Ik snap Tadic wel. De implosie van de club is in volle vaart, nog een kutseizoen komt eraan voor hem en dat zou denk ik zijn afscheid zijn. Kan hij beter ergens anders proberen nog een jaartje te knallen.quote:
Op elk vlak is het nu pure armoede. Van directie tot aan trainer tot aan selectie. En dat in 2 seizoenen tijd, bizar hoe snel we afgegleden zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker weer 3/4e eindigen dit jaar. Wat een kansloze richting is de club op aan het gaan zeg.
Het is pas 14 juli hoor, als het 30 augustus was geweest dan zou ik je misschien een keer gelijk geven.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap Tadic wel. De implosie van de club is in volle vaart, nog een kutseizoen komt eraan voor hem en dat zou denk ik zijn afscheid zijn. Kan hij beter ergens anders proberen nog een jaartje te knallen.
Dit gaat me toch een kutseizoen worden jongens
Ik zie letterlijk 0 lichtpuntjes vriend. Selectie is uit balans, transfers zijn nagenoeg onmogelijk tenzij je nog meer sterkhouders verkoopt, met Steijn is er een middelmatige trainer gekomen die vooral is gescout om het met een bepaalde selectie zo goed mogelijk te doen, directie is een chaos, scouting moet opnieuw worden opgebouwd, zeg maar wat is er positief te noemen op dit moment?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is pas 14 juli hoor, als het 30 augustus was geweest dan zou ik je misschien een keer gelijk geven.
Had deze man toch gelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:50 schreef -XOR- het volgende:
Het klinkt allemaal alsof er een verkeerde afslag genomen gaat worden.
Erelid, als ik vandaag kijk dan zou het wel moeilijk worden, maar het is nog niet zo ver hè en dan moet je ook nog naar de anderen kijken, PSV heeft ook z'n verdediging nog niet op orde, Simons is nog onzeker, Feyenoord kan nog wat spelers kwijt raken en die zijn al belangrijke kwijt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:34 schreef Simmertje het volgende:
Stel Maurice Steijn krijgt het toch voor elkaar kampioen te worden. Meteen clublegende?
Ben uiteindelijk wel blij dat er voor een Nederlandse coach is gekozen, iemand die op het eerste gezicht zich niet gek laat maken. Als je nu met die kunstgrastrainer uit de noordpool had gezeten dan had je helemaal je hart moeten vasthouden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Erelid, als ik vandaag kijk dan zou het wel moeilijk worden, maar het is nog niet zo ver hè en dan moet je ook nog naar de anderen kijken, PSV heeft ook z'n verdediging nog niet op orde, Simons is nog onzeker, Feyenoord kan nog wat spelers kwijt raken en die zijn al belangrijke kwijt.
Dat er bij Ajax nog wat bij moet is duidelijk.
Eens, je bent toch niets voor niets aanvoerder. Je bek opentrekken en als er niets gedaan wordt de eer aan jezelf houden. Hij verdient hoe dit ook af loopt een mooi afscheid in een volle Arena.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap Tadic wel. Deze selectie is echt dramatisch.
Volgens mij is dat ook helemaal de drempel niet, dat er nog niks concreets is en niks uitlekt zegt nog niet dat ze niet bezig zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:39 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast komt er zo'n 4 miljoen aan salariskosten vrij, dus mag hopen dat er dan eindelijk ook wat gekocht kan worden.
Misschien komt het wel van Ajax, zo van je was geweldig maar je mag gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens, je bent toch niets voor niets aanvoerder. Je bek opentrekken en als er niets gedaan wordt de eer aan jezelf houden. Hij verdient hoe dit ook af loopt een mooi afscheid in een volle Arena.
Volgens mij zijn juist de huidige salariskosten een probleem, er is echt wel geld alleen de kosten zijn gewoon te hoog voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook helemaal de drempel niet, dat er nog niks concreets is en niks uitlekt zegt nog niet dat ze niet bezig zijn.
We gaan het vanzelf meemaken. Voor nu lekker alles discussiëren op aannames en foute bronnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien komt het wel van Ajax, zo van je was geweldig maar je mag gaan.
Mag ik een tegeltje?quote:
En mokerdomme user calanad denkt alle ins en outs te weten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar volgens fok user @:malavita is er niets aan de hand
Hij is gewoon betrokken en maakt een praatje met de td!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
En mokerdomme user calanad denkt alle ins en outs te weten.
Heb overigens niet gezegd dat er niks aan de hand is, maar dat er weinig feiten bekend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |