SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
To scheren or not to scheren.
Als ik me nu niet scheer heb ik maandag een baard waar sinterklaas jaloers op word
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je hebt nog niet geslapen vandaagquote:![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:04 schreef DerRabbit het volgende:
To scheren or not to scheren.
Als ik me nu niet scheer heb ik maandag een baard waar sinterklaas jaloers op word![]()
![]()
Dat is immers een terechte klacht!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jawel, anders zou ik heel chagrijnig zijn nu
kan laatste uren niet meer slapen
Ik had kunnen uitslapen als de wekker van muis niet af ging om 5:30 en ik daarna niet meer kon slapen
Slapen is immer heerlijk, wakker worden minderquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slapen is immer heerlijk, wakker worden minder![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat er bedacht word
of ik ga slapen of nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er bedacht word
Trust nobody![]()
Ik niet. Ze vindt het weer veel te gezelligquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:18 schreef DerRabbit het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er bedacht word![]()
![]()
En wat is er daarover bedacht?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat heet de DTS good lifequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet. Ze vindt het weer veel te gezellig![]()
ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet. Ze vindt het weer veel te gezellig
maar vind vooral proberen te slapen en dat het dan uren niet lukt een vervelend gevoelTrust nobody![]()
In dat geval: slaap lekker!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ga maar even proberen nog een uurtje of wat te slapen
Zeker welquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ben alweer 2,5 uur wakkeer...
weet niet oif het nu nog slim is..![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-07-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 867 / +87 / +0 / 1317 / 1758
2. Monique___ / 681 / +0 / +0 / 1818 / 2173
3. PLY / 566 / +47 / +79 / 818 / 1007
4. Zucht. / 557 / +86 / +1 / 2199 / 2434
5. mario390 / 521 / +2 / +28 / 622 / 831
6. maily / 480 / +32 / +5 / 1933 / 2146
7. DerRabbit / 355 / +52 / +8 / 826 / 983
8. Lovely / 347 / +18 / +0 / 1072 / 1289
9. Emmerdeur / 313 / +8 / +0 / 185 / 256
10. Dr.Mikey / 270 / +26 / +0 / 402 / 505
11. HappyCharly / 233 / +40 / +66 / 445 / 548
12. gebrokenglas / 220 / +0 / +6 / 647 / 779
13. KillemWieft / 217 / +14 / +3 / 70 / 131
14. Mickytjuh / 206 / +3 / +19 / 549 / 634
15. Harrie / 206 / +0 / +0 / 502 / 610
16. hemarookworst / 195 / +1 / +36 / 543 / 676
17. Rob / 176 / +37 / +0 / 173 / 232
18. aloa / 148 / +23 / +0 / 475 / 556
19. greysbones / 141 / +5 / +0 / 897 / 988
20. loveislikeakiss / 141 / +33 / +2 / 637 / 722SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is heel frustrerendquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook
maar vind vooral proberen te slapen en dat het dan uren niet lukt een vervelend gevoel![]()
![]()
Ja, mich nicht bolken bitte!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Koffie?quote:![]()
Hoe is het daar, al weer sneeuw
morgenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie?![]()
Hoe is het daar, al weer sneeuw![]()
Hallo Marioquote:
Wat een gezellig welkom deze morgen dank u
Primaquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoe heb je geslapen of heb je het overgeslagen?![]()
In dat geval je zegeningen tellen en ervan genietenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:55 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja risico hoor, de kleinste slaapt nogOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rabbitquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval je zegeningen tellen en ervan genieten![]()
![]()
Ja want ik wil weg zijn als zijn wakker wordtquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval je zegeningen tellen en ervan genieten![]()
![]()
Home alonequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja want ik wil weg zijn als zijn wakker wordt![]()
![]()
Daarom heb ik gezorgd dat de kinders in mijn huishouden gewoon een baan hebbenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:58 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja want ik wil weg zijn als zijn wakker wordt
Hebben ze alle 8 een baan?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik gezorgd dat de kinders in mijn huishouden gewoon een baan hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker vrij vandaag je vriendin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En u ook?quote:
Hey Plyquote:
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het belangrijkste vooral als je al weekend hebtquote:
Daaromquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste vooral als je al weekend hebt![]()
![]()
Ik ook. Leuke ventquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Mis hem sowieso hier, mag hem graag hoor![]()
![]()
Het is hier behoorlijk bewolkt, lekker hoor even afkoelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net droog hier. Nu zelfs zon.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Weljahoop regen hier, en in het noorden?
![]()
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier behoorlijk bewolkt, lekker hoor even afkoeling![]()
![]()
Lekker alles open zoals het er gisteren uitzag is het tot zaterdag even wat frisser en daarna krijgen we een dag met wat hogere temp en dan weer een flink aantal ddagen lekker rond de 22/23 gradenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net mooi genoegquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker alles open zoals het er gisteren uitzag is het tot zaterdag even wat frisser en daarna krijgen we een dag met wat hogere temp en dan weer een flink aantal ddagen lekker rond de 22/23 graden![]()
![]()
Dat vind ik dus ook, kan je gewoon lekker je ding doen en hoef je niet de hele dag stil bij een ventilator te zittenquote:
Morguhquote:![]()
Ik vind het ook geen lekkere koeken
Net als die voor verpakte gevulde koeken die vol zitten met witte bonen ipv de echte spijsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja merken dat we ouder worden, slechter tegen warmtequote:Op woensdag 12 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, kan je gewoon lekker je ding doen en hoef je niet de hele dag stil bij een ventilator te zittenLekkerquote:![]()
Koggetjes vind ik lekker flinterdun maar lekkerquote:
Of de verse gevulde koeken van de bakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gevulde koeken versquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koggetjes vind ik lekker flinterdun maar lekker
Of de verse gevulde koeken van de bakker![]()
![]()
Zeker, kijk er wel naar uit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja merken dat we ouder worden, slechter tegen warmte
[..]
Lekker![]()
Heb daar eigenlijk nooit tegen gekund.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja merken dat we ouder worden, slechter tegen warmte
[..]
Lekker
Ik heb er zo als ik thuis zit, alles dicht en de ventilator aan niet echt last van.
Maar ik wil gewoon ook lekker mijn ding kunnen doen zonder dat het zweet je de rug afloopt
Ik vind het nadeel van de zomer dat je de hele dag in een donker huis zit vreselijk.
Eerder had ik zonneschermen dan bleef het wat licht in huis
Nu heb ik screen, die houden de warmte tegen maar niet het felle licht van de zon dus moet er de rolgordijnen dan ook bij dicht doen
Ja ik vind die grotere koeken bij een supermarkt altjid van die droge dingen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ikquote:Van jou snap ik het welquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar eigenlijk nooit tegen gekund.
Ik heb er zo als ik thuis zit, alles dicht en de ventilator aan niet echt last van.
Maar ik wil gewoon ook lekker mijn ding kunnen doen zonder dat het zweet je de rug afloopt
Ik vind het nadeel van de zomer dat je de hele dag in een donker huis zit vreselijk.
Eerder had ik zonneschermen dan bleef het wat licht in huis
Nu heb ik screen, die houden de warmte tegen maar niet het felle licht van de zon dus moet er de rolgordijnen dan ook bij dicht doenWanneer?quote:![]()
Is het zomer, licht en zon en heb je de boel donker om de warmte het huis uit te houdenje merkt nu al dat de dagen korter worden en als ik dan tegen 20.30 de boel weer open kan doe is het na 2 uurtje licht buiten al weer schemerig
3 hebben vaka gekregtquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Mis hem sowieso hier, mag hem graag hoor![]()
Gewoon een airco nodig jij, ademt ook lichterquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Is het zomer, licht en zon en heb je de boel donker om de warmte het huis uit te houdenje merkt nu al dat de dagen korter worden en als ik dan tegen 20.30 de boel weer open kan doe is het na 2 uurtje licht buiten al weer schemerig
![]()
Hier kan alleen een mobiele airco, wij mogen niet in de buiten muren boren of iets plaatsenquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Gewoon een airco nodig jij, ademt ook lichter
Ik heb een mobiele airco boven staan maar die stinkt en nadeel is dat je steeds je raam moet afdichtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een onderliggende ziekte kan je vast dispensatie krijgen bij de woningbouw? En herstellen als je verhuistquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kan alleen een mobiele airco, wij mogen niet in de buiten muren boren of iets plaatsen
Ik heb een mobiele airco boven staan maar die stinkt en nadeel is dat je steeds je raam moet afdichten![]()
Nee echt niet, dan gaat de isolatie naar de knoppen zeggen ze.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Met een onderliggende ziekte kan je vast dispensatie krijgen bij de woningbouw? En herstellen als je verhuist
ze zijn hier niet zo makkelijk hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had daar maling aan gehadquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee echt niet, dan gaat de isolatie naar de knoppen zeggen ze.
ze zijn hier niet zo makkelijk hoormaarja dat ben ik
![]()
![]()
Maar goed onder de ventilator is het ook wel goed vertoevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een huurwoning stel ik ga er weer uit moet ik het wel in de oude staat herstellen hequote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik had daar maling aan gehadmaarja dat ben ik
Laters Ply
quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een huurwoning stel ik ga er weer uit moet ik het wel in de oude staat herstellen he![]()
![]()
En dat lukt mij nietquote:
k dacht even dat mijn geopende topic nog niet dicht was, maar maily heeft de titel gehouden XD
mogguh menseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
k dacht even dat mijn geopende topic nog niet dicht was, maar maily heeft de titel gehouden XD
mogguh menseMorguh damesquote:
Even wat drinken en hop hop naar de sportschool, anders mag ik van LILAK niet naar de Efteling vanmiddagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
A je mag weer naar de efteling vandaagquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Even wat drinken en hop hop naar de sportschool, anders mag ik van LILAK niet naar de Efteling vanmiddag
Leuk, en het is niet zo warm dus ook nog lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is altijd lekker in de EftelingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik mis @FreshFruit gewoon volledigquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben daar als kind zijnde 1 keer geweest.quote:
Ik wilde laatste met de klein kinderen en kinderen een dagje uit daar
Maar ik zag die prijzen en ben snel weggegaan van de site
Zo duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Hier gisteren avond rond 23 uur vannacht heb ik wel regen gehoord maar geen onweer meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor wat je krijgt is het goedkoop vergeleken met vergelijkbare parken in Europa.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daar als kind zijnde 1 keer geweest.
Ik wilde laatste met de klein kinderen en kinderen een dagje uit daar
Maar ik zag die prijzen en ben snel weggegaan van de site
Zo duur
Daarnaast mag je je eigen eten en drinken meenemen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beetje gerommel verder niksquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gisteren avond rond 23 uur vannacht heb ik wel regen gehoord maar geen onweer meer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij gaan met 18 man en ik wilde tracterenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voor wat je krijgt is het goedkoop vergeleken met vergelijkbare parken in Europa.
Daarnaast mag je je eigen eten en drinken meenemen.
Ik weet dat alles duur is, het is met een gezin bijna niet meer te doen
Een dagje uit met 2 kinderen ben je al een kapitaal kwijt
Dan komt er de benzine en het parkeer geld er nog bij.
Ik weet dat die parken ook hun onkosten hebben natuurlijk
Maar voor mensen in de minima is het niet te doen een dagje uit met het gezinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee is belachelijk aan het worden allemaalquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij gaan met 18 man en ik wilde tracteren
Ik weet dat alles duur is, het is met een gezin bijna niet meer te doen
Een dagje uit met 2 kinderen ben je al een kapitaal kwijt
Dan komt er de benzine en het parkeer geld er nog bij.
Ik weet dat die parken ook hun onkosten hebben natuurlijk
Maar voor mensen in de minima is het niet te doen een dagje uit met het gezin![]()
Nou ja, dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mis @:freshfruit gewoon volledig![]()
![]()
En dan wil je je kind nog een keer een patatje geven wat in die parken altijd al duur was maar wat nu misschien helemaal niet meer te betalen isquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee is belachelijk aan het worden allemaal
De ijsjes zijn ook altijd een stuk duurder
Overal wordt wat bij op gegooid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook en later wat gerommel, vandaag ook een paar buitjesquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zag wel veel weerlicht richting het oosten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook. Nu zon.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook en later wat gerommel, vandaag ook een paar buitjes![]()
Het is hier vandaag screen omhoog, screen omlaag ,omhoog, omlaag etc etcquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook en later wat gerommel, vandaag ook een paar buitjes
Kan dan Mondo Verde aanraden, frietje 1 euroquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wil je je kind nog een keer een patatje geven wat in die parken altijd al duur was maar wat nu misschien helemaal niet meer te betalen is
De ijsjes zijn ook altijd een stuk duurder
Overal wordt wat bij op gegooid.![]()
![]()
Heb van de slaapkamer wel omlaag, de rest nog nietquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier vandaag screen omhoog, screen omlaag ,omhoog, omlaag etc etc"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is in Landgraaf waar jij laatst was toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:22 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan dan Mondo Verde aanraden, frietje 1 euro
Is niet duur is nog wel een keertje te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ideale zomer wel. Hitte afgewisseld met koeler weer, waardoor je kan doorluchtenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, ach kan even een beetje koeler worden![]()
![]()
Zit naast een groot raam als daar de zon op staat gaat hij gelijk dichtquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb van de slaapkamer wel omlaag, de rest nog niet
Maar het is wisselen bewolkt
Ja zo wil het idd wel, geen dagen lang hittequote:Op woensdag 12 juli 2023 09:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ideale zomer wel. Hitte afgewisseld met koeler weer, waardoor je kan doorluchten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mwa wordt dan al snel warm binnen idd..quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit naast een groot raam als daar de zon op staat gaat hij gelijk dicht
Maar het is wisselen bewolkt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal straks wel weer heter worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zo wil het idd wel, geen dagen lang hitte![]()
@Zucht. Ik ging met mijn kleinzoon vaak hier heen
Konden wij heerlijk op het terras zitten en hij spelen.
Ingang is gratis mits je wat eet.
Dus hij spelen, wij op terras en als afsluiting een hapje eten
https://www.debrugkabouter.nl/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je de screens dicht doe hou je wel veel warmt buiten dat scheelt echt welquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa wordt dan al snel warm binnen idd..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
efteling is voor winnaarsquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Even wat drinken en hop hop naar de sportschool, anders mag ik van LILAK niet naar de Efteling vanmiddagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Morguh ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Road to Santiago
Voor de geinteresseerden: er staan twee video's met de eerste twee etappes van de camino brabant onlineIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee, je mag gewoon alleen naar de efteling als je het waard bentquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ohhhquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, je mag gewoon alleen naar de efteling als je het waard bent![]()
maar mickytjuh is nu wel in de sportschool door mijn stomme reden
and a win is a winHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ben ik 9x geweest de afgelopen 12 maandenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:44 schreef Zucht. het volgende:
Ben best vaak in de Efteling geweest
Disney Parijs is pas voor de winners
vroegah gingen we iedere herfstvakantie naar florida of californiaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja toen waren de tickets nog te betalenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ik 9x geweest de afgelopen 12 maanden
vroegah gingen we iedere herfstvakantie naar florida of california![]()
![]()
toen namen we jaar abbo's want als je meer dan 2 dagen ging was dat goedkoperquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja toen waren de tickets nog te betalenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
uhu tegenwoordig moet je heel vaak gaan om het abbo eruit te krijgenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toen namen we jaar abbo's want als je meer dan 2 dagen ging was dat goedkoper![]()
![]()
bent nu zo 1000 euro de man kwijt aan entree kaarten, maarja
volgend jaar tokyo denk ik
@Fogel is jaloersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe lang doe je er over Love om er te komen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
bent nu zo 1000 euro de man kwijt aan entree kaarten, maarja
volgend jaar tokyo denk ik
@:fogel is jaloersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel te langquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over Love om er te komen?![]()
![]()
Weer een beetje koel in huisquote:
Ben je er wel eens geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar ga jij graag naar toe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de airco nu aan staan, beantwoord dat je vraag?![]()
![]()
Daar is mijn dochter nu naar toe.quote:
Ze zijn onderweg.
Mijn broer en schoonzus zijn net terug van een maand in Italië . Gaan ook al jaren daar heen, maar wel steeds andere plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
uhu prachtig daarquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is mijn dochter nu naar toe.
Ze zijn onderweg.
Mijn broer en schoonzus zijn net terug van een maand in Italië . Gaan ook al jaren daar heen, maar wel steeds andere plaatsen![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wie mij dat abbonnement geschonken heeftik niet
![]()
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de airco nu aan staan, beantwoord dat je vraag?
Ja het is nog warm in mijn huis maar de airco doet zijn werk het weer wat koeler te krijgen
Voor het eerst in ruim het jaar dat ik die parasol heb, heeft ie eens in de regen gestaan. Nie zo slim.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn broer gaat altijd in zijn vakantie van plaats naar plaats, even hier en dan verder naar het volgendequote:
Hebben dan ook overal een huisje.
Die genieten er echt van met z'n 2enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ducktape zit er nog op?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst in ruim het jaar dat ik die parasol heb, heeft ie eens in de regen gestaan. Nie zo slim.![]()
13 uur vliegenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er over Love om er te komen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Droogt wel weer, kan wel tegen een regenbuitjequote:Op woensdag 12 juli 2023 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst in ruim het jaar dat ik die parasol heb, heeft ie eens in de regen gestaan. Nie zo slim.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat me meer om het ducttape dat de boel bij elkaar houdtquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Droogt wel weer, kan wel tegen een regenbuitje
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hey Moonquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:57 schreef Moonlight het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wie mij dat abbonnement geschonken heeft![]()
Er was een gulle geven een tijdje terug iedereen kreeg ineens een abo
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: