abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 juli 2023 @ 08:49:39 #151
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209887014
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 07:45 schreef Blues het volgende:

Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag
Bij ons eigenlijk altijd op vrijdag. Laatste keer met hotel of camping. Was top.
Je moet gewoon voor een hip bedrijf gaan werken, dan krijg je dat.
pi_209887100
Ook (mn?) hippe bedrijven moeten gewoon van mn weekend afblijven *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209887141
Bedrijf van mijn broer 2 weken geleden van vrijdag t/m zondag. Naar Maastricht. Met touringcars. Mooi hotel met ontbijt. Twee keer fancy diner. Eén feestavond met band.

En wij hebben één keer in de zoveel jaar een tamme feestavond. En jaarlijks een teametentje. Verschil moet er zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 juli 2023 @ 09:02:50 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209887168
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook (mn?) hippe bedrijven moeten gewoon van mn weekend afblijven *O*
Want een feestje op donderdagavond is wel tijd vd baas?
pi_209887177
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:02 schreef Kreator het volgende:

[..]
Want een feestje op donderdagavond is wel tijd vd baas?
Nee, maar (als ik dan zou gaan/blijven) zou mijn kater wel in hun tijd vallen. En het zou me niet mn zaterdagochtend/middag kosten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 juli 2023 @ 09:06:13 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209887194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Nee, maar (als ik dan zou gaan/blijven) zou mijn kater wel in hun tijd vallen. En het zou me niet mn zaterdagochtend/middag kosten.
Ach ja, ik word liever 1 of 2x per jaar rustig op zaterdagochtend wakker met een kater na een feestje dan dat ik die vrijdag nog op kantoor moet zitten. Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen, maar ik heb meer gelijk.
pi_209887204
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:06 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ach ja, ik word liever 1 of 2x per jaar rustig op zaterdagochtend wakker met een kater na een feestje dan dat ik die vrijdag nog op kantoor moet zitten. Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen, maar ik heb meer gelijk.
Ik werk dan ook hip thuis op vrijdag *O*
Doorgaans.
pi_209887248
quote:
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag :% oO<
Bij ons omdat er bijna niemand werkt op de vrijdag, maar dat lijkt me bij jullie sterk. :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 juli 2023 @ 09:11:04 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209887257
quote:
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag :% oO<
Omdat ons kantoor op vrijdag meestal is uitgestorven :P. De helft is vrij en een kwart werkt thuis.
(in ben er ook maar de helft vd vrijdagen) Bij ons is donderdag ook altijd feestjesdag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209887295
Nu echt “mogge”
Nog een paar uurtjes kunnen slapen.

Elin is nu allemaal korstige plukjes haar aan het verliezen en heeft moeite met springen (op de bank etc) -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_209887304
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu echt “mogge”

Elin is nu allemaal korstige plukjes haar aan het verliezen en heeft moeite met springen (op de bank etc) -O-
Je was gisteren naar de DA toch? Wat zeiden ze?

O lees het al, vanmiddag. Pfff sterkte.
pi_209887314
Ik vond het de laatste borrel vooral wel grappig om te merken dat er gewoon collega's zijn die ik al maaaaaanden niet gezien heb omdat ze nooit naar kantoor komen. En ondertussen proberen managers elke keer maar op te roepen om vaker te komen, maar dat slaat duidelijk nog niet bij iedereen aan. :') Ik was van sommige collega's het hele bestaan vergeten.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 juli 2023 @ 09:16:14 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209887315
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik werk dan ook hip thuis op vrijdag *O*
Doorgaans.
ja ik ook, maar daar gaat het niet om.
pi_209887479
Goedemorgen.
Wij konden uitslapen. Elk nadeel hep z'n foordeel.

Ik ga vandaag naar de markt (in Stad). En m'n broodbakmachientje ophalen bij het postkantoor. Haal ik morgen echt meel bij de molen en dan ga ik eens proberen om broodbakmachinebrood onder de knie te krijgen.
M'n eerste poging, een paar weken geleden, met een zak gekregen meelmix en een geleende machine was spectaculair mislukt, het was een prestatie. Ik had geen rekening gehouden met een recept voor een pond mix op een zak van een kilo mix en had alle studie gestoken in ontraadselen van de handleiding van de machine :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209887495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu echt “mogge”

-O- hoe laat is de afspraak?
pi_209887655
Och die beestjes. Sterkte @Kaatje1 en @Sarabi

Hier een beetje weinig zin om echt te starten met de dingen die moeten gebeuren deze dag.
pi_209887766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O- hoe laat is de afspraak?
1545.
Als op termijn al die korsten met haar eraf vallen heb ik straks een soort langharige sfinx in huis lopen ;)
pi_209888368
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
1545.
Als op termijn al die korsten met haar eraf vallen heb ik straks een soort langharige sfinx in huis lopen ;)
Naar, als je die dingen ziet gebeuren en niet weet wat de oorzaak is…. Hopelijk vinden ze wat er aan de hand is en laten ze de dame weer snel beter voelen :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209888383
Vakantie *O*

Al moet ik dadelijk nog even de laptop aanslingeren want de info over een last minute klusje klopte niet en dus moet ik nog wat aanpassen :')

Verder huis beetje opkalefateren, wasjes doen, koffertje pakken, katten knuffelen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209888428
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.

Ik ga vandaag naar de markt (in Stad). En m'n broodbakmachientje ophalen bij het postkantoor. Haal ik morgen echt meel bij de molen en dan ga ik eens proberen om broodbakmachinebrood onder de knie te krijgen.
M'n eerste poging, een paar weken geleden, met een zak gekregen meelmix en een geleende machine was spectaculair mislukt, het was een prestatie. Ik had geen rekening gehouden met een recept voor een pond mix op een zak van een kilo mix en had alle studie gestoken in ontraadselen van de handleiding van de machine :+.
Ben benieuwd hoor, ik heb er hier ook nog een op zolder staan (1x gebruikt door mijn moeder, daarna nooit meer, en ik 1x gebruikt en daarna nooit meer).

Zelf brood bakken lijkt me een mooie hobby maarja, tot nu toe is het nog niet weggelegd voor mij. Ook al een paar keer aan een desemstarter begonnen maar iedere keer te weinig zorg er voor. Enige fatsoenlijke broodjes bakken wat mij is gelukt zijn die no knead broodjes van minilot van jaren terug dat recept. Dat maakte ik toen nog wel eens in de avond alles mixen en klaarzetten en ochtend er na broodjes bakken.
pi_209888504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:44 schreef anndb het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoor, ik heb er hier ook nog een op zolder staan (1x gebruikt door mijn moeder, daarna nooit meer, en ik 1x gebruikt en daarna nooit meer).

Zelf brood bakken lijkt me een mooie hobby maarja, tot nu toe is het nog niet weggelegd voor mij. Ook al een paar keer aan een desemstarter begonnen maar iedere keer te weinig zorg er voor. Enige fatsoenlijke broodjes bakken wat mij is gelukt zijn die no knead broodjes van minilot van jaren terug dat recept. Dat maakte ik toen nog wel eens in de avond alles mixen en klaarzetten en ochtend er na broodjes bakken.
Ik maakte er een tijd geleden pizzadeeg mee. Kneden lukt niet en toen dit gedaan, werkte als een tierelier
  vrijdag 14 juli 2023 @ 10:50:24 #172
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209888507
Over brood gesproken, vrijdag is hier de 'luie lunch'-dag.
Dus zo even de lunch inslaan bij de lokale slager/kaasboer/broodjesmaker...
pi_209888512
Oh no knead broodjes, da's een goede!

Ik heb zitten puzzelen en heb het weekmenu, incl boodschappenbestelling, afgestemd op de inhoud van het groentepakket en de beschikbare kooktijd en -energie af. Dat is altijd een klus om te maken, maar erg fijn als het dan af is.Dan hoef ik er de rest van de week niet meer over na te denken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tuindier op 14-07-2023 10:57:20 ]
pi_209888551
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.

Blasfemie :+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_209888587
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:44 schreef anndb het volgende:

[..]

In het broodbakken in de oven staat een filmpje van Vincent talleu. Begin daar mee. Als dat gaat, op een gegeven moment een lange gekoelde rijs toepassen, en je hoeveelheid gist verlagen. Daarna is de overstap naar desem een veel kleinere. en voor je het weet heb je 9 jaar een bakkerij.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')