Vind Kaag puur als persoon ook ongeschikt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het? Heb je wel eens gekeken naar Von der Leyen? Even in het verleden duiken en je ziet dat zo iemand normaliter niet op die plek hoort wegen onkunde en gebrek aan integriteit.
Lagarde maakt er een potje van bij de ECB, maar ook die wordt enorm de hand boven het hoofd gehouden.
Het is maar wat je wil zien hoor.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind Kaag puur als persoon ook ongeschikt.
Maar dat heeft niets met haar vrouwzijn te maken.
Nl snakt naar kundige niet emotionele vrouwen in de politiek. Die zijn schaars.
Zelfde met die van de VVD, heb ik geen vertrouwen in.
Kundig is discutabel maar emotioneel is wel het laatste wat in me opkomt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Als iemand een "kundige, niet emotionele vrouw" is, dan is het Kaag.
Heeft D66 de grootste verkiezingsuitslag ooit gebracht (even groot als in 1994 in een veel gefragmenteerder landschap) en is op buitenlandgebied uitstekend.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Kundig is discutabel maar emotioneel is wel het laatste wat in me opkomt.
Nee hoor, de woede is bijna zichtbaar in haar, maar ze spreekt dat niet uit. Dan komt ze onecht over.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Mede dankzij de georkestreerde media aandacht.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft D66 de grootste verkiezingsuitslag ooit gebracht (even groot als in 1994 in een veel gefragmenteerder landschap) en is op buitenlandgebied uitstekend.
Was ze nou zo geweldig op BuZa? Aftreden is toch niet echt een pré op je CV.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mede dankzij de georkestreerde media aandacht.
Daarbij is ze minister van financiën, NIET minister van Buitenlandse Zaken en ze heeft zich bijzonder slecht van haar taak gekweten.
Op financien was het inderdaad drame. Mediaaandacht werkt als vliegwiel, je moet wel wat hebben wil het aanslaan. Van Attje Kuiken maken de media met de beste wil van de wereld geen nieuwe verlosser.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mede dankzij de georkestreerde media aandacht.
Daarbij is ze minister van financiën, NIET minister van Buitenlandse Zaken en ze heeft zich bijzonder slecht van haar taak gekweten.
Kundig? Is ze absoluut niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Hoe verklaar jij dan de mannen die meer mannen voor de klassen willen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het? Heb je wel eens gekeken naar Von der Leyen? Even in het verleden duiken en je ziet dat zo iemand normaliter niet op die plek hoort wegen onkunde en gebrek aan integriteit.
Lagarde maakt er een potje van bij de ECB, maar ook die wordt enorm de hand boven het hoofd gehouden.
Het is maar wat je wil zien hoor.
Moet ze nu wel of niet haar emoties tonen? Of moet een vrouw helemaal geen emoties hebben wat jouw betreft?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, de woede is bijna zichtbaar in haar, maar ze spreekt dat niet uit. Dan komt ze onecht over.
En wat betreft een politiek gekleurde partij en neutraal onderzoek. Meh, geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar jij kunt er met je indruk naast zitten, net zoals ik er met mijn indruk naast kan zitten. Juist daar heb je onderzoek voor; anekdotisch bewijs is niet overtuigend. Dan moet je er wel vanuit kunnen gaan dat zulk onderzoek zuiver plaatsvindt.
Iedereen heeft emoties, bij Kaag zag ik altijd veel emotie maar dat hield ze zichtbaar bij zich. Dat komt onecht over.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Moet ze nu wel of niet haar emoties tonen? Of moet een vrouw helemaal geen emoties hebben wat jouw betreft?
Beetje verwarrend dit.
Stem gewoon lekker op de SGP.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen heeft emoties, bij Kaag zag ik altijd veel emotie maar dat hield ze zichtbaar bij zich. Dat komt onecht over.
Bv een Caroline kan zich veel beter uiten maar heeft minder politieke inhoud.
Maar doorgaans willen we luisteren naar mensen die spreken uit hun hart.
Mevrouw Kaag is hoger opgeleid, dus haar emoties zijn van een hoger niveau. Voor het plebs is dat natuurlijk niet te volgenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen heeft emoties, bij Kaag zag ik altijd veel emotie maar dat hield ze zichtbaar bij zich. Dat komt onecht over.
Bv een Caroline kan zich veel beter uiten maar heeft minder politieke inhoud.
Maar doorgaans willen we luisteren naar mensen die spreken uit hun hart.
Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe dit werktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat betreft een politiek gekleurde partij en neutraal onderzoek. Meh, geef mijn portie maar aan Fikkie.
Nu is het volgens robotje easyjetten opeens weer homohaat...
Denk dat er vooral een haat is voor d66. Maar dat zit er bij die koppen niet in natuurlijk dat dat kan.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Mevrouw Kaag is hoger opgeleid, dus haar emoties zijn van een hoger niveau. Voor het plebs is dat natuurlijk niet te volgen
Ze stopt niet voor niets hè dombo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Mevrouw Kaag is hoger opgeleid, dus haar emoties zijn van een hoger niveau. Voor het plebs is dat natuurlijk niet te volgen
Nogal arrogant van je zo naar gewone mensen te kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je ziet toch de gewone Nederlanders mevrouw Kaag niet begrijpen. Het is gewoon te hoog gegrepen voor de meesten. Nederland is een aartsconservatief land vol met vooroordelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nogal arrogant van je zo naar gewone mensen te kijken
Ze stopt helemaal niet om van Nederland een betere plaats te makenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze stopt niet voor niets hè dombo.
Ik ben hoger opgeleid in de economie, daarom weet ik heel veel van biologie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ga zo door; dan zij we in no time echt verlost van elitaire clubs als D66quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Je ziet toch de gewone Nederlanders mevrouw Kaag niet begrijpen. Het is gewoon te hoog gegrepen voor de meesten. Nederland is een aartsconservatief land vol met vooroordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |