quote:Op zondag 16 juli 2023 08:10 schreef franklop het volgende:
[..]
1431, en @:noodgang was1426e, dus het kan erger
Hersenschuddingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Waarom is Martinez doorgestreept? Lees nergens over een DNS
Op zich had je dat gisteren wel kunnen zien al (dat hij iets had dan)quote:
Hij heeft toch in de kopgroep gereden?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Op zich had je dat gisteren wel kunnen zien al (dat hij iets had dan)
Alle amateur doktoren in TDF zagen dat hij na de val van gisteren een hersenschudding hadquote:
Dat heb ik volledig gemistquote:Op zondag 16 juli 2023 14:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Alle amateur doktoren in TDF zagen dat hij na de val van gisteren een hersenschudding had
Ja, wist jij veel dat er weer een mongool zou zijn waardoor het peloton stopt met rijden. Anders werd dit gewoon voor de klassementsmannenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef franklop het volgende:
Had toch volledig aanvallers moeten gaan.
Kan nog altijd!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wist jij veel dat er weer een mongool zou zijn waardoor het peloton stopt met rijden. Anders werd dit gewoon voor de klassementsmannen
Ik koos hem vorig jaar steeds toen ik hem in de FPCL ook had en toen speelde hij niets klaarquote:Op zondag 16 juli 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
5 7 en 14.
Toch onbegrijpelijk dat ik mijn adoptierenner Burgaudeau altijd links laat liggen.
Gefeliciteerdquote:
Wat fijn dat je mij zo in de gaten aan het houden bent, ondanks dat ik niet in een subleague zit. Dat doet mij goed! Hoewel een beetje advocaat dit best zou kunnen ombuigen naar stalking.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:43 schreef Mani89 het volgende:
En verdient @:Koffieplanter nog wel een plekje in de Allstar subleague?
[ afbeelding ]
Zullen we een subleague doen tijdens de Vuelta?quote:Op zondag 16 juli 2023 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mij zo in de gaten aan het houden bent, ondanks dat ik niet in een subleague zit. Dat doet mij goed! Hoewel een beetje advocaat dit best zou kunnen ombuigen naar stalking.
Is goed, mits jij deze aanmaakt en mits de naam 'RemcoEvenepoelN1Fans' is.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een subleague doen tijdens de Vuelta?
Oke ik doe het. @Slobeend ?quote:Op zondag 16 juli 2023 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is goed, mits jij deze aanmaakt en mits de naam 'RemcoEvenepoelN1Fans' is.
Hopelijk wordt er flink gelekt uit de Discord.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Dit topic krijgt weer een hoge meltdowndichtheid tijdens de Vuelta dus.
Ja dat heeft toch overal gestaan. Maar goed, plannen kunnen wijzigenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:17 schreef wimderon het volgende:
Apart dat de op ralenti gaande Skjelmose >50% heeft.
Haal je de top 300 niet mee verwacht ik.quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Haal je de top 300 niet mee verwacht ik.
Want Cavagna en Skjelmose
Naja 233e..quote:
Nee, maar ik gok er toch op.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:18 schreef The_Undertone het volgende:
Verwachten WE een break die stand houdt?
Nouja minus Ciccone heb ik het hele pakket uit de eerste 10.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoedelijk de 1-9 gekozen renners vandaag geselecteerd.
Denk niet dat er veel anders inzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |