Als de anderen alles uitgeven aan kleding, ieder zijn keuze en dan verwachten dat anderen eten kopen om mee te etenquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:00 schreef schizolientje het volgende:
is t echt ieder voor zich??? Ik zie de bro s nu wel eten en Isaac vulde 2 of 3 bewaardozen en sloot ze warm al af en die staan nu ?????
Precies (hebben een eigen rijstvoorraad?) en hebben even een hoekje opgezocht om niet al te veel op te vallenquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:00 schreef schizolientje het volgende:
is t echt ieder voor zich??? Ik zie de bro s nu wel eten en Isaac vulde 2 of 3 bewaardozen en sloot ze warm al af en die staan nu ?????
Ze zijn allemaal voor hun zelf nu eten aan het maken lijkt hetquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet het niet zeker maar zag ik nou net Mirthe zo'n mini Saks smeerworstje confisceren
Ik moest er gewoon om lachen... ze was al die koelkasten aant afgaan en toen dat handje in dat bakje...quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voor hun zelf nu eten aan het maken lijkt het
ik denk niet dat iedereen dat deed, kleding kopen bedoel ik. Je mocht er ook een beetje van uit gaan dat er boodschappen gedaan konden worden en de merkkleding vliegt je daar om de oren van mensen die nu wel koken enzquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als de anderen alles uitgeven aan kleding, ieder zijn keuze en dan verwachten dat anderen eten kopen om mee te eten
Zie iedereen wel kleding kopen, de bro's en zelfs Erik.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen dat deed, kleding kopen bedoel ik. Je mocht er ook een beetje van uit gaan dat er boodschappen gedaan konden worden en de merkkleding vliegt je daar om de oren van mensen die nu wel koken enz
Nee nog niet, daar zit ik ook op te wachten...quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Heeft ze al gevraagd waarom hij haar er uit wil stemmen of zit ze nog te vissen?
Dat is geld van die stellingen,quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie iedereen wel kleding kopen, de bro's en zelfs Erik.
Het blijft gewoon onoverzichtelijk hoe ze hun geld uitgeven.
welk managerschap bedoeld bepquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:14 schreef Harry het volgende:
Babette bij Isaac klagen, dat ze geen benefits heeft gehad van het managerschap.
Ze heeft Moraima en Wendy voor laten gaan.
Isaac: dat is hoe jij bent...... Zorgen voor anderen.
Zijn er wel meer die dat niet hebben gehadquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:14 schreef Harry het volgende:
Babette bij Isaac klagen, dat ze geen benefits heeft gehad van het managerschap.
Ze heeft Moraima en Wendy voor laten gaan.
Isaac: dat is hoe jij bent...... Zorgen voor anderen.
dat er nooit gekomen isquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is geld van die stellingen,
Erik heeft nog aardig wat geld maar dat geld van de stellingen mag niet uitgeven worden aan eten en drinken enz
[..]
Dat van haar zelf...
En waar ze dus nooit de voordelen van heeft kunnen hebben, immuniteit en lekker veel eigen boodschappen doenquote:
Ze wilde toch graag in deze maand? En ging toen met Immi tennissen...Moet niet zeuren en de boel verdraaienquote:
ligt dan toch aan haar eigen, had ze zich ook moeten aanmelden , de zeurmiepquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:22 schreef Verida het volgende:
[..]
En waar ze dus nooit de voordelen van heeft kunnen hebben, immuniteit en lekker veel eigen boodschappen doen
Dat dus, maar dat doet ze steedsquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze wilde toch graag in deze maand? En ging toen met Immi tennissen...Moet niet zeuren en de boel verdraaien
Maar dat hebben ze wel, Erik heeft buiten snoep ook chocopasta, en ooit een hele leverworst (die was dan ook bedorven) in z'n kastje.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is geld van die stellingen,
Erik heeft nog aardig wat geld maar dat geld van de stellingen mag niet uitgeven worden aan eten en drinken enz
grote vuile leugenaar is hetquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:33 schreef Harry het volgende:
Babette geloofd in wie goed doet, goed ontmoet, en what goes around, comes around.
Babette: met GJ, in mijn hoofd zijn we helemaal niet overgelopen.Wij wilden helemaal niet dat hij dat ging doen!
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
ligt dan toch aan haar eigen, had ze zich ook moeten aanmelden , de zeurmiep
Ze kan nu op de stip☺️quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger
Ze zat er over te klagen dat ze die benefits nooit had gehaddat ze anderen "voor had laten gaan"
dat is dan gekocht voordat er werd gezegd dat er geen eten meer gekocht mocht worden van dat geld.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze wel, Erik heeft buiten snoep ook chocopasta, en ooit een hele leverworst (die was dan ook bedorven) in z'n kastje.
Was gisteren toch ook, eerst een een uur slap lullen met Erik en dan de vraag of ze geld kon lenen, waar Erik niet aan toegaf.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:38 schreef Varen het volgende:
Babette heeft veel woorden nodig om tot haar punt te komen
"what goes arround comes arround" Daar zal ze nog vies van gaan opkijken....quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:33 schreef Harry het volgende:
Babette geloofd in wie goed doet, goed ontmoet, en what goes around, comes around.
Babette: met GJ, in mijn hoofd zijn we helemaal niet overgelopen. Wij wilden helemaal niet dat hij dat ging doen!
Babette: ik heb nooit mijn woord gegeven. Ik wist dat het fout zou gaan, ik wist dat gewoon.
Erik mocht van Moirama voor 5 euro bestellen bij de Jumbo... vraag me niet meer waarom..quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze wel, Erik heeft buiten snoep ook chocopasta, en ooit een hele leverworst (die was dan ook bedorven) in z'n kastje.
grote comediant is bepquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:58 schreef Varen het volgende:
Zoë is gezellig tegen Wendy.
Babette heeft weer erg last van haar hand. Iboprufen geslikt.
Heeft Isaac wel opgelet afgelopen tien maanden? Hij zou inmiddels kunnen weten dat die spierballen vooral in de weg zitten bij opdrachten. Verder is hij ook niet bijster slim dus daarin steekt hij ook niet boven anderen uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:43 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik heb het gevoel dat ik Top 3 ben. Dat houd me sharp!
Eten en drinken kopen van geld uit de prijzenpot heeft nooit gemogen mits x25...quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dan gekocht voordat er werd gezegd dat er geen eten meer gekocht mocht worden van dat geld.
het snoep en de crackers en de andere voorraad die Erik daar heeft, liggen daar al heel lang.
Erik had 5 euro vrij te besteden gewonnen met die gouden zwembroek met de poolparty wedstrijd...quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik mocht van Moirama voor 5 euro bestellen bij de Jumbo... vraag me niet meer waarom..
Dat worstverhaal is uit het jaar kruik, toen ze nog wel eens zakgeld kregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |