De anderen hebben het constant over hun tegenstanders, maar keer op keer blijven deze 2 buiten schot terwijl ze toch zo langzamerhand moeten zien hoe ze werkelijk zijn (ze hebben best wel hun domme, sterke kanten) ..... ik snap het werkelijk niet meerquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen winnaars, hebben van hun niets te vrezen.
Tactisch gezien hadden Isaac of Marciano allang een keer genomineerd moeten zijn, en dat gebeurt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De anderen hebben het constant over hun tegenstanders, maar keer op keer blijven deze 2 buiten schot terwijl ze toch zo langzamerhand moeten zien hoe ze werkelijk zijn (ze hebben best wel hun domme, sterke kanten) ..... ik snap het werkelijk niet meer
jij zegt het, ik dacht het laatst.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch gezien hadden Isaac of Marciano allang een keer genomineerd moeten zijn, en dat gebeurt niet.
Je vraagt je bijna af of ze wel echt op iedereen mogen stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Fritsie1960 op 12-07-2023 11:29:45 ]
Het filtert nu duidelijk uit en zie je gemakkelijker de minder leuke kanten van hen en lijkt het alsof ze zich steeds vaker aan elkaar gaan ergeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:18 schreef xsaskiax het volgende:
Maar ja, het zal wel aan mij liggen, hoe minder bewoners er zijn, des te meer kun je je aan bepaalde lui gaan ergeren denk ik....
Moraima vond ik altijd leuk met Kim en later met Jeffrey, maar wat heeft zij inhalige, luie en egoïstische kanten van zichzelf laten zien zeg (of ze vallen me nu pas echt op)
Zoë met haar grote slabek, die steeds harder lijkt te klinken, onbeschoft, ziet er niet uit, heeft volgens haarzelf 'schijt' aan 'die mensen'...
en ga zo maar door
(Babette lult al die maanden al met iedereen die gun ik een (tijdelijke) kaakkramp)
Ik wilde er nog 'n rozenkrans op fotoshoppenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Fritssssssssssss gooi dat nou onder een spoiler!!!!!!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef engine het volgende:
Mijn glazen bol had een vrijstelling opdracht aangekondigd dus dat zal nu wel zijn
Ook opvallend vaak mensen genomineerd met best veel stemmen wat je niet zag aankomen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jij zegt het, ik dacht het laatst.....
Isaac wordt afgeschermd door Zoe, Babette en Marciano en Marciano weer door Zoe, Babettte en Isaac. Isaac is trouwens met iedereen zgn. goed en slijmt zich zó naar de finale. Ik hoorde alleen Sasha eens zeggen dat ze Isaac eruit wil hebben, die heeft het wel door.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactisch gezien hadden Isaac of Marciano allang een keer genomineerd moeten zijn, en dat gebeurt niet.
Nare foto ditquote:
Een huid van karton inmiddels.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
En net als gisteren ligt iedereen op zijn bed behalve Zoë.. die staat voor de spiegel met haar kwasten. Je hoort gewoon letterlijk die kwasten over haar gezicht wrijven
Zoiets zei ik laatst ook al ook op Babette niet toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 'n rozenkrans op fotoshoppen
Ze krijgen allemaal steeds meer spullenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
Je zou toch denken dat er minder rotzooi in de kamers zou komen als er mensen verdwijnen, maar niets lijkt minder waar...... sjezus wat een huishouden van Jan Steen!!
O lekker Sas, had daar net zin in en past bij mijn broodje uit de oven.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Pffff het is weer wachten op wat (niet) komen gaat..... en er gebeurt niets op de streams.....
* xsaskiax gaat maar even rond met koffie
Maakt haar niets uit want die zie je toch nietquote:
Je bent ECHT erg.......... er zitten hier mensen die dit soort foto's niet echt leuk vinden (hoe lief je ook bent Frits)quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wilde er nog 'n rozenkrans op fotoshoppen
Maar vaak met een soort van sportbroek daaronder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe heeft voor de verandering maar even een jurk aangetrokken
Dat is dan ook wel het minste wat ze kan doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar vaak met een soort van sportbroek daaronder.
Wielumquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we hier hebben
Heeej poeppelepee, die JW..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
O ze hebben elkaar al opgezocht, das snelquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze toch al eens gehad?quote:
Als dat geen nooken wordt...quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:28 schreef Wibehh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |