Vanavond een kasteelheer die geld afgepakt heeft van een Nederlandse dame, voor de rst weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond begint weer een nieuwe seizoen zie ik. Zijn de onderwerpen al bekend?
Tegelijk met Bureau Rotterdamquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond begint weer een nieuwe seizoen zie ik. Zijn de onderwerpen al bekend?
Geen medelijden meequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Ah dus gewoon ordinaire belastingontduiking
Gezien de trend afgelopen seizoenen zal die nu te dikke vingers hebben om nog te kunnen typenquote:
Laten we vooral een recensie achterlaten op google.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:07 schreef matthijst het volgende:
Wel er. Irritante Pisnicht die Christiaan.
Iemand een website van die kutlokatie van 'm?
Ach kiek, staat die Pisnicht:
https://www.theperfectwed(...)landgoed-huis-voorst
Die zijn als het goed is ook in de maak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Achter een motordief aan, floponderwerpKees gaat Albertoooooo achterna
Ik wil Kees in Afrika of Thailand zien!!11!
Een ouderwets seizoen Oplichters In Het Buitenland zou erg mooi zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Achter een motordief aan, floponderwerpKees gaat Albertoooooo achterna
Ik wil Kees in Afrika of Thailand zien!!11!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is ook in de maak.
Exact mijn gedachten ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:27 schreef bianconeri het volgende:
Wat een rare acties ook van Kees.
Beetje vaag met een vage AI 'truc' wat zogenaamd ultiem is.
En dan 8 uur lang in een gifgroen busje posten in een piepklein dorpje op een vrij doodlopend stuk wat erg afgelegen ligt waar niets is.
Ja joh......
Dat gaat iemand midden in Amsterdam nog opvallen....
Owh dat gifgroene busje staat nu 10 meter verder. Owh en nu 100 meter die kant op. Owh en 4 uur geleden ook al met die mannen erin.
Echt xD.
Ook dat het zou gaan om identiteitsfraude van de journaliste. Dat zij er niets van zou weten dat er een afspraak gemaakt is uit haar naam. Terwijl inde aflevering toch een telefoongesprek met haar te horen is hierover.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Isane het volgende:
https://www.1twente.nl/ar(...)YHU_igp5YKY5qSJCmsrI
Bijzonder verhaal
Ik snap dat het niet anders kon, maar dan nog....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:22 schreef Chea49 het volgende:
Dat gifgroene busje was inderdaad een lachertje maar kon niet anders omdat er geen andere busjes waren.
Het punt is volgens mij dat dat een redacteur van het programma was die zich voordeed als een bestaande journaliste van een bestaand blad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:48 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ook dat het zou gaan om identiteitsfraude van de journaliste. Dat zij er niets van zou weten dat er een afspraak gemaakt is uit haar naam. Terwijl inde aflevering toch een telefoongesprek met haar te horen is hierover.
Ze deden toch alsof ze werklui waren? Hadden van die gevaren hesjes aan en liepen een beetje naar de grond te kijken etc.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet anders kon, maar dan nog....
Dan moet je je plannen aanpassen op je opvallende auto.
Je gaat dan niet 8 uur lang op een afgelegen plek rondhangen.
Er woont daar bijna niemand, het was qua bebouwing doodlopend, niets te zoeken daar. Dan valt het echt wel op als een gifgroene auto 8 uur lang stil staat en dan verplaatst en weer stil staat en nooit wat doet.
Echt hoe dom ben je dan?
Yep, deden ze 1x en maar 1 had hesje (althans 1x zichtbaar op tv).quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze deden toch alsof ze werklui waren? Hadden van die gevaren hesjes aan en liepen een beetje naar de grond te kijken etc.
Straattaal je weet toch broquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
Goede aflevering, ja
Kees die gewoon een slok neemt van de eerste de beste die het aanbiedt
Wat had die broer trouwens voor een soort mocro-tongval? Of is dat normaal in Amsterdam tegenwoordig
Nee, wel over toeristen doden door gekke drugs in drankjes te doen, wellicht ben je daarmee in de war. Dat was vorig jaar.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:23 schreef NoCigar het volgende:
Is hier ooit eerder een programma over mes pas geleden ken dit verhaaltje of meer, en ik dacht dat het een herhaling was maar dat is niet zo.
Grappig hoe smaken verschillen. Ik vond het een verfrissende afwisseling na al die Afrikaanse liefdes die geld blijven innen. Dit vond ik leerzaamquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:52 schreef leolinedance het volgende:
Geen leuke aflevering deze week helaas.
Ik kijk Kees niet om er iets van te lerenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe smaken verschillen. Ik vond het een verfrissende afwisseling na al die Afrikaanse liefdes die geld blijven innen. Dit vond ik leerzaam
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 november 2023 18:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kijk Kees niet om er iets van te leren
Nou, "bingen" is een beetje ongepast. Zelfs 1 glaasje kan al dodelijk zijn, zie die professor in de uitzending.quote:Op zondag 5 november 2023 21:06 schreef SOG het volgende:
Dat methanol probleem in indonesie is al decennialang bekend. Ik vond het echt een genante aflevering. De witmang komt ff wat stokerijen bezoeken om verbaasd met het vingertje te wijzen hoe onhygienisch het er wel niet is. Nieuwsflash: indonesie is een ontwikkelingsland met een gdp p.p. van 4.8k. Als je daar bij de lokale bevolking een hapje gaat eten, deel je die met 100 vliegen70 jaar geleden liep iedereen daar gewoon met blote tieten rond, beetje makkelijk om daar dan met het vingertje te gaan wijzen. Die mensen verdienen daar wss 200 dollar per maand ofzo. Nogal wiedes dat de hygiëne dan niet naar westerse standaarden is. Miss dan gewoon flessen alcohol kopen in je resort ipv op de hoek op straat
![]()
Miss dat de witmang een x niet te veel moet zuipen??? De reactie van die stoker is wat dat betreft spot on: terlalu. Ofwel, als je te veel ervan zuipt kun je de pijp uit gaan ja. Maar dat terzijde: miss niet illegaal gestookte alcohol gaan bingen in een ontwikkelingsland![]()
Gewoon drinken uit de fles en het beste is ook nog om waar te nemen dat de dop eraf wordt getrokken van de fles.
Verder weinig "oplichters aangepakt" aan.
Tot zover deze rant
Zou dat overal werken?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:15 schreef Urquhart het volgende:
Zometeen weer de klassieke ‘ik heb je auto aangereden’ truc
21 november start Thijs Zeeman weer met een nieuw seizoen dus idd volgende week laatste keer Keesquote:Op donderdag 9 november 2023 03:17 schreef DutchBlend het volgende:
Volgende week Canada. Dat zal haast alweer de laatste aflevering van het seizoentje zijn?
Ik vrees geen klassieke African love scam deze ronde
Ik hoop het, kutwijf.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi dat het langzaam bij die man binnen komt
Laat het haar maar duidelijk worden dat mensen haar door hebben en dat het dus niet lukt ze anders te laten denkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom hem proberen te overtuigen waar zij bij is. Dat is zo niet handig.
Dat laatste is wel goed nieuws!quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef RipCity het volgende:
Die zoon is een hele storende factor idd. Kees zelf is soms al risicomijdend maar die zoon durft helemaal niks en ziet overal spoken.
Op Kees z'n insta kan je altijd update vinden. Gelukkig is ook dochter van die oude vrouw in bejaardenhuis ingelicht.
Die vrouw heeft hem nog paar keer proberen over te halen. Niet gelukt mede met dank aan de buren,quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:49 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat? Is hij weer in nl? Of woont hij daar nog?
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef RipCity het volgende:
Op Kees z'n insta kan je altijd update vinden. Gelukkig is ook dochter van die oude vrouw in bejaardenhuis ingelicht.
Bedankt voor de update!quote:Op woensdag 15 november 2023 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vrouw heeft hem nog paar keer proberen over te halen. Niet gelukt mede met dank aan de buren,
Toen wils onbekwaam proberen te laten verklaren. ook niet gelukt.
Toen begon ze tanja te bedreigen in NL via de telefoon.
Maar hij zit in het tanja/kees kamp en laat d'r iig niet meer toe.
Wat ze in bos deed wou ze niet zeggen tegen kees.
Goh, kom je daar nu achter?quote:
Wowquote:Op donderdag 16 november 2023 00:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Goh, kom je daar nu achter?
Ik heb nog een leuker weetje: Kees komt net als Jezus uit Nazareth.
En eerder dit jaar nog klagen dat hij maar zoveel tijd krijgt om 12 afleveringen per jaar uit te poepen.quote:
Mag toch verwachten dat hij wintquote:
Hahaquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Danny leeft nog, of nouja het volgende seizoen knalt hij uit elkaar als hij zo doorgaat
Ja en Slechtste chauffeur van Nederland ook morgenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dit programma duurt opeens anderhalf uur?
John Williamsquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en Slechtste chauffeur van Nederland ook morgenen Augurkenkoning. Ze hebben tijd over blijkbaar
Genotquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, beter iets dan niets. Maar zelden dat je wat terugkrijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
50k kwijt, 13k terugDas leuk verdiend.
Puck Godin jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef Mrmime het volgende:
Toffe aflevering! Maar ik vind die Joep echt helemaal niks toevoegen. Staat er een beetje knullig bij te kijken elke keer.
Ik mis die blonde meid, Pien? Puck?
Volgens kees is z'n zoon een 'goed rechercheur' maar merk er niet veel van idd. Misschien kan die beter achter de schermen gaan werken want komt er op beeld iig totaal niet uit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef Mrmime het volgende:
Toffe aflevering! Maar ik vind die Joep echt helemaal niks toevoegen. Staat er een beetje knullig bij te kijken elke keer.
Ik vond hem nu voor het eerst niet zichtbaar dikker geworden dan het voorgaande seizoen. Wellicht heeft Danny z'n calorie-balans gevonden en verbrandt hij nu net zoveel met de hand van de zak chips naar de mond brengen en terug als dat hij aan calorieën binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Danny leeft nog, of nouja het volgende seizoen knalt hij uit elkaar als hij zo doorgaat
Het voelt helemaal niet alsof het programma langer is eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Op Videoland kwam het neer op 1 uur 5 min. Zonder reclames voelt het idd niet als 1,5 uur aan.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het voelt helemaal niet alsof het programma langer is eigenlijk.
Dat met die vervalser is wel een knap staaltje zoekwerk met die Ebay plaatjes. Je bent trouwens wel onhandig bezig als je vervalsingen niet tegen een neutrale achtergrond vastlegt.
Volgens mij is er vorig seizoen geen één Yahoo boy geweest. Of misschien eentje in Spanje(?). Hoe dan ook, ik miste het juist!quote:Op donderdag 18 april 2024 01:37 schreef W00fer het volgende:
Ik ben misschien de enige maar ik word moe van de Yahooboy verhalen. Er is nog zo veel meer in de wereld van (internet) oplichting. Ik snap dat datingfraude echt huge is maar het is ergens ook dweilen met de kraan open. Want er wordt nauwelijks gehandhaafd op de internetcafeetjes waar die lui zitten. Dat ze hard gestraft moeten worden en mensen ruineren is zeker. Als Kees er 1 of 2 per seizoen doet vind ik dat niet erg maar het begint nu wel een beetje een patroon te worden. Het kunstje met Danny is indrukwekkend en de jacht op die lui tot op 5 meter nauwkeurig met Google Maps was indrukwekkend, maar nu geloof ik het wel.
Was dat in Thailand dat hij in een schimmige club naar boven moest met enkel een lift met stevige types voor de deur, en toen in een hokje kwam zonder ramen?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Ik vind de Nederlandse zaken nog altijd het mooiste zoals die aflevering met de steigerpijpen![]()
En bij uitzondering de aflevering in Parijs (balletje balletje keesGod) en met die massage in Thailand ofzo
Volgens mij niet. Dat aangeven was bij die vervalser.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:57 schreef matthijst het volgende:
Hadden ze die neger nou wel aangegeven?
Eerst 30k terugvragen en dan alsnog auto, adres en rijbewijs bij politie dumpen.
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Dat aangeven was bij die vervalser.
Nog altijd meer dan niks.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.
Ze geloofden waarschijnlijk dat hij er echt maar 30K van had gehad. En omdat ie zo goed meewerkte, wat al meer dan verwacht was, lieten ze het erbij zitten.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.
De beste was het verhaal op Cyprus met die NLse oplichter voor die beleggingsite SourFX. Ik ben wel benieuwd of ze 'm ooit te pakken hebben gekregen, die gangsters kennen geen genade.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Ik vind de Nederlandse zaken nog altijd het mooiste zoals die aflevering met de steigerpijpen![]()
En bij uitzondering de aflevering in Parijs (balletje balletje keesGod) en met die massage in Thailand ofzo
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef Beursaap het volgende:
[..]
De beste was het verhaal op Cyprus met die NLse oplichter voor die beleggingsite SourFX. Ik ben wel benieuwd of ze 'm ooit te pakken hebben gekregen, die gangsters kennen geen genade.
Juist ja, die was geweldig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?
Oja dat was ook een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?
Hij had er natuurlijk nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Doof zijn maakt tegenwoordig ook meteen dom ofzo?
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij had er natuurlijk nog nooit van gehoord.
Hebben ze geprobeerd, maar ze moesten eerst notariskosten betalenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:38 schreef ReplaR het volgende:
Waarom openen ze geen 2e kantoor in Nigeria?
Dit iddquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Zin om die arrogante kwal op z'n bek te slaan...
Ik ben benieuwd of de redactie nog een vinger aan de pols houdt. En of de politie de zaak voortvarend oppakt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:41 schreef RipCity het volgende:
Die eerste zaak was wel beetje mwah einde. Benieuwd hoe dat nou echt afgelopen is.
Hier wat Robs voor je met Petrrrr.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:35 schreef luxerobots het volgende:
Die Rob, wat een aso, 10.000 euro voor een interview vragen, en later zelf nog langskomen.
Maar zoiets gebeurde nooit bij Peter R. de Vries, die daders liepen altijd weg. Ik denk ook dat Kees iets minder uitstraling heeft.
Die met die kabouter was briljant, die sloeg die bloempot tegen zijn eigen hoofd. En deed aangifte tegen Petertje.quote:
Wat was er nou top aan dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:41 schreef RipCity het volgende:
Bohhh topshow wel weer. Eindelijk benut Kees z’n potentie en krijgt die de ruimte van de zender.
Die eerste zaak was wel beetje mwah einde. Benieuwd hoe dat nou echt afgelopen is. had die vader nog wat vragen gesteld ofzo?
Dat is echt al best een aantal seizoenen/jarenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe lang wordt ons Kees trouwens al gesponsord door PME Legend? Viel wel op dat ie veel kleding van hun droeg, maar wist niet dat ie ook door ze gesponsord werd.
Niet fucken met Kees jonge.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Zwakke show weer. Kees heeft het niet helemaal.
1e show ook weer. Wat doen ze?
Ze zien toevallig 1 in NL, gaan er even heen en 1 minuut later zonder echt iets te laten zien en bewijs zit die vent in politieauto en is hij weg.
Hoezo kansloos.
En die 2e. Tja....
Hoezo betalen mensen uberhaupt 1200 euro huur voor zoiets kleins? Hoe gek ben je?
Kees betaalt ook echt 10K (of meer) voor alle tickets, hotel en busje huur naar Suriname. Kan hij beter gebruiken om slachtoffers te betalen.
Ipv voor zo'n ongelofelijk zwakke en zinloze confrontatie.
quote:Op woensdag 24 april 2024 23:28 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En anders kijk je maar naar Albertooo
Kees verdient miljoenen met dit programma, daar kan die 10K voor tickets heus wel af hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Zwakke show weer. Kees heeft het niet helemaal.
1e show ook weer. Wat doen ze?
Ze zien toevallig 1 in NL, gaan er even heen en 1 minuut later zonder echt iets te laten zien en bewijs zit die vent in politieauto en is hij weg.
Hoezo kansloos.
En die 2e. Tja....
Hoezo betalen mensen uberhaupt 1200 euro huur voor zoiets kleins? Hoe gek ben je?
Kees betaalt ook echt 10K (of meer) voor alle tickets, hotel en busje huur naar Suriname. Kan hij beter gebruiken om slachtoffers te betalen.
Ipv voor zo'n ongelofelijk zwakke en zinloze confrontatie.
Gewoon zzp'er moet notabene zijn zoon smeken om vrijwillig mee te helpen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:06 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Kees verdient miljoenen met dit programma, daar kan die 10K voor tickets heus wel af hoor
Beetje heel erg...quote:
Nee, is nieuw seizoen met xxl-uitzendingenquote:
Je kunt niet altijd 6 gooienquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
5 keer langs dat huis rijden, 2 achtervolgingen, en dan gek vinden dat je stuk bent. Je weet beter Kees
Haha hardop gelachenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je moet die taxi busjes eens zien daar joh. Halve disco’s op wielen. Mag gewoon.
[ link | afbeelding ]
Die was door Peter r de vries nooit aangenomen idd. Een belletje van mocro maffia en hij duikt 10 jaar onder. Vind m helemaal Niks.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:29 schreef matthijst het volgende:
Dat zoontje van Kees is altijd zo para.
"Hij keek me echt recht in mn ogen aan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |