Er kruipt sowieso niks omhoog. Brooddeeg kwak ik erin en dan 10 minuten later is het prima gekneed. Als ik een kleine hoeveelheid boter en suiker wil mengen, dan wil het nog wel eens aan de rand plakken maar even eraf schrapen en het gaat weer goed.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt niet dat wat Isa omschreef, of juist dat je deeg omhoog kruipt en in je machine eindigt?
Ik schoot in de lachquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
nee
(Misschien krijg je meer voor die andere? :x )
Ik ookquote:
Same. Ben dan ook superblij dat ik bij mijn vriendje een kitchenaid kreegquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er kruipt sowieso niks omhoog. Brooddeeg kwak ik erin en dan 10 minuten later is het prima gekneed. Als ik een kleine hoeveelheid boter en suiker wil mengen, dan wil het nog wel eens aan de rand plakken maar even eraf schrapen en het gaat weer goed.
Ik heb mijne maar schaamtevol in een kastje gezet omdat hij niet meer bij de keuken pastquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ook helemaal blij met Kitchenaid.Die ik nu overigens tijdelijk niet heb, want ik wacht nog altijd tot ik een nieuwe kan kopen in de kleur die wel bij de nieuwe keuken past.
Wie valt er nou niet voor een KitchenAid als je ze op rij ziet in de prachtigste kleurenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:06 schreef Myraela het volgende:
Maar ik ben geen hele betrouwbare bron als het om keukenmachines gaat. Ik ben ook gewoon heel gevoelig voor hoe dingen eruit zien.en voor marketing, hypes, trends, merken en al die andere dingen waar je eigenlijk niet voor zou moeten vallen.
Noooo.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb mijne maar schaamtevol in een kastje gezet omdat hij niet meer bij de keuken past
Maxima is een beetje hit or miss. Mijn beide spiraalkneders (msm10 en msm50) zijn van hun, en zijn helemaal prima. Maar wel bijvoorbeeld de schroefgaten voor de bijhorende wielen op de verkeerde plek waardoor die niet te monteren zijn. En hun (!) Monteur gaf aan ovens en koelingen te vermijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:29 schreef sigme het volgende:
Ik heb 1 apparaat (een worststopper) van Maxima en zou alles het liefste van Maxima kopen.
Doet je pureeknijper het nog?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens mijn 10 jaar oude KitchenAid destijds 350 euro oid verkocht voor 300 euro.Dus dat was niet slecht. Nadeel dat een nieuwe kopen ondertussen ook een stuk duurder is geworden, maar dat negeren we dan gewoon even.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie valt er nou niet voor een KitchenAid als je ze op rij ziet in de prachtigste kleuren
Nee, het zou in overeenkomst zijn met mijn huidige verbruik. Best apart, ik kook, douche, doe de was, apparaten staan gewoon aan. Dus ik neem dat risico mooi niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:27 schreef Myraela het volgende:
4 euro klinkt heel apart. Maar is dat dan omdat je de afgelopen maanden gewoon veel teveel hebt betaald?
Ik moest even googlen. Maar maken die alleen staafmixers? (met toebehoren)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Bamix![]()
Nou is dat natuurlijk geen standmixer dus stomme vergelijking maar door de Bamix heb ik me nog immer kunnen weerhouden een standmixer te kopen.
Ik heb wel vaker dit soort vreemde praktijken van Vattenfall gelezenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
wauw...ik krijg van Vattenfall een "seintje" met advies om mijn maandbedrag te verlagen naar (tromgeroffel) VIER euro. Dachutniet
Rood. En de keuken heeft roze details dus ik wil de roze.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noooo.Ik hou van keukenmachines uit het zicht, maar de KitchenAid staande mixer is juist de enige die wat mij betreft niet weggestopt mag worden.
Welke kleur heb je?
Je bent te ou-oud. Gewoon leeftijdsdiscriminatie, iets anders is het niet. Want je bent vast volkomen capabel en gekwalificeerd en ook nog eens een super fijn persoon en dus leuke collega.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
mmm...had dus zondag geschreven op een vacature die vrijdag eind van de middag online was gekomen. Dinsdagochtend kreeg ik een mail dat ze iemand een aanbod hadden gedaan en dus niet verder mensen gingen uitnodigen. Nu staat de vacature weer online
Mocht het te veel zijn dan heb je uiteindelijk een prima sigaar uit eigen doos.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, het zou in overeenkomst zijn met mijn huidige verbruik. Best apart, ik kook, douche, doe de was, apparaten staan gewoon aan. Dus ik neem dat risico mooi niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |