Wie is 'we'? Je geeft aan dat je voor Fortuna bent en je loopt alleen maar of te geven op alles en iedereen rondom PSV?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Deze user is voor meerdere clubs, volgens mij een stuk of 7 zelfs waaronder PSV en Fortuna, een soort Pietje Puk dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
En hoezo “we”? Jij bent toch voor Fortuna?
Ga jezelf druk maken om je eigen team, in plaats van jezelf te verplaatsen in een supporter van PSV.
PSV laat zich graag gebruiken. Ook voor die verdediger van Everton. En als het doorgaat voor CDK.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Daarna is er nog een wedstrijd. Dus best kans dat PSV het gewoon weer niet gaat halen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
Schijnbaar is het ook nog eens 11 tegen 11, de bal rond en het gras groen. Gedoe.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarna is er nog een wedstrijd. Dus best kans dat PSV het gewoon weer niet gaat halen.
Als je voor Fortuna bent dan moet je wel heel "speciaal" zijn. Wat een tyfus club is dat zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Deze user is voor meerdere clubs, volgens mij een stuk of 7 zelfs waaronder PSV en Fortuna, een soort Pietje Puk dus
Limburgers. Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je voor Fortuna bent dan moet je wel heel "speciaal" zijn. Wat een tyfus club is dat zeg.
ikzelf ben voor Fortuna, mijn vader is voor PSVquote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je voor Fortuna bent dan moet je wel heel "speciaal" zijn. Wat een tyfus club is dat zeg.
Even mezelf quoten omdat ik nog steeds op antwoord wacht. Waar staat dat Stewart nooit Xavi gehaald zou hebben?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Nou leg maar uit dan. Ik wacht in spanning.
Je spreekt jezelf tegen, ooit heb je hier op dit forum geschreven dat je voor meerdere Nederlandse clubs bent, in het stukje wat je favoriete clubs wereldwijd zijn noem je Fortuna, PSV Ajax en AZ voor Nederlandquote:Op zondag 30 juli 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ikzelf ben voor Fortuna, mijn vader is voor PSV
Wat lul je dan met je “we”?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ikzelf ben voor Fortuna, mijn vader is voor PSV
Ga je lekker druk maken om je eigen club.quote:dat is ook enige goede maar uiteindelijk hebben we niks aan hem gehad, en is PSV gewoon gebruikt door PSG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |