Kan je de donatieknop verhogen? We weten allemaal dat er nog meer idiote kosten bijkomen.quote:
Dit. Ook namens mij veel sterkte Danny, en je gezin. Ik las het op Facebook en was er echt even stil van.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:42 schreef Moira het volgende:
Ook een kleine bijdrage gedaan namens mij en Mono/Treinhoer
Mooi om te zien dat het doel al bereikt is. Hoop dat er nog een mooi extraatje bij op komt!
Ja, precies dit. Het spookt door mijn hoofd. En wat prachtig dat we met z'n allen toch een beetje kunnen helpen en ontzorgen. Fok!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Pfff gek eigenlijk hoe je door een stukje tekst, en in het verleden vele stukjes tekst, ineens zo geraakt kunt worden. Gisteren de hele dag gedacht aan die arme Jayden, Danny en zijn gezin. Wat een ramp, wat een nachtmerrie en wat een ongeloof.
8*quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:12 schreef Red_85 het volgende:
Dit zijn dan weer wel de mooie dingen van internet. Naar omstandigheden dan.
crowdfundingactie starten en binnen 18 uur op de doel zitten.
Zijn we opeens allemaal lieve usersquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom stopt het niet na het behalen van het doel?
quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:39 schreef Ynske het volgende:
Ik laat deze actie voorlopig even open staan. Het is mogelijk om nog te doneren ook al is het streefbedrag behaald.
Ik hoop dat dit voor Danny, Jolanda en Alicia een zorg minder is, en dat zij zich kunnen richten op verwerking van dit grote verlies.
Het is super fijn dat we het streefbedrag binnen hebben, maar het is ook fijn als er wat extra's bij zit, wat ze kunnen gebruiken. Voor herinneringen, verwerking, wat dan ook.
Dus heb je nog niet gedoneerd, maar wil/kun je dit wel, dan is die mogelijkheid er ook.
FOK! ik hou van jullie!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |