quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:11 schreef hhh38 het volgende:
De Izagirre <-> Giejoom wissel gaat me duur komen te staan
Goed punt. In principe wordt het dan weer wat makkelijker voor mensen die er weinig tijd in willen stoppen, net als toen ze die top 10 meestgekozen van een vergelijkbare etappe introduceerden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
In principe kan iedereen die die data zou willen hebben het al opslaan door vanaf het livescreen te kopieren. Maar het maakt het denk ik nog lastiger om een goed pfeerd te vinden. Zo'n Burgaudeau gisteren was dan mensen wellicht meer opgevallen.
Ja jammer, ik zat in een meeting. Dan maar hopen dat mijn stal gewoon stiekem de beste klimmers zijn. Heb wel top 3 en Piddersquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Voor diegene die nog wilden gokken. Bjerg geeft aan dat UAE 100% gaat controleren vandaag.
Ik vind dat er 6 middelmatige namen vooruit mogen blijven!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:29 schreef Aguero het volgende:
Hup Kwiatek. De rest mag allemaal ingehaald worden.
Dan hadden ze misschien geen groep van 19 weg moeten laten rijden (lol)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is echt heel knap, 7 vluchters kiezen en de enige die mee is in een groep van 20-25 man, is Latour.
Edit: Niet dat het uitmaakt blijkbaar. UAE wil de rit.
Ik zou het liefste zien of een renner een paard is bij het kiezen. Het lastige/onmogelijke is natuurlijk dat dit tot aan het laatste moment kan wijzigen, maar het geeft toch een indruk en tactische mogelijkheden. Je hebt altijd van die renners die je wel zou willen als het een paard is en anders niet ofzo.quote:
@Aguero toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:46 schreef Mani89 het volgende:
Hey wij hebben de dagwinnaar!!! Wie is TeamBertje4Ever ook alweer? Meld je!!!!
Oh wacht, een Jelle. Volgens mij ken ik die van Discord ja.quote:
Vanendert?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh wacht, een Jelle. Volgens mij ken ik die van Discord ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |