Heb je daar ook een bron voor toevallig? Ben wel benieuwd naar het historisch verloop.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel maar een substantieel deel maakt wel eens een overstap tussen D66-VVD, PVV/FvD-SP, PvdA-CDA. Dus dat ligt niet altijd even vast.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jan Paternotte heeft een GROOT probleem. Ik weet waar mijn stem heengaat.Mwa ik vind Paternotte een veel betere debater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij durft kritiek te leveren, maar kan zelf geen kritiek incasseren. Wie het waagt om hem beleefd tegen te spreken op Twitter wordt voor ‘domme lul’ uitgemaakt of geblockt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ergens mag ik hem nog wel. Hij is iemand die niet zo erg denkt volgens de geijkte kaders en bijvoorbeeld ook kritiek durft te leveren op vrouwen.
Ik zit nu op een of ander terras met mn telefoon. Zal vanavond eens wat zoeken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor toevallig? Ben wel benieuwd naar het historisch verloop.
Sander als Sywert van D66 klinkt eigenlijk best aannemelijk ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:42 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Hij durft kritiek te leveren, maar kan zelf geen kritiek incasseren. Wie het waagt om hem beleefd tegen te spreken op Twitter wordt voor ‘domme lul’ uitgemaakt of geblockt.
Dat moet hij natuurlijk helemaal zelf weten, maar dat geeft mij niet het gevoel dat hij in debatten sterk voor de dag gaat komen.
Daarnaast bestempelt hij alles rechts van D66 als ‘domrechts’, wat me ook nogal een handicap lijkt als je met Kamerleden van betreffende partijen te maken hebt.
Overigens vermoed ik dat ze hem niet als Kamerlid willen en ik denk dat hij dat zelf ook niet ambieert; hij kan waarschijnlijk veel meer verdienen met zijn huidige activiteiten. En regelmatige tripjes naar zijn vriendin in Zweden zitten er als Kamerlid ook niet in denk ik. Ik denk dat hij gaat meeschrijven aan het verkiezingsprogramma, zoals Sywert dat destijds deed voor het CDA.
Godallemachtig, laten we D66 nog wat toxischer maken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schimmelpenninck lijsttrekker.Holy shit.
[ twitter ]
Jan Paternotte heeft een GROOT probleem. Ik weet waar mijn stem heengaat.Ik vind Schimmelpenninck echt een lul. En ik ben het bijna met alles eens wat hij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ twitter ]
Jan Paternotte heeft een GROOT probleem. Ik weet waar mijn stem heengaat.Jesus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een elitaire en extreme partij ofso? Just go ahead
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Als dat de doorslaggevende thema's zijn dan lijkt me de VVD op basis van de afgelopen tien jaar toch niet de beste plek voor je stemquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat een hele hoop mensen helemaal niet zo veel met het buitenland bezig zullen zijn, maar meer met de interne issues (Huizenbouw, Stikstofcrisis, Asielcrisis, Toeslagencrisis).
quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Godallemachtig, laten we D66 nog wat toxischer maken.
Mooi nieuws!quote:
Volgens mij is een losse populistische partij erbij nog vervelender voor iedereen dan 1 grote BBB.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mooi nieuws!
Als Omtzigt BBB leeg eet lijkt me dat prima, maar Omtzigt die de firma's Gifstoffen en Luchtvervuiling van ReMarkAble aan een hele smak zetels had geholpen had echt wel verschrikkelijk uit kunnen pakken.
Een BBB met 40 zetels (of zelfs meer, volgens sommige peilingen) is echt wel veel vervelender voor het land dan die 2 partijen met 20 zetels. De partij van Omtzigt (als die komt, ik geloof daar helemaal niks van) zal ook best constructief zijn op onderwerpen en lijkt me dus een prima oppositiepartij. Omtzigt is ondanks zijn geschiedenis als meest kabinetssteunend kamerlid van het moment en misschien wel ooit inderdaad geen coalitiemateriaal meer.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is een losse populistische partij erbij nog vervelender voor iedereen dan 1 grote BBB.
Bij Omtzigt krijg je dat zure gedoe, daar is echt niet mee samen te werken in een kabinet.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:52 schreef Slayage het volgende:
Omtzigt gaat dus ook stoppen met de politiek. Jammer.
Nergensquote:
Ok, bijzonder om dat dan lijkende op een feit te posten.quote:
Zou voor hem zelf wel het beste zijn. Als hij een eigen partij begint, zijn de verwachtingen veel te groot, dat kan alleen maar fout gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:52 schreef Slayage het volgende:
Omtzigt gaat dus ook stoppen met de politiek. Jammer.
Omdat Van der Plas meerdere keren openbaar hengelde en hij niets afwees. Ook beide ontevreden CDA'ers, dus dat is ook weer geen gekke samenvoeging.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een aansluiting bij de BBB heeft Omtzigt volgens mij nooit overwogen, dus ik snap niet waarom daar zo lang over gespeculeerd is. Maar goed, we weten nu dus ook officieel dat dat geen optie is/was.
Die speculatie kwam, dacht ik, bij De Hond vandaan waarna de BBB het stokje overnam.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:15 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zou voor hem zelf wel het beste zijn. Als hij een eigen partij begint, zijn de verwachtingen veel te groot, dat kan alleen maar fout gaan.
Een aansluiting bij de BBB heeft Omtzigt volgens mij nooit overwogen, dus ik snap niet waarom daar zo lang over gespeculeerd is. Maar goed, we weten nu dus ook officieel dat dat geen optie is/was.
Ach, Schimmelpenninck wordt ineens kandidaat premier genoemd zomder zelfs maar kandidaat bij D66 te zijn, we zullen het maar het silly season noemen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok, bijzonder om dat dan lijkende op een feit te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |