Zou dat overal werken?quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:15 schreef Urquhart het volgende:
Zometeen weer de klassieke ‘ik heb je auto aangereden’ truc
21 november start Thijs Zeeman weer met een nieuw seizoen dus idd volgende week laatste keer Keesquote:Op donderdag 9 november 2023 03:17 schreef DutchBlend het volgende:
Volgende week Canada. Dat zal haast alweer de laatste aflevering van het seizoentje zijn?
Ik vrees geen klassieke African love scam deze ronde
Ik hoop het, kutwijf.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi dat het langzaam bij die man binnen komt
Laat het haar maar duidelijk worden dat mensen haar door hebben en dat het dus niet lukt ze anders te laten denkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom hem proberen te overtuigen waar zij bij is. Dat is zo niet handig.
Dat laatste is wel goed nieuws!quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef RipCity het volgende:
Die zoon is een hele storende factor idd. Kees zelf is soms al risicomijdend maar die zoon durft helemaal niks en ziet overal spoken.
Op Kees z'n insta kan je altijd update vinden. Gelukkig is ook dochter van die oude vrouw in bejaardenhuis ingelicht.
Die vrouw heeft hem nog paar keer proberen over te halen. Niet gelukt mede met dank aan de buren,quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:49 schreef Isane het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het verder gaat? Is hij weer in nl? Of woont hij daar nog?
quote:Op woensdag 15 november 2023 21:22 schreef RipCity het volgende:
Op Kees z'n insta kan je altijd update vinden. Gelukkig is ook dochter van die oude vrouw in bejaardenhuis ingelicht.
Bedankt voor de update!quote:Op woensdag 15 november 2023 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vrouw heeft hem nog paar keer proberen over te halen. Niet gelukt mede met dank aan de buren,
Toen wils onbekwaam proberen te laten verklaren. ook niet gelukt.
Toen begon ze tanja te bedreigen in NL via de telefoon.
Maar hij zit in het tanja/kees kamp en laat d'r iig niet meer toe.
Wat ze in bos deed wou ze niet zeggen tegen kees.
Goh, kom je daar nu achter?quote:
Wowquote:Op donderdag 16 november 2023 00:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Goh, kom je daar nu achter?
Ik heb nog een leuker weetje: Kees komt net als Jezus uit Nazareth.
En eerder dit jaar nog klagen dat hij maar zoveel tijd krijgt om 12 afleveringen per jaar uit te poepen.quote:
Mag toch verwachten dat hij wintquote:
Hahaquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Danny leeft nog, of nouja het volgende seizoen knalt hij uit elkaar als hij zo doorgaat
Ja en Slechtste chauffeur van Nederland ook morgenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Dit programma duurt opeens anderhalf uur?
John Williamsquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en Slechtste chauffeur van Nederland ook morgenen Augurkenkoning. Ze hebben tijd over blijkbaar
Genotquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, beter iets dan niets. Maar zelden dat je wat terugkrijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
50k kwijt, 13k terugDas leuk verdiend.
Puck Godin jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef Mrmime het volgende:
Toffe aflevering! Maar ik vind die Joep echt helemaal niks toevoegen. Staat er een beetje knullig bij te kijken elke keer.
Ik mis die blonde meid, Pien? Puck?
Volgens kees is z'n zoon een 'goed rechercheur' maar merk er niet veel van idd. Misschien kan die beter achter de schermen gaan werken want komt er op beeld iig totaal niet uit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:37 schreef Mrmime het volgende:
Toffe aflevering! Maar ik vind die Joep echt helemaal niks toevoegen. Staat er een beetje knullig bij te kijken elke keer.
Ik vond hem nu voor het eerst niet zichtbaar dikker geworden dan het voorgaande seizoen. Wellicht heeft Danny z'n calorie-balans gevonden en verbrandt hij nu net zoveel met de hand van de zak chips naar de mond brengen en terug als dat hij aan calorieën binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
Danny leeft nog, of nouja het volgende seizoen knalt hij uit elkaar als hij zo doorgaat
Het voelt helemaal niet alsof het programma langer is eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Op Videoland kwam het neer op 1 uur 5 min. Zonder reclames voelt het idd niet als 1,5 uur aan.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het voelt helemaal niet alsof het programma langer is eigenlijk.
Dat met die vervalser is wel een knap staaltje zoekwerk met die Ebay plaatjes. Je bent trouwens wel onhandig bezig als je vervalsingen niet tegen een neutrale achtergrond vastlegt.
Volgens mij is er vorig seizoen geen één Yahoo boy geweest. Of misschien eentje in Spanje(?). Hoe dan ook, ik miste het juist!quote:Op donderdag 18 april 2024 01:37 schreef W00fer het volgende:
Ik ben misschien de enige maar ik word moe van de Yahooboy verhalen. Er is nog zo veel meer in de wereld van (internet) oplichting. Ik snap dat datingfraude echt huge is maar het is ergens ook dweilen met de kraan open. Want er wordt nauwelijks gehandhaafd op de internetcafeetjes waar die lui zitten. Dat ze hard gestraft moeten worden en mensen ruineren is zeker. Als Kees er 1 of 2 per seizoen doet vind ik dat niet erg maar het begint nu wel een beetje een patroon te worden. Het kunstje met Danny is indrukwekkend en de jacht op die lui tot op 5 meter nauwkeurig met Google Maps was indrukwekkend, maar nu geloof ik het wel.
Was dat in Thailand dat hij in een schimmige club naar boven moest met enkel een lift met stevige types voor de deur, en toen in een hokje kwam zonder ramen?quote:Op donderdag 18 april 2024 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Ik vind de Nederlandse zaken nog altijd het mooiste zoals die aflevering met de steigerpijpen![]()
En bij uitzondering de aflevering in Parijs (balletje balletje keesGod) en met die massage in Thailand ofzo
Volgens mij niet. Dat aangeven was bij die vervalser.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:57 schreef matthijst het volgende:
Hadden ze die neger nou wel aangegeven?
Eerst 30k terugvragen en dan alsnog auto, adres en rijbewijs bij politie dumpen.
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:41 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Dat aangeven was bij die vervalser.
Nog altijd meer dan niks.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.
Ze geloofden waarschijnlijk dat hij er echt maar 30K van had gehad. En omdat ie zo goed meewerkte, wat al meer dan verwacht was, lieten ze het erbij zitten.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dacht ook van niet. Beetje vaag toch? Nog steeds 40k te weinig terug gehad.
De beste was het verhaal op Cyprus met die NLse oplichter voor die beleggingsite SourFX. Ik ben wel benieuwd of ze 'm ooit te pakken hebben gekregen, die gangsters kennen geen genade.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Ik vind de Nederlandse zaken nog altijd het mooiste zoals die aflevering met de steigerpijpen![]()
En bij uitzondering de aflevering in Parijs (balletje balletje keesGod) en met die massage in Thailand ofzo
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:32 schreef Beursaap het volgende:
[..]
De beste was het verhaal op Cyprus met die NLse oplichter voor die beleggingsite SourFX. Ik ben wel benieuwd of ze 'm ooit te pakken hebben gekregen, die gangsters kennen geen genade.
Juist ja, die was geweldig.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?
Oja dat was ook een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
In dat gebouw waar iedereen uit rende toen Kees aan de deur stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |