Vanavond een kasteelheer die geld afgepakt heeft van een Nederlandse dame, voor de rst weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond begint weer een nieuwe seizoen zie ik. Zijn de onderwerpen al bekend?
Tegelijk met Bureau Rotterdamquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond begint weer een nieuwe seizoen zie ik. Zijn de onderwerpen al bekend?
Geen medelijden meequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Ah dus gewoon ordinaire belastingontduiking
Gezien de trend afgelopen seizoenen zal die nu te dikke vingers hebben om nog te kunnen typenquote:
Laten we vooral een recensie achterlaten op google.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:07 schreef matthijst het volgende:
Wel er. Irritante Pisnicht die Christiaan.
Iemand een website van die kutlokatie van 'm?
Ach kiek, staat die Pisnicht:
https://www.theperfectwed(...)landgoed-huis-voorst
Die zijn als het goed is ook in de maak.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Achter een motordief aan, floponderwerpKees gaat Albertoooooo achterna
Ik wil Kees in Afrika of Thailand zien!!11!
Een ouderwets seizoen Oplichters In Het Buitenland zou erg mooi zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Achter een motordief aan, floponderwerpKees gaat Albertoooooo achterna
Ik wil Kees in Afrika of Thailand zien!!11!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is ook in de maak.
Exact mijn gedachten ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:27 schreef bianconeri het volgende:
Wat een rare acties ook van Kees.
Beetje vaag met een vage AI 'truc' wat zogenaamd ultiem is.
En dan 8 uur lang in een gifgroen busje posten in een piepklein dorpje op een vrij doodlopend stuk wat erg afgelegen ligt waar niets is.
Ja joh......
Dat gaat iemand midden in Amsterdam nog opvallen....
Owh dat gifgroene busje staat nu 10 meter verder. Owh en nu 100 meter die kant op. Owh en 4 uur geleden ook al met die mannen erin.
Echt xD.
Ook dat het zou gaan om identiteitsfraude van de journaliste. Dat zij er niets van zou weten dat er een afspraak gemaakt is uit haar naam. Terwijl inde aflevering toch een telefoongesprek met haar te horen is hierover.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Isane het volgende:
https://www.1twente.nl/ar(...)YHU_igp5YKY5qSJCmsrI
Bijzonder verhaal
Ik snap dat het niet anders kon, maar dan nog....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:22 schreef Chea49 het volgende:
Dat gifgroene busje was inderdaad een lachertje maar kon niet anders omdat er geen andere busjes waren.
Het punt is volgens mij dat dat een redacteur van het programma was die zich voordeed als een bestaande journaliste van een bestaand blad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:48 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ook dat het zou gaan om identiteitsfraude van de journaliste. Dat zij er niets van zou weten dat er een afspraak gemaakt is uit haar naam. Terwijl inde aflevering toch een telefoongesprek met haar te horen is hierover.
Ze deden toch alsof ze werklui waren? Hadden van die gevaren hesjes aan en liepen een beetje naar de grond te kijken etc.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik snap dat het niet anders kon, maar dan nog....
Dan moet je je plannen aanpassen op je opvallende auto.
Je gaat dan niet 8 uur lang op een afgelegen plek rondhangen.
Er woont daar bijna niemand, het was qua bebouwing doodlopend, niets te zoeken daar. Dan valt het echt wel op als een gifgroene auto 8 uur lang stil staat en dan verplaatst en weer stil staat en nooit wat doet.
Echt hoe dom ben je dan?
Yep, deden ze 1x en maar 1 had hesje (althans 1x zichtbaar op tv).quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze deden toch alsof ze werklui waren? Hadden van die gevaren hesjes aan en liepen een beetje naar de grond te kijken etc.
Straattaal je weet toch broquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:42 schreef Flitskikker het volgende:
Goede aflevering, ja
Kees die gewoon een slok neemt van de eerste de beste die het aanbiedt
Wat had die broer trouwens voor een soort mocro-tongval? Of is dat normaal in Amsterdam tegenwoordig
Nee, wel over toeristen doden door gekke drugs in drankjes te doen, wellicht ben je daarmee in de war. Dat was vorig jaar.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:23 schreef NoCigar het volgende:
Is hier ooit eerder een programma over mes pas geleden ken dit verhaaltje of meer, en ik dacht dat het een herhaling was maar dat is niet zo.
Grappig hoe smaken verschillen. Ik vond het een verfrissende afwisseling na al die Afrikaanse liefdes die geld blijven innen. Dit vond ik leerzaamquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:52 schreef leolinedance het volgende:
Geen leuke aflevering deze week helaas.
Ik kijk Kees niet om er iets van te lerenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grappig hoe smaken verschillen. Ik vond het een verfrissende afwisseling na al die Afrikaanse liefdes die geld blijven innen. Dit vond ik leerzaam
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 november 2023 18:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kijk Kees niet om er iets van te leren
Nou, "bingen" is een beetje ongepast. Zelfs 1 glaasje kan al dodelijk zijn, zie die professor in de uitzending.quote:Op zondag 5 november 2023 21:06 schreef SOG het volgende:
Dat methanol probleem in indonesie is al decennialang bekend. Ik vond het echt een genante aflevering. De witmang komt ff wat stokerijen bezoeken om verbaasd met het vingertje te wijzen hoe onhygienisch het er wel niet is. Nieuwsflash: indonesie is een ontwikkelingsland met een gdp p.p. van 4.8k. Als je daar bij de lokale bevolking een hapje gaat eten, deel je die met 100 vliegen70 jaar geleden liep iedereen daar gewoon met blote tieten rond, beetje makkelijk om daar dan met het vingertje te gaan wijzen. Die mensen verdienen daar wss 200 dollar per maand ofzo. Nogal wiedes dat de hygiëne dan niet naar westerse standaarden is. Miss dan gewoon flessen alcohol kopen in je resort ipv op de hoek op straat
![]()
Miss dat de witmang een x niet te veel moet zuipen??? De reactie van die stoker is wat dat betreft spot on: terlalu. Ofwel, als je te veel ervan zuipt kun je de pijp uit gaan ja. Maar dat terzijde: miss niet illegaal gestookte alcohol gaan bingen in een ontwikkelingsland![]()
Gewoon drinken uit de fles en het beste is ook nog om waar te nemen dat de dop eraf wordt getrokken van de fles.
Verder weinig "oplichters aangepakt" aan.
Tot zover deze rant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |