SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Voelt toch erg Frans aanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Dan valt een Belg nog wel mee, dit is van hiero…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voelt toch erg Frans aan(Ik ga broeden op een betere smoes)
Dave - Dansez Maintenant
Hij zette de lijnen uitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie nu dat het 14 juli is.
De dag dat vroeger in Amsterdam café De Bastille bestormd werd, onder aanvoering van coke dealer Frank Masmeijer…
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie nu dat het 14 juli is.
De dag dat vroeger in Amsterdam café De Bastille bestormd werd, onder aanvoering van coke dealer Frank Masmeijer…
[ afbeelding ]
Heel Frans was mijn zwakke plek. Toch nog een 6 voor mijn eindexamen gehaald, dankzij de luistertoets.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Franse werkwoorden vervoegen is altijd mijn zwakke plek gebleven, heb zelfs m’n examens met spiekbriefje gedaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd net afgesnauwd door een gevallen tv-presentator. Ik schijn z'n favoriet nog niet te hebben gedraaid
Bij mijn mondeling zat als 2e examinator mijn docent uit de brugklas, die aan het einde opmerkte: vroeger sprak je beter Frans. Ja, dankzij je slechte collega’s…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel Frans was mijn zwakke plek. Toch nog een 6 voor mijn eindexamen gehaald, dankzij de luistertoets.
Niks van aantrekkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd net afgesnauwd door een gevallen tv-presentator. Ik schijn z'n favoriet nog niet te hebben gedraaid
Voor mijn mondeling had ik een 3quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij mijn mondeling zat als 2e examinator mijn docent uit de brugklas, die aan het einde opmerkte: vroeger sprak je beter Frans. Ja, dankzij je slechte collega’s…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Razendsnel verzoekje van Symph, die dit nummer opdraagt aan Frank Masmeijer, zo begreep ik.Yves Duteil - Le Mur De La Prison d'En Face
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn mondeling had ik een 3![]()
En toen waren ze nog verbaasd dat ik het niet ging herkansen. Wat dacht je zelf
Mooi nummer hoor. Ik heb zo wel een mooi klein liedje van recentere datum dat er goed bij pastquote:
Ik hou van kleine liedjesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi nummer hoor. Ik heb zo wel een mooi klein liedje van recentere datum dat er goed bij past
Ik had het echt zo met dat hele vak gehad na dat mondeling. En toen moest ik nog een paar maanden tot het examen. Ik ben niet meer naar de les gegaan. Met veel plezier gespijbeld de rest van het jaar. Tijdens het examen zag ik mijn docente voor het eerst sinds maanden weer. En daarna gelukkig nooit meer.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Ik had met veel plezier de boeken voor de lijst gelezen, dat was echt een prettigere lijst dan bij Nederlands, maar dat Frans spreken is niet mijn hobby.
Joe le taxiquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor haar zingen dat ze in een "voiture" zit. Zou het een taxi zijn?
Joequote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor haar zingen dat ze in een "voiture" zit. Zou het een taxi zijn?
Ik ben slecht in talen. Zelfs mijn Engels vind ik eigenlijk vrij slecht. Ik schaam me er wel voor; ik spreek het de hele dag op mijn werk, maar het klinkt nergens naar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Behalve Engels heb ik geen examen gedaan in buitenlandse talen.
Heb wel een paar jaar Duits en 1 jaar Frans gehad.
Pas later heb ik die talen weer opgepakt, in de praktijk.
Ik spreek en schrijf die talen vele malen beter dan een Fransoos en een Duitser samen Nederlands beheersen…
Ze lijken inderdaad wel enigszins op elkaar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit, Lolita en Ella Ella heb ik nooit echt leuke luisterliedjes gevonden.
Geen idee waarom precies, iets irriteert me er aan…
Wow, je bent een talenwonderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben na de middelbare school een toeristische opleiding gaan doen, waarbij ik naast Engels, Frans en Duits ook nog Spaans en Italiaans heb gedaan. En ja, toen maar Italiaans gaan studeren, je moet toch wat
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit, Lolita en Ella Ella heb ik nooit echt leuke luisterliedjes gevonden.
Geen idee waarom precies, iets irriteert me er aan…
Ik heb vanmiddag met een Rus Engels gesproken/geschreven.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben slecht in talen. Zelfs mijn Engels vind ik eigenlijk vrij slecht. Ik schaam me er wel voor; ik spreek het de hele dag op mijn werk, maar het klinkt nergens naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |