Bij ons eigenlijk altijd op vrijdag. Laatste keer met hotel of camping. Was top.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:45 schreef Blues het volgende:
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag
Want een feestje op donderdagavond is wel tijd vd baas?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook (mn?) hippe bedrijven moeten gewoon van mn weekend afblijven
Nee, maar (als ik dan zou gaan/blijven) zou mijn kater wel in hun tijd vallen. En het zou me niet mn zaterdagochtend/middag kosten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want een feestje op donderdagavond is wel tijd vd baas?
Ach ja, ik word liever 1 of 2x per jaar rustig op zaterdagochtend wakker met een kater na een feestje dan dat ik die vrijdag nog op kantoor moet zitten. Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen, maar ik heb meer gelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar (als ik dan zou gaan/blijven) zou mijn kater wel in hun tijd vallen. En het zou me niet mn zaterdagochtend/middag kosten.
Ik werk dan ook hip thuis op vrijdagquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach ja, ik word liever 1 of 2x per jaar rustig op zaterdagochtend wakker met een kater na een feestje dan dat ik die vrijdag nog op kantoor moet zitten. Ieder z'n ding, zullen we maar zeggen, maar ik heb meer gelijk.
Bij ons omdat er bijna niemand werkt op de vrijdag, maar dat lijkt me bij jullie sterk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:45 schreef Blues het volgende:
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag![]()
Omdat ons kantoor op vrijdag meestal is uitgestorvenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:45 schreef Blues het volgende:
Ook weer werken vandaag.
Waarom doen ze die feessies van het werk áltijd op een donderdag![]()
Je was gisteren naar de DA toch? Wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu echt “mogge”
Nog een paar uurtjes kunnen slapen.
Elin is nu allemaal korstige plukjes haar aan het verliezen en heeft moeite met springen (op de bank etc)
ja ik ook, maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik werk dan ook hip thuis op vrijdag
Doorgaans.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu echt “mogge”
Nog een paar uurtjes kunnen slapen.
Elin is nu allemaal korstige plukjes haar aan het verliezen en heeft moeite met springen (op de bank etc)
1545.quote:
Naar, als je die dingen ziet gebeuren en niet weet wat de oorzaak is…. Hopelijk vinden ze wat er aan de hand is en laten ze de dame weer snel beter voelenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
1545.
Als op termijn al die korsten met haar eraf vallen heb ik straks een soort langharige sfinx in huis lopen
Ben benieuwd hoor, ik heb er hier ook nog een op zolder staan (1x gebruikt door mijn moeder, daarna nooit meer, en ik 1x gebruikt en daarna nooit meer).quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
Wij konden uitslapen. Elk nadeel hep z'n foordeel.
Ik ga vandaag naar de markt (in Stad). En m'n broodbakmachientje ophalen bij het postkantoor. Haal ik morgen echt meel bij de molen en dan ga ik eens proberen om broodbakmachinebrood onder de knie te krijgen.
M'n eerste poging, een paar weken geleden, met een zak gekregen meelmix en een geleende machine was spectaculair mislukt, het was een prestatie. Ik had geen rekening gehouden met een recept voor een pond mix op een zak van een kilo mix en had alle studie gestoken in ontraadselen van de handleiding van de machine.
Ik maakte er een tijd geleden pizzadeeg mee. Kneden lukt niet en toen dit gedaan, werkte als een tierelierquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:44 schreef anndb het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoor, ik heb er hier ook nog een op zolder staan (1x gebruikt door mijn moeder, daarna nooit meer, en ik 1x gebruikt en daarna nooit meer).
Zelf brood bakken lijkt me een mooie hobby maarja, tot nu toe is het nog niet weggelegd voor mij. Ook al een paar keer aan een desemstarter begonnen maar iedere keer te weinig zorg er voor. Enige fatsoenlijke broodjes bakken wat mij is gelukt zijn die no knead broodjes van minilot van jaren terug dat recept. Dat maakte ik toen nog wel eens in de avond alles mixen en klaarzetten en ochtend er na broodjes bakken.
Blasfemiequote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
Wij konden uitslapen. Elk nadeel hep z'n foordeel.
Ik ga vandaag naar de markt (in Stad). En m'n broodbakmachientje ophalen bij het postkantoor. Haal ik morgen echt meel bij de molen en dan ga ik eens proberen om broodbakmachinebrood onder de knie te krijgen.
M'n eerste poging, een paar weken geleden, met een zak gekregen meelmix en een geleende machine was spectaculair mislukt, het was een prestatie. Ik had geen rekening gehouden met een recept voor een pond mix op een zak van een kilo mix en had alle studie gestoken in ontraadselen van de handleiding van de machine.
In het broodbakken in de oven staat een filmpje van Vincent talleu. Begin daar mee. Als dat gaat, op een gegeven moment een lange gekoelde rijs toepassen, en je hoeveelheid gist verlagen. Daarna is de overstap naar desem een veel kleinere. en voor je het weet heb je 9 jaar een bakkerij.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:44 schreef anndb het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoor, ik heb er hier ook nog een op zolder staan (1x gebruikt door mijn moeder, daarna nooit meer, en ik 1x gebruikt en daarna nooit meer).
Zelf brood bakken lijkt me een mooie hobby maarja, tot nu toe is het nog niet weggelegd voor mij. Ook al een paar keer aan een desemstarter begonnen maar iedere keer te weinig zorg er voor. Enige fatsoenlijke broodjes bakken wat mij is gelukt zijn die no knead broodjes van minilot van jaren terug dat recept. Dat maakte ik toen nog wel eens in de avond alles mixen en klaarzetten en ochtend er na broodjes bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |