Wat fijn dat je mij zo in de gaten aan het houden bent, ondanks dat ik niet in een subleague zit. Dat doet mij goed! Hoewel een beetje advocaat dit best zou kunnen ombuigen naar stalking.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:43 schreef Mani89 het volgende:
En verdient @:Koffieplanter nog wel een plekje in de Allstar subleague?
[ afbeelding ]
Zullen we een subleague doen tijdens de Vuelta?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mij zo in de gaten aan het houden bent, ondanks dat ik niet in een subleague zit. Dat doet mij goed! Hoewel een beetje advocaat dit best zou kunnen ombuigen naar stalking.
Is goed, mits jij deze aanmaakt en mits de naam 'RemcoEvenepoelN1Fans' is.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een subleague doen tijdens de Vuelta?
Oke ik doe het. @Slobeend ?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is goed, mits jij deze aanmaakt en mits de naam 'RemcoEvenepoelN1Fans' is.
Hopelijk wordt er flink gelekt uit de Discord.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic krijgt weer een hoge meltdowndichtheid tijdens de Vuelta dus.
Ja dat heeft toch overal gestaan. Maar goed, plannen kunnen wijzigenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:17 schreef wimderon het volgende:
Apart dat de op ralenti gaande Skjelmose >50% heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |