Mauro jr. naar alle waarschijnlijkheid tot einde kalenderjaar eruit.quote:
geloof het goed, russen spelen ook geen europees voetbal, you knowquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:13 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of Sanchez komt, hij schijnt geen zin te hebben in een Russisch avontuur.
Ik vrees dat er momenteel voor een club als wij zijn gewoon erg weinig te halen valt. Als je ziet wat er voor bedragen rond gaan voor pure middelmaat, dan kunnen we daar gewoon niet in mee. En alles wat dan wel komt is bijna per definitie een miskoop; te weinig kwaliteit voor te veel geld en te hoge verwachtingen. Of je zit weer opgescheept met gare clausules.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zei iets in de richting van 'Als we iets halen, moet het kwaliteit zijn. Daar zijn we iedere dag mee bezig'.
Dat is opzich goed natuurlijk, maar blijkbaar hebben al die scouts die op de loonlijst staan de afgelopen 12 maanden uit hun neus zitten vreten, want het enige waar snel gehandeld kon worden was een spits van Groningen en een linksbuiten van net over de grens met een Nederlands paspoort. Waar zijn die kwaliteits verdedigers die ze de afgelopen 12 maanden hebben kunnen scouten, want het is geen verrassing dat dit nog altijd de allerzwakste linie is natuurlijk.
Ja, tuurlijk, maar voor de serieuzere wedstrijden zal er toch echt wel wat bij moeten. Dan kun je niet leunen op wat leuke talenten die nog niks hebben laten zien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
No shit Sherlock maar daar is een wedstrijd als deze toch voor geschikt?
Snap ik, met Sangaré, Lang, Bakayoko enz. is toch al wat meer kwaliteit in het team.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar voor de serieuzere wedstrijden zal er toch echt wel wat bij moeten. Dan kun je niet leunen op wat leuke talenten die nog niks hebben laten zien.
Jawel, dat zijn goede spelers, al vind ik Bakayoko wel wisselvallig (gezien de leeftijd niet heel raar), maar vooral achterin is het allemaal nog heel erg matig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Snap ik, met Sangaré, Lang, Bakayoko enz. is toch al wat meer kwaliteit in het team.
Verdediging is ronduit ruk, het is te hopen dat Sambo gaat leveren en dat er nog een goede CV komt. Mauro jr. zal er naar alle waarschijnlijkheid pas na de winterstop bij zijn. Dat je daar naar uit zit te kijken zegt al genoeg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn goede spelers, al vind ik Bakayoko wel wisselvallig (gezien de leeftijd niet heel raar), maar vooral achterin is het allemaal nog heel erg matig.
Aanval is prima voor de Eredivisie en ook voor de voorronde CL. Middenveld en de keeper ook.
Op veel punten heb je zeker gelijk, maar ik vind het echt schrijnend om te zien dat PSV blijkbaar zulke slechte scouts heeft dat we er vanuit gaan dat alles onder een bepaald bedrag pure middelmaat zou zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:31 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vrees dat er momenteel voor een club als wij zijn gewoon erg weinig te halen valt. Als je ziet wat er voor bedragen rond gaan voor pure middelmaat, dan kunnen we daar gewoon niet in mee. En alles wat dan wel komt is bijna per definitie een miskoop; te weinig kwaliteit voor te veel geld en te hoge verwachtingen. Of je zit weer opgescheept met gare clausules.
We zijn sowieso al niet de meest aansprekende club, hebben ook niet de kampioensfactor en kans op het mislopen van de CL; dan wordt je gewoon afgetroefd door middelmaat uit andere competities.
Ik wil echt het beleid, technische hart en directie niet sparen (sterker nog, ik heb 0 vertrouwen in Marcel Brands), maar volgens mij is het gewoon echt niet te doen om een fatsoenlijke selectie te creëren zonder allerlei trucjes.
Meer en meer vanuit de opleiding dan maar, en hopen dat dat een keer zijn vruchten af gaat werpen?
Zou het dan toch..quote:Volgens het Mexicaanse Hi! Sports TV is Gilberto Sepúlveda in beeld om de selectie van PSV te versterken. De 24-jarige centrale verdediger is zevenvoudig international van Mexico en speelt momenteel in eigen land voor Chivas Guadalajara, de club waar PSV een samenwerkingsverband mee heeft en eerder deze maand Érick Gutiérrez aan verkocht. PSV zou werken aan de komst van Sepúlveda, maar heeft nog geen officieel bod uitgebracht.
"Bord op schoot"-scouting. Heeft PSV wel een handje van.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op veel punten heb je zeker gelijk, maar ik vind het echt schrijnend om te zien dat PSV blijkbaar zulke slechte scouts heeft dat we er vanuit gaan dat alles onder een bepaald bedrag pure middelmaat zou zijn.
Feyenoord heeft bijvoorbeeld Trauner en Hancko gehaald voor prima bedragen, AZ heeft een Hatzidiakos, en zo zijn er vast nog wel meer. Bij PSV komen we nooit verder dan Nederlander, vriendje van de trainer, Eredivisie of ex-Eredivisie lijkt het wel. Sangare is eigenlijk de uitzondering de laatste jaren.
Dat is ook heel vervelend ja, want daardoor kun je niet verkopen en dat drukt weer op hoeveel je kan kopen. Maar in elke linie moet er minimaal 1 speler bij (behalve op doel uiteraard)quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mauro jr. naar alle waarschijnlijkheid tot einde kalenderjaar eruit.
Oppegard nog een week of 6-7, Obispo kan waarschijnlijk eerder aansluiten. Dus ik verwacht nog een maand eruit.
Alleen Mauro jr. zou wat kunnen brengen maar die zie je dus pas na de winterstop weer.
Ja, makkelijk gezegd, die toppers.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:37 schreef PSVCL het volgende:
Een LCV , een CVM/CM en een vervanger van Xavi incoming.
3 toppers voor die posities binnenhalen en je hebt een prima team staan.
[ twitter ]
Verwacht wel wat verassingen aangezien het wat langer duurt allemaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, makkelijk gezegd, die toppers.
AZ'ers, Feyenoorders, Ajacieden en PSV'ers die in het buitenland zijn mislukt, zullen vast alweer gebeld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |