SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.
Oh nu zit ie ineens wel mee?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:11 schreef hhh38 het volgende:
De Izagirre <-> Giejoom wissel gaat me duur komen te staan
9 was mijn laatste slachtofferquote:
Nooit op het laatste moment wisselenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 was mijn laatste slachtoffer
Ik heb hem nooit werkelijk in mijn team gehadquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Nooit op het laatste moment wisselen
Nou ik vind dit best een geslaagde poging.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Wow ik heb 5 man mee, kijken hoe dit nog verneukt gaat worden.
Een goed stel!quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik vind dit best een geslaagde poging.
Eentje en dat is sowieso een knolquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:25 schreef franklop het volgende:
Geen enkele Fransoos, dat kan nooit goed gaan
quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:11 schreef hhh38 het volgende:
De Izagirre <-> Giejoom wissel gaat me duur komen te staan
Goed punt. In principe wordt het dan weer wat makkelijker voor mensen die er weinig tijd in willen stoppen, net als toen ze die top 10 meestgekozen van een vergelijkbare etappe introduceerden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
In principe kan iedereen die die data zou willen hebben het al opslaan door vanaf het livescreen te kopieren. Maar het maakt het denk ik nog lastiger om een goed pfeerd te vinden. Zo'n Burgaudeau gisteren was dan mensen wellicht meer opgevallen.
Ja jammer, ik zat in een meeting. Dan maar hopen dat mijn stal gewoon stiekem de beste klimmers zijn. Heb wel top 3 en Piddersquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Voor diegene die nog wilden gokken. Bjerg geeft aan dat UAE 100% gaat controleren vandaag.
Ik vind dat er 6 middelmatige namen vooruit mogen blijven!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:29 schreef Aguero het volgende:
Hup Kwiatek. De rest mag allemaal ingehaald worden.
Dan hadden ze misschien geen groep van 19 weg moeten laten rijden (lol)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is echt heel knap, 7 vluchters kiezen en de enige die mee is in een groep van 20-25 man, is Latour.
Edit: Niet dat het uitmaakt blijkbaar. UAE wil de rit.
Ik zou het liefste zien of een renner een paard is bij het kiezen. Het lastige/onmogelijke is natuurlijk dat dit tot aan het laatste moment kan wijzigen, maar het geeft toch een indruk en tactische mogelijkheden. Je hebt altijd van die renners die je wel zou willen als het een paard is en anders niet ofzo.quote:
@Aguero toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:46 schreef Mani89 het volgende:
Hey wij hebben de dagwinnaar!!! Wie is TeamBertje4Ever ook alweer? Meld je!!!!
Oh wacht, een Jelle. Volgens mij ken ik die van Discord ja.quote:
Vanendert?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wacht, een Jelle. Volgens mij ken ik die van Discord ja.
Dat is toch KeldermerckxN1Fan?quote:
Dat ben ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch KeldermerckxN1Fan?
Ohquote:
Wie is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je weet dat je écht een slechte dag hebt als je lager scoort dan de top 9 van Feltet
Ja welke held is dat, meld je.quote:
Pedrero kan een streep doorquote:
Wel verdorie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Pedrero kan een streep door
Was mijn 10e man
Ion lag er ook bij overigensquote:
Hier ook. Helemaal bagger.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had het idee dat mijn halve team op de grond lag
3/6 spreiding lijkt iets teveel te zijn geweestquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik 2. Maar ik betwijfel of ze het gaan halen
Bijzonder, met alleen maar klassementsrennersquote:
quote:Op zondag 16 juli 2023 08:10 schreef franklop het volgende:
[..]
1431, en @:noodgang was1426e, dus het kan erger
Hersenschuddingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is Martinez doorgestreept? Lees nergens over een DNS
Op zich had je dat gisteren wel kunnen zien al (dat hij iets had dan)quote:
Hij heeft toch in de kopgroep gereden?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich had je dat gisteren wel kunnen zien al (dat hij iets had dan)
Alle amateur doktoren in TDF zagen dat hij na de val van gisteren een hersenschudding hadquote:
Dat heb ik volledig gemistquote:Op zondag 16 juli 2023 14:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Alle amateur doktoren in TDF zagen dat hij na de val van gisteren een hersenschudding had
Ja, wist jij veel dat er weer een mongool zou zijn waardoor het peloton stopt met rijden. Anders werd dit gewoon voor de klassementsmannenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef franklop het volgende:
Had toch volledig aanvallers moeten gaan.
Kan nog altijd!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wist jij veel dat er weer een mongool zou zijn waardoor het peloton stopt met rijden. Anders werd dit gewoon voor de klassementsmannen
Ik koos hem vorig jaar steeds toen ik hem in de FPCL ook had en toen speelde hij niets klaarquote:Op zondag 16 juli 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
5 7 en 14.
Toch onbegrijpelijk dat ik mijn adoptierenner Burgaudeau altijd links laat liggen.
Gefeliciteerdquote:
Wat fijn dat je mij zo in de gaten aan het houden bent, ondanks dat ik niet in een subleague zit. Dat doet mij goed! Hoewel een beetje advocaat dit best zou kunnen ombuigen naar stalking.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:43 schreef Mani89 het volgende:
En verdient @:Koffieplanter nog wel een plekje in de Allstar subleague?
[ afbeelding ]
Zullen we een subleague doen tijdens de Vuelta?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mij zo in de gaten aan het houden bent, ondanks dat ik niet in een subleague zit. Dat doet mij goed! Hoewel een beetje advocaat dit best zou kunnen ombuigen naar stalking.
Is goed, mits jij deze aanmaakt en mits de naam 'RemcoEvenepoelN1Fans' is.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een subleague doen tijdens de Vuelta?
Oke ik doe het. @Slobeend ?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is goed, mits jij deze aanmaakt en mits de naam 'RemcoEvenepoelN1Fans' is.
Hopelijk wordt er flink gelekt uit de Discord.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic krijgt weer een hoge meltdowndichtheid tijdens de Vuelta dus.
Ja dat heeft toch overal gestaan. Maar goed, plannen kunnen wijzigenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:17 schreef wimderon het volgende:
Apart dat de op ralenti gaande Skjelmose >50% heeft.
Haal je de top 300 niet mee verwacht ik.quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Haal je de top 300 niet mee verwacht ik.
Want Cavagna en Skjelmose
Naja 233e..quote:
Nee, maar ik gok er toch op.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:18 schreef The_Undertone het volgende:
Verwachten WE een break die stand houdt?
Nouja minus Ciccone heb ik het hele pakket uit de eerste 10.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoedelijk de 1-9 gekozen renners vandaag geselecteerd.
Denk niet dat er veel anders inzit.
700.000 kom je te kortquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, geen Gaudu. Anders had ik kansjes op dagwinst denk ik.
1-4 + 6 (zwart)
Gaudu ipv Pogacar nodig denk ik. Ja, jammer. Had niet anders verwacht, dit was net te weinig.quote:
Maar Pogi had je er denk ik sowieso niet uit gehaald?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaudu ipv Pogacar nodig denk ik. Ja, jammer. Had niet anders verwacht, dit was net te weinig.
Daar had ik niet op durven gokken nee. Gaudu was wel mijn laatste slachtoffer maar die had ik maximaal voor Kuss gedaan of anders voor een uit de top 6. Dus dan was ik max 2e gewordenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Pogi had je er denk ik sowieso niet uit gehaald?
Ik ben tweedes van de mensen mét Pogacar!quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dagwinnaar nam vanochtend een borrel, stelde Harper op ipv Pogacar en zag dat het goed was.
De gesloten afdeling van de GGZ doet ook mee.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dagwinnaar nam vanochtend een borrel, stelde Harper op ipv Pogacar en zag dat het goed was.
Ja De Buyst als knol baal ik wel van. Die kan hier zo 7e worden. Maar Wright was voor mij een zeker knol en dus ook een zekerheid in mijn teamquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:28 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb al die back up sprinters links laten liggen, stom. De Buyst of Laporte had ik best graag gehad.
Ja totaal niet bij stil gestaan ookquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:28 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb al die back up sprinters links laten liggen, stom. De Buyst of Laporte had ik best graag gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Je gaat niet zeggen dat je denkt dat ze Asgreen kozen voor zijn sprint toch?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Vervelend dat Asgreen kiezers nu binnenlopen terwijl die vast niet op dit scenario rekenden
Beste Fokker van de dagquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emil ging voor vluchters, we hadden het kunnen weten.
Die hebben gewoon gekeken naar die sprint in de Ronde!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je denkt dat ze Asgreen kozen voor zijn sprint toch?
EmilGodquote:
Misschien leuk als je eenmalig een paar man extra mag opstellen tijdens een ronde! Dat je strategisch kan kiezen wanneer je dat inzet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil wel 20 mensen in m'n team hebben vandaag.
Bij sommige teams kan je zo 5 renners bedenken die in de vlucht kunnen zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil wel 20 mensen in m'n team hebben vandaag.
Sowieso zou dat wel interessant zijn om als mogelijkheid te hebben, om er meer dan 9 op te stellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien leuk als je eenmalig een paar man extra mag opstellen tijdens een ronde! Dat je strategisch kan kiezen wanneer je dat inzet.
@SastreCMquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso zou dat wel interessant zijn om als mogelijkheid te hebben, om er meer dan 9 op te stellen.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef franklop het volgende:
[..]
@:SastreCM
En dan misschien wel de beste 9 te laten tellen? Of juist extra risico aan de speler laten, meer renners = meer startgeld en dus eventueel meer verlies.
=IF;'CHECKBOX'=YES THEN;TEAMSIZE = 12'quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:12 schreef eentwee het volgende:
Klinkt als een leuk idee, maar ik denk wel dat bijna iedereen die mogelijkheid dan zal bewaren voor het einde van de ronde, in dit soort ritten, omdat de startgelden dan het laagst zijn en de paardenrace het meest kan opleveren. En vast ook lastig te programmeren met ongelijke/variabele teamgrootte.
Sterkte aan de nabestaandenquote:
600e, kon beter.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt reuze mee toch?
De sprintersteams scoren ook nog lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |