quote:Op zondag 16 juli 2023 08:10 schreef franklop het volgende:
[..]
1431, en @:noodgang was1426e, dus het kan erger
Hersenschuddingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is Martinez doorgestreept? Lees nergens over een DNS
Op zich had je dat gisteren wel kunnen zien al (dat hij iets had dan)quote:
Hij heeft toch in de kopgroep gereden?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich had je dat gisteren wel kunnen zien al (dat hij iets had dan)
Alle amateur doktoren in TDF zagen dat hij na de val van gisteren een hersenschudding hadquote:
Dat heb ik volledig gemistquote:Op zondag 16 juli 2023 14:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Alle amateur doktoren in TDF zagen dat hij na de val van gisteren een hersenschudding had
Ja, wist jij veel dat er weer een mongool zou zijn waardoor het peloton stopt met rijden. Anders werd dit gewoon voor de klassementsmannenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef franklop het volgende:
Had toch volledig aanvallers moeten gaan.
Kan nog altijd!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wist jij veel dat er weer een mongool zou zijn waardoor het peloton stopt met rijden. Anders werd dit gewoon voor de klassementsmannen
Ik koos hem vorig jaar steeds toen ik hem in de FPCL ook had en toen speelde hij niets klaarquote:Op zondag 16 juli 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
5 7 en 14.
Toch onbegrijpelijk dat ik mijn adoptierenner Burgaudeau altijd links laat liggen.
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |