SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Voelt toch erg Frans aanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Dan valt een Belg nog wel mee, dit is van hiero…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voelt toch erg Frans aan(Ik ga broeden op een betere smoes)
Dave - Dansez Maintenant
Hij zette de lijnen uitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie nu dat het 14 juli is.
De dag dat vroeger in Amsterdam café De Bastille bestormd werd, onder aanvoering van coke dealer Frank Masmeijer…
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie nu dat het 14 juli is.
De dag dat vroeger in Amsterdam café De Bastille bestormd werd, onder aanvoering van coke dealer Frank Masmeijer…
[ afbeelding ]
Heel Frans was mijn zwakke plek. Toch nog een 6 voor mijn eindexamen gehaald, dankzij de luistertoets.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Franse werkwoorden vervoegen is altijd mijn zwakke plek gebleven, heb zelfs m’n examens met spiekbriefje gedaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd net afgesnauwd door een gevallen tv-presentator. Ik schijn z'n favoriet nog niet te hebben gedraaid
Bij mijn mondeling zat als 2e examinator mijn docent uit de brugklas, die aan het einde opmerkte: vroeger sprak je beter Frans. Ja, dankzij je slechte collega’s…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel Frans was mijn zwakke plek. Toch nog een 6 voor mijn eindexamen gehaald, dankzij de luistertoets.
Niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd net afgesnauwd door een gevallen tv-presentator. Ik schijn z'n favoriet nog niet te hebben gedraaid
Voor mijn mondeling had ik een 3quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij mijn mondeling zat als 2e examinator mijn docent uit de brugklas, die aan het einde opmerkte: vroeger sprak je beter Frans. Ja, dankzij je slechte collega’s…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Razendsnel verzoekje van Symph, die dit nummer opdraagt aan Frank Masmeijer, zo begreep ik.Yves Duteil - Le Mur De La Prison d'En Face
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn mondeling had ik een 3![]()
En toen waren ze nog verbaasd dat ik het niet ging herkansen. Wat dacht je zelf
Mooi nummer hoor. Ik heb zo wel een mooi klein liedje van recentere datum dat er goed bij pastquote:
Ik hou van kleine liedjesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi nummer hoor. Ik heb zo wel een mooi klein liedje van recentere datum dat er goed bij past
Ik had het echt zo met dat hele vak gehad na dat mondeling. En toen moest ik nog een paar maanden tot het examen. Ik ben niet meer naar de les gegaan. Met veel plezier gespijbeld de rest van het jaar. Tijdens het examen zag ik mijn docente voor het eerst sinds maanden weer. En daarna gelukkig nooit meer.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Ik had met veel plezier de boeken voor de lijst gelezen, dat was echt een prettigere lijst dan bij Nederlands, maar dat Frans spreken is niet mijn hobby.
Joe le taxiquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor haar zingen dat ze in een "voiture" zit. Zou het een taxi zijn?
Joequote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor haar zingen dat ze in een "voiture" zit. Zou het een taxi zijn?
Ik ben slecht in talen. Zelfs mijn Engels vind ik eigenlijk vrij slecht. Ik schaam me er wel voor; ik spreek het de hele dag op mijn werk, maar het klinkt nergens naar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Behalve Engels heb ik geen examen gedaan in buitenlandse talen.
Heb wel een paar jaar Duits en 1 jaar Frans gehad.
Pas later heb ik die talen weer opgepakt, in de praktijk.
Ik spreek en schrijf die talen vele malen beter dan een Fransoos en een Duitser samen Nederlands beheersen…
Ze lijken inderdaad wel enigszins op elkaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit, Lolita en Ella Ella heb ik nooit echt leuke luisterliedjes gevonden.
Geen idee waarom precies, iets irriteert me er aan…
Wow, je bent een talenwonderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben na de middelbare school een toeristische opleiding gaan doen, waarbij ik naast Engels, Frans en Duits ook nog Spaans en Italiaans heb gedaan. En ja, toen maar Italiaans gaan studeren, je moet toch wat
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit, Lolita en Ella Ella heb ik nooit echt leuke luisterliedjes gevonden.
Geen idee waarom precies, iets irriteert me er aan…
Ik heb vanmiddag met een Rus Engels gesproken/geschreven.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben slecht in talen. Zelfs mijn Engels vind ik eigenlijk vrij slecht. Ik schaam me er wel voor; ik spreek het de hele dag op mijn werk, maar het klinkt nergens naar.
Ik zat ook al te zoeken wie ze geschreven heeft. Toch allemaal verschillende songwriters.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze lijken inderdaad wel enigszins op elkaar.
Potverdikkie heb ik toch al die andere Engelstalige nummer gemist.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Hierna één van de weinige niet-Engelstalige nummers. Maar de formatie is wel typisch Frans en is - in dit geval - ook nog eens door andere Fransen geremixt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie heb ik toch al die andere Engelstalige nummer gemist.
Ehhhh....quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie heb ik toch al die andere Engelstalige nummer gemist.
Air vind ik geweldig, maar hoeft voor mij niet geremixed te worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhhh....+1 scherp. Niet-Franstalig, bedoelde ik natuurlijk
Air - Sexy Boy (Cassius radio mix)
Hierna een verzoekje van MadMaster
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Oh, deze!Die ken ik dus toch wel. Verzoekje van MadMaster:
Zouk Machine - Maldòn
Gewoon een heerlijk nummer ditquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Is meer de Caribbean, maar ook daar spreekt men soms Frans…
Ik ga zoeken!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Kan iemand van jullie trouwens nog een typisch Tour de France-nummer bedenken? Wel Frans en/of Franstalig dus hè? Geen Kraftwerk
A Bicyclete - Yves Montandquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Kan iemand van jullie trouwens nog een typisch Tour de France-nummer bedenken? Wel Frans en/of Franstalig dus hè? Geen Kraftwerk
Dat is +1 want die staat gewoon klaar en past daar natuurlijk perfect bijquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die en natuurlijk Joe Dassin - Les Champs-Elysees
Snap ik...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit kan ik sinds een tijdje moeilijk horen.
Op 4 juli jl. had ik gelukkig geen teksten die ik moest laten horen…
Mijn kwartjes vallen vandaag met vertragingquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit kan ik sinds een tijdje moeilijk horen.
Op 4 juli jl. had ik gelukkig geen teksten die ik moest laten horen…
Gezien mijn 4 uurtjes slaap van vannacht, hou ik het niet echt langer dan tot 22.00 vol denk ik. Hopelijk val ik niet echt in slaap nu.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een (aangevraagd) nummer dat als slaapliedje kan fungeren, maar de uitzending is nog lang niet voorbij hoor![]()
Er komt nog veel moois aan.
Kijk maar hoor. Misschien kan ik zo nog weer wakker schuddenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezien mijn 4 uurtjes slaap van vannacht, hou ik het niet echt langer dan tot 22.00 vol denk ik. Hopelijk val ik niet echt in slaap nu.
C'est ne pas de problem…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn kwartjes vallen vandaag met vertraging
Ik ben er nog. Ik moet vooral zelf niet aan de rode wijn gaan.quote:
Ja, de muziek loopt niet weg. Ik vind het een goed plan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Oké, dan stuur ik gewoon aan op 22:00 uur. Ik hou dan ruim een uur aan muziek over, maar die draai ik dan een andere keer wel. Misschien wel morgenavond voorafgaand aan Melting; ik zie wel.
Daarom plande ik nooit wat.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Oké, dan stuur ik gewoon aan op 22:00 uur. Ik hou dan ruim een uur aan muziek over, maar die draai ik dan een andere keer wel. Misschien wel morgenavond voorafgaand aan Melting; ik zie wel.
Bijna vakantie, dus dit brengt me wel een beetje in vakantiestemmingquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel in de mood zijn voor Franse/Franstalige muziek.
's Winters klinkt het niet…
Hij leeft toch nog wel?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
JMJ is een rare kwibus, maar wat hij geproduceerd heeft is geweldig.
Heb hem godzijdank wel vaak gezien…
Hij heeft hele mooie dingen gemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
JMJ is een rare kwibus, maar wat hij geproduceerd heeft is geweldig.
Heb hem godzijdank wel vaak gezien…
Ik heb zowaar gisteren een paar dagen vakantie geboekt. Ik ga naar Cochemquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna vakantie, dus dit brengt me wel een beetje in vakantiestemming
Tres bien, nous ecoutonsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Op de valreep ook nog een verzoekje van DDMMichel Polnareff - Ta Ta Ta Ta Ta
De lijnen zijn nu wel gesloten. Ideeën zijn evengoed nog steeds welkom. Die draai ik dan morgenavond wel, voorafgaand aan Melting. Vanaf pakweg 19:30 uur: F, the afterparty
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb zowaar gisteren een paar dagen vakantie geboekt. Ik ga naar Cochem
Ik mag vanaf volgende week de toko in mijn eentje draaien, mijn naaste collega’s zijn allemaal op vakantie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna vakantie, dus dit brengt me wel een beetje in vakantiestemming
Soms is dat ook wel lekker.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag vanaf volgende week de toko in mijn eentje draaien, mijn naaste collega’s zijn allemaal op vakantie.
Prima, hoef ik ook niet alles uit te leggen over hoe en waarom…
Ik van 27 juli tot 13 augustus in mijn eentje. Vind ik ook niet zo heel erg. En dan van 17 augustus t/m 21 augustus heb ik zelf vrij en ga ik dus naar Cochem.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag vanaf volgende week de toko in mijn eentje draaien, mijn naaste collega’s zijn allemaal op vakantie.
Prima, hoef ik ook niet alles uit te leggen over hoe en waarom…
Ik ga maar 1 dag per maand naar kantoor, de rest werk ik thuis.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Soms is dat ook wel lekker.
Ik eindig alleen en ik begin ook alleen. Heerlijk wel.
Goed dat je er eens op uit gaat, wat andere indrukken opdoen en vooral heel veel ijs eten aan de kade in Cochem…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik van 27 juli tot 13 augustus in mijn eentje. Vind ik ook niet zo heel erg. En dan van 17 augustus t/m 21 augustus heb ik zelf vrij en ga ik dus naar Cochem.
Laat maar weten, want het wordt inderdaad een wandelvakantie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed dat je er eens op uit gaat, wat andere indrukken opdoen en vooral heel veel ijs eten aan de kade in Cochem…
Weet nog wel een leuk restaurantje een par dorpjes verderop, voor jou op wandelafstand…
Oh je gaat echt op vakantie, wat goed. Wij hebben nog wat opties open voor augustus, maar ik boek pas als ik het weer een beetje te doen vind, ik ben helemaal klaar met vakanties in een hittegolfquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik van 27 juli tot 13 augustus in mijn eentje. Vind ik ook niet zo heel erg. En dan van 17 augustus t/m 21 augustus heb ik zelf vrij en ga ik dus naar Cochem.
Iets met quatorze juilliet?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:54 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste.Gérard Lenorman - La Ballade Des Gens Heureux
En de beoogde slottrack heb ik natuurlijk niet naar morgen doorgeschoven. Dus dat is zo meteen hetzelfde nummer dat het anders over een dik uur was geweest. Raden mag
Ja, puur toeval dat ik vroeg thuis was. Het idee om deze uitzending te maken, bestond al jaren. Ik dacht: ik ga nu gewoon doorpakkenquote:
Ik heb er er een korte en lange versie van gemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit is geen outro meer, dit is een hele recital…
Al om 19:00 uur dus het vervolg van de F-show van gisteren. Ik had al anderhalf uur over. Her en der heb ik nog wat nummers bij elkaar geschraapt en ik had er wat over het hoofd gezien. Kortom: een twee uur durende afterparty, waarin nog heel wat fijne Franse muziek voorbijkomtquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Après La F
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ken ik niet, maar ziet er veelbelovend uit. Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanavond naar Vintage Trouble...
[ afbeelding ]
Bonsoirquote:
Je zult wel moetenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Keurig binnen de twee uur, verwacht ik.
Alles is wel Frans vandaag...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:04 schreef Fogel het volgende:
Ik tune in, voor goede muziek tijdens bbq voorbereidingen samen met vriendin
Goede avond livelink.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:04 schreef Fogel het volgende:
Welkom.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:04 schreef Fogel het volgende:
Nou, nog niet echt gezakt hoor. Op zolder is het nog steeds 27 graden en buiten is het nog steeds warm en vies benauwd hier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond livelink.
Wat zal jij lekker geslapen hebben, nu de temperaturen weer wat gezakt zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nog niet echt gezakt hoor. Op zolder is het nog steeds 27 graden en buiten is het nog steeds warm en vies benauwd hier.
Vooral dat laatste.
Na vandaag wordt het gelukkig langdurig koeler. Graadje of 21-22 overdag.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nog niet echt gezakt hoor. Op zolder is het nog steeds 27 graden en buiten is het nog steeds warm en vies benauwd hier.
Vooral dat laatste.
Zingen ze geen "delay, delay, delay"?quote:
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zingen ze geen "delay, delay, delay"?
Wat jij er in wilt horen....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zingen ze geen "delay, delay, delay"?
Een frans origineel van zijn vele covers?quote:
En het is ook nog niet het laatste rondje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef DJ11 het volgende:
U wordt ook niet bedankt voor de gezelligheid (althans: nu nog niet). En u dient ook nog niet weg te gaan:Salvatore Adamo - C'est Ma Vie
Geef jij er zo nog eentje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
En het is ook nog niet het laatste rondje.
Ik heb nog wat witte wijn en een grote fles kersenbier. Take your pick!quote:
Grote fles kersenbier..... klinkt goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog wat witte wijn en een grote fles kersenbier. Take your pick!
Onder de indruk hoop ik?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een recente (eind 2022 verschenen) cover van een Adamo-hit:Anne Sila - Tombe La Neige
Op YouTube staat een tv-optreden waar ze deze uitvoering samen zingen. De zangeres is nogal verlegen en onder de druk van Adamo, die inmiddels op de 80 aan schiet.
+1 scherpquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:35 schreef DJ11 het volgende:
The Singing Nun (Soeur Sourire) - Dominique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt namens vriendin, die nu voluit staat te huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel sterkte voor haar en voor jou.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan, Fogel. Ik heb eerlijk gezegd niet zo veel ruimte voor verzoekjes, maar voor deze heb ik uiteraard een uitzondering gemaakt.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Veel sterkte voor haar en voor jou.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nummer dat jullie geheid kennen, maar deze keer zonder vals schreeuwende en gillende meisjes er doorheen...
Ja, mooi nummer. Alleen dat blikkerige af en toe tussendoor hoefde niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Minder dan een maand oud. Maar het is zo'n fijn liedje dat het gewoon in deze uitzending thuishoort.![]()
Jeanne Added - Ready Baby
Zonde. Hopelijk heb je toch een leuke avondquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
We hebben bijna een privé concert in een erg lege zaal.
Het was vrije plaatskeuze, maar de stoelen zijn uit het theater gehaald. Je kan wel op het balkon plaatsnemen voor een zitplaats, maar we werden vriendelijk verzocht of we, als dat kon, in de zaal wilden gaan staan.
We zitten dus op het balkon...
Wel jammer dat het zo leeg is...
[ afbeelding ]
Dat is zeker jammer. Wat is het voor een soort band/concert eigenlijk? Je poster hielp me niet echt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Het was vrije plaatskeuze, maar de stoelen zijn uit het theater gehaald. Je kan wel op het balkon plaatsnemen voor een zitplaats, maar we werden vriendelijk verzocht of we, als dat kon, in de zaal wilden gaan staan.
[ afbeelding ]
Het is erg lang geleden dat ik Tetris heb gespeeld. Ik hoor het er niet in of ik herinner het me gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Merkwaardig. Dit lijkt op het Tetris-deuntje...
Dat is voor de artiesten ook niet leuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Er is recent een Tetris-film verschenen, met in de aftiteling ook een bijzonder goede remix van het Tetris-deuntje met Opportunities (Let's Make Lots Of Money) van de Pet Shop Boys. Klinkt verrassend goed samen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is erg lang geleden dat ik Tetris heb gespeeld. Ik hoor het er niet in of ik herinner het me gewoon niet meer.
Amerikaanse old skool rock uit het zuiden van de USA, met blues invloeden...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Wat is het voor een soort band/concert eigenlijk? Je poster hielp me niet echt.
Ik kende het niet, maar het bleef wel lekker hangen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een kleine Top 40-hit uit 2001...Noir Désir - Le Vent Nous Portera
Les lacs du connemara?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Françoise Hardy - Tous Les Garçons Et Les Filles
Uit Nederland overgekomen? Die zullen wel toe zijn aan een lekkere BBQ, denk ik?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:11 schreef Fogel het volgende:
Zo, voorbereidingen zijn klaar. Zometeen, als familie er is (na ca 1600km rijdensinds gister), de bbq maar eens aanslingeren.
Zo, die hebben wel wat over voor een paar stukjes vlees zegquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:11 schreef Fogel het volgende:
Zo, voorbereidingen zijn klaar. Zometeen, als familie er is (na ca 1600km rijden sinds gister), de bbq maar eens aanslingeren.
Hammerfest.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Uit Nederland overgekomen? Die zullen wel toe zijn aan een lekkere BBQ, denk ik?
Ik kan daar niet bevestigend op antwoorden. Ik kan wel melden dat je beschikt over een voorziende blik...quote:
Zo, dat zijn inderdaad ook afstanden binnen Noorwegenquote:
Ja, want daar in het noorden hebben ze alleen maar rendierquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo, die hebben wel wat over voor een paar stukjes vlees zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, want daar in het noorden hebben ze alleen maar rendierSnap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Les lacs du Connemare dan maar nogmaals.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Wie nu al kan raden wat het volgende nummer is, scoort een pluspunt....
Weer niet goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Les lacs du Connemare dan maar nogmaals.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter zit in Frankrijk toevallig. Die is het nachtleven van Nice onveilig aan het maken.
Nice!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter zit in Frankrijk toevallig. Die is het nachtleven van Nice onveilig aan het maken.
Ze is in haar eentje gegaan, maar heeft aangehaakt bij een jongen en twee andere meiden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ze met vriendinnen daar? Weet niet of Nice leuk voor de jeugd is eigenlijk.
Mylene de Boerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik had haar al aangekondigd. Dit nummer staat op haar meest recente album en is geproduceerd door Woodkid. En het haalde vorig jaar m'n jaarlijst.Mylène Farmer - Que l'Aube Est Belle
Ik had verwacht dat deze hoger zou scoren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:38 schreef DJ11 het volgende:
This Melody was een #1-hit in Nederland, maar deze deed het ook goed: #5 in 1987:Julien Clerc - Hélène
Maar wel terecht.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: de enige artiest die in deze twee uitzendingen vier keer langs kwam....
Ik vind deze in ieder geval mooier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat deze hoger zou scoren.
Ik ook. Daarom misschien ook wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind deze in ieder geval mooier.
Ik heb gezocht, maar kon niks vinden. Dus zal het nieuw zijn. En ik vind het prachtig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:43 schreef livelink het volgende:
Als je me had gezegd dat dit een oud liedje was had ik het ook geloofd.
Van welke film is dit ook alweer?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
U wilt kneiters? U krijgt kneiters:Michel Fugain & Le Big Bazar - Une Belle Histoire
Dat dacht ik.... maar ik krijg het ook niet gevonden, dus zal me wel vergissen.quote:
Ik gok dat het Les lacs du Connemare is.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
@:livelink weet vast wel wat het voorlaatste nummer is
Ja, maar nu is het te laat. Werd net even gebeld door een vriend uit Amerika.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
@:livelink weet vast wel wat het voorlaatste nummer is
0 punten voor jouquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gok dat het Les lacs du Connemare is.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar nu is het te laat. Werd net even gebeld door een vriend uit Amerika.
Eén van de eerste Franstalige nummers die ik heb leren kennen zonder dat mijn ouders erbij betrokken waren. Heeft toendertijd enorme indruk op me gemaakt en nog steeds.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
0 punten voor jouEn tevens 0 voor Livelink vanwege de vooruitziende blik
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Ook in deze uitvoering?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van de eerste Franstalige nummers die ik heb leren kennen zonder dat mijn ouders erbij betrokken waren. Heeft toendertijd enorme indruk op me gemaakt en nog steeds.
Het is ook prachtig. Soms wel een tikje overkill, maar muzikaal gewoon heel fraaiquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén van de eerste Franstalige nummers die ik heb leren kennen zonder dat mijn ouders erbij betrokken waren. Heeft toendertijd enorme indruk op me gemaakt en nog steeds.
Tja, hij was een collega van mijn man en het bedrijf waar ze toen samen werkten ging naar Amerika toe. Mijn man is een andere baan gaan zoeken en die vriend is mee naar Amerika vertrokken. Hij heeft inmiddels een green card, dus hoeft niet meer terug.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Onder het motto: beter een verre vriend dan een goede buur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |