Ik denk dat dat ook de bedoeling is.quote:
Even voor de duidelijkheid, die test was in een RBR of AT?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:53 schreef Starflyer het volgende:
Ricciardo schijnt het goed gedaan te hebben tijdens de bandentest.
[ twitter ]
RBRquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, die test was in een RBR of AT?
RBR19quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet slecht qua races hoor. Voor de laatste helft van vorig jaar dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
RIC was natuurlijk altijd al een one lap wonder. Maar helaas voor hem worden de punten nog steeds op zondag verdeeld.
Ik geloof best wel dat hij beter is dan Nyck en Yuki.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:59 schreef Jane het volgende:
RIC was natuurlijk altijd al een one lap wonder. Maar helaas voor hem worden de punten nog steeds op zondag verdeeld.
Ric gaat echt niet het schoothondje van Verstappen worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:02 schreef THEFXR het volgende:
na de zomervakantie PER to AT and RIC to replace PER in the RB![]()
![]()
![]()
Die voelde de bui aankomen en is weggegaan bij RBR. Die voelde al lang al aankomen dat alle aandacht naar Max ging in die periode omdat die in potentie het hele veld op een hoop kon rijden met een prima auto. Ofwel, hij zou geen kans meer hebben om ook maar leidende coureur te worden binnen een team.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ric gaat echt niet het schoothondje van Verstappen worden.
Die denkt alleen maar dat hij nog nooit zo dicht bij een WDC is geweest. Wat ook zo is.
Een paar jaar geleden niet. Nu is-ie allang blij als-ie weer mag meedoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ric gaat echt niet het schoothondje van Verstappen worden.
Ik denk eigenlijk dat zowel Max, Charles, Norris en Russell al hun eggs in one basket gedaan hebben, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien kijken ze wie van de twee beter is en mag die de overstap maken. Of geen van beiden en nemen ze Norris, wiens manager dit weekend blijkbaar met RBR gesproken heeft
Charles had vorig jaar kampioen moeten worden maar zijn fouten en de strategie van Ferrari hebben dat de nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat zowel Max, Charles, Norris en Russell al hun eggs in one basket gedaan hebben, zeg maar.
Max moest ook jarenlang wachten tot de belofte 'we bezorgen je een kampioenschapwinnende auto, echt, houd vol!' verwezenlijkt werd. Het veelbelovende talent bleef trouw en tadá, nu is het zover.
Zelfde met Charles. De vraag alleen of dat ooit nog wat wordt.Russell dacht bij Mercedes te komen en meteen voor het kampioenschap kunnen strijden, maar beiden zitten nu bij teams die een redelijk dipje hebben. Zo zag neem ik aan Norris in McLaren hun visie potentieel en hoopt met hun WK te worden. Maar goed in de Formule 1 is het altijd een komen en gaan van succesreeksen, dus we zullen zien hoe hun gokjes uitpakken. Voor Max heeft het nu goed uitgepakt in ieder geval. Maar wie weet heeft McLaren nu het tij gekeerd en zijn ze in 2025 opeens de dominante partij. Misschien met de '26 regels Mercedes of juist Ferrari weer.
Denk dat McLaren Norris niet laat gaan voor zijn contract afgelopen is en omgekeerd denk ik niet dat Lando in nu een redelijk competitieve auto opeens naar RedBull wil, ik bedoel, nu kan ik ook vooraan meerijden voor het podium en hoeft 'ie iig geen #2 te spelen.
Vanuit AT in isolatie is dit een hele rare move, dus er is sowieso iets wat wij nog niet weten. En dat lijkt het meest aannemelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:30 schreef Abdus18 het volgende:
Zal toch ook wel zijn om iets van druk op Perez uit te voeren niet? Zo van, we vervangen je echt wel hoor als je het niet beter gaat doen
Moeten worden? Denk dat de auto door dat TD vanaf Spa niet meer zo competitief was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Charles had vorig jaar kampioen moeten worden maar zijn fouten en de strategie van Ferrari hebben dat de nek omgedraaid.
Charlie was vlak voor de eerste helft al wat minder gaan presteren. Daarnaast was de auto minder in een later stadium zoals Tarado zegt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Charles had vorig jaar kampioen moeten worden maar zijn fouten en de strategie van Ferrari hebben dat de nek omgedraaid.
McLaren verwacht ik in Hongarije weer ergens in het middenveld omdat ze niet zo goed zijn en de langzamere bochten.
Dat valt wel mee, ze stonden zelfs nog een paar keer op pole na Spa en of eindigde 2/3 in de race.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeten worden? Denk dat de auto door dat TD vanaf Spa niet meer zo competitief was.
Dat ligt aan Perezquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:41 schreef SiGNe het volgende:
En volgend jaar rijdt ie weer bij een ander team.. wedden?
Terug naar ATquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:41 schreef SiGNe het volgende:
Nyck?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:41 schreef SiGNe het volgende:
Is het topic al open, @Starflyer?!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar AT
Ricciardo doet het nog slechter dan De Vries, dus Tsunoda vervangt Perez die echt op moet donderen na dit seizoen. Lawson vervangt Tsunoda, De Vries vervangt Ricciardo. Tot zo ver mijn silly season bijdrage.
Ik ook, kijken hoe snel hij in de top10 weet te rijden en hoe snel hij yuki in de wkstand voorbij isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
Ricciardo voor de rest van het seizoen. Ben benieuwd.
Ik denk niet dat je nog veel aan hem hebt de rest van het seizoen na zo'n demotie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Blijft De Vries eigenlijk nog wel verbonden, of is dit echt een complete ontbinding?
Gaat om volgend jaar toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En om Perez nu een schop te geven terwijl hij 2de staat in het WK, is ook zoiets raars. Degradeer je Per naar AT en zet je Ric daar in, heeft Ric een achterstand van 150 punten.
RBR mikt op 1-2 in het WDC en 1 in het CDC. Per helpt daar nog steeds bij.
Nyck is weg PD.quote:
Er is een 99,9% kans dat Lawson volgend jaar voor AT rijdt. Nyck werd naar het team gehaald als vervanger van Gasly, Tsunoda werd naar de uitgang begeleid. Het liep alleen net iets anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:51 schreef Nizno het volgende:
Ik zou het best slecht vinden als het idd voor RIC een opmaat is om zich in het stoeltje van PER te gaan settelen volgend seizoen.
Dan hadden ze net zo goed kunnen zeggen, joh nyck rijdt het seizoen in elk geval maar even uit en daarna gaan perez en yuki samen verder en dan riciardo in de RBR
Perez zit nog goed,quote:
Ik denk dat ze gewoon op 2 paarden wedden voor Red Bull, ze geven Perez nog een kans tot eind seizoen en Ricciardo krijgt de tijd om warm te draaien voor eventueel Red Bull, om hem na een half jaar niet en een paar jaar falen in die Red Bull te zetten is ook een groot risico.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:51 schreef Nizno het volgende:
Ik zou het best slecht vinden als het idd voor RIC een opmaat is om zich in het stoeltje van PER te gaan settelen volgend seizoen.
Dan hadden ze net zo goed kunnen zeggen, joh nyck rijdt het seizoen in elk geval maar even uit en daarna gaan perez en yuki samen verder en dan riciardo in de RBR
blijf ik het nog steeds slecht vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een 99,9% kans dat Lawson volgend jaar voor AT rijdt. Nyck werd naar het team gehaald als vervanger van Gasly, Tsunoda werd naar de uitgang begeleid. Het liep alleen net iets anders.
Als je op Helmut af ging was dit het meest voorspelbare dat er maar kon gebeurenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:56 schreef THEFXR het volgende:
zo zie je maar weer, dat Helmut onvoorspelbaar is.
ja oke maar een coureur die nog in opbouw is, ook al zag je het in de resultaten niet maar hij was pas 10 races echt bezigquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon op 2 paarden wedden voor Red Bull, ze geven Perez nog een kans tot eind seizoen en Ricciardo krijgt de tijd om warm te draaien voor eventueel Red Bull, om hem na een half jaar niet en een paar jaar falen in die Red Bull te zetten is ook een groot risico.
Mijn silly season voorspelling:quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar AT
Ricciardo doet het nog slechter dan De Vries, dus Tsunoda vervangt Perez die echt op moet donderen na dit seizoen. Lawson vervangt Tsunoda, De Vries vervangt Ricciardo. Tot zo ver mijn silly season bijdrage.
Ik denk dat er buiten een luide minderheid haters om niemand is die deze gang van zaken snapt of het terecht vindt dat Nyck op dit moment al uit het team geschopt wordt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijf ik het nog steeds slecht vinden
helemaal als het voor daniel de opmaat is om volgend seizoen bij RBR te racen.
Als het volgend jaar Yuki en Daniel is bij AT en een nieuwe bij RBR of Perez en Max nog steeds bij RBR dan vind ik het nog niet netjes om Nyck nu al af te serveren maar oke. Het geroezemoes was ook niet bevorderlijk voor de sfeer vermoed ik
En volkomen onterecht. Marko heeft goede dingen gedaan maar dit was onnodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je op Helmut af ging was dit het meest voorspelbare dat er maar kon gebeuren
Die trapte Nyck de grond in als reactie op Perez die echt een afschuwelijk seizoen rijdt.
Marko heeft een iets te grote vinger in de pap heb ik het idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En volkomen onterecht. Marko heeft goede dingen gedaan maar dit was onnodig.
Helmut doet ook maar wat de grote baas wil, wellicht had Nyck nog gereden als Dietrich Mateschitz nog geleefd had.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:56 schreef THEFXR het volgende:
zo zie je maar weer, dat Helmut onvoorspelbaar is.
ik bedoel, DEV zou wat langer de tjid krijgen, maar hij was al ontslagen voordat RIC, de RB23 kon ruiken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je op Helmut af ging was dit het meest voorspelbare dat er maar kon gebeuren
Die trapte Nyck de grond in als reactie op Perez die echt een afschuwelijk seizoen rijdt.
Ik bedoelde Ricciardo.. Alpha Tauri krijgt volgend jaar een nieuwe naam.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Nyck?![]()
of wie bedoel je..?
Perez... RIC...?
Die zou door het Indycar-seizoen toch sowieso pas veel later in kunnen stappen? Dat kan nog steeds als Ricciardo niks laat zienquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:48 schreef Jane het volgende:
Maareh... Palou is ineens helemaal niet meer in beeld? Jammer, want daar ben ik nou wel benieuwd naar.
Dit verzinnen is als je heel veel alcohol en drugs op hebt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terug naar AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |