Whut??quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:30 schreef Scorpie het volgende:
Iemand heeft 1300 euro gedoneerd
Wat een baas
Ja, dit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Trots op alle Fok!ers. Voor het meeleven, alle mooie woorden en de donaties
quote:
Ze verdienen het gewoon, na al die inzet voor ons in zware tijden is het tijd om in moeilijke tijden wat terug te doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:23 schreef qltel het volgende:
Wauw! Echt wauw!
FOK!kers zijn fantastisch. Of zou nou 5 euro of 1300 euro doneren, waar gebeuren dit soort dingen nog..
Mag me er misschien niet mee bemoeien, maar zou m open laten tot morgen of zo, om mensen die het vanavond pas lezen ook de kans te geven om te doneren. En dan kunnen @Danny en familie beslissen wat ze ermee doen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:33 schreef golfer het volgende:
Mooi dat het bedrag binnen een paar uur gehaald is.![]()
Gaat de actie, nu het streefbedrag gehaald is, gewoon verder door of wordt deze crowdfunding nu gestopt?
Ik zou 'm door laten lopen. Kan er bv ook een mooie steen voor hem gemaakt worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:33 schreef golfer het volgende:
Gaat de actie, nu het streefbedrag gehaald is, gewoon verder door of wordt deze crowdfunding nu gestopt?
Ditquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag me er misschien niet mee bemoeien, maar zou m open laten tot morgen of zo, om mensen die het vanavond pas lezen ook de kans te geven om te doneren. En dan kunnen @:Danny en familie beslissen wat ze ermee doen.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:33 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zo mooi he!
De donatie actie staat open, wat betekent als we het streefbedrag gehaald hebben er nog de mogelijkheid is om te doneren. Laten we @:Danny, Jolanda en Alicia die steun in de rug blijven geven!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
Wow, iemand heeft net de rest bijgestort
ik word een beetje kriegel van de jompels (sorry mensen, vast goed bedoeld) want hoe fijn het ook is om het financiele leed wat te helpen verlichten, het blijft hoe dan ook een afschuwelijke situatiequote:Op donderdag 13 juli 2023 20:50 schreef Akathisia het volgende:
Ugh, het voelt zo dubbel. Het mooie wat FOK! hier doet, wat bijna een soort van euforie teweeg lijkt te brengen, en het hieraan ten grondslag liggende leed wat onverminderd blijft voortbestaan.
Dit klopt natuurlijk helemaal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik word een beetje kriegel van de jompels (sorry mensen, vast goed bedoeld) want hoe fijn het ook is om het financiele leed wat te helpen verlichten, het blijft hoe dan ook een afschuwelijke situatie
Een manier om niet "machteloos" te voelen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik word een beetje kriegel van de jompels (sorry mensen, vast goed bedoeld) want hoe fijn het ook is om het financiele leed wat te helpen verlichten, het blijft hoe dan ook een afschuwelijke situatie
Klopt ook, maar het laat ook zien hoe trots we op elkaar zijn als community dat we dit kunnen doen. En de situatie is uitermate kut! maar het is mooi om te zien hoe iets verschrikkelijks als dit opgepakt kan worden door zoveel mensen die het forum een warm hart toedragen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat is het natuurlijk ook. En ik begrijp het wel. En toen schreef ik iets dat begon met maar. Maar mensen moeten zelf op hun eigen manier uiting geven aan hun gevoelens natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
Een manier om niet "machteloos" te voelen.
Zo voelt het voor mij inderdaad ook.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het laat ook zien hoe trots we op elkaar zijn als community dat we dit kunnen doen. En de situatie is uitermate kut! maar het is mooi om te zien hoe iets verschrikkelijks als dit opgepakt kan worden door zoveel mensen die het forum een warm hart toedragen.
Helemaal mee eens. Ik zou het graag willen zien als het wegnemen van een potentiële zorg zodat er hopelijk iets meer ruimte ontstaat om het enorme verlies een plaats te gaan geven.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja eens, ik ben zo enorm blij dat 'we' dit gehaald hebben. Financiële zorgen zijn nu nu extra pijnlijkdenk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ook, maar het laat ook zien hoe trots we op elkaar zijn als community dat we dit kunnen doen. En de situatie is uitermate kut! maar het is mooi om te zien hoe iets verschrikkelijks als dit opgepakt kan worden door zoveel mensen die het forum een warm hart toedragen.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat een baas
Daarnaast is ook elke donatie van 5 euro die eventueel nog komt een extra steun voor het gezin.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:58 schreef Fok-it het volgende:
Gaaf land forum
Hopelijk blijft hij wat langer open. Zou ook nog graag willen steunen waar dat nu even niet kan
Inderdaad, het is alsof we zijn leed proberen weg te nemen op deze manier, en dat is natuurlijk gewoon een heel mooi gegeven.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat absoluut! en ook al is het niet de laatste 5 euro.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:07 schreef laziness het volgende:
Iemand die zijn laatste 5 euro die hij kan missen deze maand geeft is net zo’n held wat mij betreft
Ik kan wel raden wie dat was, maar het was niet voor niets anoniemquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:30 schreef Scorpie het volgende:
Wat een baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |