'Ik ben de ideale kandidaat om deze partij ten gronde te richtenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets toch zeggen.Nouja wel mooi voor ‘m dat hij optimistisch is.
Ik heb Winterglow smaak. Vond ik wel zo toepasselijk met dit weerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een goed moment voor thee. Doen jullie mee?
Ik vind het heerlijk weer zoquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb Winterglow smaak. Vond ik wel zo toepasselijk met dit weer
Op zich is het wel na achten, dus ga je gangquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje afronden, beetje smokkelen en het kan welAfter Eight durf ik nog niet aan
Ik was er niet bij om meteen te antwoorden, maar wilde toch even melden dat ik niet meegedaan heb.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef H_T het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was er niet bij om meteen te antwoorden, maar wilde toch even melden dat ik niet meegedaan heb.
Ik heb rond die tijd wel water gedronken, maar dan koud en zonder gedroogde plantresten erin.
Eh, er wordt me net ingefluisterd dat dit volledig mijn eigen keus was. Ja. Zeker weten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:36 schreef H_T het volgende:
[..]Was dat vrije keus of werd je gedwongen? Je mag jezelf best wat gunnen Rosj!
Ik vertrouw dit niet. 🤔quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, er wordt me net ingefluisterd dat dit volledig mijn eigen keus was. Ja. Zeker weten.
Col du Vam nog meegepakt?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag naar Kamp Westerbork geweest op de fiets. In totaal zo'n 46 km gefietst.
Misschien fluisterde hij, ahum, ik het zichmijzelf wel in.quote:
Verse muntthee nuquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:11 schreef H_T het volgende:
Gelukkig. Dan ligt die er tenminste nog.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die hebben we niet meegepikt.
Snap ik welquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had vanmorgen bij mijn ontbijt thee (Engelse melange). Daarna geen thee meer gedronken.
Ja, ik vond het nogal lastig meenemen, dus maar besloten om 'm te laten liggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan ligt die er tenminste nog.
Terecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:24 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe passief agressief en ietwat kleinzielig is het dat ik het volume van m'n muziek op standje nachtclub heb gezet, omdat m'n buurman zijn muziek ook keihard aan heeft?
Musical warfare en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
Ach, Tadic, TimberWat mis ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vertrekken beidequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |